x2quote:
Niet te snel!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:28 schreef Levitas het volgende:
ekte ekte remuxx! Wat nou hardstyle naar hardcore mixeng? hardcore naar hardestyle is betur! Lekker chillen op die langzame beatz
Heeft me altijd al wat geleken om daar eens mee te beginnen, maar kan het geld gewoon even niet missen nuquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:45 schreef RiKe het volgende:
Heren, mag ik even de aandacht voor het volgende?
Goede Pioneer dj set!
Ik weet niet of het mag...een eigen verkoop topic hier aanprijzen, maar misschien weet 1 van jullie hier wel iemand voor?
Mijn 3x gebruikte midicontroller mag ook weg tegen een goed bod (is wat goedkoper), had niet verwacht dat hardstyle zo snel kut zou gaan wordenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:24 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Heeft me altijd al wat geleken om daar eens mee te beginnen, maar kan het geld gewoon even niet missen nu
"Vroegah" vaak van genoten, kwam hem weer tegen. Mocht wel weer eens gedeeld worden imoquote:
Wat produceer je zoal dan? We moeten een keer een FOK! Allstars plaat makenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Mijn 3x gebruikte midicontroller mag ook weg tegen een goed bod (is wat goedkoper), had niet verwacht dat hardstyle zo snel kut zou gaan wordenen mixen is toch niks voor mij, ik ga liever wat produceren
[ afbeelding ]
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Mijn 3x gebruikte midicontroller mag ook weg tegen een goed bod (is wat goedkoper), had niet verwacht dat hardstyle zo snel kut zou gaan wordenen mixen is toch niks voor mij, ik ga liever wat produceren
[ afbeelding ]
Leuk dingetjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Midi kan zelfs een kleuter nogquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:34 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Leuk dingetje
Maar heb zelf dus echt 0,0 ervaring in mixing, en weet dus ook niet of ik het leuk vind. Misschien dat ik later ooit een eigen studiootje maak waar ik kan producen & mixen, lijkt me een leuke hobby![]()
Voorlopig hou ik het ook maar bij af en toe wat producen (geen hardstyle btw), dat kan ik tenminste gratis
Ik heb welgeteld 1 nummer van dat hele album, en zelfs dat nummer is ook maar net 'okee', de rest is een rampquote:
True, het is zeker niet zo duur, maar momenteel ben ik werkeloos & aan het afstuderen, dus niet zo verstandig om eventjes dit soort dingen te kopenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:41 schreef haakon het volgende:
[..]
Midi kan zelfs een kleuter nog![]()
En een midi is ideaal om te kijken of je het leuk vind of niet!
Betaalbaar en geeft je toch een goede kijk op het mixen
Nog niks, heb een half jaar geleden wel een beetje gespeeld en tutorials bekeken, maar ik bakte er nog niet veel (niks) van. Heb het nu ook heel druk gehad, maar ik denk dat ik er over een tijdje weer mee ga beginnen, lijkt me namelijk erg vet om een nummer te maken die voor altijd blijft bestaan in ieders hoofdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:20 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Wat produceer je zoal dan? We moeten een keer een FOK! Allstars plaat makeneen early tribute ofzo
Patje kan meedoen, jij, ik en misschien zijn er nog meer producerende mensen hiero
Dat was ook mijn gedachte, maar ik heb er het geduld niet voorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:34 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Leuk dingetje
Maar heb zelf dus echt 0,0 ervaring in mixing, en weet dus ook niet of ik het leuk vind.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:55 schreef Sc0tTy het volgende:
GVD M.I. schop die San Miquel ook es et forum op... Dan kan ik em bedanken voor dat gruwelijke stukje![]()
Zit hier te stuiteren niet normaal whahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |