abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 23 maart 2012 @ 22:38:44 #1
369299 kontridder
pis op een oma hoer met fiets
pi_109447959
Welkom in het enige echte officiële H&M-fok-topic! Naast klagen over de levertijd van H&M en de niet werkende kortingscodes, kan je hier vragen stellen aan de H&M veteranen die fok rijk is. Deel je ervaringen of laat zien wat je hebt gekocht! O+

Website met shop
http://www.hm.com

Vorige delen
Topicreeks: LIF: H&M

Andere H&M topics
Nieuwe formule H&M gaat Other Stories heten
Versace for H&M 2012 Spring collection
Marni ontwerpt voorjaarscollectie voor H&M
Trish Summerville for H&M
David Beckham for H&M
Versace for H&M
H&M Conscious Collection
Lanvin voor H&M #2
Lanvin voor H&M
Shiatzy Chen for H&M
H&M opent grootste filiaal van Nederland op de Dam
H&M herfst 2010 Lookbook [First look]
H&M opent Monki-winkel nu ook in Rotterdam
H&M hysterie: ware aard van vrouwen tijdens shoppen
The Garden Collection by H&M
H&M lente collectie 2010
Sonia Rykiel lingeriecollectie voor H&M
Jimmy Choo doet H&M
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

Veelgestelde vragen
Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'Fashion' en door op 'Fashion studio' te klikken.

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst vijf dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop. Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt en ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
Je kunt je bestelling nog annuleren.
- Mijn pagina,
- nog niet geleverde artikelen,
- aantal op 0 zetten,
- uitvoeren.
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

Wat betekent 'Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco... Zwolle'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen drie dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen twee keer de verzendkosten te betalen, of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd. Nu zie ik ineens bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd, terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt. Als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten, verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen e.d.) dan op een tegoedkaart die een jaar geldig is. (maar als je die na bijvoorbeeld twee maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken. Eventueel als je niet met een grote doos over straat wilt lopen, kan je het in een normale zak doen.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa een/twee weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Kortingscodes
Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet twee kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentage combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.

Disclaimer: H&M controleert dit, als je een code niet persoonlijk hebt gekregen, loop je de kans dat je korting of gehele bestelling wordt geannuleerd en je account wordt geblokkeerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 03-04-2012 15:09:01 ]
pi_109456341
Alweer een magere sale-refill vandaag |:(

Wat is trouwens de reden dat de bestellingen zo snel in behandeling worden genomen? Zodat je wel opnieuw iets moet bestellen en dus niets meer kan toevoegen aan een bestaande bestelling, in de hoop dat zo alles sneller gaat? Of is het weer een foutje in het systeem, en duurt alles alsnog ellendig lang?
pi_109456717
Het is ook nooit goed :{

Voorheen duurde het te lang voordat bestellingen uberhaubt in behandeling werden genomen en geleverd werden. Nu zijn ze sneller in behandeling is het weer niet goed...

Je kunt ook eerst dingen op een verlanglijstje zetten voordat je ze dan besteld.

En ik gok dat een magere aanvulling op de sale voornamelijk is omdat mensen bestellen en niet terugsturen? Je verwacht toch niet dat H&M sowieso maar doodleuk gaat bijvullen als dat niet nodig is?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_109457059
Opzich is dat snelle wel fijn, maar het is inderdaad jammer als je niets meer toe kan voegen.

En ik durf ook weer niet te lang te wachten met bestellen, want dan is de helft van m'n bestelling telkens uitverkocht. :')
pi_109457071
Deze net besteld, en daarnaast ook de groene versie ervan:



Dit is zo'n beetje het eerste wat ik dit jaar zie wat er enigszins leuk uit ziet, gewoon over de heup valt én niet doorzichtig is... (en het is tenminste 'normaal' roze in plaats van die rare tussen roze en oranje inhangende kleur die je nu overal ziet: wat dat betreft lastige mode dit jaar)

Online kleding kopen, daar begin ik ook pas aan als ik na het zoeken in reguliere winkels wanhopig ben geworden, en nu was het dan zover. :{

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2012 11:10:29 ]
pi_109464895
Die blouse zit heerlijk!
pi_109464933
Ooooh O+ die blouse O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_109469116
Dat dachten er meer, want op het roze exemplaar kan ik nog ongeveer een maand wachten, voor het er eindelijk is. :')

Gelukkig heb ik er van vorig jaar nog wat, die ik kan blijven dragen.
pi_109471757
Jep die blouse dus :D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 24 maart 2012 @ 21:59:01 #10
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_109474819
Ik heb de platte print-schoentjes van versace besteld voor 22 euro nog wat :')
O+
pi_109482423
Die blouse is leuk ja :) Mijn bikini komt ook pas over 2 weken ;( Ik heb het broekje wat erbij hoort besteld maar ik zag ook nog een bikini broekje in de sale voor 2 euro in dezelfde kleur. Als die ook goed is dan scheelt me dat weer geld _O-
  zondag 25 maart 2012 @ 14:14:04 #12
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109490405
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 10:25 schreef 3Dino het volgende:
Alweer een magere sale-refill vandaag |:(

Wat is trouwens de reden dat de bestellingen zo snel in behandeling worden genomen? Zodat je wel opnieuw iets moet bestellen en dus niets meer kan toevoegen aan een bestaande bestelling, in de hoop dat zo alles sneller gaat? Of is het weer een foutje in het systeem, en duurt alles alsnog ellendig lang?
Meestal hebben ze het dan niet erg druk, dus dan verwerken ze alles sneller, dat heb ik tenminste gehoord van een medewerker van de klantenservice.. ;)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zondag 25 maart 2012 @ 14:15:52 #13
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109490455
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 21:59 schreef Saisai het volgende:
Ik heb de platte print-schoentjes van versace besteld voor 22 euro nog wat :')
Goed gedaan hé :D
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109492436
Pff, heel vervelend bij veel sale artikelen dat ze gewoon op voorraad zijn en als je 5 minuten later naar de kassa gaat ineens niet meer :') vooral omdat ik die dingen dan nu ook nog gewoon in mijn shoppingbag kan doen maar dus niet kan afrekenen..

Maar goed, nu besteld:



Voor 19,56 incl verzendkosten
pi_109493116
Hoi Bt.

Volgens mij heb ik die linker in de kleur van die rechter. :')
pi_109494463
quote:
17s.gif Op zondag 25 maart 2012 15:51 schreef Chai het volgende:
Hoi Bt.

Volgens mij heb ik die linker in de kleur van die rechter. :')
Dag Chai O+ haha, ja dat kan, alleen dan iets lichter blauw is het geloof ik! Hoe valt 'ie?
  zondag 25 maart 2012 @ 16:57:56 #17
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_109495501
Ik ga ook maar eens wat vaker in de webshop van H&M kijken.

Eigenlijk nooit echt zelf wat gekocht daar, omdat ik altijd van mening was dat de kwaliteit pure bagger is, qua pasvorm e.d. maar nu ik net in de sale kijken staan er best wat leuke casual dingen tussen.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
  zondag 25 maart 2012 @ 16:59:24 #18
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_109495549
quote:
2s.gif Op zondag 25 maart 2012 15:25 schreef Breathtaking het volgende:
Pff, heel vervelend bij veel sale artikelen dat ze gewoon op voorraad zijn en als je 5 minuten later naar de kassa gaat ineens niet meer :') vooral omdat ik die dingen dan nu ook nog gewoon in mijn shoppingbag kan doen maar dus niet kan afrekenen..

Maar goed, nu besteld:

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096997%2009090%2056%200319%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ][ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2097212%2076018%2037%200998%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]

Voor 19,56 incl verzendkosten
Ik spreek uit ervaring: dat linkerjurkje is geweldig, zit fijn en is zijn geld echt waard :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_109495707
quote:
10s.gif Op zondag 25 maart 2012 16:28 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Dag Chai O+ haha, ja dat kan, alleen dan iets lichter blauw is het geloof ik! Hoe valt 'ie?
Weet niet zeker of het die is, maar iig een die er op lijkt en die wel mooi.
pi_109495902
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 16:59 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik spreek uit ervaring: dat linkerjurkje is geweldig, zit fijn en is zijn geld echt waard :P
Ha, daar hoopte ik al op O+ twijfel alleen een beetje over de maat :') heb XS genomen terwijl ik de laatste tijd meer een S ben, maar aangezien ik het liefst sooner or later weer richting XS wil en hou van strakke dingen heb ik toch maar die gedaan.. Slechte keus?

quote:
14s.gif Op zondag 25 maart 2012 17:04 schreef Chai het volgende:

[..]

Weet niet zeker of het die is, maar iig een die er op lijkt en die wel mooi.
Nou ben benieuwd :D
  zondag 25 maart 2012 @ 17:22:44 #21
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_109496343
quote:
14s.gif Op zondag 25 maart 2012 17:11 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ha, daar hoopte ik al op O+ twijfel alleen een beetje over de maat :') heb XS genomen terwijl ik de laatste tijd meer een S ben, maar aangezien ik het liefst sooner or later weer richting XS wil en hou van strakke dingen heb ik toch maar die gedaan.. Slechte keus?

Ik heb dit jurkje niet, maar ik ben ook zo'n een die tussen XS en S in zit. Maar bij de H&M heb ik zeker bij bovenkleding toch vaak een XS nodig, omdat het anders gaat flubberen. Mijn ervaring met dit soort dingetjes is dat XS beter zit dan S. Dus ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt. ;)
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_109496432
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 17:22 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik heb dit jurkje niet, maar ik ben ook zo'n een die tussen XS en S in zit. Maar bij de H&M heb ik zeker bij bovenkleding toch vaak een XS nodig, omdat het anders gaat flubberen. Mijn ervaring met dit soort dingetjes is dat XS beter zit dan S. Dus ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt. ;)
Ja daar heb je gelijk in inderdaad :Y
  zondag 25 maart 2012 @ 23:00:24 #23
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_109513674
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:15 schreef Nyan het volgende:

[..]

Goed gedaan hé :D
juh, die passen goed bij mn Versace satijnen blouse van 20 euro :')
O+
pi_109519729
Ik had eerst ook altijd XS/34 maar ben wat 'dikker' geworden dus neem nu voortaan S/36 maar had toch laatst een broek en topje geruild voor een XS dus ik zweef ook waarschijnlijk nog ergens tussen XS & S in :')
  maandag 26 maart 2012 @ 13:52:13 #25
123170 alors
zlata1234
pi_109528439
50% korting op de saaiste stukken uit de collectie, yay -O- :')

ze maken het me wel erg makkelijk om niks te bestellen, 2 maanden en counting....
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 26 maart 2012 @ 13:56:02 #26
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_109528562
Ik heb net weer geshopt in Eindhoven. Bootcut spijkerbroek gehaald omdat ik weer eens uit bijna al mijn spijkerbroeken gegroeid ben (de positieve kant dan.. hou momenteel alles op met riemen) en ik een lichte, blauwe voor de zomer zocht:

Zit heerlijk O+

Voor de grap deze eens gepast:

In het echt een stuk doffer van kleur en gemaakt voor de bezemstelen onder ons: er past amper een beetje voorgevel in :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_109534928
&Loyal jeans zitten mij ook prima, heb inmiddels tig varianten in de kast hangen.
Ik heb wat badlakens besteld, zijn echt mooie kwaliteit
http://www.hm.com/nl/product/66687?article=66687-F
pi_109535031
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
&Loyal jeans zitten mij ook prima, heb inmiddels tig varianten in de kast hangen.
Ik heb wat badlakens besteld, zijn echt mooie kwaliteit
http://www.hm.com/nl/product/66687?article=66687-F
&Loyal spaar ik ook ja, al wijkt de maat soms af -O-
Tap tap tap
  maandag 26 maart 2012 @ 17:45:43 #29
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109536851
quote:
10s.gif Op zondag 25 maart 2012 23:00 schreef Saisai het volgende:

[..]

juh, die passen goed bij mn Versace satijnen blouse van 20 euro :')
:') hahaha :D
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  maandag 26 maart 2012 @ 17:48:23 #30
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109536923
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:52 schreef alors het volgende:
50% korting op de saaiste stukken uit de collectie, yay -O- :')

ze maken het me wel erg makkelijk om niks te bestellen, 2 maanden en counting....
Goed zeg :P De trenchcoat heb ik wel besteld - maar dat was omdat ik er nog een zocht en deze lekker goedkoop is :') ben alleen wel benieuwd naar de kwaliteit?
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  maandag 26 maart 2012 @ 18:35:56 #31
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109538379
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 11:05 schreef Myraela het volgende:
Opzich is dat snelle wel fijn, maar het is inderdaad jammer als je niets meer toe kan voegen.

En ik durf ook weer niet te lang te wachten met bestellen, want dan is de helft van m'n bestelling telkens uitverkocht. :')
Dit is sowieso enorm herkenbaar :')
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109540871
ik heb een blousje en een riempje van h&m wat ik wil ruilen. heb van het riempje wel nog een bonnetje maar van het blousje niet. zouden ze daar heel moeilijk over doen?
pi_109541161
quote:
15s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:39 schreef electronique het volgende:
ik heb een blousje en een riempje van h&m wat ik wil ruilen. heb van het riempje wel nog een bonnetje maar van het blousje niet. zouden ze daar heel moeilijk over doen?
Ik wou laatst iets terugbrengen en toen ik zei dat ik geen bonnetje had keek ze heel moeilijk (logisch dat ik geen bonnetje had want had het via de webshop besteld maar ze vroeg wel gelijk naar het bonnetje)

Ik eerlijk gezegd denk dat ze het niet zullen terug nemen zonder bonnetje, dat is toch wel een must bij de meeste winkels.
pi_109541494
ja klopt. normaal zou ik het wel proberen maar h&m is nu niet bepaald bekend om de klantvriendelijkheid, en ik ben al een keer beschuldigd van diefstal in dat filiaal (geen grapje :') :') als er iemand niet zo stelen dan ben ik het wel)
pi_109541680
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:51 schreef electronique het volgende:
ja klopt. normaal zou ik het wel proberen maar h&m is nu niet bepaald bekend om de klantvriendelijkheid, en ik ben al een keer beschuldigd van diefstal in dat filiaal (geen grapje :') :') als er iemand niet zo stelen dan ben ik het wel)
Daarom snap ik ook nooit dat mensen wel eens iets afrekenen zonder de kassabon mee te nemen.
pi_109541727
Je kunt het natuurlijk altijd proberen maar het is wel een kleine kans dat het lukt denk ik. Ja af en toe kom je toch mensen tegen dat je denkt, nou met zo'n chagerijnige smoel zul je veel kleren verkopen ja _O-
pi_109541850
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:54 schreef wyccie het volgende:

[..]

Daarom snap ik ook nooit dat mensen wel eens iets afrekenen zonder de kassabon mee te nemen.
Ik neem mijn kassa bon altijd mee bij de AH want ik maak regelmatig mee dat ik de bonus korting niet krijg. Ja dan ben ik alsnog duur uit natuurlijk :')
pi_109541908
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:54 schreef wyccie het volgende:

[..]

Daarom snap ik ook nooit dat mensen wel eens iets afrekenen zonder de kassabon mee te nemen.
dat was niet het geval hoor, haha
ik had gepast en in het hokje waar ik gepast had lagen van die zakjes van de accessoires. Komt een meisje heel bijdehand naar me toe "eeeh waarom liggen deze zakjes in je pashokje?"
ik had niet eens een tas bij me oid. en het was warm dus had ook niet veel kleren aan waar ik dingen in had kunnen verstoppen.
pi_109542077
Simpel zwart basic truitje met korte mouwen:

Bezorging: 18-22 jun

:')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109542106
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:58 schreef electronique het volgende:
dat was niet het geval hoor, haha
Oh, ik bedoelde het in het algemeen, niet jou! In plaats van dat die mensen er even bij nadenken dat het makkelijk is om een kassabon te hebben, worden ze boos. Vind ik gewoon dom.
quote:
ik had gepast en in het hokje waar ik gepast had lagen van die zakjes van de accessoires. Komt een meisje heel bijdehand naar me toe "eeeh waarom liggen deze zakjes in je pashokje?"
ik had niet eens een tas bij me oid. en het was warm dus had ook niet veel kleren aan waar ik dingen in had kunnen verstoppen.
Ah, vervelend is dat. Kan me trouwens ook wel zeker de frustratie bij die verkopers voorstellen. Vaak gaan er twee meiden in een hokje, en er wordt ook zeker wel vaak gestolen.
pi_109542223
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Simpel zwart basic truitje met korte mouwen:

Bezorging: 18-22 jun

:')
_O-
pi_109548283
Hmpf. Hele bestelling met sale-artikelen geplaatst, is blijkbaar opeens 75% uitverkocht (mind you, na het bestellen, zag het pas in de bevestigingsmail). Sturen ze het wel meteen op. Lekker, 5 euro verzendkosten voor wat truitjes die ik er zomaar bijgemikt had.
pi_109552797
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 17:48 schreef Nyan het volgende:

[..]

Goed zeg :P De trenchcoat heb ik wel besteld - maar dat was omdat ik er nog een zocht en deze lekker goedkoop is :') ben alleen wel benieuwd naar de kwaliteit?
Ik zocht ook een goedkope jas voor de zomer, en heb ook de trench besteld. Welke kleur heb jij gekozen? :)

Ik ben vooral benieuwd naar de lengte van de jas.... en of er niet "teveel stof" aan de voorkant zit.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109552808
quote:
15s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:51 schreef Sts het volgende:
Hmpf. Hele bestelling met sale-artikelen geplaatst, is blijkbaar opeens 75% uitverkocht (mind you, na het bestellen, zag het pas in de bevestigingsmail). Sturen ze het wel meteen op. Lekker, 5 euro verzendkosten voor wat truitjes die ik er zomaar bijgemikt had.
Daar krijg je ook wat van, dat het telkens weg is -O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 00:02:06 #45
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109554231
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zocht ook een goedkope jas voor de zomer, en heb ook de trench besteld. Welke kleur heb jij gekozen? :)

Ik ben vooral benieuwd naar de lengte van de jas.... en of er niet "teveel stof" aan de voorkant zit.
Ik heb m in het beige, past overal goed bij :)
Ja heb m in maat 36 besteld, omdat ik er nog wat onder wil doen natuurlijk en maat 34 te krap is in mijn schouders. Maat 38 wappert bij mij wel al, dus dat durfde ik niet.. Over het algemeen genomen ben ik best tevreden met de jassen van de H&M....

Welke kleur heb jij ? :P
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 00:02:46 #46
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109554249
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Daar krijg je ook wat van, dat het telkens weg is -O-
Ja inderdaad, daar heb ik zo'n hekel aan.. Bij andere webshops heb je dat soort problemen niet. Ik wou dat ze dat eens aanpasten...
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109554641
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:02 schreef wyccie het volgende:

Ah, vervelend is dat. Kan me trouwens ook wel zeker de frustratie bij die verkopers voorstellen. Vaak gaan er twee meiden in een hokje, en er wordt ook zeker wel vaak gestolen.
Verschrikkelijk! Vooral wanneer het superdruk is geweest en je niet constant de paskamer in de gaten kan houden, na sluitingstijd alle zooi opgeruimd hebt, nog ff een snelle paskamercheck doet en er dan achterkomt dat er een enorme hoeveelheid lingerie gejat is :'( Zó jammer van de provisie ;(
pi_109554838
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:02 schreef Nyan het volgende:

[..]

Ik heb m in het beige, past overal goed bij :)
Ja heb m in maat 36 besteld, omdat ik er nog wat onder wil doen natuurlijk en maat 34 te krap is in mijn schouders. Maat 38 wappert bij mij wel al, dus dat durfde ik niet.. Over het algemeen genomen ben ik best tevreden met de jassen van de H&M....

Welke kleur heb jij ? :P
Ik ook de beige! :) En een 34 - 36 nodig, maar voor de lengte van de mouwen en jas (ik ben lang) minimaal een 38 nodig. Ik zie dat er veel stof op zit (schouderbladen, en wijd-uitlopend bij de billen) ik ben een beetje bang dat het te wijd voor me wordt, maar dat is afwachten :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109559421
quote:
Je bestelling is onderweg.
Jeuj :D Zaterdag misschien al in huis O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109560019
Ik zag op de website hele leuke shorts van linnen. Heb geen zin om te bestellen dus misschien dat ik vanmiddag even naar de winkel ga.

Linnen O+
  dinsdag 27 maart 2012 @ 12:47:37 #51
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_109563670
je krijgt in de winkel bij elke bestede 25 euro een kadopas van 5 euro mee.
Nou had ik iets gekocht in de winkel en kreeg 2 van die pasjes erbij. Ik pas altijd thuis en kwam daar tot de ontdekking dat ik het niet leuk vond staan. Dus, ik weer terug.

Geld teruggekregen, maar ze vroegen helemaal niet de pasjes terug! 14.gif

Uiteraard ben ik het zelf ook helemaal vergeten O-)

10 euro winst :7

[ Bericht 0% gewijzigd door Saisai op 27-03-2012 13:08:27 ]
O+
  dinsdag 27 maart 2012 @ 13:01:42 #52
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_109564094
woah ik vind deze echt awesome voor mn vriend. Hoop dat ie nog bijgevuld wordt :9

O+
  dinsdag 27 maart 2012 @ 13:32:41 #53
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_109565086
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 12:47 schreef Saisai het volgende:
10 euro winst :7
Ik heb er nu 5 :@ . Eind april freeloaden 8-)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 27 maart 2012 @ 13:51:33 #54
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_109565641
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 13:32 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik heb er nu 5 :@ . Eind april freeloaden 8-)
5 passen?! :o :D :') ik vraag me wel af of ze wel werken. Als H&M slim is, hebben ze het gekoppeld aan de streepjescode van de kassabon en werken ze gewoon niet meer.

Maar aangezien het de H&M betreft.. :')14.gif
O+
  dinsdag 27 maart 2012 @ 14:11:04 #55
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_109566304
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 12:47 schreef Saisai het volgende:
je krijgt in de winkel bij elke bestede 25 euro een kadopas van 5 euro mee.
Nou had ik iets gekocht in de winkel en kreeg 2 van die pasjes erbij. Ik pas altijd thuis en kwam daar tot de ontdekking dat ik het niet leuk vond staan. Dus, ik weer terug.

Geld teruggekregen, maar ze vroegen helemaal niet de pasjes terug! [ afbeelding ]

Uiteraard ben ik het zelf ook helemaal vergeten O-)

10 euro winst :7
Briljante tip 8-)
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_109568038
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik ook de beige! :) En een 34 - 36 nodig, maar voor de lengte van de mouwen en jas (ik ben lang) minimaal een 38 nodig. Ik zie dat er veel stof op zit (schouderbladen, en wijd-uitlopend bij de billen) ik ben een beetje bang dat het te wijd voor me wordt, maar dat is afwachten :Y
Ik had een tijdje geleden de beige ook besteld, maar heb hem teruggestuurd :9
Vond de kleur in het echt niet mooi, en hij stond mij ook niet mooi. Te wijd aan de onderkant ofzo. Maar ik ben ook best klein dus misschien daarom :P
pi_109568474
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 12:47 schreef Saisai het volgende:
je krijgt in de winkel bij elke bestede 25 euro een kadopas van 5 euro mee.
Nou had ik iets gekocht in de winkel en kreeg 2 van die pasjes erbij. Ik pas altijd thuis en kwam daar tot de ontdekking dat ik het niet leuk vond staan. Dus, ik weer terug.

Geld teruggekregen, maar ze vroegen helemaal niet de pasjes terug! [ afbeelding ]

Uiteraard ben ik het zelf ook helemaal vergeten O-)

10 euro winst :7
Kijk en zo wordt je miljonair _O-
pi_109568577
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 13:51 schreef Saisai het volgende:

[..]

5 passen?! :o :D :') ik vraag me wel af of ze wel werken. Als H&M slim is, hebben ze het gekoppeld aan de streepjescode van de kassabon en werken ze gewoon niet meer.

Maar aangezien het de H&M betreft.. :')[ afbeelding ]
Niet gekoppeld aan kassabonnen :P Maar je kan maar één pasje per artikel gebruiken he. Dus als je 5 passen hebt kan je niet voor 25 euro iets gaan uitzoeken en dan gratis meenemen.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 15:22:40 #59
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_109569036
Per aankoop :P Dus je gaat gewoon 5 dagen shoppen voor iets van 5 euro :') Ik kan nog wel wat leuke basic shirtjes gebruiken en werk vlakbij twee H&M filialen. Gaat goed komen :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_109571682
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 15:12 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Niet gekoppeld aan kassabonnen :P Maar je kan maar één pasje per artikel gebruiken he. Dus als je 5 passen hebt kan je niet voor 25 euro iets gaan uitzoeken en dan gratis meenemen.
Dat is dan weer jammer want dat zou mooi meegenomen zijn :P
  dinsdag 27 maart 2012 @ 18:01:55 #61
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_109574939
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 15:22 schreef SEMTEX het volgende:
Per aankoop :P Dus je gaat gewoon 5 dagen shoppen voor iets van 5 euro :') Ik kan nog wel wat leuke basic shirtjes gebruiken en werk vlakbij twee H&M filialen. Gaat goed komen :')
Wat zijn we ook rattig met zn allen :')
O+
pi_109577425
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 12:47 schreef Saisai het volgende:
je krijgt in de winkel bij elke bestede 25 euro een kadopas van 5 euro mee.
Nou had ik iets gekocht in de winkel en kreeg 2 van die pasjes erbij. Ik pas altijd thuis en kwam daar tot de ontdekking dat ik het niet leuk vond staan. Dus, ik weer terug.

Geld teruggekregen, maar ze vroegen helemaal niet de pasjes terug! [ afbeelding ]

Uiteraard ben ik het zelf ook helemaal vergeten O-)

10 euro winst :7
Zelfde hier.

Alleen kreeg ik maar één pasje bij besteding van 60 euro. :{

Maakt niet uit want ik ga het denk ik online nog eens bestellen met korting en dan breng ik dit terug.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 19:18:29 #63
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_109577810
Ik wil eigenlijk die broek met die bloemenprint van 14,95 maar in de winkel hadden ze hem niet meer (ik fiets er morgen op hoop van zegen nog eens langs).
Op de site hebben ze hem wel, maar ze leveren pas halverwege mei :') tja, dan ben ik al op vakantie :(
Dussssszzzz.... overigen heb ik de roze maar gekocht, met zo'n gebloemd shirt erop. Ook leuk.
pi_109578231
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:02 schreef wyccie het volgende:

[..]

Oh, ik bedoelde het in het algemeen, niet jou! In plaats van dat die mensen er even bij nadenken dat het makkelijk is om een kassabon te hebben, worden ze boos. Vind ik gewoon dom.

[..]

Ah, vervelend is dat. Kan me trouwens ook wel zeker de frustratie bij die verkopers voorstellen. Vaak gaan er twee meiden in een hokje, en er wordt ook zeker wel vaak gestolen.
Kan ik me helemaal voorstellen, maar vind het een beetje raar om iemand zomaar te beschuldigen van diefstal. Voelde me beledigd :')
hoe vaak liggen er wel niet van die zakjes ofzo in paskamers
pi_109580828
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:01 schreef Saisai het volgende:

[..]

Wat zijn we ook rattig met zn allen :')
Ik denk niet dat H&M het nou zoveel uitmaakt dat je die cadeaupassen zo gebruikt zoals nu het plan is. Mensen moeten met zo'n cadeaupas de moeite nemen om naar de winkel te gaan en daar, caak, extra aankopen te doen. En je gaat voor een basic shirtje van 5.- maar neemt vaak toch meer mee :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 28 maart 2012 @ 11:32:22 #66
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109600874
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik ook de beige! :) En een 34 - 36 nodig, maar voor de lengte van de mouwen en jas (ik ben lang) minimaal een 38 nodig. Ik zie dat er veel stof op zit (schouderbladen, en wijd-uitlopend bij de billen) ik ben een beetje bang dat het te wijd voor me wordt, maar dat is afwachten :Y
Ja dat probleem heb ik dus met een 36, ben maar klein van stuk dus de lengte maakt niet uit. Maar voor mijn schouders heb ik dus wel die 36 nodig, terwijl hij dan vaak te los zit in mijn taille :') In mijn taille heb ik een 34, maar daar passen mijn schouders never nooit niet in ! :P
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  woensdag 28 maart 2012 @ 11:35:58 #67
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109601023
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 14:57 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Ik had een tijdje geleden de beige ook besteld, maar heb hem teruggestuurd :9
Vond de kleur in het echt niet mooi, en hij stond mij ook niet mooi. Te wijd aan de onderkant ofzo. Maar ik ben ook best klein dus misschien daarom :P
Ja ik ben altijd bang dat de kleur te flets is in het beige, aangezien ik zelf nogal bleek ben :').. Soms hebben ze mooie warme kleuren. Het korte trenchjasje in het beige dat op de site in de sale is voor 9,95, is bijvoorbeeld wel weer een mooie warme kleur in het echt.

Ook als een jas enorm wijd aan de onderkant valt, dat ziet altijd zo vreemd uit.. Dan ben ik eens zwaar benieuwd wat ik kan verwachten..
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109601234
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:35 schreef Nyan het volgende:

[..]

Ja ik ben altijd bang dat de kleur te flets is in het beige, aangezien ik zelf nogal bleek ben :').. Soms hebben ze mooie warme kleuren. Het korte trenchjasje in het beige dat op de site in de sale is voor 9,95, is bijvoorbeeld wel weer een mooie warme kleur in het echt.

Ook als een jas enorm wijd aan de onderkant valt, dat ziet altijd zo vreemd uit.. Dan ben ik eens zwaar benieuwd wat ik kan verwachten..
Ik ben ook benieuwd naar de kleur, vind het een lastige, maar die rode wil ik niet gratis en blauw hoeft voor mij ook niet. Dan maar deze. Vind de kleur mooi :Y , maar hij past niet bij iedereen, dus het is afwachten of hij me staat.
En een jas erg wijd aan de onderkant vind ik ook geen succes, maar omdat ik zat lengte heb gaat het dan wel, als je klein bent zie je meer jas dan been, dat is volgens mij niks.
Ik ben ook bang dat die "flappen" op de schouderbladen wijd zijn, dat vind ik ook niet mooi...

Ik vind jassen kopen vaak wel een gedoe, net als broeken, daar ben ik erg kritisch mee :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 28 maart 2012 @ 12:05:27 #69
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109602225
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd naar de kleur, vind het een lastige, maar die rode wil ik niet gratis en blauw hoeft voor mij ook niet. Dan maar deze. Vind de kleur mooi :Y , maar hij past niet bij iedereen, dus het is afwachten of hij me staat.
En een jas erg wijd aan de onderkant vind ik ook geen succes, maar omdat ik zat lengte heb gaat het dan wel, als je klein bent zie je meer jas dan been, dat is volgens mij niks.
Ik ben ook bang dat die "flappen" op de schouderbladen wijd zijn, dat vind ik ook niet mooi...

Ik vind jassen kopen vaak wel een gedoe, net als broeken, daar ben ik erg kritisch mee :D
Ja dat heb ik zelf dus ook altijd, dit is ook echt het langste model jas dat ik neem, want die hele lange jassen zien er bij mij uit alsof ik kleinduimpje ben. De andere kleuren vind ik op zich ook wel mooi, maar geen idee of ze werkelijk die kleur hebben als die op de website.

Broeken ben ik echt de ergste mee, maar dat komt omdat ik de halve tijd geen broeken kan vinden die een beetje leuk staan.. De meeste zijn te lang, alleen skinny's werken nog wel eens, maar die zijn vaak te klein :')
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  woensdag 28 maart 2012 @ 13:43:40 #70
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109605436
Hee weet iemand hoe het werkt als je één product van de twee producten van je bestelling later geleverd krijgt, maar bij beiden een acceptgiro hebt aangegeven als betalingsmiddel? Wordt dan bij de eerste levering van je bestelling een acceptgiro ingesloten voor de totale bestelling, of betaal je dan alleen voor de producten die je op dat moment ontvangt?

Ik heb één bestelling geplaatst, namelijk de jas en een sjaal, en nu lees ik dat de jas pas ergens in mei komt. :')

[ Bericht 13% gewijzigd door Nyan op 28-03-2012 13:51:01 ]
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109607872
Ook weer eens wat besteld :@

  woensdag 28 maart 2012 @ 15:03:51 #72
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109608779
Nou mijn eerdere vraag werd me door de klantenservice beantwoord : Als men nalevert van één bestelling, betaal je dus alleen voor datgene dat je op dat moment geleverd krijgt. :D

Wel fijn als je op dat moment nog twijfelt over iets dat nog moet komen..
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109609196
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:43 schreef Nyan het volgende:
Hee weet iemand hoe het werkt als je één product van de twee producten van je bestelling later geleverd krijgt, maar bij beiden een acceptgiro hebt aangegeven als betalingsmiddel? Wordt dan bij de eerste levering van je bestelling een acceptgiro ingesloten voor de totale bestelling, of betaal je dan alleen voor de producten die je op dat moment ontvangt?

Ik heb één bestelling geplaatst, namelijk de jas en een sjaal, en nu lees ik dat de jas pas ergens in mei komt. :')
Oei, komt die bruine trench pas in mei bij jou?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 28 maart 2012 @ 15:19:33 #74
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109609349
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 15:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oei, komt die bruine trench pas in mei bij jou?
Ja ineens :') Nja had er nog een sjaal bijgekiepert voor de vorm, misschien dat het daar aan ligt. Ik heb sowieso het idee dat H&M vaak kleding voorverkoopt, terwijl ze het zelf nog niet binnen hebben. :P Dus dan heb ik eerst de sjaal, en als ik daar tevreden over ben betaal ik die eerst, en dan een paar maanden later pas komt de jas :P haha Ik vind het overigens niet erg, wel grappig dit.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109609634
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 15:19 schreef Nyan het volgende:

[..]

Ja ineens :') Nja had er nog een sjaal bijgekiepert voor de vorm, misschien dat het daar aan ligt. Ik heb sowieso het idee dat H&M vaak kleding voorverkoopt, terwijl ze het zelf nog niet binnen hebben. :P Dus dan heb ik eerst de sjaal, en als ik daar tevreden over ben betaal ik die eerst, en dan een paar maanden later pas komt de jas :P haha Ik vind het overigens niet erg, wel grappig dit.
Oh ja die 36 stond bij mij ook voor eind April of Mei. Dus ik heb nu alleen de 38 (ipv 36 en 38) en hoop maar dat het goed zit.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 28 maart 2012 @ 16:21:45 #76
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109611810
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 15:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh ja die 36 stond bij mij ook voor eind April of Mei. Dus ik heb nu alleen de 38 (ipv 36 en 38) en hoop maar dat het goed zit.
Ja ik hoop het ook! :)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109614809
quote:
17s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ook weer eens wat besteld :@

[ afbeelding ]
Die zwarte sportbroek, rechts beneden heb ik ook. Zo fijn! O+

En het topje links boven, die roze vond ik ook leuk maar heb hem uiteindelijk toch maar niet besteld :P
pi_109616433
Wat een super fijn vestje is dit. O+



Ook maar in het wit besteld.
pi_109617160
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een super fijn vestje is dit. O+

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G10%2099207%2014012%2076%200055%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Ook maar in het wit besteld.
Die is leuk O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109617837
Die is idd leuk ja!

Ben nog niet bij de H&M geweest maar heb net het boek door gesnuffeld en ik zag zoveel leuke dingen :'(

Ik moet morgen dus wel gaan O+ :P
pi_109619711
Nog mensen die Marni items willen? Ik heb de roze shorts en de gele herenblouse besteld...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_109619762
Trouwens vet raar ik had dingen in mn mandje die waren uitverkocht, maar opeens waren ze er, en ze staan nu ook gewoon in mijn definitieve bestelling... :{ :D
know'm sayin?
×
word? word.
pi_109626736
wat is dit dan?
Heb nu al 2 keer in korte tijd gehad dat ik iets in mijn shoppingbag deed en vervolgens naar kassa ging en toen kreeg ik deze melding:
quote:
De artikelen die je probeert toe te voegen zijn niet op voorraad of er is slechts een beperkt aantal per klant verkrijgbaar. Je kunt geen artikelen meer aan je shoppingbag toevoegen.
Keek ik 10 minuten later weer en toen was het betreffende artikel in de betreffende maat er gewoon nog!!! Het ging overigens gewoon om schoenen uit de normale collectie, geen sale ook.
Iemand dit wel eens gehad?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_109627171
Ja, voortdurend ;(
Tap tap tap
pi_109628933


Die vind ik leuk :D maar eens kijken hoe het staat dan ;)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:01:36 #86
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_109629079
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 21:59 schreef VixenFromHell het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/F92%2098370%2009090%2000%209999%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Die vind ik leuk :D maar eens kijken hoe het staat dan ;)
Brrrrrr....
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_109629552
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Ja, voortdurend ;(
oooh... foutje van h&m dus :{
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_109630808
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 21:59 schreef VixenFromHell het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/F92%2098370%2009090%2000%209999%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Die vind ik leuk :D maar eens kijken hoe het staat dan ;)
Ja die is leuk he! Ik ben hem op meerdere blogs al tegengekomen en ik vond hem zoo mooi O+ Dus had hem vanmiddag ook maar gelijk besteld :D Op de foto von de H&M hier vind ik hem trouwens wel echt spuuglelijk :')
pi_109631506
Ja ik heb wel eerst even wat foto's van anderen bekeken _O-


:)

80 euro is toch iets beter dan 200 :D
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_109631751
Nice he :D
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 28 maart 2012 @ 22:33:28 #91
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_109631804
Blijft lelijk dat glanzende
Net nickelson
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_109633747
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:29 schreef VixenFromHell het volgende:
Ja ik heb wel eerst even wat foto's van anderen bekeken _O-

[ afbeelding ]
:)

80 euro is toch iets beter dan 200 :D
Juist! Daar had ik 'm ook gezien :D Zo mooi O+

Dit is trouwens wel echt duidelijk iets anders dan nickelson hoor :')
pi_109634258
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:33 schreef Waaghals het volgende:
Blijft lelijk dat glanzende
Net nickelson
Ik vind het ook echt afschuwelijk :')

Maarja ieder zijn smaak he :)
pi_109634637
Kan me best voorstellen dat sommigen het lelijk vinden ;)

Maar alors nog bedankt voor de tip :D
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 29 maart 2012 @ 10:18:30 #95
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_109642992
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 22:32 schreef alors het volgende:
Nice he :D
Schoenen van Marni niet goedkoper ;( .. Of ik heb gister het foutje natuurlijk gewoon gemist.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:45:44 #96
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_109643761
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 23:02 schreef Joell het volgende:

[..]

Dit is trouwens wel echt duidelijk iets anders dan nickelson hoor :')
Klopt, is een vuilniszak zonder bontkraag
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 29 maart 2012 @ 11:31:51 #97
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_109645410
an de week vertelden we jullie al over het gerucht dat H&M misschien een nieuw soort winkel zou openen. Het zou om een nog luxere of exclusievere keten gaan dan COS.

En nu heeft H&M daadwerkelijk de komst van een nieuwe winkel onder hun vleugels bevestigd. Daarbij hebben ze geen bevestiging gegeven over het echt een luxere variant wordt van COS, maar dit lijkt er wel op.

“Net als COS, die vandaag de dag zeer succesvol is, zal de nieuwe keten van winkels compleet onafhankelijk en een aanvulling zijn op de andere aanbiedingen uit de groep. We hebben veel vertrouwen in dit nieuwe merk en we zien een aanzienlijk potentieel voor verdere initiatieven.”

Wij kunnen niet wachten!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:51:39 #98
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_109646185
wat is cos? :{
O+
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:55:10 #99
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_109646296
En dat truckje met Marni werkt niet meer.. Althans niet op de tas ;(
O+
  donderdag 29 maart 2012 @ 13:08:59 #100
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_109649369
Oh! en nog iets. De flatjes van Versace zijn binnen.. ze vallen onwijs klein uit. Ik heb normaal 39/40 waarvan 40 met een zooltje. Deze maat 40 is echt veel te klein :{
O+
pi_109649876
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:51 schreef Saisai het volgende:
wat is cos? :{
http://www.cosstores.com/
pi_109649897
Hm ik zie die Marni spullen nu incl korting in de shop staan? Niet onder sale maar gewoon onder Dames. Ik zie schoenen voor 39,95 en een tas voor 49,95 ;)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 29 maart 2012 @ 13:39:52 #103
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_109650676
Die schoenen waren aldoor toch al 39,95?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 29 maart 2012 @ 13:40:24 #104
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_109650697
ow ik dacht ook dat dat de normale prijs was :D
O+
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 29 maart 2012 @ 13:45:45 #105
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_109650960
Even opgezocht en blijkbaar zat ik verkeerd, :+ . De schoenen waren rond de 99 euro (kan het me niet herinneren die prijs, maar online zeggen ze dat).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 29 maart 2012 @ 13:47:33 #106
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_109651052
Maar gelijk besteld, :@ .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_109664133
Heb in de winkel 2 basic topjes met kant gekocht en een taupe kleurige top. Had ook nog een andere mooie top gezien en een short maar die hadden ze niet meer in mijn maat :{ Dus die moet ik maar ff online bestellen.
pi_109682704
De groene versie van http://i.imgur.com/wCUb5.jpg is inmiddels binnen, nu de roze nog.

Als anderen deze willen, en ze zijn - net als het meisje op de foto, en ikzelf - heel slank: neem hem zogenaamd iets te groot, want hij valt heel klein. Ik voelde de bui al hangen (toen ik naar de foto keek, ervan uitgaande dat dat meisje maat 36 heeft) en had hem in maat 40 besteld. Dat bleek een goede beslissing te zijn.

Leuke bloes verder, streepjesprint aan binnenkant komt goed over bij het oprollen van de mouwen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2012 03:59:02 ]
pi_109682971
Die groene, is dat van dat zacht groen? Dat is wel mooi :) Ik had laatst ook een leuke blouse gekocht bij de H&M, thuis gepast en ik knapte bijna uit de 36, naar de winkel terug gegaan en een 38 gepast, deze was weer te groot :{ Blouse dus maar weer terug gebracht. Vraag me af of dit bij alle blousen van de H&M is.
pi_109682977
Beetje richting biljartlakengroen, maar in combinatie met het wit komt het in z'n totaliteit wel zacht over. :)
pi_109684653
Bij mij zit die blouse in mij eigen maat (38) juist best ruim!
  vrijdag 30 maart 2012 @ 09:32:29 #112
16715 Mylene
*schatje*
pi_109684925
Van mij mag er weer eens zo'n 3 dagen extra sale komen waarop je nog eens 50% korting krijgt op artikelen uit de sale.
pi_109687183
Trenchcoat binnen, de kleur is gewoon mosterdgeel en lijkt op geen enkele manier op de foto's van de site :D Die gaat dus retour. De maat was ook veel te groot.

Verder ontbreekt er nog wat in m'n pakje, hopelijk kunnen ze dat alsnog nazenden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pisces29 op 30-03-2012 10:59:49 ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 11:05:25 #114
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_109687539
het is gelukt de flatjes een maat groter te bestellen
O+
pi_109687815
Is zo k*t als je iets leuks op de site hebt gezien en dan in het echt is het een heel andere kleur. Ik had een heel leuk blousje gezien in koraal kleur (vind ik zo mooi O+) kom ik in de winkel is het oranje :{
pi_109723624
Kreeg gister een mailtje dat mijn bestelling onderweg is. Eerder dan verwacht! *O* Staat binnen 4 werkdagen dus het zal wel donderdag komen, ze komen bij mij meestal aan op donderdag of zaterdag.
pi_109726667
Ik kan nergens meer Marni items vinden?
pi_109726948
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:20 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kan nergens meer Marni items vinden?
Die staan nu tussen de gewone collectie. Dus Marni jurkjes bij de jurken en schoenen bij de schoenen enzo. Het loont de moeite om even te snuffelen. Ik had een tas, jurkje en legging voor de helft :Y
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_109726956
Ondertussen besteld:



De blauwe inderdaad vanwege grote tevredenheid over de zwarte versie van m'n vorige bestelling :D
pi_109726971
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:30 schreef Jurk het volgende:

[..]

Die staan nu tussen de gewone collectie. Dus Marni jurkjes bij de jurken en schoenen bij de schoenen enzo. Het loont de moeite om even te snuffelen. Ik had een tas, jurkje en legging voor de helft :Y
Niet bij de sale?
  zaterdag 31 maart 2012 @ 12:36:03 #121
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109727116
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 09:24 schreef Nora.. het volgende:
Bij mij zit die blouse in mij eigen maat (38) juist best ruim!
Ik heb zelf een blouse uit de sale besteld gehad, die was alleen nog verkrijgbaar in maat 38. Ik dus de gok genomen daar ik normaal maat 36 heb, bleek dat ding echt perfect te zitten :') Ik denk als ie kleiner was geweest, dat ie niet had gepast... Het verschilt volgens mij per persoon en per blouse :P
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 12:36:25 #122
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109727126
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 09:32 schreef Mylene het volgende:
Van mij mag er weer eens zo'n 3 dagen extra sale komen waarop je nog eens 50% korting krijgt op artikelen uit de sale.
Helemaal mee eens, ik vind sommige sale-artikelen nog steeds duur voor wat het is.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 12:36:41 #123
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109727136
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
Trenchcoat binnen, de kleur is gewoon mosterdgeel en lijkt op geen enkele manier op de foto's van de site :D Die gaat dus retour. De maat was ook veel te groot.

Verder ontbreekt er nog wat in m'n pakje, hopelijk kunnen ze dat alsnog nazenden.
Meen je dat nou ? :') Dat is wel heel erg... Als het goed is krijg ik mijn pakketje iets eerder nu, er staat nu halverwege april... Dan ben ik eens benieuwd wat ik te zien krijg hahaha :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Nyan op 31-03-2012 12:43:42 ]
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109727337
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:31 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Niet bij de sale?
Nee, ze staan tussen de gewone collectie. Het is wel even snuffelen, want ze staan er kris kras doorheen.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_109727374
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:36 schreef Nyan het volgende:

[..]

Meen je dat nou ? :') Dat is wel heel erg... Als het goed is krijg ik mijn pakketje iets eerder nu, er staat nu halverwege april... Dan ben ik eens benieuwd wat ik te zien krijg hahaha :P
Ja helaas. Ik dacht alleen aan het feit of die beige tint mij zou staan, maar het is gewoon gelig en geen bruin-tint :) Dan maakt het niet meer uit hoe het staat als ik de kleur al lelijk vind ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 13:08:54 #126
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109728015
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja helaas. Ik dacht alleen aan het feit of die beige tint mij zou staan, maar het is gewoon gelig en geen bruin-tint :) Dan maakt het niet meer uit hoe het staat als ik de kleur al lelijk vind ;)

Daar heb je helemaal gelijk in.. Ik sta nooit met fletse kleuren... Dus vermoedelijk vliegt de jas bij mij dan ook retour :') Bruintinten staan mij beter. Ook al is het model mooi, als de kleur verkeerd is, dan werkt het gewoon niet.

Je zei overigens dat ie te groot was? Je had maat 38 besteld?? Valt hij groot uit?

[ Bericht 6% gewijzigd door Nyan op 31-03-2012 13:19:34 ]
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109728754
Heeft iemand het linnen beddengoed? Het ziet er zo mooi en fijn uit, maar is dat het ook? Heb het idee dat het ook wel koud aanvoelt, of erg dun is.

deze:
pi_109729015
Ik ben wel benieuwd naar die Marni tassen, misschien maar gewoon beide bestellen en dan maar zien.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 14:13:54 #129
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109729519
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:38 schreef Jula123 het volgende:
Heeft iemand het linnen beddengoed? Het ziet er zo mooi en fijn uit, maar is dat het ook? Heb het idee dat het ook wel koud aanvoelt, of erg dun is.

deze:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092402%2061001%2000%201340%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik hoor over het algemeen in de H&M topics alleen maar positieve geluiden over beddengoed. Zelf heb ik een bedrok van H&M, ook linnen, en die is erg stevig en fijn. Houdt zich ook mooi na een paar keer wassen.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109729650
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:08 schreef Nyan het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in.. Ik sta nooit met fletse kleuren... Dus vermoedelijk vliegt de jas bij mij dan ook retour :') Bruintinten staan mij beter. Ook al is het model mooi, als de kleur verkeerd is, dan werkt het gewoon niet.

Je zei overigens dat ie te groot was? Je had maat 38 besteld?? Valt hij groot uit?
Hij heeft veel stof onderaan en dat valt wijd :) , maar ik ben een maat 34-36 maar voor lengte mouwen heb ik een 38 nodig, dus logischerwijs is het te groot voor me, maar het is net of je een grote wijde rok aan hebt, en daar was ik dus ook bang voor en het is precies zoals ik vreesde ;)
Ik ben heel lang, dus ik denk dat als je kleiner bent het helemaal geen succes is... maar wie weet is het bij een 36 al fijner in verhouding :)

De kleur vind ik echt lelijk, het model is veel te groot, laat staan voor een zomerjas, kortom niks was goed, behalve de prijs :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 15:14:39 #131
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109731184
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hij heeft veel stof onderaan en dat valt wijd :) , maar ik ben een maat 34-36 maar voor lengte mouwen heb ik een 38 nodig, dus logischerwijs is het te groot voor me, maar het is net of je een grote wijde rok aan hebt, en daar was ik dus ook bang voor en het is precies zoals ik vreesde ;)
Ik ben heel lang, dus ik denk dat als je kleiner bent het helemaal geen succes is... maar wie weet is het bij een 36 al fijner in verhouding :)

De kleur vind ik echt lelijk, het model is veel te groot, laat staan voor een zomerjas, kortom niks was goed, behalve de prijs :)
Goh wat jammer, zeker omdat hij zo mooi uitzag op de website.. Typisch gevalletje fotosoep ...
Nee als je kleiner bent zie je er met een wijd uitlopende jas uit als een lampenkap :') Ik hoor het al, dat wordt geen succes. Maar wel goed voor de portemonnee :')
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109734542
Heb een shirtje terug gebracht omdat het niet de goede kleur was. Ze vroegen het pasje niet terug :P Dus die kan ik nou weer voor een volgende keer gebruiken!

Heb trouwens dit jurkje uit de sale besteld, vond hem zo op de foto wel mooi, geen idee hoe hij in het echt is :P Maarja 7,95 he :')

Hmpf kan hem niet meer vinden op de website, ik denk dat ik de laatste had :') Het is in ieder geval een lichtpaars jurkje met kant :)
  zaterdag 31 maart 2012 @ 17:53:29 #133
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109735030
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:33 schreef loezzzje het volgende:
Heb een shirtje terug gebracht omdat het niet de goede kleur was. Ze vroegen het pasje niet terug :P Dus die kan ik nou weer voor een volgende keer gebruiken!

Heb trouwens dit jurkje uit de sale besteld, vond hem zo op de foto wel mooi, geen idee hoe hij in het echt is :P Maarja 7,95 he :')

Hmpf kan hem niet meer vinden op de website, ik denk dat ik de laatste had :') Het is in ieder geval een lichtpaars jurkje met kant :)
Ik heb weer een jurkje voor 1,95... :') ook weer de laatste ..
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 17:57:53 #134
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_109735137

Een kleine bestelling geplaatst O+.
want de klop doet het niet.
pi_109735201
Die Marni jas gaat iig terug, zat voor geen meter _O- moet je wel superslank voor zijn, was ik al bang voor. Ik leek er iig een stuk groter/dikker door :'). Maar goed, ik moest het toch ff proberen ;) Hij zat ook niet erg fijn trouwens :')
Had uiteindelijk later ook nog de sandalen besteld, ben benieuwd :) die zullen dinsdag wel komen.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_109737754
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:53 schreef Nyan het volgende:

[..]

Ik heb weer een jurkje voor 1,95... :') ook weer de laatste ..
Ik zie allemaal dingen in de sale die ik eerst te duur vond en nu denk ik steeds :o die wil ik hebben! _O- maar ze hebben het allemaal niet meer in mijn maat :{ goed voor de portomenee wel :') met 2 dingen kwam ik bij de kassa, waren ze ondertussen uitverkocht :{
  zaterdag 31 maart 2012 @ 19:35:55 #137
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_109737793
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:34 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik zie allemaal dingen in de sale die ik eerst te duur vond en nu denk ik steeds :o die wil ik hebben! _O- maar ze hebben het allemaal niet meer in mijn maat :{ goed voor de portomenee wel :') met 2 dingen kwam ik bij de kassa, waren ze ondertussen uitverkocht :{
Dat heb ik ook elke keer met de online shop. Ik probeer het niet eens meer :{
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_109737967
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:35 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat heb ik ook elke keer met de online shop. Ik probeer het niet eens meer :{
En dan baal ik echt enorm want dan wilde ik het echt graag hebben en was al blij dat ze het nog in mijn maat hadden. Is het weer weg :{ Maargoed ik heb 1 jurkje nog wel weten te bestellen, hopen dat het iets is!

Vind online shoppen zoveel fijner. Was vanmiddag in de winkel en wilde 2 dingen zoeken van de website, ja ga maar zoeken, geen flauw idee _O- En daar komt bij kijken dat ik het filiaal in Breda echt ontzettend k*t vind.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 19:53:15 #139
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109738343
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:34 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik zie allemaal dingen in de sale die ik eerst te duur vond en nu denk ik steeds :o die wil ik hebben! _O- maar ze hebben het allemaal niet meer in mijn maat :{ goed voor de portomenee wel :') met 2 dingen kwam ik bij de kassa, waren ze ondertussen uitverkocht :{
Ja zeer herkenbaar. Dat was ook echt een mazzeltje en een beetje een gok, het was maat M en dat kan alle kanten op bij de H&M. Is net in behandeling genomen overigens. Maar goed, voor 1,95 neem ik graag een risico :')

Ik ben me wel heel erg gaan ergeren aan de sale producten die er beschikbaar op staan en vervolgens verdwijnen bij de kassa. Ik ben maar een paar keer kunnen slagen bij de sale afdeling daardoor.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109738519
Ah, m'n pakje is alweer onderweg. ^O^
Een vest korte mouw, eentje met lange mouwen, wat basic shirtjes en body's O+ Dingen die pas later leverbaar waren heb ik maar uit het mandje gemikt.

Basic shirtjes van 4,95 zijn overigens van heerlijk materiaal, duidelijk dat de basic kleuren ook pas over een tijd weer leverbaar zijn.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109738622


Deze zat in m'n laatste pakket, leuk ding voor 7,95. Daarom heb ik hem ook gekozen ;) Zit heerlijk voor luchtige dagen O+ Misschien dat ik nog de roze versie bestel.

Zo jammer dat ik na jaren net een opruiming in m'n kledingkast heb gehouden en een (veel leuker) paisley shirt weg heb gedaan _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109738635
Heren-Dames, vergeten we earthday om 20:30 niet, alle lichten uit, uit solidariteit met onze planeet !
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_109738644
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:38 schreef Jula123 het volgende:
Heeft iemand het linnen beddengoed? Het ziet er zo mooi en fijn uit, maar is dat het ook? Heb het idee dat het ook wel koud aanvoelt, of erg dun is.

deze:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092402%2061001%2000%201340%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ja die heb ik, het is een heel fijn overtrek! Het voelt echt als een degelijke kwaliteit, zeker niet dun (maar ook niet dik). Ik vin dhem erg prettig en mijn man noemde het onmiddelijk zijn lievelingsovetrekset :) Het is even wennen, en je moet wel tegen kreuken kunnen (want linnen), maar hij is erg mooi!
I had a signature once. It was awful.
pi_109738673
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:53 schreef Nyan het volgende:

[..]

Ja zeer herkenbaar. Dat was ook echt een mazzeltje en een beetje een gok, het was maat M en dat kan alle kanten op bij de H&M. Is net in behandeling genomen overigens. Maar goed, voor 1,95 neem ik graag een risico :')

Ik ben me wel heel erg gaan ergeren aan de sale producten die er beschikbaar op staan en vervolgens verdwijnen bij de kassa. Ik ben maar een paar keer kunnen slagen bij de sale afdeling daardoor.
Mijn jurkje is ook maat 36 en ik ben benieuwd. Tegenwoordig pas ik niet meer in 34 van H&M maar heb toch laatst een shirtje geruild voor een XS en vorige week ook wat topjes die in XS beter pasten. Ik ben dus benieuwd wat voor model deze jurk is :')
  zaterdag 31 maart 2012 @ 20:27:12 #145
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109739856
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:02 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Mijn jurkje is ook maat 36 en ik ben benieuwd. Tegenwoordig pas ik niet meer in 34 van H&M maar heb toch laatst een shirtje geruild voor een XS en vorige week ook wat topjes die in XS beter pasten. Ik ben dus benieuwd wat voor model deze jurk is :')
Het kan zomaar, heb zelfs dingen in maat 40 die me strak zitten van daar :') Soms kun je er echt geen lijn op trekken..
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109740732
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:27 schreef Nyan het volgende:

[..]

Het kan zomaar, heb zelfs dingen in maat 40 die me strak zitten van daar :') Soms kun je er echt geen lijn op trekken..
De maten in amerika slaan ook nergens op. Daar had ik soms nog wel eens dat L te strak zat :') En de mensen zijn daar al zo dik _O-
  zaterdag 31 maart 2012 @ 20:52:26 #147
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109741082
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:45 schreef loezzzje het volgende:

[..]

De maten in amerika slaan ook nergens op. Daar had ik soms nog wel eens dat L te strak zat :') En de mensen zijn daar al zo dik _O-
hihihi :D Ja maar ik vind het tegenwoordig ook echt moeilijk om broeken te vinden, sinds iedereen met die W/L verhoudingen is begonnen.. Ik heb echt nooit een idee wat mijn maat nou is.. :')
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109743908
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:52 schreef Nyan het volgende:

[..]

hihihi :D Ja maar ik vind het tegenwoordig ook echt moeilijk om broeken te vinden, sinds iedereen met die W/L verhoudingen is begonnen.. Ik heb echt nooit een idee wat mijn maat nou is.. :')
De maat vind ik niet zo'n probleem. Ik weet dat ik 26 moet hebben. Maar een leuke broek vinden is bij mij het probleem. Ik heb zo'n stronthekel aan skinny jeans en laten ze nou niks anders dan dat in de winkels hebben liggen :')
  zaterdag 31 maart 2012 @ 22:24:26 #149
123170 alors
zlata1234
pi_109744731
Ik krijg een foutmelding als ik twee pakketten in een keer weer laten leveren :{
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 22:45:06 #150
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109745505
quote:
15s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 22:24 schreef alors het volgende:
Ik krijg een foutmelding als ik twee pakketten in een keer weer laten leveren :{
Wat vreemd, wat voor een foutmelding krijg je dan?
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 22:46:37 #151
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109745560
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 22:00 schreef loezzzje het volgende:

[..]

De maat vind ik niet zo'n probleem. Ik weet dat ik 26 moet hebben. Maar een leuke broek vinden is bij mij het probleem. Ik heb zo'n stronthekel aan skinny jeans en laten ze nou niks anders dan dat in de winkels hebben liggen :')
Oeh nee die vind ik juist fijn, normale broeken zijn te lang voor mij :') Anders slepen de pijpen van de broek over de grond heen :')
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109746105
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 22:46 schreef Nyan het volgende:

[..]

Oeh nee die vind ik juist fijn, normale broeken zijn te lang voor mij :') Anders slepen de pijpen van de broek over de grond heen :')
Ja dat heb ik ook. Maar ik laat ze altijd korter maken door mijn moeder :@ _O-
  zaterdag 31 maart 2012 @ 23:21:24 #153
123170 alors
zlata1234
pi_109746699
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 22:45 schreef Nyan het volgende:

[..]

Wat vreemd, wat voor een foutmelding krijg je dan?
It's not you! It's us. :') Ja en straks nemen ze em in behandeling en kan het niet meer.....
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 23:56:20 #154
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109747818
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 23:21 schreef alors het volgende:

[..]

It's not you! It's us. :') Ja en straks nemen ze em in behandeling en kan het niet meer.....
Hmmmm, misschien iets te maken met kortingcodes? Het is de laatste tijd wel vaker dat de site dan doorflipt... Of als je onder het minimum bedrag zit, dat is 7 euro... Anders zou ik het ook niet weten.
Misschien even een mailtje sturen naar de klantenservice, en als je geluk hebt maandag even bellen naar ze, dan kunnen ze de boel misschien nog samenvoegen voor je als de boel niet in behandeling is genomen.. Of ze kunnen de verzendkosten van de laatste bestelling afhalen en dat als een nalevering behandelen. ?
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109754372
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 23:21 schreef alors het volgende:

[..]

It's not you! It's us. :') Ja en straks nemen ze em in behandeling en kan het niet meer.....
Dat klinkt alsof ze het willen uitmaken met je. It's not you, it's me. :') _O-
pi_109754446
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:42 schreef loezzzje het volgende:

[..]

En dan baal ik echt enorm want dan wilde ik het echt graag hebben en was al blij dat ze het nog in mijn maat hadden. Is het weer weg :{ Maargoed ik heb 1 jurkje nog wel weten te bestellen, hopen dat het iets is!

Vind online shoppen zoveel fijner. Was vanmiddag in de winkel en wilde 2 dingen zoeken van de website, ja ga maar zoeken, geen flauw idee _O- En daar komt bij kijken dat ik het filiaal in Breda echt ontzettend k*t vind.
Ik vind breda nog best duidelijk ik weet bijna altijd het gelijk wel te vinden. Omdat het best duidelijk is ingedeeld vind ik :)
pi_109754585
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2012 08:03 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Ik vind breda nog best duidelijk ik weet bijna altijd het gelijk wel te vinden. Omdat het best duidelijk is ingedeeld vind ik :)
Ik vind het juist helemaal niet gemakkelijk ingedeeld. Maar misschien komt dat omdat ik er niet zo vaak kom. Ik ga meestal naar Tilburg en die vind ik toch ook wel fijner.
pi_109755400
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2012 08:45 schreef loezzzje het volgende:
Kunnen ben
[..]

Ik vind het juist helemaal niet gemakkelijk ingedeeld. Maar misschien komt dat omdat ik er niet zo vaak kom. Ik ga meestal naar Tilburg en die vind ik toch ook wel fijner.
Zou kunnen ben overal wel zon beetje geweest.

Vind die van rotterdam centraal naast vd echt vervelend
pi_109755429
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2012 10:05 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Zou kunnen ben overal wel zon beetje geweest.

Vind die van rotterdam centraal naast vd echt vervelend
Ik vind het sowieso vervelend dat die rekken zo vol hangen. Wil je iets pakken maar dat zit dan vast aan 6 andere shirtjes :') Moet je net bij mij zijn, heb ik zo het geduld niet voor _O-
pi_109757432
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 09:32 schreef Mylene het volgende:
Van mij mag er weer eens zo'n 3 dagen extra sale komen waarop je nog eens 50% korting krijgt op artikelen uit de sale.
Kreeg net in de mail een 50% kortingscode, ook voor artikelen uit de sale *O*

quote:
1412
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 1 april 2012 @ 12:42:20 #161
123170 alors
zlata1234
pi_109758984
1 april?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_109759656
quote:
3s.gif Op zondag 1 april 2012 11:51 schreef Miniem het volgende:

[..]

Kreeg net in de mail een 50% kortingscode, ook voor artikelen uit de sale *O*

[..]

01-04-2012 bedoel je :')
pi_109759742
:')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_109759993
_O-
  † In Memoriam † zondag 1 april 2012 @ 13:17:54 #165
43556 miss_dynastie
pi_109760173
Hehe _O-
pi_109761032
Moet deze boots en bodywarmer uit de sale hebben maar ze zijn steeds uitverkocht als ik kijk. :( ;(

Heeft iemand ze toevallig nog gespot in de ochtend?
pi_109771468
Is er laatst nog een code geweest, en dan bedoel ik niet die van 1 april?
pi_109771639
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 13:41 schreef 3Dino het volgende:
Moet deze boots en bodywarmer uit de sale hebben maar ze zijn steeds uitverkocht als ik kijk. :( ;(
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2091315%2009090%2074%205982%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ][ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2091477%2098013%2074%205417%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Heeft iemand ze toevallig nog gespot in de ochtend?
nee :'(

Ik zit ook te wachten op die groene _O-
Alleen zwart :(
  zondag 1 april 2012 @ 18:01:09 #169
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_109771719
Ik heb vorige week in Almere ( jawel bij de H&M je raadt het nooit ;) ) een supercool lente-zomerjack gekocht voor 30 euro! Hij is blauw met een witte rits ook bij de zakken. Ben dr blij mee en miss een tip voor mensen die zoiets nog zoeken!
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
pi_109773437
quote:
17s.gif Op zondag 1 april 2012 17:58 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

nee :'(

Ik zit ook te wachten op die groene _O-
Alleen zwart :(
Haha, hopelijk zijn wij de enigen dan ;)
pi_109773637
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:50 schreef 3Dino het volgende:

[..]

Haha, hopelijk zijn wij de enigen dan ;)
welke maat heb jij nodig :P
Tocch niet maat 38/40?
pi_109774271
quote:
17s.gif Op zondag 1 april 2012 18:55 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

welke maat heb jij nodig :P
Tocch niet maat 38/40?
36/38 :P Ik twijfel omdat meestal 38 iets te ruim zit, ik hou van strakker :)
pi_109774458
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 19:11 schreef 3Dino het volgende:

[..]

36/38 :P Ik twijfel omdat meestal 38 iets te ruim zit, ik hou van strakker :)
ja dat heb ik ook _O- Alleen dan met 40 :P
pi_109774656
quote:
17s.gif Op zondag 1 april 2012 19:16 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ja dat heb ik ook _O- Alleen dan met 40 :P
Hij ziet er niet bepaald te nauwsluitend uit, volgens mij kunnen we gewoon voor de kleinste maat gaan ;)
pi_109778901
Valt mee hij is wel getailleerd, maar het is vrij nepperige stof helaas.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 1 april 2012 @ 21:11:37 #176
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_109780299
Weet iemand hoe het werkt als je een vertraagde nalevering hebt en je hebt voor een maandfactuur gekozen?

Een vriendin van me heeft een bestelling geplaatst, met een vertraagde nalevering met maandfactuur.
Het eerste deel komt gewoon in april aan, en het tweede deel komt in mei aan. Worden er dan twee aparte facturen aangemaakt, of komt er een factuur in mei of juni ? 8)7
Als H&M- veteraan weet ik die ook niet meer haha! :')

Verwarrend ook al die vertragingen.. zucht*

[ Bericht 4% gewijzigd door Nyan op 01-04-2012 21:18:45 ]
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_109786748
Ik let nooit op die facturen, kijk gewoon af en toe of ik nog moet betalen en maak dat dan over. Als het (veel) te laat is is het zelfs nooit een probleem.
pi_109788160
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:07 schreef Nora.. het volgende:
Ik let nooit op die facturen, kijk gewoon af en toe of ik nog moet betalen en maak dat dan over. Als het (veel) te laat is is het zelfs nooit een probleem.
Doe ik ook :P Meestal betaal ik pas als alles binnen is of ik betaal de ene helft dan en de andere helft dan.
  zondag 1 april 2012 @ 23:58:29 #179
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_109789194
quote:
De artikelen die je probeert toe te voegen zijn niet op voorraad of er is slechts een beperkt aantal per klant verkrijgbaar. Je kunt geen artikelen meer aan je shoppingbag toevoegen.
:{
an urge to help mankind overcomes me
pi_109789330
hee dit is toch dat marni jasje :)?

Worry is a misuse of imagination
pi_109789896
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 00:01 schreef Probability het volgende:
hee dit is toch dat marni jasje :)?

[ afbeelding ]
Ja dat postte ik al in het bruiloft- topic. Volgens mij wel :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 2 april 2012 @ 10:00:47 #182
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_109794836
Weet iemand hoe deze valt?.....Heb nu denk ik een maat te groot besteld (goede maat is uitverkocht....)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  maandag 2 april 2012 @ 10:32:45 #183
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_109795650
Mijn huidige saldo is: -4,95

Krijg ik nou nog geld van H&M of zij van mij? En zoja, moet ik dan bellen of kan ik ook mailen?
pi_109795699
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 10:32 schreef morgane het volgende:
Mijn huidige saldo is: -4,95

Krijg ik nou nog geld van H&M of zij van mij? En zoja, moet ik dan bellen of kan ik ook mailen?
Jij krijgt geld van de H&M.
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
  maandag 2 april 2012 @ 10:35:04 #185
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_109795729
*O* moet je een bepaald bedrag hebben om uit te laten betalen?
pi_109795771
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 10:35 schreef morgane het volgende:
*O* moet je een bepaald bedrag hebben om uit te laten betalen?
Weet ik niet. Ik laat het altijd staan tot een volgende bestelling, dan haal ik dat saldo van het te betalen bedrag af en sta ik weer quitte. :)
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_109796027
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 00:01 schreef Probability het volgende:
hee dit is toch dat marni jasje :)?

[ afbeelding ]
Is dat de lover van Barbie?
pi_109796182
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 10:47 schreef Tegan het volgende:

[..]

Is dat de lover van Barbie?
Nee, anabooltjes only.
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
  maandag 2 april 2012 @ 10:53:03 #189
123170 alors
zlata1234
pi_109796194
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 10:47 schreef Tegan het volgende:

[..]

Is dat de lover van Barbie?
ik denk de gay best friend :P
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 2 april 2012 @ 18:19:14 #190
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_109813292
Hey wat is dit nou?! :( Dit staat bij 2 pakketjes van mij..

4.gif Niet verzonden, verwachte bezorgdag aangepast.

Maar er staat helemaal nog geen bezorgdatum. ;(
O+
pi_109814310
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:19 schreef Saisai het volgende:
Hey wat is dit nou?! :( Dit staat bij 2 pakketjes van mij..

[ afbeelding ] Niet verzonden, verwachte bezorgdag aangepast.

Maar er staat helemaal nog geen bezorgdatum. ;(
ik heb hetzelfde -O-
  maandag 2 april 2012 @ 18:56:22 #192
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_109814703
quote:
17s.gif Op maandag 2 april 2012 18:46 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik heb hetzelfde -O-
:'( :'( :'(
O+
pi_109815198
De gebreide Marni stropdas is onderweg, in zowel blauw als taupe O+
pi_109815290
Iemand enige idee of je je geld terug kunt krijgen als je in de winkel iets koopt en wilt ruilen?

Ik heb vandaag diverse dingen gekocht, maar 1 (kinder)broek bevalt niet en in de winkel heb ik alles bekeken, is niks wat ik er voor zou kunnen ruilen.

Moet ik nu persé iets anders kopen of kan ik m'n geld terug krijgen? :)
Ik hoop het laatste, online heb ik een betere broek gevonden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 2 april 2012 @ 19:14:37 #195
16715 Mylene
*schatje*
pi_109815464
Nee hoor, je krijgt gewoon je geld terug.
pi_109815512
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 19:14 schreef Mylene het volgende:
Nee hoor, je krijgt gewoon je geld terug.
Thanks! ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109815878
quote:
17s.gif Op maandag 2 april 2012 18:46 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik heb hetzelfde -O-
Ik ook! Ik wilde net hier vragen wat dat wil zeggen maar ben dus niet de enige :{
pi_109819909
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 19:14 schreef Mylene het volgende:
Nee hoor, je krijgt gewoon je geld terug.
Tenzij het een Sale-product is, dan krijg je het op een tegoedkaart.
pi_109820031
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 10:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
Weet iemand hoe deze valt?.....Heb nu denk ik een maat te groot besteld (goede maat is uitverkocht....)
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G10 98780 D0769 66 2018 5.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik dacht dat het een sjaaltje was... Maar het is een jurkje?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_109820130
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:19 schreef Saisai het volgende:
Hey wat is dit nou?! :( Dit staat bij 2 pakketjes van mij..

[ afbeelding ] Niet verzonden, verwachte bezorgdag aangepast.

Maar er staat helemaal nog geen bezorgdatum. ;(
Dat stond er bij mij ook, kreeg mijn pakketje uiteindelijk 2 dagen later dan verwacht. Geen idee waarom overigens.
pi_109822323
Bij mij zou hij 6 april komen maar hij is al onderweg dus misschien dat hij nou toch gewoon 6 april komt. Ach ik zie het wel.
  maandag 2 april 2012 @ 21:43:27 #202
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_109825183
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 20:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik dacht dat het een sjaaltje was... Maar het is een jurkje?
Ja het is een jurkje :P
Zagen hem gisteren op de reclame en toen zei mijn vriend direct: wat een leuke jurk. Maar volgens hem staat hij mij niet ...dus ik ga het tegendeel bewijzen :P
Bestelling is al in behandeling, vandaag besteld....gaat snel :D
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  maandag 2 april 2012 @ 21:56:25 #203
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_109826163
Een vrouwelijke, danwel mannelijke, FOK!(st)ker die deze jas toevallig eens in de de winkel heeft gezien?
http://www.hm.com/nl/prod(...)65-C#article=95565-B

Vind het opzich wel wat hebben, maar op die eerste foto na, ziet de jas er nogal vormloos uit. Wellicht licht dat aan die paskamer.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_109827859
Bij mijn pakje stond die melding eerder vandaag ook, nu staat er dat ie morgen komt :+
Benieuwd of die Marni sandalen dan wel wat zijn, anders kan echt alles weer terug :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  dinsdag 3 april 2012 @ 02:41:36 #205
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_109835709
quote:
5s.gif Op maandag 2 april 2012 21:56 schreef Gemaskerde het volgende:
Een vrouwelijke, danwel mannelijke, FOK!(st)ker die deze jas toevallig eens in de de winkel heeft gezien?
http://www.hm.com/nl/prod(...)65-C#article=95565-B

Vind het opzich wel wat hebben, maar op die eerste foto na, ziet de jas er nogal vormloos uit. Wellicht licht dat aan die paskamer.
jouw smaak... Is anders dan de mijne :+
O+
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:45:42 #206
123170 alors
zlata1234
pi_109850530
9734 voor 10% op alles exc sale.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_109851423
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:45 schreef alors het volgende:
9734 voor 10% op alles exc sale.
waarom komen ze daar nou altijd te laat mee?? Vorige week besteld....
pi_109851576
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:05 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

waarom komen ze daar nou altijd te laat mee?? Vorige week besteld....
Ja precies _O- , ik trek hem net uit de bus, die kaart met korting. Vorige week een pakket gekregen en 2 andere bestellingen zijn nu onderweg :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109852046
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja precies _O- , ik trek hem net uit de bus, die kaart met korting. Vorige week een pakket gekregen en 2 andere bestellingen zijn nu onderweg :')
ja ik heb dus hetzelfde! Mijn bestelling is onderweg en krijg vandaag die kaart :')
pi_109852168
Nu heb ik de neiging om weer te gaan shoppen :')
  dinsdag 3 april 2012 @ 15:25:37 #211
123170 alors
zlata1234
pi_109852283
Ik had nog wat staan dat heb ik even vervangen :P
know'm sayin?
×
word? word.
pi_109852612
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:45 schreef alors het volgende:
9734 voor 10% op alles exc sale.
Potverdikkie. Er zijn nog 2 bestellingen onderweg van mij :')
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:20:28 #213
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_109861765
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 april 2012 02:41 schreef Saisai het volgende:

[..]

jouw smaak... Is anders dan de mijne :+
Niet gezien dus?
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 3 april 2012 @ 19:23:08 #214
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_109861880
Ik heb ook net een pakket binnen vandaag, :') .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_109861972
Er staat nog steeds geen bezorgdatum :{ Mijn 2de pakket staat nu ook op verzonden, misschien dat ze de boel bij elkaar stoppen.
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:52:57 #216
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_109863300
quote:
8s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:20 schreef Gemaskerde het volgende:

[..]

Niet gezien dus?
nee, sorry.
O+
pi_109865288
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:25 schreef loezzzje het volgende:
Er staat nog steeds geen bezorgdatum :{ Mijn 2de pakket staat nu ook op verzonden, misschien dat ze de boel bij elkaar stoppen.
Ik heb het ook nog steeds niet, vorige week donderdag in behandeling genomen en zou deze week bezorgd worden.. Ik ben benieuwd :P
pi_109865516
quote:
18s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:31 schreef Joell het volgende:

[..]

Ik heb het ook nog steeds niet, vorige week donderdag in behandeling genomen en zou deze week bezorgd worden.. Ik ben benieuwd :P
Bij mij staat bij de ene; zending wordt voorbereid en bij de andere; pakket niet verzonden, bezorgdatum niet bekend.

:? Ik zie het wel verschijnen _O-
pi_109865725

*O* *O* *O* *O*
pi_109874641
Bij mij staat er nou ook 4 april :D alleen bij kunnen ze tussen 8.30 & 21.30 komen. Ben pas na 15.00 thuis :{ Nouja dan maar hopen dat de buren thuis zijn :P En het andere pakje is nog steeds 'wordt voorbereid'
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:34:45 #221
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_109877214
bij mij ook :D

Alleen staat er bij één van de twee "vandaag" en dat is een leugen ;(
O+
pi_109895349
H&M pakketje eindelijk binnen, het Marni jasje zat erin. Ja hoor, verkeerde maat geleverd, toch even voor de grap gepast en het voelde net alsof je een stuk karton aan had :') Gelijk weer retour gedaan
  woensdag 4 april 2012 @ 14:52:51 #223
123170 alors
zlata1234
pi_109895667
Ik krijg nu volgens mij elke dag een pakketje met 3 artikelen ofzo :') ze nemen echt te snel in behandeling en samenvoegen kan niet :')

IN BEHANDELING 04042012
IN BEHANDELING 03042012
VERZONDEN 03042012
VERZONDEN 02042012
VERZONDEN 30032012
:') :') :') :')

Ik had zo'n roze Marni shorts besteld, op zich wel cute, had wel een maat kleiner gekund, maar het is wel een heel dun stofje...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_109897819
Mijn bestelling is ook binnen. jeetje wat vallen sommige kledingstukken ruim -O-
Heb van 1 vest en 1 shirtje nu maar maat S :{ besteld...

Heel veel terug... maar weet nu wel dat ik dus voortaan gewoon maat 38 kan bestellen :D
pi_109897927
quote:
17s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn bestelling is ook binnen. jeetje wat vallen sommige kledingstukken ruim -O-
Heb van 1 vest en 1 shirtje nu maar maat S :{ besteld...

Heel veel terug... maar weet nu wel dat ik dus voortaan gewoon maat 38 kan bestellen :D
Wat heb je gehouden? :)

Bij mij is de bezorger nog steeds onderweg :') :P
pi_109898463
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:46 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Wat heb je gehouden? :)

Bij mij is de bezorger nog steeds onderweg :') :P
Gehouden:


Twijfel:
pi_109898542
Ow en dus dat vestje en een shirtje een maat S besteld... En gelijk weer veel meer in mijn winkelwagen gestopt :')

Hihi :@
pi_109898621
quote:
17s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en dus dat vestje en een shirtje een maat S besteld... En gelijk weer veel meer in mijn winkelwagen gestopt :')

Hihi :@
Ja, ik heb ook al iets van 10 dingen in mon winkelwagentje ofzo :@ Maar ik vind die nieuwe trend dingen dan ook zooooo leuk :P
pi_109900965
quote:
17s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:00 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Gehouden:
[ afbeelding ]

Twijfel:
[ afbeelding ]
Oeh je hebt die broek gehouden O+ Maar ik zie dat er bij jou touwtjes aan de onderkant zitten, das bij mij niet. Maar hij lijkt er wel op.
pi_109901039
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:50 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Oeh je hebt die broek gehouden O+ Maar ik zie dat er bij jou touwtjes aan de onderkant zitten, das bij mij niet. Maar hij lijkt er wel op.
ik dacht ook dat er geen touwtjes aan zaten, maar toch wel :P
pi_109901182
Is die van jou ook van dat zachte materiaal? Zo fijn O+
pi_109901258
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:55 schreef loezzzje het volgende:
Is die van jou ook van dat zachte materiaal? Zo fijn O+
ja hij zit heerlijk O+

Ik dacht eerst dat ik een zwangerschapsbroek had besteld _O-
Ik dacht huh? Wat moet ik nou met die band aan de bovenkant :D

Maar die moet je omslaan natuurlijk _O-
pi_109901334
quote:
17s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:57 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ja hij zit heerlijk O+

Ik dacht eerst dat ik een zwangerschapsbroek had besteld _O-
Ik dacht huh? Wat moet ik nou met die band aan de bovenkant :D

Maar die moet je omslaan natuurlijk _O-
_O-

En er zit een klein zakje in aan de binnenkant. Wel handig voor als ik ga sporten voor mijn kluis sleuteltje :P
pi_109903444
De schoenen van Marni zijn hier ook gearriveerd. Ik wil ze gelijk aandoen, natuurlijk, want ik had me er ontzettend op verheugd :9. => 'Nondeju, die vallen klein, zeg!' Kijk ik op de doos: hebben ze maatje 36 ipv. 39 geleverd. :')

Het bruine vest wat ik daarnaast nog had besteld bleek een blauw hemdje. Alleen de overhemden voor mijn vriend zijn wel in zowel de juiste maat als het juiste artikel geleverd. Weer retour dus, die handel. }:|
pi_109903687
Ik heb mijn pakketje ook binnen :) Had deze bikini besteld en op de site staat duidelijk dat de bikini bandjes heeft maar die zitten er niet bij :? Ben ik nou zo dom of wat? :{

http://www.hm.com/nl/product/97582?article=97582-C

Edit; antwoord is, ik ben dom. ze zaten verstopt achter het kaartje :') _O-
pi_109910904
Ik heb een vestje terug gestuurd omdat er gaatjes in zaten, nu heb ik een nieuwe toegestuurd gekregen maar op de pakbon staat: ¤ 7,45. Ze willen toch niet dat ik dit vestje nou betaal he want dat was ik niet van plan :')

Bikini gaat terug, hij is ongeveer 2 maten te klein :P en de kleur valt een beetje tegen.
pi_109913188
Toch weer een bestelling geplaatst, 3 dingen zijn voor ma, en de overhemden en jeans zijn voor mij.
Voor ma, wel allemaal van de BIB collectie






En deze zijn voor mij:


  woensdag 4 april 2012 @ 21:18:05 #238
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_109913230
Maandag bestelling gedaan, volgens pakketvolgsite morgen binnen, vanmorgen bestelling gedaan *wilde ik eigenlijk niet, maar moest door kortingscode :P* en die komt waarschijnlijk volgende week binnen.

Moet niet gekker worden, gelukkig staan er 2 artikelen op eind april, anders zou ik zweren dat ik bij de wehkamp aan het shoppen was ofzo...
pi_109933815
Ik krijg net m'n pakket en 1 vest is een heel ander vest, maar er zit geen gehecht kaartje aan en het artikelnr volgens de bon geeft de vest aan die het had moeten zijn. :')
Op de site kan ik niet bij de gewone vesten het product vinden, en bij de sale ook niet. Op zich geen ramp, maar vind het een beetje jammer als ik straks een hele andere (hogere) prijs betaal omdat ik dus geen idee heb wat het moet kosten -O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109935617
Mijn 2de pakket komt vandaag :D Benieuwd hoe het eruit ziet allemaal.

Had namelijk een grote bestelling bij de Bonprix gedaan en uiteindelijk 1 ding gehouden :') Sommige dingen zijn zo misleidend op foto's :')
  donderdag 5 april 2012 @ 18:03:00 #241
123170 alors
zlata1234
pi_109948157
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg net m'n pakket en 1 vest is een heel ander vest, maar er zit geen gehecht kaartje aan en het artikelnr volgens de bon geeft de vest aan die het had moeten zijn. :')
Op de site kan ik niet bij de gewone vesten het product vinden, en bij de sale ook niet. Op zich geen ramp, maar vind het een beetje jammer als ik straks een hele andere (hogere) prijs betaal omdat ik dus geen idee heb wat het moet kosten -O-
Kun je een foto posten?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_109950356
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 18:03 schreef alors het volgende:

[..]

Kun je een foto posten?
Yes, ga ik vanavond of morgen doen!

Ik had de klantenservice ook al een mailtje gestuurd of zij misschien een foto willen. Of dat de nummers uit het zwarte labeltje (in de nek) iets zegt...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109952798
Oei, ik had hem terug moeten sturen, aldus de klantenservice. Ik heb vandaag net de retouren terug gestuurd _O- Wat nu? :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109953779
Heb ook mijn pakketje binnen :) De jurk is echt een ontzettende faal :') Ik had 36 besteld want dat was nog de enigste maat, ik me allemaal zorgen maken over of hij niet te groot is, trek ik hem aan en vervolgens kan ik nog amper ademen, zo strak dat ie zit _O- Ik denk dat ik van deze jurk een maat 40 nodig had ofzo :') Wel jammer want hij was best leuk :{

Had ook nog een short besteld en die hou ik wel, lekker voor op vakantie :)
pi_109955524
H&M is goed bezig. Ik had zondagavond iets besteld en was vandaag bezorgd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 5 april 2012 @ 21:21:02 #246
123170 alors
zlata1234
pi_109957504
quote:
10s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Oei, ik had hem terug moeten sturen, aldus de klantenservice. Ik heb vandaag net de retouren terug gestuurd _O- Wat nu? :')
Je moet helemaal niks, dat willen zij gewoon graag.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_109957949
Het is toch niet raar dat je een verkeerd artikel terug moet sturen?
Ik snap ook niet waarom je dat vest dan gehouden hebt als het niet is wat je wilde. :?

[ Bericht 0% gewijzigd door wyccie op 05-04-2012 21:33:44 ]
pi_109958087
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:27 schreef wyccie het volgende:

Ik snap ook niet waarom je dat vest dan gehouden hebt als het niet is wat je wilde. :?
Omdat ik hem mooi vind ;) Ik wil hem wel graag hebben, heb deze ook ooit in m'n mandje gehad :)
Ik zie dat mijn eerste post niet helemaal duidelijk was :@ Ik wil hem best graag hebben, maar twijfel(de) omdat hij misschien goedkoper is dan het artikel op de bon...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109958359
Ah, daar komt de aap uit de mouw. :D

Post er eens een foto van dan. Van beide vesten.
Of de code uit het labeltje, dat is namelijk wel de artikelcode.
pi_109958697
Deze had het moeten zijn (en staat dus op de bon)



Ik maak morgen een foto, ik zit nu tussen de verhuisdozen...

In het label binnen:
IC
507871
RN0101255
CA42271

Het is een vest met lange mouwen (geen ceintuur) valt gewoon open :) De rand van het vestje zijn breder afgewerkt, en ook op de mouwen en op het zakje zie je dit. Donkerblauw van kleur :)
Vest valt tot iets over de kont!

Heel iets anders dan hetgeen ik dus besteld had (die hierboven op de foto) :Y

Ik zag vanmiddag iets in de Sale wat hier op leek, maar dan iets korter model, maar die is nu alweer weg.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 5 april 2012 @ 21:42:08 #251
123170 alors
zlata1234
pi_109958886
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Deze had het moeten zijn (en staat dus op de bon)

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0016906_1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Ik maak morgen een foto, ik zit nu tussen de verhuisdozen...

In het label binnen:
IC
507871
RN0101255
CA42271

Het is een vest met lange mouwen (geen ceintuur) valt gewoon open :) De rand van het vestje zijn breder afgewerkt, en ook op de mouwen en op het zakje zie je dit. Donkerblauw van kleur :)
Vest valt tot iets over de kont!

Heel iets anders dan hetgeen ik dus besteld had (die hierboven op de foto) :Y

Ik zag vanmiddag iets in de Sale wat hier op leek, maar dan iets korter model, maar die is nu alweer weg.
Welke label, Logg? Een zwarte een lichtgrijze of een lichtroze? of Divided? zwart of rood langwerpig...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_109958925
BASIC staat in de nek :) Hij is donkerblauw! Hij is niet kort en niet erg lang, gewoon midden, als ik vergelijk met veel bovenstukken/vesten/truien van H&M. Hij valt ook mooi omdat die baan breed is.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109959234
Lijkt het hierop?


Aangezien het vest dat jij wilde 25 kost, is het erg waarschijnlijk dat het vest dat jij nu hebt goedkoper is.
  donderdag 5 april 2012 @ 21:48:44 #254
123170 alors
zlata1234
pi_109959306
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
BASIC staat in de nek :) Hij is donkerblauw! Hij is niet kort en niet erg lang, gewoon midden, als ik vergelijk met veel bovenstukken/vesten/truien van H&M. Hij valt ook mooi omdat die baan breed is.
Oh dan heb ik wel een idee, is het 100% acryl? of 100% katoen? Die waren 19.95 normaal en in de sale 9.95. Het is gewoon een gebreid recht model zonder frummels, met twee zakken voor en over de gehele lengte een platte kraag dan?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_109959340
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:47 schreef wyccie het volgende:
Lijkt het hierop?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2095970%2073009%2037%201077%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Aangezien het vest dat jij wilde 25 kost, is het erg waarschijnlijk dat het vest dat jij nu hebt goedkoper is.
Deze is wel 10cm langer denk ik, en veel dunner en "flabbert" omdat het geen banen op de zijpanelen heeft (sorry voor de uitleg :'). :)

Op de bon staat 24,95 maar ik heb de 25% korting erop (18,71).
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109959419
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:48 schreef alors het volgende:

[..]

Oh dan heb ik wel een idee, is het 100% acryl? of 100% katoen? Die waren 19.95 normaal en in de sale 9.95. Het is gewoon een gebreid recht model zonder frummels, met twee zakken voor en over de gehele lengte een platte kraag dan?
100% acryl :) Ja ik denk dat je het een platte kraag zou kunnen noemen, die baan loopt door tot onderaan, en op de zakken zie je ook zo'n strookje van die baan.

Mocht het die zijn, dan betaal ik nu het dubbele :D ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109959559
Dan heb ik geen idee welke het is.

Wow, twee uur geleden net op tijd nog een jurk toegevoegd aan mijn bestelling, die nu net in behandeling is.
Het is een jurk die ik vorige week in de winkel voor de volle prijs had gekocht en gisteren zag dat die online in de sale was. Toen was het er niet meer in mijn maat, vandaag wel. :D
  donderdag 5 april 2012 @ 21:58:08 #258
123170 alors
zlata1234
pi_109959855
Deze in het donkerblauw of niet? Ik moest hem ooit voor mijn moeder bestellen en kon ze code nog vinden in mijn mailtjes...



86-5045
know'm sayin?
×
word? word.
pi_109959900
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:58 schreef alors het volgende:
Deze in het donkerblauw of niet? Ik moest hem ooit voor mijn moeder bestellen en kon ze code nog vinden in mijn mailtjes...

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C70%2093995%2008016%2076%206196%207.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]

86-5045
Ja volgens mij is dat hem!!! En dan in het donkerblauw :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109959951
Whehehe, die heb ik nu aan. :')
pi_109959984
En dat is idd dan de helft van de prijs...

Misschien kan ik hem nog met een verhaaltje houden, omdat hij uitverkocht is, en ik hem anders niet meer krijg, maar ik snap het als het niet meer gaat, dus of dubbele betalen of terug.

Thanks Alors voor de moeite _O_ :* Jij ook wyccie voor het meedenken! :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 5 april 2012 @ 22:00:48 #262
123170 alors
zlata1234
pi_109960004
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:59 schreef wyccie het volgende:
Whehehe, die heb ik nu aan. :')
_O-
know'm sayin?
×
word? word.
pi_109960011
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:59 schreef wyccie het volgende:
Whehehe, die heb ik nu aan. :')
:D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109960022
De omschrijving, er ging geen belletje rinkelen? Ja ik ben ook een ster in uitleggen _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109960096
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
De omschrijving, er ging geen belletje rinkelen? Ja ik ben ook een ster in uitleggen _O-
Nee, ligt aan mij. Veel te weinig slaap.

Ik heb 'm ook in het blauw. :D
Vind het wel een lang vest, hoor.
pi_109960171
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:02 schreef wyccie het volgende:

[..]

Nee, ligt aan mij. Veel te weinig slaap.

Ik heb 'm ook in het blauw. :D
Vind het wel een lang vest, hoor.
Ik heb een M hier, maar ik ben een lange ;) Maar ik heb ook veel langere vesten en kortere dingen, van H&M is dit voor mij een middenmaat. Maar uiteraard is het geen kortje.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109960310
Ik heb een XS, maar ik ben wel erg klein. :Y
pi_109960339
Ik moet echt vreselijk lachen dat je hem gewoon niet alleen hebt, maar ook nog aan hebt _O- :D Ik vind het voor een open vest heel mooi vallen. :)

Als ik hem terug ga sturen dan krijg ik hem misschien niet meer, als het uitverkocht is, maar dubbele pot betalen is ook weer wat. Ff nachtje over slapen dan maar :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_109963295
Zo'n tegoedkaart die je krijgt als je een online bestelling inlevert bij een (fysieke) H&M winkel, hoe lang is die geldig?
pi_109963387
Wat een dilemma _O-

Ik ben benieuwd naar mijn maandfactuur. Stond eerst +15,- op dus ik heb laatst een shirtje van ¤15 besteld en dat niet betaald. Benieuwd of ie nou op 0 staat :')
pi_109977152
Ik heb H&M een mail gestuurd, ze kunnen idd het vest niet meer leveren als ik hem retour stuur, dus ze gaan de goeie prijs in kaart brengen en dus kan ik hem zo houden.
Wat netjes geregeld _O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:19:10 #272
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_109977300
gisteren 2 pakketjes in 1 keer gekregen. In pakketje 1 miste een artikel volledig en in pakje 2 zat iets wat ik helemaal niet besteld heb.

way to go H&M. 14.gif
O+
  vrijdag 6 april 2012 @ 12:19:46 #273
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_109977316
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 23:01 schreef loezzzje het volgende:
Wat een dilemma _O-

Ik ben benieuwd naar mijn maandfactuur. Stond eerst +15,- op dus ik heb laatst een shirtje van ¤15 besteld en dat niet betaald. Benieuwd of ie nou op 0 staat :')
ja.
O+
pi_109996788
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb H&M een mail gestuurd, ze kunnen idd het vest niet meer leveren als ik hem retour stuur, dus ze gaan de goeie prijs in kaart brengen en dus kan ik hem zo houden.
Wat netjes geregeld _O_
Goed geregeld! Tof van de H&M.

En inderdaad een prettig vest dat goed valt, en lekker warm. Het pluist wel wat, maar daar kan ik met zo'n pluizentondeuse goed overheen.
pi_110003501
Heeft iemand deze in de winkels gezien? Heb een maat te klein besteld en ga 'm liever in de winkel halen.
pi_110005006
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:24 schreef Chule het volgende:
Heeft iemand deze in de winkels gezien? Heb een maat te klein besteld en ga 'm liever in de winkel halen.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/F81%2097582%2011013%2017%200304%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik had deze in het oranje besteld. Was bij mij idd ook veel te klein. Denk dat het aan het model ligt.

Ik heb de oranje wel in de winkel gezien, de witte weet ik niet zeker.
pi_110005233
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:49 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik had deze in het oranje besteld. Was bij mij idd ook veel te klein. Denk dat het aan het model ligt.

Ik heb de oranje wel in de winkel gezien, de witte weet ik niet zeker.
Hij valt inderdaad vrij klein.

Dan ga ik volgende week even in de winkel kijken. ;)
pi_110018691
Als je artikelen terugstuurt, mag je die best zelf in een doos stoppen toch?
Ik heb ze gekregen in zo'n zak, maar als ik die wil gebruiken moet ik er een grote tape-bal van maken.
pi_110020456
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 12:19 schreef Sts het volgende:
Als je artikelen terugstuurt, mag je die best zelf in een doos stoppen toch?
Ik heb ze gekregen in zo'n zak, maar als ik die wil gebruiken moet ik er een grote tape-bal van maken.
Ik doe er altijd gewoon heel veel tape op dan weet ik zeker dat het goed is. Maar je kunt het vast ook in een doos stoppen.
pi_110035114
Ik kreeg vandaag 2 totaal andere artikelen dan ik besteld had. En ze begonnen zo goed met versturen op de dag van het plaatsen van m'n bestelling...
pi_110035806
Ik heb 1x iets anders gehad dan besteld en toen ik het geruild had en het goede artikel binnen kreeg zat er een kaartje bij met excuses en ¤ 5 kadobon :P Hebben jullie dat ook wel eens gehad?
pi_110039378
Ja hoor :D code 1304?
pi_110040362
die code heb ik volgensmij al zeker 5 keer gehad, haha
pi_110042030
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 22:23 schreef Linnie20v het volgende:
Ja hoor :D code 1304?
Ja dat zou goed kunnen. Ik weet het niet meer, is al lang geleden :P
pi_110049522
De standaard sorry-foutje-hier-kadotje-code!
pi_110123852
gisteren een broek besteld is vandaag ineens stuk goedkoper :(
pi_110126081
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 02:39 schreef Athlon64x het volgende:
gisteren een broek besteld is vandaag ineens stuk goedkoper :(
Even bellen en je krijgt hem voor de goedkopere prijs ;)
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:34:09 #288
123170 alors
zlata1234
pi_110136227
omnomnom sale :9~
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:22:39 #289
123170 alors
zlata1234
pi_110141061
20% korting op alles exc sale 9767
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110147072
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:34 schreef alors het volgende:
omnomnom sale :9~
Zijn er weer nieuwe dingen toegevoegd? Heb hem een paar dagen geleden nog helemaal uitgespit _O-
  dinsdag 10 april 2012 @ 19:20:04 #291
123170 alors
zlata1234
pi_110148190
sale





niet sale maar wel 20% korting :9



know'm sayin?
×
word? word.
pi_110149407
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 april 2012 19:20 schreef alors het volgende:
sale

[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2012/F80%2097740%20D0240%2064%201373%200.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[],type[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ][ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/F01%2097429%2009090%2016%200382%205.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[],type[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ][ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/F45%2098793%2009090%2066%201421%200.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[],type[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ][ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/C01%2082829%2042021%2008%205227%203.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[],type[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]

[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/F10%2097196%2009090%2071%200597%201.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[],type[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ][ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2012/F90%2098639%2087002%2066%202025%201.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[],type[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ][ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/F01%2097429%2015050%2056%200434%206.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[],type[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ][ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/C01%2093535%2039012%2076%206376%205.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[],type[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]

niet sale maar wel 20% korting :9

[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/F80%2094367%2011011%2077%201217%204.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[],type[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ][ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2012/G10%2099175%2022019%2096%200001%204.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[],type[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]

[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2012/G10%2099832%2009090%2097%202102%202.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[],type[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ][ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2012/G10%2096401%2022019%2061%201849%209.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[],type[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]
Oh die bloemetjesbroek zit zo lekker en is zo mooi O+
pi_110154330
Net een aantal dingetjes uit de sale besteld en wat nieuwe dingen.

Totaal 22,50 korting :P Maar ik hou niet alles want ik heb een paar dingen in verschillende kleuren besteld.

Alleen 3 dingetjes komen pas in Juni ;(

[ Bericht 20% gewijzigd door loezzzje op 10-04-2012 21:01:32 ]
pi_110169161
Eerste pakketje al onderweg *O*
  woensdag 11 april 2012 @ 10:33:31 #295
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_110172482
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 22:23 schreef Linnie20v het volgende:
Ja hoor :D code 1304?
Die code werkt nog steeds, merk ik :@ .
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_110173624
quote:
14s.gif Op woensdag 11 april 2012 10:33 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Die code werkt nog steeds, merk ik :@ .
Ik heb hem ook weer gebruikt. Zo hoef ik geen verzendkosten te betalen :P
pi_110174047
oeh, sale O+
Morgen ochtend vroeg eens ff kijken. Heb al heel wat gezien, wat nu al weer uitverkocht is.

Heeft iemand het shirt van Pink Floyd nog voorbij zien komen? Ik heb hem alleen maar op uitverkocht gezien.
~ Bonito La Risa ~
pi_110174083
Maakt het trouwens nog uit of je je wekker zet om dingen in de sale te kopen? Dat deed ik namelijk wel eerst, maar de laatste paar keer maakte het niet uit. Om 6uur vullen ze alles weer aan toch?
~ Bonito La Risa ~
pi_110184133
quote:
14s.gif Op woensdag 11 april 2012 10:33 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Die code werkt nog steeds, merk ik :@ .
Volgens mij houden ze bij H&M in de gaten of je wel recht hebt op die korting?
Ik meende daar ooit berichten over te hebben gehoord...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_110184906
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2012 11:12 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik heb hem ook weer gebruikt. Zo hoef ik geen verzendkosten te betalen :P
Ja dat dus :D Ik ga vanavond of morgen ook nog even wat bestellen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 11 april 2012 @ 15:49:01 #301
123170 alors
zlata1234
pi_110185073
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 15:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij houden ze bij H&M in de gaten of je wel recht hebt op die korting?
Ik meende daar ooit berichten over te hebben gehoord...
Meestal controleren ze pas als jij mailt over iets, dan gaan ze je bestelling doornemen en dus ook nakijken, ik gebruik em eigenlijk altijd. Het nadeel van een mogelijke accountsluiting weegt voor mij iig niet op tegen de voordelen. Daarbij kán ik niet eens een bestelling samenvoegen.. zij sturen steeds maar weer pakketjes met 4 of 5 dingetjes, nouja prima, maar ik ga daar niet elke keer weer de volle pond voor betalen.
know'm sayin?
×
word? word.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')