Same here, ik heb der een paar meegemaakt zijn echt de vetste feestjesquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Er zijn ook feesten zonder winstoogmerk, maarja die zijn dan vaak weer illegaal.
En heel vroeger waren alle feesten gewoon om het feesten niet om mee te verdienen. Het ging om het ontsnappen aan de sleur/zorgen/etc, niets betalen ervoor, geen radio-uitzendingen/dvd's/livesets, maar gewoon ergens in een loods, geen lasers en een bewegende boom als podium, gewoon boxen , een paar dj's (die niet alleen aan schaamteloze zelfpromotie doen zoals vaak tegenwoordig het geval is) en dan uit je dak, that's it.
Wat had ik die tijd graag meegemaakt
Ik ben ervan overtuigd dat die feestjes er nog zijn, het zijn er gewoon niet veel en je vind ze gewoon niet (allemaal) in Partyflock. Máár goed nieuws; één ervan is de Decibel afterpartyquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
En heel vroeger waren alle feesten gewoon om het feesten niet om mee te verdienen. Het ging om het ontsnappen aan de sleur/zorgen/etc, niets betalen ervoor, geen radio-uitzendingen/dvd's/livesets, maar gewoon ergens in een loods, geen lasers en een bewegende boom als podium, gewoon boxen , een paar dj's (die niet alleen aan schaamteloze zelfpromotie doen zoals vaak tegenwoordig het geval is) en dan uit je dak, that's it.
Die boom was wel ubervet op Qlimax 2009. Toch wel een van de mooiste stages evah!quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Er zijn ook feesten zonder winstoogmerk, maarja die zijn dan vaak weer illegaal.
Laatst nog een uitnodiging gehad voor een illegale Tekno-party in Eindhoven. Was toen op een Acidfeestje in Eindhoven, en was gebroken en alleen dus had geen zin om te gaan. Maar ik ga zeker nog een keer naar zo'n illegale, lijkt me superquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:01 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat die feestjes er nog zijn, het zijn er gewoon niet veel en je vind ze gewoon niet (allemaal) in Partyflock. Máár goed nieuws; één ervan is de Decibel afterparty
Ben achteraf misschien toch geïnteresseerdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Mijn 3x gebruikte midicontroller mag ook weg tegen een goed bod (is wat goedkoper), had niet verwacht dat hardstyle zo snel kut zou gaan wordenen mixen is toch niks voor mij, ik ga liever wat produceren
[ afbeelding ]
Illegale raves jonge, die zijn pas underground!quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Niks is underground en alles is commercieel. Als dat namelijk niet zo was, hadden die feesies ook niet bestaan
quote:
Nou, daar moeten we echt dankbaar voor zijn zeg. Rawstylequote:Op donderdag 29 maart 2012 11:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik weet nog heel goed het moment dat Zatox Rawstyle uitbracht en iedereen riep: "Nee we hebben geen verschillende soorten Hardstyle, geen hard of nu.... het is gewoon hardstyle.PUNT"
Volgens mij was Sethje een van de mensen die dat zei hier op het forum.
En kijk nu. Feestjes richten zich volledig op deze veranderingen van Hardstyle. (zoals Loudness of de thema avonden van XXlerator)
Hardstyle gaat nu allerlei kanten op. En eigenlijk is geen een de goeie kant in mijn ogen.
quote:
Tuneboyquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
Even een tuneboyreeks nadat TomKrullie I will growl () had uitgeroepen tot plaat van de dag...
quote:
Dit!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
I kissed a girl remix_!
Congrats Rippert!
Yes i'm serious!quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:23 schreef T-Force het volgende:
Harrum, congratzTot op Luidneus!
Oohja, I Kissed A Girl (Tatanka Remix)Zooooooo vet ondanks dat ie superfout is
![]()
En Scotty, ik ben vergeten je tracks te mixen voor de komende Fear.FM-showVolgende keer beter
x2quote:
Ik heb hem nog, maar niet meer te koop staan omdat ik dacht hem toch maar te houden. Maar als je er 250 voor wil geven vind ik het goed.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:37 schreef eQuaL het volgende:
Hej DV, heb je die midicontroller nog staan?
[..]
Ben achteraf misschien toch geïnteresseerd
Ah nais. Voorlopig kijken we nog eventjes rond, denk ook dat we voor de goedkopere variant gaan, de Reloop Mixage IE Mk2. Die extra dingetjes die we dan missen gebruiken we zeer waarschijnlijk toch niet. Laat het nog wel weten als we hem willen kopenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Gefeliciteerd rapper
[..]
Ik heb hem nog, maar niet meer te koop staan omdat ik dacht hem toch maar te houden. Maar als je er 250 voor wil geven vind ik het goed.
quote:Ik heb hem laatst gekocht, maar ben er niet echt tevreden over. Soms hapert het paneel en doet hij niks. Veel nummers kunnen niet gelezen worden. Soms doet de scroll knop het niet naar behoren. Hij speelde laatst muziek af op een heel laag niveu terwijl ik het systeem open had staan. Hij verzette uit zichzelf de bpm zodat het nummer volgens het systeem goed liep terwijl hij heel langzaam liep.
Zag die review ja, maar dat is ook wel de enige negatieve review die ik zag.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ik kende die niet eens, wat voor een functies mist ie dan?
Ik heb deze:quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:36 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Zag die review ja, maar dat is ook wel de enige negatieve review die ik zag.
http://www.rjshop.nl/vergelijk/nl/page/37/?PID=25072|20442
http://www.aboutdj.nl/rev(...)-mixage.html?start=3
Dat is toch dezelfde als die van DV? De Jockey 2?quote:
Ja de interface editiequote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:08 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dat is toch dezelfde als die van DV? De Jockey 2?
Mooi ding hoorquote:
Goeie plaat voor op de vrijdag middag !quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:08 schreef eQuaL het volgende:
Hail Mary full of grace, smack the bitch in the face
I don't wanna rape you, I just want the paper
I'm using rubbers so they won't trace the semen
The black demon, got the little hooker screaming
say-say-say your prayers!! BAM BAM BAM BAM
Hier hetzelfde!quote:
baasquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:39 schreef haakon het volgende:
Tom, check m'n facebook! Heb me daar toch een dikke track opgezet!
Ik wil zoals gezegd wel ff komen kijken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:41 schreef T-Force het volgende:
[..]
baas
Nog mensen van hier die komende vrijdag naar Strangerz gaan? Settime 22-23.30 en jullie mogen weer wat pareltjes uit "The Golden Years" verwachten natuurlijk. KNALLEN!
jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:08 schreef onlogisch het volgende:
Deze dagjespersoon komt weer eens posten :
Is het defqon 2012 anthem al bekend, en zo ja wie heeft hem gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Headhunterz, Noisecontrollers & Wildstylez. Best een leuk nummer, mooi zomers.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:08 schreef onlogisch het volgende:
Deze dagjespersoon komt weer eens posten :
Is het defqon 2012 anthem al bekend, en zo ja wie heeft hem gemaakt?
Godallemachtig wat een koningenplaat zeg. Ik zit er al op te azen sinds Thrillogy... live gaat die plaat zooo hard, heerlijke sfeer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:57 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Loudness cdIs ie al uit of is dit alleen nog de tl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Loudness cdCD 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is nog niet uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Is ie al uit of is dit alleen nog de tl?
En ik heb zojuist maar ff een loudnesswallpapertje aangezet.
gr gr
Loudness cdDie CD2 daar kan ik wel wat meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(jahaa dat rijmt)
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Die laatste ziet er inderdaad gruwelijk uit! Die afsluiter ookquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:41 schreef Krulliewullie het volgende:
Die CD2 daar kan ik wel wat mee(jahaa dat rijmt)
+1quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga voor dat plaatje van jou +
[ afbeelding ]![]()
godverdomme heb ik het helemaal teruggekeken, zit je te grappenquote:Op maandag 26 maart 2012 20:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Nu de Magic Show op NL3 bij DWDD!
Ze hebben het nu zelfs over The Greatest Show on Earth.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
godverdomme heb ik het helemaal teruggekeken, zit je te grappen
maar hans klok is wel een baas
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
godverdomme heb ik het helemaal teruggekeken, zit je te grappen
Wil jij wat poep voor je brein?quote:Op zondag 1 april 2012 01:57 schreef Sc0tTy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
OP ME STOEL
Zit je ook in Portugal?quote:Op zondag 1 april 2012 03:02 schreef Sc0tTy het volgende:
I DONT CARE MOTHERFUCKER !
Nee ik zit met Krullie al de halve avond ASOT te luisteren
Jaaa echt wat een feest, wat een feest! Lekker chairraven en stoelwiebelenquote:Op zondag 1 april 2012 03:02 schreef Sc0tTy het volgende:
Nee ik zit met Krullie al de halve avond ASOT te luisteren
quote:Op zondag 1 april 2012 03:25 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Jaaa echt wat een feest, wat een feest! Lekker chairraven en stoelwiebelen![]()
En Armin van Buuren draait nu een classics set![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmz, je mist de State of Pink!quote:
Er is zooveel langs geweest... nu gewoon SERENITYquote:
Mjah het is gewoon te gek voor woorden zoveel goeds komt er voorbijquote:Op zondag 1 april 2012 04:19 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Er is zooveel langs geweest... nu gewoon SERENITY
Amen
quote:Op zondag 1 april 2012 04:26 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Mjah het is gewoon te gek voor woorden zoveel goeds komt er voorbij
Dat is deze natuurlijk!!quote:Op zondag 1 april 2012 05:12 schreef Krulliewullie het volgende:
Raad de plaat! In welke hardstyle track zitten deze vocals ook?
En Scotty mag niet raden
Daar trap ik niet in hoorquote:
quote:
Ditquote:Op zondag 1 april 2012 11:06 schreef 16meter het volgende:
Armin een classics set gisteren? DSFRAgrwhbgNJRVGwsrgNreGhjaewnfca:kjsnc aq>kbfjebf
Ik mis altijd de beste fissa's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |