quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
Krul... Je poept weer net naast de pot
Deze track is zoooooooooo geniaalquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
What the fuck is that......??
"Bounce bounce bounce" HOP HOP HOP
51st state!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:30 schreef T-Force het volgende:
[..]
Deze track is zoooooooooo geniaalInderdaad echt bouncy
Brute filmquote:
Omdat die nu komt? Dat ding loopt achter voor. Maar die track van net is dus Dutch Master - Flashbackquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:32 schreef Sc0tTy het volgende:
Brute filmMaar waarom staat er NC-Shreek?
Doe me aan een andere track dingen met de tekst " I gotta have more girls like you" kom ff niet op de naam.... jumpy plaatje, maar wel heul lekker...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
What the fuck is that......??
"Bounce bounce bounce" HOP HOP HOP
Neequote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Doe me aan een andere track dingen met de tekst " I gotta have more girls like you" kom ff niet op de naam.... jumpy plaatje, maar wel heul lekker...
iemand?
Mark T - Girls Like Youquote:
Hoeveel luisteraars had je?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:00 schreef T-Force het volgende:
Tracklist:
01. Vengaboys - Up & Down
02. Mauro Picotto - Komodo (Megavoicec Claxixx Mix)
03. Meteor Seven - Universal Music (Scot Project Remix)
04. Brennan & Heart – Backstabbing (Reappareance)
05. Dark Oscillators - Ethereal Sound Machine
06. Frontliner - Toxxxic
07. Dutch Master - Flashback
08. Noisecontrollers - Shreek
09. Kodex - Body Moving (Chain Reaction Remix)
10. Tat & Zat - Skleroxx
11. Klone - Revisit The Lair
12. Sylenth & Glitch - Music In You (Scope DJ Loes The Reverse Bass Mix)
13. Technoboy - Put Some Grace (Get the Grace Mix)
14. Syro - No More Hardtraxx
Staat op LSDB
Jup, als ze iedereen laten uitlopen lopen ze op den duur wel heel erg achter met hun programma natuurlijkquote:
Nooooooo, Fear.FM ga Tom es schoppenquote:
"Whete can i get more girls like you", volgens mij van iets van erik t - girls o.i.d ik zal straks even kijkenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Doe me aan een andere track dingen met de tekst " I gotta have more girls like you" kom ff niet op de naam.... jumpy plaatje, maar wel heul lekker...
iemand?
Hij had em alquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
"Whete can i get more girls like you", volgens mij van iets van erik t - girls o.i.d ik zal straks even kijken
Kneiter van een plaatquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
"Whete can i get more girls like you", volgens mij van iets van erik t - girls o.i.d ik zal straks even kijken
Zou ook mark t kunnen zijn...ofzo
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:25 schreef Mind.Illusion het volgende:
Tom... Op hoeveel BPM draai je altijd? Lijkt altijd rond de 150-151 te zitten namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:05 schreef Sc0tTy het volgende:
01. Wild Motherfuckers – Fother Mucker (Original Tatanka & Zatox Mix)
![]()
![]()
Ga heen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij staat nog niet @ Soundcloudquote:
Hmm als ik op je naam klik dan wel, zal wel liggen aan het feit dat ze met het dashboard bezig zijn.. Het is je vergevenquote:
Pfiew gelukkig. Was al bang dat je boos werdquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:32 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Hmm als ik op je naam klik dan wel, zal wel liggen aan het feit dat ze met het dashboard bezig zijn.. Het is je vergeven
Stream was eruit geklapt net van tevoren dus begon met ongeveer 0 en eindigde op 370 geloof ikquote:
quote:
Begon dit setje op geloof ik 143 en normale Hardstyle draai ik rond de 150 ja. Sneller vind ik vaak lelijk klinken. Laatste plaat had ik geloof ik nog opgepitcht naar 155quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:25 schreef Mind.Illusion het volgende:
Tom... Op hoeveel BPM draai je altijd? Lijkt altijd rond de 150-151 te zitten namelijk
quote:
ik was bij die set, ge-wel-digquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:20 schreef Sc0tTy het volgende:
Wat een plaat!
Deze bedoelde ik trouwens van et weekend Tom
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:05 schreef Sc0tTy het volgende:
01. Wild Motherfuckers – Fother Mucker (Original Tatanka & Zatox Mix)
![]()
![]()
eens!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Jij kan het weten. je hebt die ander zelf geopendquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:02 schreef Sc0tTy het volgende:
Hmm volgens mij is deze TT al een keer geweest trouwens!
Daaromquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:54 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Jij kan het weten. je hebt die ander zelf geopend
[Hardstyle #254] Eternalize!!
Geeft niks, vindt ie lekkerquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:03 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Daarom
M.I.Ik blijf jou petsen verkopen
neent ben met Tom naar Djax it Up! geweestquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:19 schreef Baronpilsener het volgende:
Post laatste tijd weinig, maar ben jullie niet vergeten hoor (K) Veel bezig met werk, morgen weer 2 dagen België. Waren er nog Fokkerts in de eclipse de 24e eigenlijk?
Djaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx it up. Bam tssss bam tssss bam tssss bam tsss, maar dan heel snelquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:28 schreef Sc0tTy het volgende:
neent ben met Tom naar Djax it Up! geweest
Wat een compleet random plaat, die melodiequote:
wajoo check hem hard boeken in die dope waggiequote:
QFTquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:17 schreef T-Force het volgende:
[..]
Wat een compleet random plaat, die melodie![]()
![]()
![]()
Vond de laatste paar platen van Headhunterz best aardig, maar deze
Wel vette video overigens!
X2quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:17 schreef T-Force het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een kakplaat en waar slaat dat beginstukje ook opquote:
Hahaha precies mijn gedachtequote:Op woensdag 28 maart 2012 19:21 schreef mstx het volgende:
[..]
wajoo check hem hard boeken in die dope waggie
Bert, afgezien van dat ding met Korsakoff alles op de rit met lsdb.nl?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:21 schreef mstx het volgende:
[..]
wajoo check hem hard boeken in die dope waggie
Ja hoor gaat z'n gangetjequote:Op woensdag 28 maart 2012 21:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Bert, afgezien van dat ding met Korsakoff alles op de rit met lsdb.nl?
YouTube commentquote:
JA TOG! ZO TROTS HOLLANDER TE SIJN! HARDSTYLE WILL NEVER DIE!!!!11quote:i love it
HOLLAND Is gewoon de beste !!
Headhunterz maakt gewoon tracks onder het kopje "Dance4life" zodat het gedraaid kan worden op de commerciële radio.....quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 02:04 schreef Levitas het volgende:
[..]
YouTube comment
[..]
JA TOG! ZO TROTS HOLLANDER TE SIJN! HARDSTYLE WILL NEVER DIE!!!!11
quote:
Ach ik had het er laatst ook al over met mijn 'hardstyle-maatje'. Wat je nu ziet is een proces wat al jaren aan de gang is en wat je in elke muziekstijl ziet: het ontstaan van subgenres die zich langzaam maar zeker afzetten van de andere subgenres.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Headhunterz maakt gewoon tracks onder het kopje "Dance4life" zodat het gedraaid kan worden op de commerciële radio.....
Hij heeft de reacties gezien van Dragonborn dus dat smaakte naar meer.... Dus snel een track in elkaar flansen (want dat is te horen aan de kwaliteit) en hup uitbrengen zodat 538 deze uit kan zenden.En dat allemaal voor het goede doel........right....
OMGquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:17 schreef T-Force het volgende:
[..]
![]()
![]()
Omomomomquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:27 schreef T-Force het volgende:
Fatsoenlijke muziekjengs:
Ben ook erg benieuwd naar die Thera vs. Mark EG plaat waar ze nu mee bezig zijn. Hoorde iets over Acid![]()
Geck-e - Acid Impressions (Thera Remix)![]()
Phrantic - Overdose![]()
![]()
Meer Acid met reverse bass!
quote:Exclusively produced for the upcoming Loudness Compilation 2CD mixed by B-front and Dj
ai ai aiquote:
Naar mijn mening zijn de thema-avonden die vaak gericht zijn op een bepaalde stroming binnen hardstyle of een bepaald label een goede ontwikkeling. Feesten moeten juist zo divers mogelijk zijn anders gaan feesten snel vervelen onder het fanatieke publiek.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik weet nog heel goed het moment dat Zatox Rawstyle uitbracht en iedereen riep: "Nee we hebben geen verschillende soorten Hardstyle, geen hard of nu.... het is gewoon hardstyle.PUNT"
Volgens mij was Sethje een van de mensen die dat zei hier op het forum.
En kijk nu. Feestjes richten zich volledig op deze veranderingen van Hardstyle. (zoals Loudness of de thema avonden van XXlerator)
Hardstyle gaat nu allerlei kanten op. En eigenlijk is geen een de goeie kant in mijn ogen.
Ik vind 't best een plausibel verhaal. Beetje vergelijkbaar met wat er met de hardcore is gebeurd; early scheidde zich in happy en rave en wat later kwam de mainstream. Happy is bijna dood, mainstream is voor 't 538 volk en early is nu 'underground'. Dus de liefhebbers van de early hebben nu hun fijne underground sfeervolle feestjes terug en 't patatvolk kan stoer doen op de grote feesten. En inmiddels heb je natuurlijk ook nieuwe stromingen als industrial die nu gelukkig nog onder de oppervlakte blijven.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:04 schreef eQuaL het volgende:
[..]
[..]
Ach ik had het er laatst ook al over met mijn 'hardstyle-maatje'. Wat je nu ziet is een proces wat al jaren aan de gang is en wat je in elke muziekstijl ziet: het ontstaan van subgenres die zich langzaam maar zeker afzetten van de andere subgenres.
Blijft natuurlijk subjectief, maar ik zou dan bijvoorbeeld Crypsis - Strike, of Degos & Re-Done - Outside the Box in een ander subgenre stoppen dan deze laatste track van Headhunterz, of Rage (Frontliner remix). Een Geck-O - It's What We Are past dan weer bij geen van beiden, en zou dus alweer een nieuw subgenre kunnen vormen, of een mix van 2 (of meer) bestaande subgenres. En wie maakt dan nog 'echte' hardstyle vraag je? Echte hardstyle is in mijn ogen early hardstyle. Alles wat daarna kwam kan je makkelijk in verschillende hokjes zetten.
Er wordt/werd overigens vaak afgezeken op 'hokjesdenkers' door artiesten, want ze maken 'gewoon' hardstyle. Dat is hetzelfde als dat Metalbands gaan roepen dat ze 'gewoon' hardrock maken. Accepteer gewoon dat mensen een bepaalde stijl lekker vinden, en een andere stijl (waarbij de artiest nog zo hard kan roepen dat het 'ook hardstyle' is) helemaal niets vinden. Overigens deel ik artiesten bewust niet in hokjes, daarvoor zijn ze te variabel. Die laatste track van Headhunterz is bijvoorbeeld niet te vergelijken met Headshot... En Crypsis heeft met The Attack toch ook een totaal ander soort nummer gemaakt dan met Strike.
Helemaal niets mis met hokjes, het maakt het een stuk makkelijker voor fanatieke luisteraars zoals ons. Ik voorzie ook echt wel dat je over een tijdje hier geen Hardstyle topic meer vindt, maar een Happy Hardstyle/Housestyle topic, en een topic voor alle andere substijlen... Het 1e topic zal vooral bevolkt gaan worden door mensen die er dan net in komen rollen via 538 of andere kanalen. Het grootste deel van de mensen hier zal zich waarschijnlijk niet in het 1e topic vertonen, en vooral te vinden zijn in het 2e topic. Geen dagelijks geklaag meer over hoe slecht de hardstyle tegenwoordig is, want waarom zou je over een andere muziekstijl gaan praten?
Maar dit is allemaal maar speculatie natuurlijk
Was dat er al in de '90?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:52 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Industrial is niet bepaald een nieuwe stroming
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:55 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Gasten als Manu le Malin waren er toen al mee bezig ja, eind jaren 90
Verrek!quote:
Dit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:13 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
[..]
Weer wat geleerd vandaagTnx
quote:
Die gast is dan ook een uber dikke eindbaas!quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:55 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Gasten als Manu le Malin waren er toen al mee bezig ja, eind jaren 90
sjezus, wat kun jij gemeen doen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:40 schreef T-Force het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dr zijn volgens mij maar 2 echte underground Early feesten en dat zijn Pandemonium en 1 waarvan ik nu niet op de naam kom. Verder zijn er op diverse festivals genoeg Early Hardcore stages waar het vol staat met patatvolk en ook zat commerciele early feesten.
Jeetjequote:Op donderdag 29 maart 2012 13:40 schreef T-Force het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dr zijn volgens mij maar 2 echte underground Early feesten en dat zijn Pandemonium en 1 waarvan ik nu niet op de naam kom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:50 schreef Krulliewullie het volgende:
Jeetje, beter kijken, een kleine greep uit de feestjes
Ahja, Ouwe stijl is botergeil was die naam die ik vergeten was. De rest staat vol met popie-jopienamen dus niet underground naar mijn meningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
Niet alles waar een Cenobite artiest staat is underground he. Leviathan is zelf ook niet underground als je ziet hoeveel die draait
![]()
Dan zijn we het gewoon niet eens over de betekenis 'underground'. Ik kijk niet naar de dj's die er staan maar 't volk wat er opaf komt en ik zie op deze feestjes liefhebbers en geen 538 volk staan dus wat mij betreft underground.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:53 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ahja, Ouwe stijl is botergeil was die naam die ik vergeten was. De rest staat vol met popie-jopienamen dus niet underground naar mijn meningNiet alles waar een Cenobite artiest staat is underground he. Leviathan is zelf ook niet underground als je ziet hoeveel die draait
![]()
Jij kent de gappies die op die feesten komenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:55 schreef Krulliewullie het volgende:
Dan zijn we het gewoon niet eens over de betekenis 'underground'. Ik kijk niet naar de dj's die er staan maar 't volk wat er opaf komt en ik zie op deze feestjes liefhebbers en geen 538 volk staan dus wat mij betreft underground.
Allemaal, dat zijn mijn gabbermatties!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:57 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jij kent de gappies die op die feesten komen?
Eenschquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:42 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Die gast is dan ook een uber dikke eindbaas!
Niks is underground en alles is commercieel. Als dat namelijk niet zo was, hadden die feesies ook niet bestaanquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:53 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ahja, Ouwe stijl is botergeil was die naam die ik vergeten was. De rest staat vol met popie-jopienamen dus niet underground naar mijn meningNiet alles waar een Cenobite artiest staat is underground he. Leviathan is zelf ook niet underground als je ziet hoeveel die draait
![]()
Er zijn ook feesten zonder winstoogmerk, maarja die zijn dan vaak weer illegaal.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Niks is underground en alles is commercieel. Als dat namelijk niet zo was, hadden die feesies ook niet bestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |