echt?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gaat over echt individueel goede aankopen. Ik vond dat Lee meelifte op Alex. Maar goed, meningen verschillen. Vond hem wel ok, maar geen topper.
Jantje Heintze.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
echt?Ik vond Lee één van de beste linksbacks die ik bij PSV heb gezien. Verdedigend en aanvallend. Met zijn scharen
Denk dat ie maar gewoon half ja zegt, omdat ie moe van het vragen wordquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:10 schreef Scarface88 het volgende:
http://nos.nl/video/356669-psv-kans-is-wel-aanwezig-ja.html
Wat denken jullie?
Dat is wel handig jaquote:'Winst KNVB Beker levert PSV geen euro op'
PSV plaatste zich vorige week voor de finale van de KNVB Beker, waarin Heracles Almelo de tegenstander is. Een eventuele winst van de beker levert de club echter geen financiële meevaller op.
Waar in Engeland het winnen van de FA Cup de gelukkige club miljoenen euro's oplevert, zou het PSV zelfs geld kosten om de KNVB Beker te winnen. Dat rekende Voetbal International woensdag uit.
PSV ontvangt een winstpremie van 200.000 euro van de KNVB bij het winnen van de beker. Dat bedrag weegt echter niet op tegen de 450.000 euro aan winstpremies die de club moet uitdelen aan zijn spelers. Bovendien krijgen de coaches nog een bonus waarvan de hoogte niet bekend is.
Volgens VI betekent de bekerwinst echter geen verlies voor PSV. De club moet weliswaar hoge winstpremies uitdelen, maar hoeft door de recettes die verdiend werden in de thuiswedstrijden in de beker geen kosten te draaien. De kosten en de inkomsten in die duels heffen elkaar op.
Tja, doet PSV zelf. Waarom je winstpremies uit zou reiken voor zo'n nietszeggende prijs ontgaat mij volkomen.quote:
VAn mij mag het, na jaren van geen prijzen mag je best eens wat vieren. Maar denk dat dat gezien dit seizoen niet heel gepast isquote:Op donderdag 29 maart 2012 08:36 schreef J2T het volgende:
Krijgt PSV nou ook een huldiging na de bekerwinst?
Ze kunnen beter zeggen dat de premie van de bekerwinst verdeelt mag worden ipv vaste premies vastleggen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, doet PSV zelf. Waarom je winstpremies uit zou reiken voor zo'n nietszeggende prijs ontgaat mij volkomen.
Wie is hier blij mee?quote:Stanislav Manolev blijft langer aan PSV verbonden. De rechtsback beschikte over een aflopend contract in Eindhoven, maar in die verbintenis zat een optie, waardoor PSV de samenwerking met twee jaar kon verlengen. Technisch directeur Marcel Brands laat aan het Eindhovens Dagblad weten dat PSV de optie gelicht heeft en Manolev nu dus tot medio 2014 vastligt bij de club.
De Bulgaarse vleugelverdediger krijgt meer salaris nu zijn contract is verlengd, maar PSV krijgt nu dus wel de kans om Manolev eventueel te verkopen. De rechtsback is zijn basisplaats in het elftal kwijtgeraakt aan Atiba Hutchinson, maar zal na donderdagmiddag in ieder geval niet transfervrij vertrekken. Als er een club is die Manolev wil hebben, dan moet er een transfersom worden betaald.
De 26-jarige rechtsback is bezig aan zijn derde seizoen bij PSV, dat Manolev in 2009 ophaalde bij Litex Lovech. In Eindhovense dienst speelde de verdediger tot dusver 73 competitiewedstrijden, waarin hij driemaal wist te scoren. De 21-voudig international deed tegen Valencia voor het laatst mee: tegen sc Heerenveen en Ajax ontbrak hij. Voor het competitieduel met de Friezen was Manolev overigens geschorst.
Blij in de zin dat hij nu niet transfervrij de deur uitloopt waar we hem voor 3 miljoen kochten en we er misschien nu nog wel een miljoentje voor kunnen krijgen, ja.quote:
VIquote:
quote:
Alles wat niet PSV is.quote:
Niemand gaat iets betalen voor zo'n waardeloze rechtsback. Engelaar en Isakje kregen we ook niet verkocht en die hebben toch een iets beter CV dan Manolevquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:33 schreef LudoSanders het volgende:
Dat is enkel verlengd om te voorkomen dat hij voor niets de deur uitloopt, als ze hem kunnen slijten dan zullen ze het niet nalaten.
Toch denk ik dat je dat nog wel eens zou kunnen verbazen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niemand gaat iets betalen voor zo'n waardeloze rechtsback. Engelaar en Isakje kregen we ook niet verkocht en die hebben toch een iets beter CV dan Manolev
Ik wacht geduldig af totdat er iemand langs komt die Manolev voor 5 miljoen of meer op komt pikken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je dat nog wel eens zou kunnen verbazen.
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 29-03-2012 om 18:41:36Tevens verwacht ik een juridisch steekspel omtrent de contractverlenging van #Manolev. Er is blijkbaar twijfel over rechtsgeldigheid optie reageer retweet
Jan Reker is echt lekker bezig geweest. Al het zoveelste contract wat niet waterdicht is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:45 schreef LudoSanders het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 29-03-2012 om 18:41:36Tevens verwacht ik een juridisch steekspel omtrent de contractverlenging van #Manolev. Er is blijkbaar twijfel over rechtsgeldigheid optie reageer retweet
quote:
Juist aanvallend is hij wel nuttig als hij in vorm isquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:46 schreef Scarface88 het volgende:
Ik denk dat als je Manolev af kunt leren dat hij bij elke aanval mee op komt en de bal op eist dat het een zeer nuttige back kan zijn. Verdedigend is het een prima speler al pakt ie vaak wel domme gele kaarten.
[..]
Jan Reker is echt lekker bezig geweest. Al het zoveelste contract wat niet waterdicht is.
Wat te denken van Marcel brands die zgn. alle contracten had doorgenomen om te kijken of er nog zoiets zou kunnen spelen. Ondertussen hebben we Labyad en nu dus Manolev al gehad. Of Brands lult uit zijn nek, of hij snapt er niet zoveel van. Beiden zijn mogelijk. Sluiten elkaar ook niet uit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:46 schreef Scarface88 het volgende:
Ik denk dat als je Manolev af kunt leren dat hij bij elke aanval mee op komt en de bal op eist dat het een zeer nuttige back kan zijn. Verdedigend is het een prima speler al pakt ie vaak wel domme gele kaarten.
[..]
Jan Reker is echt lekker bezig geweest. Al het zoveelste contract wat niet waterdicht is.
Overdrijven is een vak, vaak loopt hij de rechtsvoor in de weg en 8 van de 10 voorzetten komen niet aanquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Juist aanvallend is hij wel nuttig als hij in vorm is
Volgens mij ging Brands alle contracten veranderen bij contractverlenging. Je kan niet tussendoor zomaar iets aan een contract doen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:23 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wat te denken van Marcel brands die zgn. alle contracten had doorgenomen om te kijken of er nog zoiets zou kunnen spelen. Ondertussen hebben we Labyad en nu dus Manolev al gehad. Of Brands lult uit zijn nek, of hij snapt er niet zoveel van. Beiden zijn mogelijk. Sluiten elkaar ook niet uit.
Kijk, dat is nou precíés waarom ik zo'n hekel heb aan al die clausules en opties. Je begeeft je al heel snel op schimmig gebied waar niemand eigenlijk de juridische weg kent... Je moet ook rekening houden met verschillende soorten wetgeving: de Nederlandse, dan nog Europese en dan komen de regeltjes van de KNVB, de UEFA en de FIFA er nog eens overheen. Tel daarbij op dat die clausules vaak bol staan van de verschillende voorwaarden en je hebt het recept voor een enorm juridisch moeras....quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:45 schreef LudoSanders het volgende:
Zie mijn post hierboven.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:23 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wat te denken van Marcel brands die zgn. alle contracten had doorgenomen om te kijken of er nog zoiets zou kunnen spelen. Ondertussen hebben we Labyad en nu dus Manolev al gehad. Of Brands lult uit zijn nek, of hij snapt er niet zoveel van. Beiden zijn mogelijk. Sluiten elkaar ook niet uit.
En toch denk ik dat hij een redelijk aantal assists geeftquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Overdrijven is een vak, vaak loopt hij de rechtsvoor in de weg en 8 van de 10 voorzetten komen niet aan
Met Manolev hoef je nooit lang te wachten op een kans nee..... een kans voor eigen goal voor de tegenstanderquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En toch denk ik dat hij een redelijk aantal assists geeftEr gebeurt wel altijd wat met Manolev in het veld, dat is beter dan 30 minuten wachten op een kans.
/pessimistquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Met Manolev hoef je nooit lang te wachten op een kans nee..... een kans voor eigen goal voor de tegenstander
Manolev vorig jaar nog geen 6 assists. Probeer het exacte aantal te achterhalenquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En toch denk ik dat hij een redelijk aantal assists geeftEr gebeurt wel altijd wat met Manolev in het veld, dat is beter dan 30 minuten wachten op een kans.
Die bal naar voren lopen is ook nuttigquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Manolev vorig jaar nog geen 6 assists. Probeer het exacte aantal te achterhalen
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die bal naar voren lopen is ook nuttigKan iemand hem daar voor de pot gooien.
Daar heb je nu niks aan. Tamata is de enige die doorgekomen is en die haalt ook het PSV niveau niet echt helemaal denk ik.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:31 schreef Caland het volgende:
Er loopt dus echt geen enkele back rond in de jeugdopleiding?
Best treurig dan. Al was dat al wel bekend van de PSV jeugdopleiding.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daar heb je nu niks aan. Tamata is de enige die doorgekomen is en die haalt ook het PSV niveau niet echt helemaal denk ik.
Vind dit heel erg merkwaardig. Je mag toch wel op zijn minst verwachten dat er een capabele jurist in dienst is die de contracten scant op waterdichtheid.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou precíés waarom ik zo'n hekel heb aan al die clausules en opties. Je begeeft je al heel snel op schimmig gebied waar niemand eigenlijk de juridische weg kent... Je moet ook rekening houden met verschillende soorten wetgeving: de Nederlandse, dan nog Europese en dan komen de regeltjes van de KNVB, de UEFA en de FIFA er nog eens overheen. Tel daarbij op dat die clausules vaak bol staan van de verschillende voorwaarden en je hebt het recept voor een enorm juridisch moeras....
Er komt al jaren te weinig door, da's best een open deur van je. Nu lijkt er eindelijk een groepje aansluiting te vinden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Best treurig dan. Al was dat al wel bekend van de PSV jeugdopleiding.
Na de lichting van Tamata zit er nu wel echt wat talent aan te komen uit de A1.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Best treurig dan. Al was dat al wel bekend van de PSV jeugdopleiding.
En ze hebben plastic klappertjesquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zit AZ te kijken tegen Valencia. Het grote verschil met PSV: AZ werkt en toont vechtlust
Hoe kon ik ze vergetenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En ze hebben plastic klappertjes
Volgens mij toonde PSV dat in eigen huis ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zit AZ te kijken tegen Valencia. Het grote verschil met PSV: AZ werkt en toont vechtlust
10 tellen na deze post komt AZ nog op 1-0 ook
Ja, toen je al uitgeschakeld wasquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Volgens mij toonde PSV dat in eigen huis ook
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 29-03-2012 om 22:14:49#PSV heeft @MemphisDepay22 laten weten dat hij een nieuw contract tegemoet kan zien: opwaarderen en verlengen. reageer retweet
Tegen een tegenstander die plichtmatig aanwezig was en het allemaal wel snel best vond.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Volgens mij toonde PSV dat in eigen huis ook
Moet het wel de kans krijgen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Na de lichting van Tamata zit er nu wel echt wat talent aan te komen uit de A1.
moeten ze ook goed genoeg zijnquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Felicitaties aan de PSV'ersLeuk dat Manolev blijft.
Kan je alleen zien als ze daadwerkelijk mee mogen spelen. Beter dat ze een keer door de mand vallen in een verder gewonnen wedstrijd dan helemaal niet spelen.quote:
Kerel... De juristen van PSV kregen het al niet voor elkaar om het contract van Labyad goed te beoordelen, het koste mij 5 minuten googlen om te concluderen dat PSV fout zat.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:36 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vind dit heel erg merkwaardig. Je mag toch wel op zijn minst verwachten dat er een capabele jurist in dienst is die de contracten scant op waterdichtheid.
Denk dat hij daar aan het verkeerde adres is danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Misschien moet Cocu even naar Chelsea,om Alex te huren.
Even de Thalys pakken lijkt me een beter idee idd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Denk dat hij daar aan het verkeerde adres is dan
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Volgens mij kijken er teveel mensen louter VI en beschouwen mensen teletekst pagina 818 volgen als supporteren. Ik zeg overgens niet dat jij dat doet. Maar Manolev is niet zo slecht als dat iemand als van der Gijp doet lijken. Iets minder vaak opkomen, iets minder domme gele kaarten pakken, en zich iets meer beperken tot verdedigen, en je hebt helemaal geen slechte verdediger.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]Ik moet hier ook wel om lachen maar het is natuurlijk belachelijk dat een ambitieuze club met die dorpsidioot doorgaat
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:58 schreef tja77 het volgende:
Oke, Depay, Manolev, en nu Labyad???
http://www.voetbalinfo.nl(...)trijd-met-de-regels/
Ik weet niet hoe betrouwbaar dit is, maar meerdere sites maken hier melding van. Ik ben er wel content mee moet ik zeggen.
Hmm hij had dus al extra salaris?quote:PSV heeft de eenzijdige optie in het contract van Zakaria Labyad gelicht. De jonge aanvaller ligt daardoor volgens de huidige nummer vier van de Eredivisie vast tot medio 2014. Dit meldt het Eindhovens Dagblad op donderdagavond.
Labyad, die al een paar maanden in de concrete belangstelling van Sporting Lissabon staat, stelde eerder dat de optie in zijn contact niet rechtsgeldig zou zijn. PSV legde de negentienjarige speler (inclusief de optie) langer dan drie jaar voordat hij achttien werd vast en dat is niet toegestaan. Juridisch gezien zou de verbintenis van Labyad daardoor na dit seizoen eindigen.
PSV bestrijdt dit en is van mening dat Labyad door het aanvaarden van extra salaris het vertrouwen heeft gewekt dat hij akkoord ging met het lichten van de optie. Eerder op de dag lichtten de Eindhovenaren al de opties in de contracten van Stanislav Manolev en Maikel Verkoelen.
Ik denk dat jij de lat erg laag legt, het blijft voor mij een afgang dat een speler met zoveel gebreken in de top van de eredivisie mag spelen en dan ook nog eens alles wat hij niet kan blijft etaleren, geen trainer of medespeler die hem een draai om z'n oren geeftquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij kijken er teveel mensen louter VI en beschouwen mensen teletekst pagina 818 volgen als supporteren. Ik zeg overgens niet dat jij dat doet. Maar Manolev is niet zo slecht als dat iemand als van der Gijp doet lijken. Iets minder vaak opkomen, iets minder domme gele kaarten pakken, en zich iets meer beperken tot verdedigen, en je hebt helemaal geen slechte verdediger.
Maar als van der Gijp weer een fragmentje laat zien van een mislukte voorzet, dan heeft iedereen zijn oordeel al weer klaar. nee, dan kun je beter miljoenen investeren in een nieuwe verdediger en Manolev transfervrij laten vertrekken...nee, dat is een slimme actie.
Manolev is niet het verschil tussen wel of geen titel, daar is de hele verdediging voor verantwoordelijk, en mijn inziens kan Manolev wel degelijk goed functioneren in een GOEDE verdediging.
Het zorgt er iig voor dat we weer 2 ssizoenen amusementswaarde hebbenquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Daarom, blijft VI ook een beetje leukquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het zorgt er iig voor dat we weer 2 ssizoenen amusementswaarde hebben
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Kijk jongens, dit is pas een echte PSV supporter, jullie zijn allemaal nep.![]()
bron Voetbalzone.quote:PSV gaat binnenkort met Stanislav Manolev om de tafel. De club uit Eindhoven meldde donderdag dat de eenzijdige optie in de contractuele samenwerking met de Bulgaarse verdediger is gelicht. Dat deed PSV vooral om Manolev niet transfervrij te laten gaan, daar zijn contract komende zomer afliep.
"We willen met hem bespreken hoe hij zijn situatie zelf ziet," vertel technisch manager Marcel Brands vrijdag aan het Algemeen Dagblad. Indien Manolev blijft, gaat hij door de contractuele afspraken wel meer verdienen. "Dat risico nemen we", beaamt de sportbestuurder van PSV. Manolev staat nu tot de zomer van 2014 onder contract.
De 26-jarige Manolev is bezig aan zijn derde seizoen bij PSV, dat de rechtsback in 2009 ophaalde bij Litex Lovech. In Eindhovense dienst speelde de verdediger tot dusver 73 competitiewedstrijden, waarin hij driemaal wist te scoren. De 21-voudig international deed tegen Valencia voor het laatst mee: tegen sc Heerenveen en Ajax ontbrak hij. Voor het competitieduel met de Friezen was Manolev overigens geschorst.
Misselijkmakend, verwende kotskleutersquote:Lens: Rutten kon ons niet motiveren om voor hem door het vuur te gaan
30 maart 2012
Voetbal International heeft deze week een openhartig interview met Jeremain Lens. Hij laat daarin weten het moeilijk te hebben met zijn rol als invaller. Tot zijn eigen teleurstelling zat hij tegen Ajax ondanks zijn goede vorm weer op de bank. 'Het is nu zaak dat ik me niet gek laat maken.'
Lens is van mening dat Fred Rutten de dupe is geworden van het falen van het elftal. Het tij was echter heel lastig te keren, volgens de aanvaller. 'Er was een soort van sleur ontstaan. Dat was een gevolg van de resultaten. Er ontstond een negatieve sfeer om ons heen en dat straalde af op de coach. Je kon zien dat hij zich echt verantwoordelijk voelde voor wat er gebeurde en dat hij zich er druk om maakte dat hij ons niet meer kon raken. Want dat was het probleem: hij kon ons op een bepaald moment niet motiveren om voor hem door het vuur te gaan.'
Ja en nee, ik denk dat iedere sporter (ongeacht zijn salaris) ook een andere motivator nodig heeft. De 1 heeft dat meer nodig dan de ander. En in een uitwedstrijd tegen NAC zul je (zeker na een slechte reeks wedstrijden) er vol tegenaan moeten. Je moet de boel op scherp zetten, en dat is enerzijds de taak van de spelers zelf, en anderzijds die van de coach. Als je niet wilt werken voor je baas, dan ligt dat aan zowel je baas, als aan jezelf.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misselijkmakend, verwende kotskleuters
Misselijkmakend iddquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alsof er clubs zijn (buiten PSV om) die een transfersom voor deze faalhaas gaan betalen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
bron Voetbalzone.
Zoals ik al dacht, vooral om nog wat geld op te leveren bij een vertrek.
Het geeft gewoon aan dat er teveel niet-winnaars in de selectie rondlopen en daar kan geen enkele coach wel-winnaars van maken. Het betekent gewoon dat je wat niet-winnaars je selectie uit moet schoppen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja en nee, ik denk dat iedere sporter (ongeacht zijn salaris) ook een andere motivator nodig heeft. De 1 heeft dat meer nodig dan de ander. En in een uitwedstrijd tegen NAC zul je (zeker na een slechte reeks wedstrijden) er vol tegenaan moeten. Je moet de boel op scherp zetten, en dat is enerzijds de taak van de spelers zelf, en anderzijds die van de coach. Als je niet wilt werken voor je baas, dan ligt dat aan zowel je baas, als aan jezelf.
Aangezien een heel elftal niet echt een optie is, wordt in dit soort gevallen de coach ge-offert, en dat kan goede gevolgen hebben (zie Feyenoord en Been).
Ik sport zelf ook, en merk dat het verschil van medespeler wel degelijk invloed heeft op mijn inzet.
Wie zou je er dan uitschoppen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het geeft gewoon aan dat er teveel niet-winnaars in de selectie rondlopen en daar kan geen enkele coach wel-winnaars van maken. Het betekent gewoon dat je wat niet-winnaars je selectie uit moet schoppen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:
Dan zou niet-winnaar Lazovic onder Stevens zonder pardon uit de selectie zijn getrapt. Danko zou immers Huubjes moeder neuken, zoals hij tijdens het vieren van een goal aangaf. Fredje kwam, lapte hem op en hij werd voor de hoofdprijs verkocht aan die maffe Russen. Terecht ook, want hij speelde de pannen van het dak.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het geeft gewoon aan dat er teveel niet-winnaars in de selectie rondlopen en daar kan geen enkele coach wel-winnaars van maken. Het betekent gewoon dat je wat niet-winnaars je selectie uit moet schoppen.
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 30-03-2012 om 15:21:29Op de besloten training vanochtend werd #wijnaldum als linksbuiten geposteerd, #lens als rechtsbuiten en #Derijck in t centrum. #psvvvv reageer retweet
Kwatsj, dat moet voor 99% uit jezelf komen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie zou je er dan uitschoppen?
Als een speler onder de ene coach beter functioneert dan onder een andere, dan maakt dat de speler niet een niet winnaar. Maar is dat ook een tekortkoming van de coach. Een goede coach maakt een speler beter, en kan een speler voor ELKE wedstrijd motiveren.
Je bent zuur héquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
En vind maar eens vervangers tegen een goede prijs die wel die winnaars mentaliteit hebben
maandag pas, lamzak.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vanavond Voetbalfans @ RTL7 met PSVers
20:30 VIquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Net op rtl7 zeiden ze vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |