SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die stemmetjesquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:45 schreef Studiotje het volgende:
Ik kan niet meer naar Nick & Simon kijken na het Lucky TV filmpje
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:46 schreef iBenny het volgende:
Singles... SPOILER!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HA HO HILARISCH!quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, die stemmetjes
Marco heeft volgens mij voor het eerst iets anders aan.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:46 schreef iBenny het volgende:
Singles... SPOILER!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mis ik weer een internetmeme?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, die stemmetjes
Marco heeft volgens mij voor het eerst iets anders aan.
ditquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]Yup, had ik ook eigenlijk wel verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IK LACH DE BALLEN UIT MIJN BROEK.quote:
quote:
http://omroep.vara.nl/media/90029quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij DWDD, de Lucky, met de NS reclame met Nick en Simon.
Oh, dat kijk ik nooit meer. Matthijs slechtste gastheer ooit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij DWDD, de Lucky, met de NS reclame met Nick en Simon.
Ik moet ook steeds denken, hoe heten ze ook weer? Ik heb niet zoveel met kinderen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb de indruk dat ik dit kind nog nooit eerder heb gezienOh oh wat zijn we weer lekker betrokken
En constant in deze showreeksquote:
Het zeiken in het topic is leukquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat kijk ik nooit meer. Matthijs slechtste gastheer ooit.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:48 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[..]
http://omroep.vara.nl/media/90029
Ik ben dan meestal in de weer voor mijn tagjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Het zeiken in het topic is leukZoiets als dit maar dan erger zeg maar.
Ik dacht dat ik de kattenluik weer onder spanning had staan. Maar het is de tv.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:49 schreef Studiotje het volgende:
Fuck, ik denk dus dat m'n kat naar binnen wou...
Misschien wordt ze een beetje doof?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:49 schreef roos94 het volgende:
angela duwt altijd dr hoofd naar voren en weer naar achteren als iemand zingt, waarom doet ze dat?
Om wakker te blijvenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:49 schreef roos94 het volgende:
angela duwt altijd dr hoofd naar voren en weer naar achteren als iemand zingt, waarom doet ze dat?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:49 schreef iBenny het volgende:
Die noten haalt ze nog net niet, voor de rest klinkt het wel goed!
Dan wordt de buis van Eustachius vrijgehouden en kan ze niet horen dat het vals is.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:49 schreef roos94 het volgende:
Het begin was idd sterkerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Niet zo goed dit en vooral op het eind behoorlijk vals.
[/quote]quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Om wakker te blijven
[quote]Op vrijdag 23 maart 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien wordt ze een beetje doof?
vraag het haar.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:49 schreef roos94 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan wordt de buis van Eustachius vrijgehouden en kan ze niet horen dat het vals is.
alleen die hoge noten gingen niet helemaal goed, maar verder was het fantastiesquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Niet zo goed dit en vooral op het eind behoorlijk vals.
Met frontrow seats voor stichting Martijnquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:51 schreef kwiwi het volgende:
Het niveau ligt heel hoog? Hij is ook doof?
Wat is er in Ede?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:52 schreef FokNederland het volgende:
Ede nieuwe Volendam, wat een niveau hier weer.
Nee, dat was het niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:51 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
alleen die hoge noten gingen niet helemaal goed, maar verder was het fantasties
Hij moet ook met zijn hoofd van voor naar achteren bewegen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:51 schreef kwiwi het volgende:
Het niveau ligt heel hoog? Hij is ook doof?
Ik wacht ookquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij moet ook met zijn hoofd van voor naar achteren bewegen.
Dat is correct. De hamster heb ik moeten reanimeren.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij moet ook met zijn hoofd van voor naar achteren bewegen.
Ieeeuw, expressiequote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:53 schreef roos94 het volgende:
ik vind vajen wel een beetje veel gezichtsuitdrukkingen maken
Daar is het rustig onder werktijd.quote:
quote:
Marco kan toch helemaal niet zingen?quote:
Je wil niet weten wat ze bij Cool Cat verkopen voor jonge meisjes.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
Houden kinderen van deze leeftijd niet meer van Cool Cat
Vodafone? Oh nee, dat is een ander programmaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:53 schreef Studiotje het volgende:
He, welke winkel is dat? Was totaal niet groot in beeld.
Marco moet hakkebar gaan doen.quote:
Ik dacht dat, dat hip wasquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ze bij Cool Cat verkopen voor jonge meisjes.
Toen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:54 schreef iBenny het volgende:
Dit nummer is toen helemaal kapot gedraaid
Ja is het ook, de meest sexy kleding al voor ukkies van 12 enzoquote:
Ik ken Lutte niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Melissa doet me aan Lutte denken, gewoon iets liefs ofzo
Ow dat is best fout dus...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja is het ook, de meest sexy kleding al voor ukkies van 12 enzo
Dit iddquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Melissa doet me aan Lutte denken, gewoon iets liefs ofzo
Ja daarom schreef ik 'je wil niet weten wat ze verkopen'. Maar volgens mij was dat vroegah ook al zo, ik herinner me al klein kind daar ook al die meuk te hebben gezien, maar nu domineert het de winkel meerquote:
Te ergquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ze bij Cool Cat verkopen voor jonge meisjes.
quote:
/geeft Tena Lady aanquote:
Haquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit idd. Ik dacht het al een paar keer eerder
Ik las Lady Gagaquote:
Off topic vraag: was het niet altijd zo dat als je gequote werd die quote ook een kleurtje had? Of ben ik in de war?quote:
Dat kun je instellenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Off topic vraag: was het niet altijd zo dat als je gequote werd die quote ook een kleurtje had? Of ben ik in de war?
Dat is hetzelfde, absorbeert ook kut.quote:
Lekker inlegkruisje ben je toch ookquote:
Dat was niet het Disney Hotel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:58 schreef loezzzje het volgende:
Het Disney hotel? Nou John trek je portomenee maar open
http://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik, mijn eigen posts zij nnog wel gekleurd, maar de quotes opeens niet meer.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker inlegkruisje ben je toch ook
Raar, ik heb het helemaal niet aangepast. Tijdens de reclame even kijken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
"Postkleur eigen post" > "Ook quotes"
Ik heb inderdaad vleugels.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker inlegkruisje ben je toch ook
OK staat dus gewoon aanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
"Postkleur eigen post" > "Ook quotes"
Ik heb die man nooit gekendquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had Disney als 14 jarige al niet leuk gevonden...
ik zou haar wel echt willen adopteren, wat een popjequote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vreemd. Misschien pagina ff vernieuwen?
Ik snap wat je bedoelt, volgens mij heeft dat ook een beetje te maken met haar gehoorprobleem(een bepaalde gezichtsuitdrukking die veel mensen die dat hebben hebben). Als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Fabienne kijkt soms een beetje ijzig, maar als ik haar zo zie, valt dat heel erg mee in gedrag. Volgens mij ook ergens een pietsie verlegen
Heel handig zeker in dit soort topicsquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:01 schreef roos94 het volgende:
wow cool, ik wist niet dat je kleurtjes kon instellen op FOK! thanx
Oh dat wist ik niet van haar gehoor, ja ik snap wat je bedoeltquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, volgens mij heeft dat ook een beetje te maken met haar gehoorprobleem(een bepaalde gezichtsuitdrukking die veel mensen die dat hebben hebben). Als je begrijpt wat ik bedoel
Nee niet echt...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:02 schreef kwiwi het volgende:
Op de een of andere manier past dit liedje niet bij zo'n klein meisje..
eenschquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:02 schreef kwiwi het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:02 schreef kwiwi het volgende:
Songteksten zijn het meest makkelijk voor kinderen om te leren, dat gaat als een pijlquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:03 schreef ZaZoe het volgende:
Toch knap dat zo'n 10-jarige zo goed Engels erin stampt
Op de brugklas was iedereen zo klein toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan er echt niet over uit dat zij over 2/3 jaar naar de brugklas gaat...
ik zat op mijn net 11e al in de brugklasquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Bijna D., bijnaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Op de brugklas was iedereen zo klein toch?
Ik ook niet. Maar ik vind het stiekem veel leuker dan die 10-jarigen die eruit zien als 25quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ja vooral dat 'in your h-e-e-e-e-e-e-e-eéééd'quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:03 schreef Starlie het volgende:
Dijk van een stem.... Ik vind het een irritante stem...
En je doet dit jaa 5HAVO examen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
ik zat op mijn net 11e al in de brugklas
ja ben blijve zittenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:04 schreef FokNederland het volgende:
[..]
En je doet dit jaa 5HAVO examen?
Ja dit is weer eigenlijk net zo vreemd, zo'n uk al 10 jaar, of idd iemand die veel ouder lijkt...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik vind het stiekem veel leuker dan die 10-jarigen die eruit zien als 25
ik ook, dit is gewoon lievvv, zo hoort het ook, kinderen horen lief en schattig te zijn, geen lustobjectquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik vind het stiekem veel leuker dan die 10-jarigen die eruit zien als 25
quote:
Schoenen van wie?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
Zijn die schoenen "in" of zo? Er zit een raar ding op de klep.
Van ansj, ze heeft een ugg op haar hoofd.quote:
Vergeleken bij een klein kind valt het wel meequote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:06 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Hoe komt Angela erbij om te zeggen dat Martijn niet klein is ? lol
Hij is hartstikke klein !
ik heb nu al een favoriet voor volgend seizoenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:06 schreef ZaZoe het volgende:
Het kleine zusje staat al klaar om volgend jaar toe te slaan
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van ansj, ze heeft een ugg op haar hoofd.
Oh zo, ja klopt. Denk trouwens wel dat je beter op je 17e/18 kan beginnen aan een hbo dan op je 16e. Tenminste dat was een fout bij mij.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:06 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Ja, maar 11 + 5 = 16 geen 17 of 18.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:06 schreef iBenny het volgende:
Angela dr gezicht is op dit moment het Comic Sans van make-upgebruik...
Ik vind het ook wel tof.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de enige ben die het best leuk vind. Juf-achtig.
Zeker ook zo'n ukjequote:
Het doet me denken aan de plaaggeest van Bassie en Adriaanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de enige ben die het best leuk vind. Juf-achtig.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het doet me denken aan de plaaggeest van Bassie en Adriaan
Ik ook. Sowieso mooi kind.quote:
fabienne is nog niet aan de beurt hoor, vajen is nuquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:08 schreef Starlie het volgende:
Oo het duivelse te perfecte kind is er ook weer!! Bleghh
Ze oefenen die praatjes wel 100 keer vooraf, net als het dansen etc.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:08 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ook. Sowieso mooi kind.
MAAR ik vind echt dat die kinderen praten alsof ze 20 zijn of ben ik de enige
Is dat echt zo? Die praatjes zelfs?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze oefenen die praatjes wel 100 keer vooraf, net als het dansen etc.
Het was inderdaad even zacht.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:09 schreef roos94 het volgende:
is het geluid nu zo zacht of er iets mis met mij?
Ik vind Vajen vreselijk!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
fabienne is nog niet aan de beurt hoor, vajen is nu
Het ene sluit het ander niet uitquote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:09 schreef roos94 het volgende:
is het geluid nu zo zacht of er iets mis met mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |