met zo'n basic CW (colorway) kan je vrijwel met alles combineren.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:49 schreef xSanjay het volgende:
true,
ik vind ze zelf ook wel tof, maar weet niet wat ik er allemaal mee kan combinen.
Dus was meer van, zijn ze tof of niet
ik heb maat 13/47.5 met Nike SB/Air en kan genoeg vinden in mijn maat nog. Ik koop wel alles gewoon in fysieke winkels hier in Groningen btw, ben niet sneakerfreak genoeg om te eBay'en.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:31 schreef Atomatico het volgende:
[..]
Ja echt vreselijk.. Kan blijven zoeken, maar grote merken denken geloof ik echt dat mensen met grote maten aliens zijn ofzo. Afgelopen jaar paar Vans gekocht in 48, en dat beviel echt goed. Alleen heb je het dan met 2-3 kleuren al wel weer gehad.. Busenitz heb ik ook, maar in 47 en die zitten dan weer niet zo fijn.
Verder zoeken dan maar weer, thanks voor je tips in ieder geval
Klopt, 6.40 de bus 4 life!quote:Op maandag 26 maart 2012 06:34 schreef vault_tec het volgende:
zijn ook al op. Mensen die mij gierig vonden om die 10 euro terwijl ik wel gewoon netjes shirtjes ging regelen en voor matties had ik die 10 euro niet gerekend
je bent vroeg op atta. Ik kom net terug van nachtdienst, nu slapen <3
True thatquote:Op maandag 26 maart 2012 16:09 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
met zo'n basic CW (colorway) kan je vrijwel met alles combineren.
Adidas is inderdaad lastig, meeste (leuke) modelletjes gaan daar tot maat 47/47,5. Samba's, Spezial en alle andere standaard modellen gaan wel tot 50 en zelfs nog groter. Bij nike gaat (bijna) alles tot US13/47,5 dus daar zit je altijd goed. Alleen Womens modellen lukken dan niet en het lastige is dat de meeste (online) winkels maar een assortiment hebben tot en met maat 46 omdat de grotere maten gewoon niet goed verkopen. Voor mij is het dus in bijna alle gevallen via internet bestellen en Ebay is voor de echte sneakerfreak een mooie optie om zo een leuke collectie te krijgenquote:Op maandag 26 maart 2012 16:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik heb maat 13/47.5 met Nike SB/Air en kan genoeg vinden in mijn maat nog. Ik koop wel alles gewoon in fysieke winkels hier in Groningen btw, ben niet sneakerfreak genoeg om te eBay'en.
Adidas heb ik altijd wel groter trouwens, dan zit ik vaak op 48 1/3-48,5
Die zijn qua kleuren nice. Lekker clean.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:19 schreef SHOOOTO het volgende:
een 2e paar Obsidian Janoski's kan ik niet voor retail meer vinden, dan maar Era's voor cheap.
[ afbeelding ]
Strap, clean colourway = aproved.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk overhemdquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:14 schreef Bajskorv het volgende:
Dat dus. Ik vond ze in de winkel echt tof, maar ik kan ze echt niet dragen. Die H20 shields zijn al niet echt goed voor mij, maar zitten zo briljant lekker... De CWs die ze hadden van zowel discs als pumps waren allemaal erg dope.
Deze polka dot van supreme opgepikt. Ze hadden ook veel mooi spul in wat winkels die enkel "resell" deden, maar onbetaalbaar. Rijen sneakers van >1000 euro per paar...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |