ze bouwt het goed op!quote:
Met LEGO misschien. Maar dit is geschreeuw.quote:
Klopt. De rest wel. Maar ik vind alle optredens tot nu toe nogal matig...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
Dit is niet al te best. Vooral de lage stukjes.
Bitterballen in je oren zeker?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Nou Fabienne is toch wel beduidend beter
Wie?quote:
Melissa bedoel je?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dat ik het gewoon niet mooi vond, maar ook nog vals dus... hmmquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Behoorlijk wat valse noten voor een 'pro'. Weg ermee
Over twee maanden?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:11 schreef BabeWatcher het volgende:
Vajèn heeft ook al een zusje die volgend seizoen mee gaat doen
Nee die eet ik nietquote:
14quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het gewoon niet mooi vond, maar ook nog vals dus... hmm
Iemand enig idee hoe oud ze is?
13 toch.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Staat in de OPquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dank!quote:
Yup. Maar ik gok dat ze dat expres doenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:11 schreef kwiwi het volgende:
Ligt het aan mij of zijn deze liveshows qua muziek veel saaier dan de volwassenen edities?
Leuk tochquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:12 schreef Starlie het volgende:
Ik vind die Vajen zo'n kind die andere kinderen treitert, opsluit, haren afknipt enz enz.
Oh. Gaydaralert.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:11 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik Lieke tot nu toe het beste vind
Inderdaad!!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zei maar watquote:
Ja vind je?quote:
quote:
Dus vanwege haar hoofd is haar zang volgens jou ook minder?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:13 schreef roos94 het volgende:
lol nee vajen ziet er super aardig uit, fabienne heeft echt een roddeltante hoofd. zo'n achterbaks wijf
Ik heb toch geen enkele notie van deze meiden. Ik kijk nooit in de OPquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]En ik denken dat ze ECHT jarig is geweest ondertussen.
nee haar stem irriteert mij enormquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus vanwege haar hoofd is haar zang volgens jou ook minder?
komt eraanquote:
Ik moet bekennen dat ik er ook zelden in kijkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb toch geen enkele notie van deze meiden. Ik kijk nooit in de OP
Je went er toch aan he?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is toch erg dat we normaal haten op de reclame en er nu zowat om smeken?
Ik kijk nu ook naar een ander programma. Eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik er ook zelden in kijkEn hij is zo mooi gemaakt.
Whahahahaha!!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:14 schreef Pheno het volgende:
Vajen moet in Alvin & the Chipmunks the Musical spelen.
Jaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is toch erg dat we normaal haten op de reclame en er nu zowat om smeken?
Dat kleine ding in het roze ook, maar die zie ik 1000000000x lieverquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Vajen is natuurlijk iemand die echt geen enkel momentje zenuwen heeft op het podium, bij sommigen komt dat dan streng of kattig over. Maar ze is gewoon helemaal in haar element en ontspannen
VI?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook naar een ander programma. Eigenlijk.
+900.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh wat een miss universe achtige uitspraak... bluh
Ja, is toch geweldig wanneer je zo bent. Lijkt mij!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Vajen is natuurlijk iemand die echt geen enkel momentje zenuwen heeft op het podium, bij sommigen komt dat dan streng of kattig over. Maar ze is gewoon helemaal in haar element en ontspannen
Voetbalquote:
Ben ik het wel mee eens. Dit meisje heeft toch al opgetreden of heb ik teveel gedronken?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:15 schreef gelestipjes het volgende:
Ik vind Vajen zo gemaakt overkomen. Die constante lach ziet er ook zo nep uit. En qua manier van zingen en qua mimiek is het wel duidelijk dat ze een musicalachtergrond heeft. Niet echt iets voor mij.
Wacht ff hoorquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ook, dit is gewoon lievvv, zo hoort het ook, kinderen horen lief en schattig te zijn, geen lustobject
maar dan zonder tooiquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
vajenne had een musicalliedje moeten zingen.
Oh kijk een soort Joan Franka.
is ze ook, ik zie dat meteen aan mensen hun hoofdquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:16 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb het idee dat Fabienne een bitch is. Zo komt ze op mij over.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:16 schreef roos94 het volgende:
[..]
is ze ook, ik zie dat meteen aan mensen hun hoofd
Babewatcher is een letter vergeten bij het registreren van de nick.quote:
Ik denk het ook jaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:15 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja, is toch geweldig wanneer je zo bent. Lijkt mij!
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:17 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat Angela nu bij een talentengebeuren niet eens door de voorrondes zou komen.
Die uitstraling van haar. Bah.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:16 schreef roos94 het volgende:
[..]
is ze ook, ik zie dat meteen aan mensen hun hoofd
Ah okequote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar da's meer commentaar op de styliste
Ja, da's ook mijn probleem met haar. En van zo'n overdreven mimiek heb je op je 22ste al diepe rimpels waar geen botox meer tegen helptquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:15 schreef gelestipjes het volgende:
Ik vind Vajen zo gemaakt overkomen. Die constante lach ziet er ook zo nep uit. En qua manier van zingen en qua mimiek is het wel duidelijk dat ze een musicalachtergrond heeft. Niet echt iets voor mij.
Denk het ookquote:
Obvious mod is obvious.quote:
quote:
Dat is Wendy in een kostuum.quote:
quote:
ik gun melissa het het meest. channah is te jong, dave en fabienne zijn belachelijk, vajen is al een musical ster en lieke is te boring.quote:
jij hebt je oordeel alquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
ik gun melissa het het meest. channah is te jong, dave en fabienne zijn belachelijk, vajen is al een musical ster en lieke is te boring.
Dave is een jongen, Channah is te jong, Melissa - Fabienne - Vajen zijn te mooi, dus Lieke moet winnen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
ik gun melissa het het meest. channah is te jong, dave en fabienne zijn belachelijk, vajen is al een musical ster en lieke is te boring.
te mooi?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:21 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dave is een jongen, Channah is te jong, Melissa - Fabienne - Vajen zijn te mooi, dus Lieke moet winnen.
kloonquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:21 schreef roos94 het volgende:
best wel eng, er zit een meisje in mijn klas die heet ook melissa, en die lijkt écht precies op melissa van the voice. gewoon 100%, hoofd, haar, ogen, mond, alles gewoon
fabienne mooi?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:21 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dave is een jongen, Channah is te jong, Melissa - Fabienne - Vajen zijn te mooi, dus Lieke moet winnen.
Die was tof iddquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:22 schreef Studiotje het volgende:
Fabienne moet winnen, omdat hoe zij a-team zong
Melissa en Fabienne te mooi? Wat is dit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:21 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
WTF is deze. Al afvallen omdat het een jongen is?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:21 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:22 schreef Studiotje het volgende:
Fabienne moet winnen, omdat hoe zij a-team zong
Jaquote:
M'n chocomelk stond inmiddels koud te zijn in de keukenquote:
Die moest je ook niet laten staanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
M'n chocomelk stond inmiddels koud te zijn in de keukenDamn 3 kwartier
Doe mij de versie van Pheno maarquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
http://m.thevoicekids.nl/video/fabienne-a-team/
Site doet het hier niet. reageert niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
http://m.thevoicekids.nl/video/fabienne-a-team/
Tja, mijn abonnement liep weer op vol tempo door hierquote:
Opsluiten in een kamer, zeggen dat ze er niet uit komen voordat ze goed kunnen zingen en de deur op slot. Zo simpel is hetquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:24 schreef Cher- het volgende:
Het lijkt me trouwens kut om zulke kinderen te coachen.
Wij ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:24 schreef BabeWatcher het volgende:
toch ben ik blij dat het na vanavond afgelopen is
Of Duits. Buck dichquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Die Dave wil ik nu wel eens iets Engels solo horen doen
Twinkle twinkle little star lijkt me we tof.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Die Dave wil ik nu wel eens iets Engels solo horen doen
Met veel naalden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:25 schreef vraagjesman123 het volgende:
hoelang hebben die kinderen op hun egels geoefent
Zoiets.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Opsluiten in een kamer, zeggen dat ze er niet uit komen voordat ze goed kunnen zingen en de deur op slot. Zo simpel is het
dat blijft zo hangen altijdquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Twinkle twinkle little star lijkt me we tof.
Hoe lang heb jij op je Nederlands geoefend?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:25 schreef vraagjesman123 het volgende:
hoelang hebben die kinderen op hun egels geoefent
Mooi, dan kan hij als laatste eindigen en hoef k m'n oordeel niet te wijzigenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:26 schreef SchoneZoon het volgende:
Dave kan geen Engels denk ik.
Waarschijnlijk gaat hij met Nick & Simon nederlandstalig zingen
niet lang zo te zien hequote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:26 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij op je Nederlands geoefend?
Egelsquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:26 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij op je Nederlands geoefend?
Ik verwachte eigenlijk al dat ten minste 1 van de favorieten zou bezwijken onder de drukquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:26 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk vond ik ze vorige week het beste zingen
Ik ben echt verbaasd over Vajen vanavond, had echt héle goeie optredens verwachtquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:26 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk vond ik ze vorige week het beste zingen
Ik ook. Valt tot nu toe enorm tegenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben echt verbaasd over Vajen vanavond, had echt héle goeie optredens verwacht
Maar tien minutenquote:
Jij zou je vinger wel in die dijk willen steken?quote:
Fiewquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
Poeh mijn internet klapte eruit, gelukkig weer terug
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:28 schreef roos94 het volgende:
dat amsterdamse accent is echt echt heel erg afschuwelijk.
dat meisjesachtige gegiebel is nog ergerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:28 schreef roos94 het volgende:
dat amsterdamse accent is echt echt heel erg afschuwelijk.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij zou je vinger wel in die dijk willen steken?
Vi kijken en hier het commentaar lezenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:28 schreef Cee het volgende:
Ik heb nog geeneen aflevering gezien maar ik verveel me. Ik durf niet te kijken. Wat moet ik doen?
Luisteren?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:28 schreef Cee het volgende:
Ik heb nog geeneen aflevering gezien maar ik verveel me. Ik durf niet te kijken. Wat moet ik doen?
hij vergeet af en toe Amsterdams te zingenquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:29 schreef Cee het volgende:
Oh ik weet al wat ik moet doen. Mijn oren vullen met ananas.
ja, ik zing ook geweldigquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:30 schreef Starlie het volgende:
Iedereen die een amsterdams accent opzet kan zingen toch of heb ik het mis?!
Ik denk dat hij gezien zijn ervaring echt moet lachen om de rommel van Jan en zeker Moniquequote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:30 schreef iBenny het volgende:
Waarom doet hij geen nummer van Jan of Monique Smit? Dit is toch geen nummer voor zo'n 'gassie' ?
Hij komt sowieso nogal 'beperkt' overquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:30 schreef SchoneZoon het volgende:
Als je alleen Nederlands kan zingen ben je te beperkt...hij gaat sowieso niet winnen
Dat articuleren is te overdreven, maar hij zingt wel zuiverquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:30 schreef iBenny het volgende:
Maar toegegeven, zingen kan hij wel hoor!
ZIjn onderlip komt later.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:30 schreef roos94 het volgende:
ik heb een rotterdams accent maar dat is nog niet zo erg als het amsterdams accent
Beide.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:31 schreef Studiotje het volgende:
Is Dave nou lang of is Martijn nou klein?
Beidequote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:31 schreef Studiotje het volgende:
Is Dave nou lang of is Martijn nou klein?
Hij heeft een ananash in zijn mond.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:31 schreef Cee het volgende:
Het valt me nu pash op dat Marco Borshato praat met een rare shlish.
Ik stik zowat in m'n blokje kaas en augurkquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:31 schreef iBenny het volgende:
Wie gaat er mee naar The Voice Kids in Concert? Niemand? Mooi... ik ook niet
lkkrquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik stik zowat in m'n blokje kaas en augurk
9 watt?quote:
Woon er 25 jaar maar kan het nog steeds niet ...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:30 schreef Starlie het volgende:
Iedereen die een amsterdams accent opzet kan zingen toch of heb ik het mis?!
Nou dat zijn jou woordenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:30 schreef roos94 het volgende:
ik heb een rotterdams accent maar dat is nog niet zo erg als het amsterdams accent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |