quote:Op zondag 25 maart 2012 13:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Leuke aflevering. Vooral Erik had een paar scherpe grappen.
Goede vergelijking. Steve Jobsquote:
Oh shit, weer iemand die de titel Dit Was Het Nieuws te letterlijk neemt.quote:
Het was sarcastisch bedoeldquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh shit, weer iemand die de titel Dit Was Het Nieuws te letterlijk neemt.
Ik had het over hem duh.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was sarcastisch bedoeldOf had je het over hem en niet over mij? Ik bedoelde trouwens die vent naast Raoul, niet de Belg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |