Woei? Ik wilde ook gaan maar ga vandaag naar Breda met m'n vriendin. Anders was ik er bij.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:41 schreef vault_tec het volgende:
morgen proberen 3 shirtjes te halen. zie ik je nog atta?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:02 schreef vault_tec het volgende:
Nee, moet dan toch in de stad zijn. Geld wat ik van mooiboy heb gekregen uit gevenen Cpt. kon niet dus dan ga ik wel even voor hem.
Die zijn netjes.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:41 schreef Jiggens het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik halen voor de zomer.
Is in het echt beter, kon niet echt een goede pic vindenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:09 schreef vault_tec het volgende:
jammer van materiaal op de toebox maar navy <3
Wil morgen fluffs aan doen maar ben op de bmx dus prolly janoski beaters.
Wat heb je gehaald?quote:
Dus wel. Als ik vandaag in de stad was geweest had ik er ook zeker 1 willen halen.quote:
Ja, had toen wodz op lb dat had gepost gelijk bij de FL gepast... hadden ze volgens mij ook een XS en die was te grootquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:19 schreef Atta-boy het volgende:
#Ymcmb!
er liggen een boel presto's bij footlocker maar zelfs s is te groot
Nice die roshe run. Weet jij miss of ze ook al die grijze cw hebben?quote:Op zondag 25 maart 2012 13:26 schreef HAL9000S het volgende:
Er is een paartje Roshe run voor me afgehaald @ Ted
[ afbeelding ]
90 euro zijn ze maar, prima prijs.
swagsupport zit er in ieder geval wel in haha je weet zelffquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:00 schreef thethoryd het volgende:
Weet iemand of er in deze schoenen ook Air support in zit (zoals in Air Max) :
[ afbeelding ]
Ik weet dat er groot "Air" op staat maar het is nogal een dunne zool.
Geen lelijke schoen, al zijn bruine sneakers niet helemaal mijn dingquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 13:29 schreef HAL9000S het volgende:
Flyknits aan de voet:
[ afbeelding ]
zou ze zelf alleen onder shorts dragen.
quote:Op zondag 25 maart 2012 14:33 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
swagsupport zit er in ieder geval wel in haha je weet zelff
[ afbeelding ]
Ik wil ze zeker een keer aan m'n voet gehad hebben. Ik heb ze liever met lunar zool natuurlijk zoals die zwarte.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:56 schreef HAL9000S het volgende:
Flyknit zonder lunar is ook erg hard.
[ afbeelding ]
kan niet wachten totdat ik een paartje kan bemachtigen
Ik vind het anders wel een mooi paartjequote:Op zondag 25 maart 2012 14:58 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]. nee.
Er zit misschien een zoom air zooltje in maar dat weet ik niet zeker.
quote:Op zondag 25 maart 2012 15:56 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel een mooi paartje
True that.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]prima toch. Je eigen mening is het belangrijkst.
Ik heb zelf maat 48,5; het is echt een helquote:Op zondag 25 maart 2012 17:24 schreef Atomatico het volgende:
Iemand toevallig wat tips voor me voor sneakers in maat 48? Zoek het een beetje in Vans formaat. Enige wat ik kan vinden zijn een enkel paar saaie vans of Janoski's. En keds ed. maar die vind ik afschuwelijk. Iemand misschien met wat minder bekende merken in grote maten?
Ja echt vreselijk.. Kan blijven zoeken, maar grote merken denken geloof ik echt dat mensen met grote maten aliens zijn ofzo. Afgelopen jaar paar Vans gekocht in 48, en dat beviel echt goed. Alleen heb je het dan met 2-3 kleuren al wel weer gehad.. Busenitz heb ik ook, maar in 47 en die zitten dan weer niet zo fijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:26 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik heb zelf maat 48,5; het is echt een helWat wel kan is bijv. Adidas Samba/Busenitz/Nizza. In die schoenen zitten dan wel weer weinig steun. Air Force low kan ook nog eventueel...
met zo'n basic CW (colorway) kan je vrijwel met alles combineren.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:49 schreef xSanjay het volgende:
true,
ik vind ze zelf ook wel tof, maar weet niet wat ik er allemaal mee kan combinen.
Dus was meer van, zijn ze tof of niet
ik heb maat 13/47.5 met Nike SB/Air en kan genoeg vinden in mijn maat nog. Ik koop wel alles gewoon in fysieke winkels hier in Groningen btw, ben niet sneakerfreak genoeg om te eBay'en.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:31 schreef Atomatico het volgende:
[..]
Ja echt vreselijk.. Kan blijven zoeken, maar grote merken denken geloof ik echt dat mensen met grote maten aliens zijn ofzo. Afgelopen jaar paar Vans gekocht in 48, en dat beviel echt goed. Alleen heb je het dan met 2-3 kleuren al wel weer gehad.. Busenitz heb ik ook, maar in 47 en die zitten dan weer niet zo fijn.
Verder zoeken dan maar weer, thanks voor je tips in ieder geval
Klopt, 6.40 de bus 4 life!quote:Op maandag 26 maart 2012 06:34 schreef vault_tec het volgende:
zijn ook al op. Mensen die mij gierig vonden om die 10 euro terwijl ik wel gewoon netjes shirtjes ging regelen en voor matties had ik die 10 euro niet gerekend
je bent vroeg op atta. Ik kom net terug van nachtdienst, nu slapen <3
True thatquote:Op maandag 26 maart 2012 16:09 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
met zo'n basic CW (colorway) kan je vrijwel met alles combineren.
Adidas is inderdaad lastig, meeste (leuke) modelletjes gaan daar tot maat 47/47,5. Samba's, Spezial en alle andere standaard modellen gaan wel tot 50 en zelfs nog groter. Bij nike gaat (bijna) alles tot US13/47,5 dus daar zit je altijd goed. Alleen Womens modellen lukken dan niet en het lastige is dat de meeste (online) winkels maar een assortiment hebben tot en met maat 46 omdat de grotere maten gewoon niet goed verkopen. Voor mij is het dus in bijna alle gevallen via internet bestellen en Ebay is voor de echte sneakerfreak een mooie optie om zo een leuke collectie te krijgenquote:Op maandag 26 maart 2012 16:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik heb maat 13/47.5 met Nike SB/Air en kan genoeg vinden in mijn maat nog. Ik koop wel alles gewoon in fysieke winkels hier in Groningen btw, ben niet sneakerfreak genoeg om te eBay'en.
Adidas heb ik altijd wel groter trouwens, dan zit ik vaak op 48 1/3-48,5
Die zijn qua kleuren nice. Lekker clean.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:19 schreef SHOOOTO het volgende:
een 2e paar Obsidian Janoski's kan ik niet voor retail meer vinden, dan maar Era's voor cheap.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |