Same here, ik heb der een paar meegemaakt zijn echt de vetste feestjesquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Er zijn ook feesten zonder winstoogmerk, maarja die zijn dan vaak weer illegaal.
En heel vroeger waren alle feesten gewoon om het feesten niet om mee te verdienen. Het ging om het ontsnappen aan de sleur/zorgen/etc, niets betalen ervoor, geen radio-uitzendingen/dvd's/livesets, maar gewoon ergens in een loods, geen lasers en een bewegende boom als podium, gewoon boxen , een paar dj's (die niet alleen aan schaamteloze zelfpromotie doen zoals vaak tegenwoordig het geval is) en dan uit je dak, that's it.
Wat had ik die tijd graag meegemaakt
Ik ben ervan overtuigd dat die feestjes er nog zijn, het zijn er gewoon niet veel en je vind ze gewoon niet (allemaal) in Partyflock. Máár goed nieuws; één ervan is de Decibel afterpartyquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
En heel vroeger waren alle feesten gewoon om het feesten niet om mee te verdienen. Het ging om het ontsnappen aan de sleur/zorgen/etc, niets betalen ervoor, geen radio-uitzendingen/dvd's/livesets, maar gewoon ergens in een loods, geen lasers en een bewegende boom als podium, gewoon boxen , een paar dj's (die niet alleen aan schaamteloze zelfpromotie doen zoals vaak tegenwoordig het geval is) en dan uit je dak, that's it.
Die boom was wel ubervet op Qlimax 2009. Toch wel een van de mooiste stages evah!quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Er zijn ook feesten zonder winstoogmerk, maarja die zijn dan vaak weer illegaal.
Laatst nog een uitnodiging gehad voor een illegale Tekno-party in Eindhoven. Was toen op een Acidfeestje in Eindhoven, en was gebroken en alleen dus had geen zin om te gaan. Maar ik ga zeker nog een keer naar zo'n illegale, lijkt me superquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:01 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat die feestjes er nog zijn, het zijn er gewoon niet veel en je vind ze gewoon niet (allemaal) in Partyflock. Máár goed nieuws; één ervan is de Decibel afterparty
Ben achteraf misschien toch geïnteresseerdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Mijn 3x gebruikte midicontroller mag ook weg tegen een goed bod (is wat goedkoper), had niet verwacht dat hardstyle zo snel kut zou gaan wordenen mixen is toch niks voor mij, ik ga liever wat produceren
[ afbeelding ]
Illegale raves jonge, die zijn pas underground!quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Niks is underground en alles is commercieel. Als dat namelijk niet zo was, hadden die feesies ook niet bestaan
quote:
Nou, daar moeten we echt dankbaar voor zijn zeg. Rawstylequote:Op donderdag 29 maart 2012 11:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik weet nog heel goed het moment dat Zatox Rawstyle uitbracht en iedereen riep: "Nee we hebben geen verschillende soorten Hardstyle, geen hard of nu.... het is gewoon hardstyle.PUNT"
Volgens mij was Sethje een van de mensen die dat zei hier op het forum.
En kijk nu. Feestjes richten zich volledig op deze veranderingen van Hardstyle. (zoals Loudness of de thema avonden van XXlerator)
Hardstyle gaat nu allerlei kanten op. En eigenlijk is geen een de goeie kant in mijn ogen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |