quote:Op zondag 25 maart 2012 13:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Leuke aflevering. Vooral Erik had een paar scherpe grappen.
Goede vergelijking. Steve Jobsquote:
Oh shit, weer iemand die de titel Dit Was Het Nieuws te letterlijk neemt.quote:
Het was sarcastisch bedoeldquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh shit, weer iemand die de titel Dit Was Het Nieuws te letterlijk neemt.
Ik had het over hem duh.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was sarcastisch bedoeldOf had je het over hem en niet over mij? Ik bedoelde trouwens die vent naast Raoul, niet de Belg.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:23 schreef Adelante het volgende:
Kan iemand die man naast Raoel kapot schieten?
Ik ben vorig jaar gestopt met Serious Request en ik zal mijn boycot voortzetten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:19 schreef zoem het volgende:
Een irritant figuur naast Raoul. Denkt vast dat hij in P&W zit.
Ontwikkelingshulp, kom op zeg. Dat wordt toch voor het grootste deel misbruikt voor salarissen
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:19 schreef zoem het volgende:
Een irritant figuur naast Raoul. Denkt vast dat hij in P&W zit.
Ontwikkelingshulp, kom op zeg. Dat wordt toch voor het grootste deel misbruikt voor salarissen
Laten we het topic verder niet vervuilen met getouwtrek over ontwikkelingshulp, maar laten we het erop houden dat ik ertegen ben. Je bent goedgelovig en naief als je denkt dat al die miljoenen écht goed terecht komen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:27 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |