WOW! BAWSquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:32 schreef Gaijin het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.lacebag.nl/nike-sb-x-supreme-dunk-low-2012/
party ;n <3 Net die leather jackets aan gehad met pinroll alleen geen succes. even foto uploaden...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:54 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik ben zo goed als retired![]()
Maar deze hou ik zelf vaultzo comfy
je geeft zelf al antwoord. Nergens meer te krijgen. Spijt dat ik mijn 2e paartje gesold heb.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:30 schreef Fuszy het volgende:
Janoski sport red is zeker nergens meer te krijgen? Spring '11 release als ik het goed heb. Zie er wel een aantal op ebay staan, maar ik heb het er niet op wanneer de seller uit taiwan komt
Dan ga ik voor de kostonsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:33 schreef vault_tec het volgende:
[..]
je geeft zelf al antwoord. Nergens meer te krijgen. Spijt dat ik mijn 2e paartje gesold heb.
zijn geen Toki's maar Hachi's /nodrugsmkayquote:Op maandag 2 april 2012 06:49 schreef Atta-boy het volgende:
Om het zeker te weten kun je het best naar de cm's kijken en die vergelijken met je eigen schoenen denk ik.
Vind die toki's niet zo maar vind dat model sowieso wat minder tbh.
Vandaag meet up voor m'n concords. Vind het toch wel zonde dat ze straks weg zijn
Haha ok fail van mijquote:Op maandag 2 april 2012 12:24 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
zijn geen Toki's maar Hachi's /nodrugsmkay
Gele Roshe Runs zijn gephotoshopt, rode zijn al gespot:
[ link | afbeelding ]
Nike Roshe Run WDYWT by JBenzFC, on Flickr
Wrijf het geld over je heen en die pijn is iig snel weg.quote:Op maandag 2 april 2012 18:11 schreef Atta-boy het volgende:
Net met pijn in m'n hart mijn eigen concords weg gedaan, maarja ¤250 ymcmb $$$ ditdat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |