abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 maart 2012 @ 15:13:22 #76
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_109492062
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:58 schreef Xu het volgende:
Ik had ooit 5 Brainwavz Alpha's besteld voor 3 euro per stuk :D Als er nog eens zo'n actie komt bestel ik er tien :')
$5,-/st :7 Met quantity discount $4,-/st, Dat was leuk ja. :D
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Link klopt (nog steeds) niet ;P
Sterker nog. Volgens mij zijn ze dood. Vraag me ook af wie dat überhaupt nog gebruikte het afgelopen jaar. :D

Na die horloge gisteren nu ook bij BIC weer eens wat aangeschaft maar. Cokin P filter holder + 62mm adapter ring + graduated, neutral density ND2 ND4 ND8 filters (schade: $15,50 , je lacht je gek!). :D Nu nog ergens een polarized filter vinden. Voor op m'n pas gekochte Pana GH2 met 14-140mm.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_109492377
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 10:29 schreef Poekieman het volgende:
Gisteravond bij de BuyInCoins een handige alles-lader gekocht voor maar $37.59.

[ afbeelding ]

Blijkt nu al dispatched te zijn. Die Chinezen werken gewoon 24/7. Niet verwonderlijk dat de economie daar (nog steeds!) zo snel groeit.
Ha, die is daar nog goedkoper dan op de site waar die oorspronkelijk vandaan komt (Hobbyking). :D

Oh en:
quote:
Package Included:
◦1 x iMax B6AC Battery Balance Charger
Some Power Cable
_O-

quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 15:13 schreef shiznuts het volgende:

[..]

$5,-/st :7 Met quantity discount $4,-/st, Dat was leuk ja. :D

[..]

Sterker nog. Volgens mij zijn ze dood. Vraag me ook af wie dat überhaupt nog gebruikte het afgelopen jaar. :D

Na die horloge gisteren nu ook bij BIC weer eens wat aangeschaft maar. Cokin P filter holder + 62mm adapter ring + graduated, neutral density ND2 ND4 ND8 filters (schade: $15,50 , je lacht je gek!). :D Nu nog ergens een polarized filter vinden. Voor op m'n pas gekochte Pana GH2 met 14-140mm.
Je hebt 'm! (eindelijk) ^O^
  zondag 25 maart 2012 @ 15:32:26 #78
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_109492625
Ja! :D Heb CES Las Vegas afgewacht... CP+ in Japan. No sign of the GH3. Aankondiging tijdens Photokina, Keulen, in september is nu de verwachting. Met in de schappen rond november. Dan moet de community nog kijken wat ze ermee kunnen qua hacken... nee, dan heb ik 'em liever nu. :P

Circular polarized filter voor de Cokin P-serie filter houder nu bij Priceangels weg voor $7,05.
Eindelijk mag ik weer eens pakketjes uit Hong Kong verwachten! :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_109493076
Ik heb de Brainwavz M2's besteld, maar dat gratis FedEx shipping is bullshit, daar moet je gewoon ¤12.88 voor betalen. Nu maar standard airmail gedaan en bij special instructions gezet dat ze het met FedEx moeten sturen :(
  zondag 25 maart 2012 @ 15:51:05 #80
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_109493117
Whut. ;( -O- Da's dan weer lame van ze.
pi_109493398
1 cent iPod kabel van nooitkopen die ik besteld had (6-3) binnen gehad _O_
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 25 maart 2012 @ 16:01:06 #82
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_109493442
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 15:59 schreef Miniem het volgende:
Zelfde hier! Eerder dan mijn bestelling van BIC van 4-3.
pi_109493655
Ik ben trouwens wel klaar met horloges in het algemeen :P
Heb zelf maar 1 leuk en degelijk horloge uit China. _O_

Elke keer zon fucking duur batterijtje erin laten zetten a 10 euro :X
Had toen zijn watchtool mes gekocht om zelf een horloge te openen.
En dit had ik op mijn dure horloge geprobeerd met als gevolg krassen :')
Dan baal je best wel.

Nee geen horloges meer voor mij. :)
pi_109494962
Ik heb het ook al gehad met horloges, de meesten zien er in het echt goedkoop uit met als gevolg dat ik 4-5 horloges heb die ik nooit draag maar welk leeglopen qua batterij
Ja.
  zondag 25 maart 2012 @ 17:25:21 #85
261627 sciter
The world is my playground.
pi_109496470
Holy shit, lees nu dit topic en nu wil ik alweer een paar Brainwavz en een horloge. Het wordt weer zomer, korte mouwen dus reden om horloge te dragen.

Jullie ruïneren mij :'(
  zondag 25 maart 2012 @ 17:50:36 #86
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_109497571
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 18:26 schreef Miniem het volgende:

[..]

Lol, de sneaky bastard _O-
Ghehe dit staat er al best wel lang! Ik vroeg me al af wanneer jullie t door zouden hebben! :P
Maar Tommetje verpest het weer! :P

-edit-
sinds Chinese Webshops topic #188 Waar we elkaar helpen met zoeken! al! :D
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_109504229
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 15:59 schreef Miniem het volgende:
Hier ook, al heb ik er niks aan en geef het dus aan een vriend.. :P :')
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_109504253
Wanneer is er weer een 1ct deal? :P
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
  zondag 25 maart 2012 @ 20:44:52 #89
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_109504701
www.chinaprices.us/?q=a (of blanco search)
pi_109515776
1 cent deal van ipod/iphone is afgelopen?

Gelukkig gister nog een besteld.
pi_109517946
Waar kan ik zo verloopstekker halen voor mijn Flytouch 2 tablet uit Hong Kong? :+
  maandag 26 maart 2012 @ 01:07:50 #92
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_109518170
Hong Kong. :+
pi_109518383
quote:
3s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:07 schreef shiznuts het volgende:
Hong Kong. :+
Voor EU stekkers bedoel ik dan !! O-)
  maandag 26 maart 2012 @ 02:36:02 #94
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_109519230
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 01:32 schreef shiznuts het volgende:

[..]

1. Heb je tracking besteld/is de waarde van het pakket wel hoog genoeg om tracking erbij te krijgen? Je kunt ook een orderbevestiging met een postafhandelingsnummer hebben gekregen wat eigenlijk geen trackcode is.
2. If so... probeer niet een site...
Mijn persoonlijke favo: http://www.17track.net/IndexEn.html
Dan heb je nog bijvoorbeeld http://www.packagetrackr.com en http://www.faranow.com
3. No joy? Post heeft de laatste tijd sowieso problemen... Blame it on the boogie. In het algemeen is tracking toch volkomen nutteloos omdat het zo traag is als de pest. Dus als iets vorige week gepost is, dan moet je uitgaan van 2 á 3 weken en daarna eens de tracking proberen of je kunt achterhalen hoe of wat. Kom je daar niet achter... dan komt je verkoper er misschien wel achter. Wij in ieder geval niet voor je, dus klaag bij de juiste zou ik zeggen.

1. ja de waarde is hoog genoeg en ik heb een echt tracking nummer :')
2. die sites werken natuurlijk ook niet als het direct tracken bij china post het niet doet.
3. Ik vind die tracking nummers toch vrij handig. Heb al vele tientallen keren dingen besteld via DX en Ioffer en altijd werd een paar dagen na verzending het tracking nummer werkend. Daarbij loopt het dan ook helemaal niet zoveel achter, meestal een dagje. Twee / drie weken heb ik nog nooit meegemaakt. Ik klaag ook bij de juiste maar ik vroeg me af of er hier meer mensen waren die dat probleem hebben bij FP, op hun forum lees ik namelijk meer van dit soort reacties.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  maandag 26 maart 2012 @ 07:57:54 #95
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109519986
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Voor EU stekkers bedoel ik dan !! O-)
http://www.buyincoins.com(...)ter-product-786.html

Deze?

quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 02:36 schreef hmmmz het volgende:

[..]

1. ja de waarde is hoog genoeg en ik heb een echt tracking nummer :')
2. die sites werken natuurlijk ook niet als het direct tracken bij china post het niet doet.
3. Ik vind die tracking nummers toch vrij handig. Heb al vele tientallen keren dingen besteld via DX en Ioffer en altijd werd een paar dagen na verzending het tracking nummer werkend. Daarbij loopt het dan ook helemaal niet zoveel achter, meestal een dagje. Twee / drie weken heb ik nog nooit meegemaakt. Ik klaag ook bij de juiste maar ik vroeg me af of er hier meer mensen waren die dat probleem hebben bij FP, op hun forum lees ik namelijk meer van dit soort reacties.

Heb met ''probleem gevallen'' wel eens tot 3 weken moeten wachten voordat de tracking het deed. Zelfs wel eens een pakketje gehad die helemaal niet te traceren was.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 26 maart 2012 @ 08:25:01 #97
62913 Blik
The one and Only!
pi_109520170
Als een product niet aangekomen is, is het dan normaal om 3 dollar te vragen zodat ze het opnieuw kunnen verzenden?
pi_109521135
ik heb een klein probleempje

Ik heb een bestelling gedaan bij Buyincoins van 53,16 dollar.
Nu zijn ze 2 artikelen vergeten (zelfde artikel) en 1 artikel werkt niet (MP4 Player)

Ik heb hier samen 16,16 dollar voor betaald. Ik heb gevraag naar een refund.
Mijn eerste mailtje die ik van hen kreeg was:
quote:
Thanks for the efforts on this matter and sorry again for the trouble.
How about we refund you $5.65 as compensation for the missing and imperfect items?
Sincerely,
Candy
Ik ging hiermee niet akkoord en vroeg om het gehele bedrag, krijg ik het tweede mailtje:
quote:
Then how about we refund you $9.5 ?
We've offered unbeatable price and free shipping, the profit is rather low already.
Hope you can understand.
Sincerely,
Candy
Wat moet ik hier nu weer mee? Is dit een normale werkwijze, want dan is het mijn eerste en laatste keer dat ik iets uit China bestel :{w
Sappig !!
  maandag 26 maart 2012 @ 09:57:18 #99
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109521689
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 09:35 schreef Loontjah het volgende:

Nu zijn ze 2 artikelen vergeten (zelfde artikel) en 1 artikel werkt niet (MP4 Player)

[..]

Ik ging hiermee niet akkoord en vroeg om het gehele bedrag, krijg ik het tweede mailtje:

[..]

Wat moet ik hier nu weer mee? Is dit een normale werkwijze, want dan is het mijn eerste en laatste keer dat ik iets uit China bestel :{w
Even volhouden, bij BIC heb ik altijd al het geld terug gekregen, het duurde gewoon 3/4 berichtjes ;)
pi_109524279
Heb even een support ticket ingevuld bij MP4nation voor die gratis FedEx verzending, hopelijk sturen ze hem alsnog zo, dan heb ik hem veel eerder :D
pi_109524520
Ik zit er eigenlijk aan te denken om zoiets te kopen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat ik het een tof hebbedingetje vind :P
Ook in moeilijke tijden.
pi_109525270
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 11:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik zit er eigenlijk aan te denken om zoiets te kopen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat ik het een tof hebbedingetje vind :P
Wauw, een iPhone! Ook zo goedkoop. Is die wel echt? Hij lijkt i.i.g. wel op de echte! :o *O* :9
Ik geloof niet dat die nep is, hij lijkt precies op een echte! :Y

SPOILER
  maandag 26 maart 2012 @ 12:12:11 #103
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_109525380
quote:

[..]

[..]

Dat is vrij normaal :D Je kunt het beste dreigen dat je een Paypal claim gaat indienen MAAR Paypal zal je nooit in het gelijk stellen als het product is aangekomen.

Je kunt ook beter kleine bestellingen doen en vervolgens liegen dat het niet is aangekomen als het kapot is. De Chinezen hebben hun tactiek, wij zetten onze tactiek in ~O>

De Brainwavz HM5 is onderweg
*O*
  maandag 26 maart 2012 @ 12:43:08 #104
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_109526159
wat zouden jullie doen..
had een car dvd player gekocht bij DHgate ( koop die krengen wel vaker :P en nog altijd werken ze.. )
Had hem ingebouwd in me bus werkt dat kreng niet prettig.. ( sloeg vaak vast enz ) nu bood ik de verkoper aan, de (retour) verzendkosten te betalen en hij de verzendkosten hier heen. Leek me wel eerlijk.

Ik informeren zijn de kosten DHL 136,50 !!
Toen kwam hij met een "oplossing" koop de dvd speler van 350 USD opnieuw
hij past de prijs aan naar 136.50 en dan stuurtd hij een nieuwe op :)

( hij had het over hele hoge inport kosten in china als ik hem terug stuur.. )

nette deal of?
die andere car dvd ben ik verplan te verkopen op marktplaats dan voor 100,- ofzo en het er gewoon netjes bij te vermelden..
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_109526329
quote:

[..]

[..]

Ik had bij de laatste order ook zoiets.. 1 ding zat er niet bij, alsmede 1 verkeerd artikel. De eerste reactie van BIC was vergelijkbaar, werd iets vaags geroepen over shipping costs blah blah, en kreeg $5 minder retour aangeboden. Dus ik er een nette reactie achteraan dat ik het daar niet mee eens was omdat het hun fout was, dus dat ik als klant daar niet voor op zou moeten draaien. Daarop kreeg ik gewoon wel het hele bedrag retour :)
  maandag 26 maart 2012 @ 13:27:14 #106
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_109527511
Mijn DX Wanscam wil niet meer omhoog en omlaag draaien. Iemand met ook zo'n ding een idee wat het kan zijn?
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_109527940
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:27 schreef R2cksson het volgende:
Mijn DX Wanscam wil niet meer omhoog en omlaag draaien. Iemand met ook zo'n ding een idee wat het kan zijn?
Mijn DX Swans wil niet meer omhoog. Iemand ook zo'n ding en idee wat het kan zijn?
  maandag 26 maart 2012 @ 14:06:57 #108
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_109528899
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:43 schreef revpolen het volgende:
wat zouden jullie doen..
had een car dvd player gekocht bij DHgate ( koop die krengen wel vaker :P en nog altijd werken ze.. )
Had hem ingebouwd in me bus werkt dat kreng niet prettig.. ( sloeg vaak vast enz ) nu bood ik de verkoper aan, de (retour) verzendkosten te betalen en hij de verzendkosten hier heen. Leek me wel eerlijk.

Ik informeren zijn de kosten DHL 136,50 !!
Toen kwam hij met een "oplossing" koop de dvd speler van 350 USD opnieuw
hij past de prijs aan naar 136.50 en dan stuurtd hij een nieuwe op :)

( hij had het over hele hoge inport kosten in china als ik hem terug stuur.. )

nette deal of?
die andere car dvd ben ik verplan te verkopen op marktplaats dan voor 100,- ofzo en het er gewoon netjes bij te vermelden..
Dan heb je dus teveel geld aan die Chinees gegeven als de prijs zoveel omlaag kan _O-
Jij weet de prijzen, op zich lijkt het me wel een prima deal als ze normaal voor $350 gaan.

Maar TNT kost ¤25,10 tracked, dus wellicht is opsturen een betere deal.
pi_109529697
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:12 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dat is vrij normaal :D Je kunt het beste dreigen dat je een Paypal claim gaat indienen MAAR Paypal zal je nooit in het gelijk stellen als het product is aangekomen.

Je kunt ook beter kleine bestellingen doen en vervolgens liegen dat het niet is aangekomen als het kapot is. De Chinezen hebben hun tactiek, wij zetten onze tactiek in ~O>

Ach, een nette reply dat je niet akkoord bent werkt dikwijls ook hoor.
Ze proberen steeds het eerst te regelen met een kleine schikking & hopen dat je daar dan met akkoord bent :P. Doen ze bij focalprice ook, met een beetje aandringen daar krijg je zonder pardon ook netjes alles terug :).
Gewoon vriendelijk terug melden dat je niet akkoord bent & een gehele refund wilt.

Als je van plan bent op dezelfde site weer iets aan te kopen, kan je al direct coupon voorstellen ook? Daar gaan ze nog vlugger op in. Maar meestal mits aandringen kan je het wel ook terug op je paypal krijgen :).

Bij Focal overlaatst 0,01$ gekregen zelfs _O- jeuj! xD. Oortjes van 4,99 niet aangekomen, coupon van $5 :P. _O- . Trouwens, als je kapotte oortjes hebt, onmiddelijk foto ervan bij sturen, ze gaan je toch vragen 99% vd tijd om 1 oortje af te knippen als "bewijs".
pi_109529974
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:08 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Wauw, een iPhone! Ook zo goedkoop. Is die wel echt? Hij lijkt i.i.g. wel op de echte! :o *O* :9

SPOILER
:') Alsof ik dat niet weet. Ik vind het gewoon een leuke hebbedingetje :D
Ook in moeilijke tijden.
pi_109530075
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 14:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

:') Alsof ik dat niet weet. Ik vind het gewoon een leuke hebbedingetje :D
Dat bedoel ik niet. Dat dacht ik ook wel dat jij dat wel wist.
Ik was alleen in een irritante/melige/grappige bui. :@
  maandag 26 maart 2012 @ 14:46:50 #112
371081 skdevil
from an otha motha
pi_109530202
Een HiPhone is best oke.
pi_109530369
Hmm, raar. Kan mijn pakketje van Zarmarck niet tracken. Code begint met RA.

(Via http://www.packagetrackr.com )
  maandag 26 maart 2012 @ 15:14:59 #114
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_109531121
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:39 schreef dutchie112 het volgende:

[..]

Mijn DX Swans wil niet meer omhoog. Iemand ook zo'n ding en idee wat het kan zijn?
Als je geen Wanscam hebt dan hoef je niet te reageren.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_109531158
quote:
13s.gif Op maandag 26 maart 2012 15:14 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Als je geen Wanscam hebt dan hoef je niet te reageren.
Ik vond hem wel leuk trouwens
pi_109531271
Trouwens een reactie van MP4nation, volgens hen geldt de gratis FedEx shipping niet voor Nederland, zal ik hier nog op reageren of gewoon zo laten?

SPOILER
  maandag 26 maart 2012 @ 15:20:02 #117
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_109531282
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:39 schreef dutchie112 het volgende:

[..]

Haha, je wát wil niet meer omhoog? _O-
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:12 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De Brainwavz HM5 is onderweg *O*
Wicked! :D
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 14:51 schreef Berend. het volgende:
Hmm, raar. Kan mijn pakketje van Zarmarck niet tracken. Code begint met RA.

(Via http://www.packagetrackr.com )
Laatste tijd gaat alles rottig...
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 15:19 schreef Fifut het volgende:
Trouwens een reactie van MP4nation, volgens hen geldt de gratis FedEx shipping niet voor Nederland, zal ik hier nog op reageren of gewoon zo laten?

SPOILER
Vragen naar wat de 'Most other WESTERN European countries' dan wel zijn? En dat NL een van de meest westerse Europeese landen is en buurlanden als Engeland en Duitsland, die wat beter bekend zijn, wel gewoon gelden. Misschien een systeemfout omdat 'ie er niet tussen stond. Maar waarschijnlijk wel gewoon in de lijst van 'eligible western european countries'.

Anyhoezers.
BIC Cokin P-series Filterbox + filters onderweg. Gisteren bij Focal een c-mount Fujian lens besteld (25mm 1.4) met c-mount to m4/3 adapter. Straks ook nog de 35mm 1.7, maar wil niet dat ze 'em combined shippen.

[ Bericht 21% gewijzigd door shiz op 26-03-2012 15:25:52 ]
  maandag 26 maart 2012 @ 15:23:58 #118
306371 zerokil
psvunited
pi_109531395
Zijn er nog 1 cent deals?
Paar mensen geloven niet dat je dingen voor 1 cent kan kopen.
  maandag 26 maart 2012 @ 17:11:55 #119
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_109535638
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 14:06 schreef monkeybrain het volgende:
Maar TNT kost ¤25,10 tracked, dus wellicht is opsturen een betere deal.
TNT tracked werkt maar tracking tot de grens! ( heb wel eens pakketje verstuurd als bedankje naar china toe.. )
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  maandag 26 maart 2012 @ 17:18:43 #120
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_109535905
Oh, zie net nog een 20%-off coupon in m'n mail voor Suntekstore.
Weet niet of 'ie uniek is en of iemand er wat aan heeft:
quote:
20% off any order
Coupon code: 1039556328
Exp: 31/03/2012
  maandag 26 maart 2012 @ 17:45:36 #121
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_109536847
http://www.dealextreme.co(...)red-1-x-18650-121300

Ik wil deze zaklamp is dat een aanrader voor die prijs. Ik wil hem natuurlijk wel het liefst bij een andere shop kopen. Maar nu gaat het ff om het idee.

Daar horen ook baterijen bij zou ik dan deze http://www.tinydeal.com/2(...)10t1&sk=1249835587Og er bij doen plus http://www.buyincoins.com(...)ery-product-217.html

of zijn deze batterijen meer aan te raden ik weet dat het altijd een beetje gezeur is met die dingen.
http://www.buyincoins.com(...)pcs-product-234.html
BAM dit is 3KB
pi_109541267
Zit nu oude mail op te schonen.
Kom ik mijn eerste betaling via Paypal tegen :D
Brainwavz voor 5 dollar op 24-1-2011 _O_

Op 16-6-2011 nog een setje besteld voor 7,12 dollar.

[ Bericht 8% gewijzigd door Miniem op 26-03-2012 19:52:21 ]
pi_109541459
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:46 schreef Miniem het volgende:
Zit nu oude mail op te schonen.
Kom ik mijn eerste betaling via Paypal tegen :D
Brainwavz voor 5 dollar op 24-1-2011 _O_
De mijne stamt nog uit 2006.. :') Xenon verlichting voor 60 of 70 dollar van eBay.. :D
Quote van Tjabbo:
pi_109541475
Lol, bestelling van een Tenga egg voor 99 cent 10.gif
  maandag 26 maart 2012 @ 20:53:33 #125
13148 Shogo
Psycho...
pi_109544864
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 12:08 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

SPOILER
LOL @ dat filmpje zie ik nou op 06:48 een beats by dre? :P
  maandag 26 maart 2012 @ 21:03:58 #126
371146 Plaaggeest23
Nee heb je, Ja kan je krijgen
pi_109545405
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:53 schreef Shogo het volgende:

[..]

LOL @ dat filmpje zie ik nou op 06:48 een beats by dre? :P
dacht ik ook al, wat ik wel vreemd vind is dat het filmpje bijna aanzet tot het importeren van namaak, te zien is dat de kans dat je gepakt wordt nihiel is, en het dan ook nog vaak doorgelaten wordt.
pi_109554387
kent iemand een chinese webshop met carnavalkostuums?
Ja.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 00:18:59 #128
261627 sciter
pi_109554753
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 15:23 schreef zerokil het volgende:
Zijn er nog 1 cent deals?
Paar mensen geloven niet dat je dingen voor 1 cent kan kopen.
http://chinaprices.us/

En dan niks invullen en gewoon op enter drukken.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 00:21:15 #129
261627 sciter
pi_109554813
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:06 schreef Xu het volgende:
kent iemand een chinese webshop met carnavalkostuums?
Gewoon even zoeken bij de shops in de OP en dan bij APPAREL en COSPLAY kijken.

http://www.tinydeal.com/h(...)4bk0&sk=1249835587Og

Bijvoorbeeld.
pi_109554846
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 14:43 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet. Dat dacht ik ook wel dat jij dat wel wist.
Ik was alleen in een irritante/melige/grappige bui. :@
Ik schrok me dEAUd meng :@ Ik dacht effe dat ... :@
Maar gelukkig niet.

OT: ik dacht ook op 06:48 een Dr. Dre te zien :o
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 09:43:45 #131
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_109558461
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 09:57 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Even volhouden, bij BIC heb ik altijd al het geld terug gekregen, het duurde gewoon 3/4 berichtjes ;)
Nu eisen ze op dat ik het terugstuur. Ik ga die porto dus echt niet zelf betalen. De waarde van de spulletjes zijn wel laag, maar ik vertik het zo erg om geld uit te geven voor kapotte of vergeten artikelen. Ze offeren nu 9,5 ipv 16,16... Jullie zeggen volhouden ??
Sappig !!
  dinsdag 27 maart 2012 @ 10:05:38 #132
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109558938
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:43 schreef Loontjah het volgende:

[..]

Nu eisen ze op dat ik het terugstuur. Ik ga die porto dus echt niet zelf betalen. De waarde van de spulletjes zijn wel laag, maar ik vertik het zo erg om geld uit te geven voor kapotte of vergeten artikelen. Ze offeren nu 9,5 ipv 16,16... Jullie zeggen volhouden ??
Jup, ;)
  dinsdag 27 maart 2012 @ 10:15:30 #133
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_109559206
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:05 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Jup, ;)
+1

//
Weer pakketje, setjes fietslampen net als die van de Hema. Alleen dan feller, en goedkoper.
Van die cilicone lampjes.. en ook met nederlandse opdruk op de verpakking.

Even op onderzoek uit gegaan, alibaba seller gevonden met fiets lampjes die als product naam hebben: "Fiets lamp twee stuks light".

Blijft leuk, de reseller ontwijken en gewoon direct in china kopen bij de fabriek ^O^
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  dinsdag 27 maart 2012 @ 10:56:59 #134
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_109560387
Zijn er ook sites die vooral (kinder) kleding verkopen?
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_109560623

Ben nu al een aantal maanden in het bezit van de Brainwavz HM5 en Fiio E10 en heb er nog steeds erg veel plezier van! De HM5 is zeker aan te raden aan iedereen die een goede, neutrale en gesloten hoofdtelefoon zoekt. De Fiio E10 is ook prima, alleen gebruik ik de bassboost nooit. Die maakt het geluid te modderig/wollig naar mijn smaak.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 12:13:50 #136
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_109562587
Is de HM5 alweer zo lang uit, ja?
Die Zeit vergeht.
Focal en BIC hebben pakketjes gestuurd! Yay!
Nu wachten op priceangels, andere focal-order.
Ook dat horloge is alweer onderweg zag ik. :9
  dinsdag 27 maart 2012 @ 12:14:37 #137
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109562617
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 12:13 schreef shiznuts het volgende:
Die Zeit vergeht.
Focal en BIC hebben pakketjes gestuurd! Yay!
Nu wachten op priceangels, andere focal-order.
Ook dat horloge is alweer onderweg zag ik. :9
Je haalt de schade van het twee niet bestellen wel dubbel en dwars weer in _O-
  dinsdag 27 maart 2012 @ 12:20:06 #138
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_109562804
O-) Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw... China-pakketjes, kom maar gauw!

Maar zijn nu voornamelijk camera-accessoires. En dat horloge, daar heb ik me weer laten verleiden. Maar de generic chinazooi haal ik eigenlijk niet. :@ Sowieso komt het shoppen in China vaak in phases.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 12:23:56 #139
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109562908
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 12:20 schreef shiznuts het volgende:
O-) Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw... China-pakketjes, kom maar gauw!

Maar zijn nu voornamelijk camera-accessoires. En dat horloge, daar heb ik me weer laten verleiden. Maar de generic chinazooi haal ik eigenlijk niet. :@ Sowieso komt het shoppen in China vaak in phases.
_O-
pi_109563408
Ik heb maar weer eens 2 Ip camera's besteld bij jackie :)
pi_109564828
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 12:13 schreef shiznuts het volgende:
Die Zeit vergeht.
Nou ja, "een aantal"... 2 maanden in mijn bezit nu. :)
  dinsdag 27 maart 2012 @ 14:41:14 #142
371146 Plaaggeest23
Nee heb je, Ja kan je krijgen
pi_109567453
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:15 schreef tokko1 het volgende:

[..]

+1

//
Weer pakketje, setjes fietslampen net als die van de Hema. Alleen dan feller, en goedkoper.
Van die cilicone lampjes.. en ook met nederlandse opdruk op de verpakking.

Even op onderzoek uit gegaan, alibaba seller gevonden met fiets lampjes die als product naam hebben: "Fiets lamp twee stuks light".

Blijft leuk, de reseller ontwijken en gewoon direct in china kopen bij de fabriek ^O^
Link?
  dinsdag 27 maart 2012 @ 14:43:36 #143
288202 wesleycool
meer beunen dan scholing.
pi_109567533
toevallig laatst veel aan het handelen met de chinezen op Alibaba.com. veel troep voor lage prijs kopen daar en hier doorverkopen. vooral de xenon sets lopen goed :)
''een dag niet gebeund, is een dag niet geleefd''.
''De wereld is één groot gekkenhuis, en dit is het hoofdkantoor''.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 14:45:11 #144
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109567585
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 14:43 schreef wesleycool het volgende:
toevallig laatst veel aan het handelen met de chinezen op Alibaba.com. veel troep voor lage prijs kopen daar en hier doorverkopen. vooral de xenon sets lopen goed :)
topic warning enzo...
  dinsdag 27 maart 2012 @ 14:48:54 #145
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_109567716
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 14:43 schreef wesleycool het volgende:
Chinese Viagra doet het ook erg goed!
pi_109567793
1 cent kabeltje binnen. nu nog wachten op een voetrasp en bling hoedspeldje van 1 cent. nog iemand anders die dat heeft besteld bij ahappydeal?

heeft er eigenlijk iemand ervaring met de 3rd party 2 in 1 wiimotes? Heb ze besteld bij dx(ja weet het maar kon ze niet op een andere shop vinden.)
  dinsdag 27 maart 2012 @ 14:59:14 #147
288202 wesleycool
pi_109568101
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 14:48 schreef Koen. het volgende:

[..]

Chinese Viagra doet het ook erg goed!
ja die ook haha net ff dat filmpje gekeken :)
  dinsdag 27 maart 2012 @ 15:02:26 #148
288202 wesleycool
pi_109568222
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 14:45 schreef RobertNL het volgende:

[..]

topic warning enzo...
het zijn geen illegale producten :+ maar wel gevaarlijke: met 23Kilovolt ontsteking(23000 volt)

[ Bericht 5% gewijzigd door wesleycool op 27-03-2012 15:08:39 ]
  dinsdag 27 maart 2012 @ 15:11:00 #149
327191 RobertNL
For your gear.
pi_109568534
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 15:02 schreef wesleycool het volgende:

[..]

het zijn geen illegale producten :+ maar wel gevaarlijke: met 23Kilovolt ontsteking(23000 volt)
Topic start dan:
quote:
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
pi_109570642
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 14:50 schreef fissure het volgende:
1 cent kabeltje binnen. nu nog wachten op een voetrasp en bling hoedspeldje van 1 cent. nog iemand anders die dat heeft besteld bij ahappydeal?

heeft er eigenlijk iemand ervaring met de 3rd party 2 in 1 wiimotes? Heb ze besteld bij dx(ja weet het maar kon ze niet op een andere shop vinden.)
Bij aHappydeal betaal je toch verzendkosten? Wat is een voetrasp btw :P klinkt een beetje raar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')