Woei? Ik wilde ook gaan maar ga vandaag naar Breda met m'n vriendin. Anders was ik er bij.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:41 schreef vault_tec het volgende:
morgen proberen 3 shirtjes te halen. zie ik je nog atta?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:02 schreef vault_tec het volgende:
Nee, moet dan toch in de stad zijn. Geld wat ik van mooiboy heb gekregen uit gevenen Cpt. kon niet dus dan ga ik wel even voor hem.
Die zijn netjes.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:41 schreef Jiggens het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik halen voor de zomer.
Is in het echt beter, kon niet echt een goede pic vindenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:09 schreef vault_tec het volgende:
jammer van materiaal op de toebox maar navy <3
Wil morgen fluffs aan doen maar ben op de bmx dus prolly janoski beaters.
Wat heb je gehaald?quote:
Dus wel. Als ik vandaag in de stad was geweest had ik er ook zeker 1 willen halen.quote:
Ja, had toen wodz op lb dat had gepost gelijk bij de FL gepast... hadden ze volgens mij ook een XS en die was te grootquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:19 schreef Atta-boy het volgende:
#Ymcmb!
er liggen een boel presto's bij footlocker maar zelfs s is te groot
Nice die roshe run. Weet jij miss of ze ook al die grijze cw hebben?quote:Op zondag 25 maart 2012 13:26 schreef HAL9000S het volgende:
Er is een paartje Roshe run voor me afgehaald @ Ted
[ afbeelding ]
90 euro zijn ze maar, prima prijs.
swagsupport zit er in ieder geval wel in haha je weet zelffquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:00 schreef thethoryd het volgende:
Weet iemand of er in deze schoenen ook Air support in zit (zoals in Air Max) :
[ afbeelding ]
Ik weet dat er groot "Air" op staat maar het is nogal een dunne zool.
Geen lelijke schoen, al zijn bruine sneakers niet helemaal mijn dingquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 13:29 schreef HAL9000S het volgende:
Flyknits aan de voet:
[ afbeelding ]
zou ze zelf alleen onder shorts dragen.
quote:Op zondag 25 maart 2012 14:33 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
swagsupport zit er in ieder geval wel in haha je weet zelff
[ afbeelding ]
Ik wil ze zeker een keer aan m'n voet gehad hebben. Ik heb ze liever met lunar zool natuurlijk zoals die zwarte.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:56 schreef HAL9000S het volgende:
Flyknit zonder lunar is ook erg hard.
[ afbeelding ]
kan niet wachten totdat ik een paartje kan bemachtigen
Ik vind het anders wel een mooi paartjequote:Op zondag 25 maart 2012 14:58 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]. nee.
Er zit misschien een zoom air zooltje in maar dat weet ik niet zeker.
quote:Op zondag 25 maart 2012 15:56 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel een mooi paartje
True that.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]prima toch. Je eigen mening is het belangrijkst.
Ik heb zelf maat 48,5; het is echt een helquote:Op zondag 25 maart 2012 17:24 schreef Atomatico het volgende:
Iemand toevallig wat tips voor me voor sneakers in maat 48? Zoek het een beetje in Vans formaat. Enige wat ik kan vinden zijn een enkel paar saaie vans of Janoski's. En keds ed. maar die vind ik afschuwelijk. Iemand misschien met wat minder bekende merken in grote maten?
Ja echt vreselijk.. Kan blijven zoeken, maar grote merken denken geloof ik echt dat mensen met grote maten aliens zijn ofzo. Afgelopen jaar paar Vans gekocht in 48, en dat beviel echt goed. Alleen heb je het dan met 2-3 kleuren al wel weer gehad.. Busenitz heb ik ook, maar in 47 en die zitten dan weer niet zo fijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:26 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik heb zelf maat 48,5; het is echt een helWat wel kan is bijv. Adidas Samba/Busenitz/Nizza. In die schoenen zitten dan wel weer weinig steun. Air Force low kan ook nog eventueel...
met zo'n basic CW (colorway) kan je vrijwel met alles combineren.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:49 schreef xSanjay het volgende:
true,
ik vind ze zelf ook wel tof, maar weet niet wat ik er allemaal mee kan combinen.
Dus was meer van, zijn ze tof of niet
ik heb maat 13/47.5 met Nike SB/Air en kan genoeg vinden in mijn maat nog. Ik koop wel alles gewoon in fysieke winkels hier in Groningen btw, ben niet sneakerfreak genoeg om te eBay'en.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:31 schreef Atomatico het volgende:
[..]
Ja echt vreselijk.. Kan blijven zoeken, maar grote merken denken geloof ik echt dat mensen met grote maten aliens zijn ofzo. Afgelopen jaar paar Vans gekocht in 48, en dat beviel echt goed. Alleen heb je het dan met 2-3 kleuren al wel weer gehad.. Busenitz heb ik ook, maar in 47 en die zitten dan weer niet zo fijn.
Verder zoeken dan maar weer, thanks voor je tips in ieder geval
Klopt, 6.40 de bus 4 life!quote:Op maandag 26 maart 2012 06:34 schreef vault_tec het volgende:
zijn ook al op. Mensen die mij gierig vonden om die 10 euro terwijl ik wel gewoon netjes shirtjes ging regelen en voor matties had ik die 10 euro niet gerekend
je bent vroeg op atta. Ik kom net terug van nachtdienst, nu slapen <3
True thatquote:Op maandag 26 maart 2012 16:09 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
met zo'n basic CW (colorway) kan je vrijwel met alles combineren.
Adidas is inderdaad lastig, meeste (leuke) modelletjes gaan daar tot maat 47/47,5. Samba's, Spezial en alle andere standaard modellen gaan wel tot 50 en zelfs nog groter. Bij nike gaat (bijna) alles tot US13/47,5 dus daar zit je altijd goed. Alleen Womens modellen lukken dan niet en het lastige is dat de meeste (online) winkels maar een assortiment hebben tot en met maat 46 omdat de grotere maten gewoon niet goed verkopen. Voor mij is het dus in bijna alle gevallen via internet bestellen en Ebay is voor de echte sneakerfreak een mooie optie om zo een leuke collectie te krijgenquote:Op maandag 26 maart 2012 16:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik heb maat 13/47.5 met Nike SB/Air en kan genoeg vinden in mijn maat nog. Ik koop wel alles gewoon in fysieke winkels hier in Groningen btw, ben niet sneakerfreak genoeg om te eBay'en.
Adidas heb ik altijd wel groter trouwens, dan zit ik vaak op 48 1/3-48,5
Die zijn qua kleuren nice. Lekker clean.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:19 schreef SHOOOTO het volgende:
een 2e paar Obsidian Janoski's kan ik niet voor retail meer vinden, dan maar Era's voor cheap.
[ afbeelding ]
Strap, clean colourway = aproved.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk overhemdquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:14 schreef Bajskorv het volgende:
Dat dus. Ik vond ze in de winkel echt tof, maar ik kan ze echt niet dragen. Die H20 shields zijn al niet echt goed voor mij, maar zitten zo briljant lekker... De CWs die ze hadden van zowel discs als pumps waren allemaal erg dope.
Deze polka dot van supreme opgepikt. Ze hadden ook veel mooi spul in wat winkels die enkel "resell" deden, maar onbetaalbaar. Rijen sneakers van >1000 euro per paar...
[ afbeelding ]
lees even verder, paar posts eronder.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:23 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
die zijn echt nice , release datum bekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de moeite waard... Ik heb in ieder geval al jaren alles van Arc'teryx voor het skitoeren en dat spul is goud.quote:
Ik heb er nooit 2000 euro voor gezien, maar wellicht dat er speciale edities zijn geweest ofzo. Ik heb iets van 500 euro voor een shell betaald, maar die gaat dan ook wel erg lang mee. Fijn high tech spul!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:59 schreef HAL9000S het volgende:
Hmmm, zie dat het op zich wel meevalt met die prijzen.... kan me nog herinneren dat ze vroegah een stuk hoger lagen. Beetje richting acronym nu, of white mountaineering.
Ik heb de envelop bij me, gaat na het werk op de post!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:00 schreef vault_tec het volgende:
Hal, heb je het al op de post gedaan anders ga ik nu nieuwe laces halen
En deze ook al.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:19 schreef don-diablo het volgende:
Vind deze niet slecht:
[ afbeelding ]
Maar de rode busenitz zijn natuurlijk ook Nice.
heb je ze niet te groot gekocht? zijn er strak geveterd.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:26 schreef Sokz het volgende:
Stigmatic heeft nog best veel Janoski's
[..]
En deze ook al.![]()
Wivah?
[ afbeelding ]
Wat zoek je? Wat voor fit en wat voor denim?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:59 schreef Bajskorv het volgende:
Thanks. Ben weer toe aan wat nieuwe broeken trouwens, die NP shit slijt als een malle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Ik vind ze echt supergaaf, maar 350 euro voor een paar gympies gaat me net wat te ver ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:28 schreef HAL9000S het volgende:
Ik denk dat je voor die mario allstars op ebay moet zijn en dat gaat geen goedkoop grapje worden wsl
http://www.ebay.com/sch/i(...)verse&_dmd=1&_sop=16
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:22 schreef Kluts het volgende:
Ik ben op zoek naar een online shop waar ik deze allstars kan krijgen, die in NL levert.
De tofste (de blauwe) zijn naar mijn weten alleen in Japan te krijgen, dus dat kan ik vergeten lijkt me.
Iemand van jullie enig idee waar ze te koop zijn?Heb je bij www.caliroots.com gekeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik heb ze idd vorig jaar al gezien, toen niet gekocht, en zat er laatst ineens aan te denken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:37 schreef HAL9000S het volgende:
Is een schijnbaar gewilde release (had geen idee dat ze zo duur waren @ de baai) van bijna een jaar oud. Die ga je niet meer voor retail vinden in een online shop... volgens mij die iig die highs alleen in Japan uitgekomen idd.
Denim heb ik voldoende, draag tegenwoordig steeds meer khaki's. De NP fit doet het wel goed bij mij, die is gewoon vrij normal (maw niet skinny of baggy). En een winnend recept moet je niet veranderen, dus ik denk aan de volgende van NP, allemaal lichte zomer broeken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat zoek je? Wat voor fit en wat voor denim?
Ik wil ook zo'n spul. Eerst maar eens afstuderen en $$$ verdienen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:20 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik heb er nooit 2000 euro voor gezien, maar wellicht dat er speciale edities zijn geweest ofzo. Ik heb iets van 500 euro voor een shell betaald, maar die gaat dan ook wel erg lang mee. Fijn high tech spul!
Ik bedacht me laatst hoe groot de schade zou zijn als sommige users in dit topic mijn budget zouden hebbenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:05 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n spul. Eerst maar eens afstuderen en $$$ verdienen.
Wel white cement 3's en jordan V quais verkocht gisteren heuy!
Eens, denk dat die het eerste komt. Die andere moet ik even zien, misschien niet helemaal mijn kleur.quote:
Zou bij mij meevallen om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:10 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik bedacht me laatst hoe groot de schade zou zijn als sommige users in dit topic mijn budget zouden hebben
Bij mij ook, ik heb niet eens echt een budget ofzo. Heb in het verleden wel gruwelijke uitspattingen gehad maar dat valt echt heel erg mee tegenwoordig.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zou bij mij meevallen om eerlijk te zijn.![]()
Heb je misschien een linkje?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zou bij mij meevallen om eerlijk te zijn.![]()
Als je de NP chino's prima vindt zou je eens één van NSW proberen. Ze hebben ook een weatherized versie die iets meer kan hebben. Mooie fit.
Thanks, zal binnenkort een keer proberen in Stockholm.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
http://caliroots.com/sfd/product.asp?id=31826
Ik heb zelf de 'gewone'.
Ik ga in de zomer een vast contract bij shell krijgen en dan ga ik ook even een paar maanden van god los en koop ik alles wat ik wil hebbenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:10 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik bedacht me laatst hoe groot de schade zou zijn als sommige users in dit topic mijn budget zouden hebben
Goed nieuws, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 06:20 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik ga in de zomer een vast contract bij shell krijgen en dan ga ik ook even een paar maanden van god los en koop ik alles wat ik wil hebben
Top gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 maart 2012 06:32 schreef vault_tec het volgende:
nee, ik doe schoenen weg als ik cash nodig heb maar dat zal dan niet meer zo zijn. Van student zonder werk naar fulltimebaan <3
aweeeesomequote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:26 schreef Sokz het volgende:
Stigmatic heeft nog best veel Janoski's
[..]
En deze ook al.![]()
Wivah?
[ afbeelding ]
Of met groen/beige khaki's...quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:49 schreef SHOOOTO het volgende:
witte schoenen zijn altijd goed, alleen oppassen met denim bleed. Tenzij je ze met shorts draagt maar dan zou ik voor Free's gaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Procesoperator.
Dan zullen ze morgen wel binnen komen!quote:
Yes, die ook nog.quote:
Jij werkt in een sneakerwinkel?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:31 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gelen zijn een dikke mustcopquote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:31 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gele vind ik ook het vetstquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:16 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Die gelen zijn een dikke mustcop [ afbeelding ] Roden zijn ook keihard.
[ afbeelding ]
en deze zijn ook al uit @ woei maar ik vind ze een beetje vies....
[ afbeelding ]
Nike roshequote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die gele vind ik ook het vetst![]()
Wanneer komen die?
Welk type is het?
Wist ik niet, die kende ik nietquote:
Die schoen is net bulky voor je apc.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:34 schreef Atta-boy het volgende:
M'n andere broek bleed keihard dus daar ga ik deze niet onder dragen![]()
Op een of andere manier lijkt ie op wivahs ook veel meer skinny dan irl.
Is gewoon deze broek:
[ afbeelding ]
Verkopen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:09 schreef Atta-boy het volgende:
Kan mijn eigen paar concords miss voor 250 verkopen. Maar wil ze ook zelf wel houden.
Weet niet wat ik moet doen![]()
Diegene die ze wil kopen heet toetie btw.. Miss is het toet
Toet is uit de sneaker gamequote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:09 schreef Atta-boy het volgende:
Kan mijn eigen paar concords miss voor 250 verkopen. Maar wil ze ook zelf wel houden.
Weet niet wat ik moet doen![]()
Diegene die ze wil kopen heet toetie btw.. Miss is het toet
Ik zou ze wel sellen. voor 250 ken je 3-4 paar dopere schoenen kopen en zo boeiend zijn concords nou helemaal niet. Jordan hype is nu nog in nl en over een paar jaar is die weer weg en ken je ze nietm eer kwijt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:35 schreef Atta-boy het volgende:
Ze was toch altijd al hipster?
Miss is dit haar opvolger in de sneakerscene
Ik ben zo goed als retiredquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:04 schreef Cpt. het volgende:
Of jij partyed niet genoeg Atta
Veel plezier bij Subway Vault
WOW! BAWSquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:32 schreef Gaijin het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.lacebag.nl/nike-sb-x-supreme-dunk-low-2012/
party ;n <3 Net die leather jackets aan gehad met pinroll alleen geen succes. even foto uploaden...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:54 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik ben zo goed als retired![]()
Maar deze hou ik zelf vaultzo comfy
je geeft zelf al antwoord. Nergens meer te krijgen. Spijt dat ik mijn 2e paartje gesold heb.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:30 schreef Fuszy het volgende:
Janoski sport red is zeker nergens meer te krijgen? Spring '11 release als ik het goed heb. Zie er wel een aantal op ebay staan, maar ik heb het er niet op wanneer de seller uit taiwan komt
Dan ga ik voor de kostonsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:33 schreef vault_tec het volgende:
[..]
je geeft zelf al antwoord. Nergens meer te krijgen. Spijt dat ik mijn 2e paartje gesold heb.
zijn geen Toki's maar Hachi's /nodrugsmkayquote:Op maandag 2 april 2012 06:49 schreef Atta-boy het volgende:
Om het zeker te weten kun je het best naar de cm's kijken en die vergelijken met je eigen schoenen denk ik.
Vind die toki's niet zo maar vind dat model sowieso wat minder tbh.
Vandaag meet up voor m'n concords. Vind het toch wel zonde dat ze straks weg zijn
Haha ok fail van mijquote:Op maandag 2 april 2012 12:24 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
zijn geen Toki's maar Hachi's /nodrugsmkay
Gele Roshe Runs zijn gephotoshopt, rode zijn al gespot:
[ link | afbeelding ]
Nike Roshe Run WDYWT by JBenzFC, on Flickr
Wrijf het geld over je heen en die pijn is iig snel weg.quote:Op maandag 2 april 2012 18:11 schreef Atta-boy het volgende:
Net met pijn in m'n hart mijn eigen concords weg gedaan, maarja ¤250 ymcmb $$$ ditdat
Dat wilde ik ook doen voor de zomerquote:
waar kan ik deze vinden?quote:Op maandag 2 april 2012 01:00 schreef Fruitsalade het volgende:
En om ook nog wat in te brengen:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hiervan?
Roshe en Flyknits zijn te verschillend tov elkander, en voor allebei is de 'want-factor' zo hoog dat een keuze maken tussen die 2 niet ethisch verantwoord is. Ik wil die Roshes met teal/blauwe zool ook nog om te matchen met m'n palace x umbro shirtquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:22 schreef SHOOOTO het volgende:
Roshe Runs lijkt mij een verstandige keuze (of Flyknits)
brand synergyquote:Op woensdag 4 april 2012 12:35 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Roshe en Flyknits zijn te verschillend tov elkander, en voor allebei is de 'want-factor' zo hoog dat een keuze maken tussen die 2 niet ethisch verantwoord is. Ik wil die Roshes met teal/blauwe zool ook nog om te matchen met m'n palace x umbro shirt![]()
[ afbeelding ]
meeste van dat spul heeft nog geen uur online gestaan
bel naar de winkel en vraag naar de Nike Hachi Textile. Het moet geen probleem zijn om te versturen lijkt mij.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:45 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Daar was ik zelf ook al achter, maar ik kan ze onmogelijk op die website vinden.
Eerst stonden ze wel in de shop. Of een foutje, of al verkocht?quote:Op woensdag 4 april 2012 14:45 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Daar was ik zelf ook al achter, maar ik kan ze onmogelijk op die website vinden.
Palace is het nieuwe supreme yo.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:35 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Roshe en Flyknits zijn te verschillend tov elkander, en voor allebei is de 'want-factor' zo hoog dat een keuze maken tussen die 2 niet ethisch verantwoord is. Ik wil die Roshes met teal/blauwe zool ook nog om te matchen met m'n palace x umbro shirt![]()
[ afbeelding ]
meeste van dat spul heeft nog geen uur online gestaan
Krijg het elke maanden hou wel geld over maar ik heb ook nog een leven naast schoenen wat ook duur is.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:39 schreef Atta-boy het volgende:
Krijg je niet elke maand nieuwe stagevergoeding?
Weet er iemand btw hoe supreme jassen vallen qua maat? Heb in shirts een m, heb ik dat dan in jassen ook?
Ik voel je broeder.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:45 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Krijg het elke maanden hou wel geld over maar ik heb ook nog een leven naast schoenen wat ook duur is.
quote:Op maandag 2 april 2012 23:04 schreef vault_tec het volgende:
pim snickers die mij op kwam vrolijken en met mij kwam dansen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de rest nog even met der gechilld. Nu weer bijna stage vergoeding en ga denk ik weer schoenen kopen
ik had het der nog even met haar over en praat nu af en toe met der op FB. Aardig meisje maar ik heb er niks mee te maken. Had het op dat moment wel graag gewildquote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb gehoord dat pim snickers weer single is, zou het hierdoor komen?
[..]
Ik heb geen pics van drquote:
Geen free?quote:Op zaterdag 7 april 2012 08:47 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik heb geen pics van drken haar verder ook niet.
Maar het komt dus niet door je hossel acties vault?
Ontopic: ik wil footscapes.
Model is mooi (vind dit echt dikke maxies, de rest boeit me niet zo) maar de kleur vind ik persoonlijk niet zo.quote:
www.hanon-shop.com/product.php?productid=34288&cat=304&page=2quote:Op maandag 9 april 2012 12:47 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand enig idee waar je die rode Roshe's kunt krijgen? Kan de zwarte en groene wel vinden, maar rode lijken me wel dope.
gewoon een slechte foto van Hanon.quote:Op maandag 9 april 2012 13:33 schreef HAL9000S het volgende:
Hmmm, wat een spijtig kleur rood.... zit te denken om die rode am97 te halen. Heb helemaal niks met dat model maar die roden knallen echt hard....
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AM97 moet je dragen met shorts..tenzij je een Italiaan bent.
Zit te twijfelen of ik een lage size? vintage blazers ga halen.
Hm, die op Hanon heeft wel een vreemde kleur...quote:Op maandag 9 april 2012 13:20 schreef unown het volgende:
[..]
www.hanon-shop.com/product.php?productid=34288&cat=304&page=2
Ik hoop hetquote:
Gaat wel imo. Zo super vind ik ze niet.quote:Op maandag 9 april 2012 15:15 schreef Gaijin het volgende:
http://hypebeast.com/2011/04/nike-sportswear-blazer-low/
[ afbeelding ]
Ik vind ze nice! Mooie CW. Alleen geen money atm...
290 SQM? Daar hadden ze ook geen 40 meer ffffuuuuuuuquote:Op maandag 9 april 2012 15:51 schreef Atta-boy het volgende:
Cosign, vind ze ook niet echt bijzonder.
In Amsterdam laatst die nike x clots zien liggen. Ook wel nice maar heb ze maar niet gekocht.
290 sqm idd.quote:Op maandag 9 april 2012 15:55 schreef vault_tec het volgende:
[..]
290 SQM? Daar hadden ze ook geen 40 meer ffffuuuuuuu
ik zoek ze ja. Dank je.quote:Op maandag 9 april 2012 16:04 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
290 sqm idd.
Zoek jij ze nog? Zal wel pm'en als ik ze nog ergens tegen kom.
Vond btw die bhm af1's bij patta een stuk beter als op de pics die ik er van gezien heb.
Zijn mooi man,quote:Op zondag 8 april 2012 12:21 schreef maxmeyer het volgende:
Heb een uur geleden deze besteld:
[ afbeelding ]
En een paar dagen geleden deze gehaald in Rotterdam:
[ afbeelding ]
Agreed. Laat Boss het maar houden bij nettere schoenen. Dat doen ze toch beter.quote:Op maandag 9 april 2012 21:02 schreef Bajskorv het volgende:
Persoonlijk vind ik ze enkel gruwelijk...
Van Size? Sowieso is de vintage blazer nice.quote:Op maandag 9 april 2012 21:39 schreef Earl. het volgende:
Vind deze wel dope, zijn een exclusive van een Britse keten: [ afbeelding ]
Lijkt er een beetje op alsof je door de hondenpoep bent gelopen met die zoolquote:Op maandag 9 april 2012 21:39 schreef Earl. het volgende:
Vind deze wel dope, zijn een exclusive van een Britse keten: [ afbeelding ]
Size is inderdaad niet bepaald exclusief, maar hebben we goeie exclusives nu en dan.quote:Op maandag 9 april 2012 21:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Van Size? Sowieso is de vintage blazer nice.
Crap.. Die rode roshe zijn wel erg nice. Potential do want.De rode koston's zijn imo ook nog steeds erg tof.
oh yesquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:19 schreef HAL9000S het volgende:
Order date: 01-12-2011, nu eindelijk binnen.
[ link | afbeelding ]
New Balance M1300DG by Cali030, on Flickr
Sinds 3 dagen bij Size dus, alleen is alles behalve maat 5/6/8/10 alweer uitverkochtquote:Op maandag 9 april 2012 22:57 schreef Gaijin het volgende:
Ooeeh die vintage blazer, die ziet er goed uit. Is die nog ergens te krijgen? En die roden kostons zijn ook erg nice idd don, heb ze laatst gezien bij Stigmatic
9.5 is al weg, net op tijd dusquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:45 schreef Earl. het volgende:
[..]
Sinds 3 dagen bij Size dus, alleen is alles behalve maat 5/6/8/10 alweer uitverkocht![]()
http://www.size.co.uk/pro(...)ze--exclusive/40315/
Volgens mij heb ik die rode ook gezien in de Papestraat in Den Haag.quote:Op maandag 9 april 2012 13:55 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik hoop het![]()
Anyway, die kan ik gaan pre-order voor de zomer. Iemand verder een idee voor wat grijs/zwarte flyknits?
Concrete dus.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:08 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die rode ook gezien in de Papestraat in Den Haag.
Naam winkel vergeten. Tegenover de common kin in diezelfde straat.
Het is UK size..of bedoel je dat ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |