Dat wilde ik ook doen voor de zomerquote:
waar kan ik deze vinden?quote:Op maandag 2 april 2012 01:00 schreef Fruitsalade het volgende:
En om ook nog wat in te brengen:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hiervan?
Roshe en Flyknits zijn te verschillend tov elkander, en voor allebei is de 'want-factor' zo hoog dat een keuze maken tussen die 2 niet ethisch verantwoord is. Ik wil die Roshes met teal/blauwe zool ook nog om te matchen met m'n palace x umbro shirtquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:22 schreef SHOOOTO het volgende:
Roshe Runs lijkt mij een verstandige keuze (of Flyknits)
brand synergyquote:Op woensdag 4 april 2012 12:35 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Roshe en Flyknits zijn te verschillend tov elkander, en voor allebei is de 'want-factor' zo hoog dat een keuze maken tussen die 2 niet ethisch verantwoord is. Ik wil die Roshes met teal/blauwe zool ook nog om te matchen met m'n palace x umbro shirt![]()
[ afbeelding ]
meeste van dat spul heeft nog geen uur online gestaan
bel naar de winkel en vraag naar de Nike Hachi Textile. Het moet geen probleem zijn om te versturen lijkt mij.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:45 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Daar was ik zelf ook al achter, maar ik kan ze onmogelijk op die website vinden.
Eerst stonden ze wel in de shop. Of een foutje, of al verkocht?quote:Op woensdag 4 april 2012 14:45 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Daar was ik zelf ook al achter, maar ik kan ze onmogelijk op die website vinden.
Palace is het nieuwe supreme yo.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:35 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Roshe en Flyknits zijn te verschillend tov elkander, en voor allebei is de 'want-factor' zo hoog dat een keuze maken tussen die 2 niet ethisch verantwoord is. Ik wil die Roshes met teal/blauwe zool ook nog om te matchen met m'n palace x umbro shirt![]()
[ afbeelding ]
meeste van dat spul heeft nog geen uur online gestaan
Krijg het elke maanden hou wel geld over maar ik heb ook nog een leven naast schoenen wat ook duur is.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:39 schreef Atta-boy het volgende:
Krijg je niet elke maand nieuwe stagevergoeding?
Weet er iemand btw hoe supreme jassen vallen qua maat? Heb in shirts een m, heb ik dat dan in jassen ook?
Ik voel je broeder.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:45 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Krijg het elke maanden hou wel geld over maar ik heb ook nog een leven naast schoenen wat ook duur is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |