Ik wil zoals gezegd wel ff komen kijken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:41 schreef T-Force het volgende:
[..]
baas
Nog mensen van hier die komende vrijdag naar Strangerz gaan? Settime 22-23.30 en jullie mogen weer wat pareltjes uit "The Golden Years" verwachten natuurlijk. KNALLEN!
jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:08 schreef onlogisch het volgende:
Deze dagjespersoon komt weer eens posten :
Is het defqon 2012 anthem al bekend, en zo ja wie heeft hem gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Headhunterz, Noisecontrollers & Wildstylez. Best een leuk nummer, mooi zomers.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:08 schreef onlogisch het volgende:
Deze dagjespersoon komt weer eens posten :
Is het defqon 2012 anthem al bekend, en zo ja wie heeft hem gemaakt?
Godallemachtig wat een koningenplaat zeg. Ik zit er al op te azen sinds Thrillogy... live gaat die plaat zooo hard, heerlijke sfeer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:57 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Loudness cdIs ie al uit of is dit alleen nog de tl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Loudness cdCD 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is nog niet uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Is ie al uit of is dit alleen nog de tl?
En ik heb zojuist maar ff een loudnesswallpapertje aangezet.
gr gr
Loudness cdDie CD2 daar kan ik wel wat meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(jahaa dat rijmt)
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Die laatste ziet er inderdaad gruwelijk uit! Die afsluiter ookquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:41 schreef Krulliewullie het volgende:
Die CD2 daar kan ik wel wat mee(jahaa dat rijmt)
+1quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga voor dat plaatje van jou +
[ afbeelding ]![]()
godverdomme heb ik het helemaal teruggekeken, zit je te grappenquote:Op maandag 26 maart 2012 20:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Nu de Magic Show op NL3 bij DWDD!
Ze hebben het nu zelfs over The Greatest Show on Earth.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
godverdomme heb ik het helemaal teruggekeken, zit je te grappen
maar hans klok is wel een baas
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
godverdomme heb ik het helemaal teruggekeken, zit je te grappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |