En deze ook al.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:19 schreef don-diablo het volgende:
Vind deze niet slecht:
[ afbeelding ]
Maar de rode busenitz zijn natuurlijk ook Nice.
heb je ze niet te groot gekocht? zijn er strak geveterd.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:26 schreef Sokz het volgende:
Stigmatic heeft nog best veel Janoski's
[..]
En deze ook al.![]()
Wivah?
[ afbeelding ]
Wat zoek je? Wat voor fit en wat voor denim?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:59 schreef Bajskorv het volgende:
Thanks. Ben weer toe aan wat nieuwe broeken trouwens, die NP shit slijt als een malle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Ik vind ze echt supergaaf, maar 350 euro voor een paar gympies gaat me net wat te ver ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:28 schreef HAL9000S het volgende:
Ik denk dat je voor die mario allstars op ebay moet zijn en dat gaat geen goedkoop grapje worden wsl
http://www.ebay.com/sch/i(...)verse&_dmd=1&_sop=16
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:22 schreef Kluts het volgende:
Ik ben op zoek naar een online shop waar ik deze allstars kan krijgen, die in NL levert.
De tofste (de blauwe) zijn naar mijn weten alleen in Japan te krijgen, dus dat kan ik vergeten lijkt me.
Iemand van jullie enig idee waar ze te koop zijn?Heb je bij www.caliroots.com gekeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik heb ze idd vorig jaar al gezien, toen niet gekocht, en zat er laatst ineens aan te denken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:37 schreef HAL9000S het volgende:
Is een schijnbaar gewilde release (had geen idee dat ze zo duur waren @ de baai) van bijna een jaar oud. Die ga je niet meer voor retail vinden in een online shop... volgens mij die iig die highs alleen in Japan uitgekomen idd.
Denim heb ik voldoende, draag tegenwoordig steeds meer khaki's. De NP fit doet het wel goed bij mij, die is gewoon vrij normal (maw niet skinny of baggy). En een winnend recept moet je niet veranderen, dus ik denk aan de volgende van NP, allemaal lichte zomer broeken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat zoek je? Wat voor fit en wat voor denim?
Ik wil ook zo'n spul. Eerst maar eens afstuderen en $$$ verdienen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:20 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik heb er nooit 2000 euro voor gezien, maar wellicht dat er speciale edities zijn geweest ofzo. Ik heb iets van 500 euro voor een shell betaald, maar die gaat dan ook wel erg lang mee. Fijn high tech spul!
Ik bedacht me laatst hoe groot de schade zou zijn als sommige users in dit topic mijn budget zouden hebbenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:05 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n spul. Eerst maar eens afstuderen en $$$ verdienen.
Wel white cement 3's en jordan V quais verkocht gisteren heuy!
Eens, denk dat die het eerste komt. Die andere moet ik even zien, misschien niet helemaal mijn kleur.quote:
Zou bij mij meevallen om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:10 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik bedacht me laatst hoe groot de schade zou zijn als sommige users in dit topic mijn budget zouden hebben
Bij mij ook, ik heb niet eens echt een budget ofzo. Heb in het verleden wel gruwelijke uitspattingen gehad maar dat valt echt heel erg mee tegenwoordig.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zou bij mij meevallen om eerlijk te zijn.![]()
Heb je misschien een linkje?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zou bij mij meevallen om eerlijk te zijn.![]()
Als je de NP chino's prima vindt zou je eens één van NSW proberen. Ze hebben ook een weatherized versie die iets meer kan hebben. Mooie fit.
Thanks, zal binnenkort een keer proberen in Stockholm.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
http://caliroots.com/sfd/product.asp?id=31826
Ik heb zelf de 'gewone'.
Ik ga in de zomer een vast contract bij shell krijgen en dan ga ik ook even een paar maanden van god los en koop ik alles wat ik wil hebbenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:10 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik bedacht me laatst hoe groot de schade zou zijn als sommige users in dit topic mijn budget zouden hebben
Goed nieuws, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 06:20 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik ga in de zomer een vast contract bij shell krijgen en dan ga ik ook even een paar maanden van god los en koop ik alles wat ik wil hebben
Top gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 maart 2012 06:32 schreef vault_tec het volgende:
nee, ik doe schoenen weg als ik cash nodig heb maar dat zal dan niet meer zo zijn. Van student zonder werk naar fulltimebaan <3
aweeeesomequote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:26 schreef Sokz het volgende:
Stigmatic heeft nog best veel Janoski's
[..]
En deze ook al.![]()
Wivah?
[ afbeelding ]
Of met groen/beige khaki's...quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:49 schreef SHOOOTO het volgende:
witte schoenen zijn altijd goed, alleen oppassen met denim bleed. Tenzij je ze met shorts draagt maar dan zou ik voor Free's gaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Procesoperator.
Dan zullen ze morgen wel binnen komen!quote:
Yes, die ook nog.quote:
Jij werkt in een sneakerwinkel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |