ze bouwt het goed op!quote:
Met LEGO misschien. Maar dit is geschreeuw.quote:
Klopt. De rest wel. Maar ik vind alle optredens tot nu toe nogal matig...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
Dit is niet al te best. Vooral de lage stukjes.
Bitterballen in je oren zeker?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Nou Fabienne is toch wel beduidend beter
Wie?quote:
Melissa bedoel je?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dat ik het gewoon niet mooi vond, maar ook nog vals dus... hmmquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Behoorlijk wat valse noten voor een 'pro'. Weg ermee
Over twee maanden?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:11 schreef BabeWatcher het volgende:
Vajèn heeft ook al een zusje die volgend seizoen mee gaat doen
Nee die eet ik nietquote:
14quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het gewoon niet mooi vond, maar ook nog vals dus... hmm
Iemand enig idee hoe oud ze is?
13 toch.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Staat in de OPquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dank!quote:
Yup. Maar ik gok dat ze dat expres doenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:11 schreef kwiwi het volgende:
Ligt het aan mij of zijn deze liveshows qua muziek veel saaier dan de volwassenen edities?
Leuk tochquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:12 schreef Starlie het volgende:
Ik vind die Vajen zo'n kind die andere kinderen treitert, opsluit, haren afknipt enz enz.
Oh. Gaydaralert.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:11 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik Lieke tot nu toe het beste vind
Inderdaad!!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zei maar watquote:
Ja vind je?quote:
quote:
Dus vanwege haar hoofd is haar zang volgens jou ook minder?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:13 schreef roos94 het volgende:
lol nee vajen ziet er super aardig uit, fabienne heeft echt een roddeltante hoofd. zo'n achterbaks wijf
Ik heb toch geen enkele notie van deze meiden. Ik kijk nooit in de OPquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]En ik denken dat ze ECHT jarig is geweest ondertussen.
nee haar stem irriteert mij enormquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus vanwege haar hoofd is haar zang volgens jou ook minder?
komt eraanquote:
Ik moet bekennen dat ik er ook zelden in kijkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb toch geen enkele notie van deze meiden. Ik kijk nooit in de OP
Je went er toch aan he?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is toch erg dat we normaal haten op de reclame en er nu zowat om smeken?
Ik kijk nu ook naar een ander programma. Eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik er ook zelden in kijkEn hij is zo mooi gemaakt.
Whahahahaha!!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:14 schreef Pheno het volgende:
Vajen moet in Alvin & the Chipmunks the Musical spelen.
Jaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is toch erg dat we normaal haten op de reclame en er nu zowat om smeken?
Dat kleine ding in het roze ook, maar die zie ik 1000000000x lieverquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Vajen is natuurlijk iemand die echt geen enkel momentje zenuwen heeft op het podium, bij sommigen komt dat dan streng of kattig over. Maar ze is gewoon helemaal in haar element en ontspannen
VI?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook naar een ander programma. Eigenlijk.
+900.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh wat een miss universe achtige uitspraak... bluh
Ja, is toch geweldig wanneer je zo bent. Lijkt mij!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Vajen is natuurlijk iemand die echt geen enkel momentje zenuwen heeft op het podium, bij sommigen komt dat dan streng of kattig over. Maar ze is gewoon helemaal in haar element en ontspannen
Voetbalquote:
Ben ik het wel mee eens. Dit meisje heeft toch al opgetreden of heb ik teveel gedronken?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:15 schreef gelestipjes het volgende:
Ik vind Vajen zo gemaakt overkomen. Die constante lach ziet er ook zo nep uit. En qua manier van zingen en qua mimiek is het wel duidelijk dat ze een musicalachtergrond heeft. Niet echt iets voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |