SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Bobbernaut is baas!
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.
[ Bericht 0% gewijzigd door bobbernaut op 13-02-2012 17:39:02 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
wat?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:36 schreef ericosman het volgende:
Jeej even een paar dingen besteld op ebay ....
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
een nieuwe digitizer voor mijn htc legend (was gevalle :$ )quote:
2 hoesjes voor S5360
1 hoesje ( met koeienhuid ) voor de samsung galaxy S
wii nunchuck voor 2,50
bij BIC :
een sim card reader
e-sata naar e-sata kabel
bij price-angels :
Classic Design Leather Protective Case for HTC G8/Nokia 5800/N97 Mini/Motorola MB525![]()
ben jij die dude van youtubequote:Op maandag 13 februari 2012 16:36 schreef ericosman het volgende:
Jeej even een paar dingen besteld op ebay ....![]()
ah dus je wacht met smart op je pakketjes!quote:Op maandag 13 februari 2012 16:43 schreef ericosman het volgende:
[..]
een nieuwe digitizer voor mijn htc legend (was gevalle :$ )
2 hoesjes voor S5360
1 hoesje ( met koeienhuid ) voor de samsung galaxy S
wii nunchuck voor 2,50
bij BIC :
een sim card reader
e-sata naar e-sata kabel
bij price-angels :
Classic Design Leather Protective Case for HTC G8/Nokia 5800/N97 Mini/Motorola MB525
Zojuist deze Kanen IP-780 besteld van focal:
http://www.focalprice.com(...)icrophone_Black.html
Afgegaan op 1 reviewHopelijk is het wat.
En focalprice heeft geld teruggestort omdat 2 orders na 40 dagen niet aan waren gekomen, goede service weer, behalve dat ze het elke keer probeerden uit te stellen tot ik met een paypal klacht ging dreigen
wat is dit![]()
wie had nou DEZE besteld? is ie goed?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Beetje raar dat je daar weer besteld, terwijl ze niet binnen komen en je er een refund voor moet aanvragen.. Ik heb ook nog een lopend pakketje, en als die niet binnen 8 dagen op de mat ligt ga ik ook om een refund vragen. Daarna zal ik wel voor andere shops kiezen ipv focalpricequote:Op maandag 13 februari 2012 17:11 schreef Dhaha het volgende:
Zojuist deze Kanen IP-780 besteld van focal:
http://www.focalprice.com(...)icrophone_Black.html
[ afbeelding ]
Afgegaan op 1 reviewHopelijk is het wat.
En focalprice heeft geld teruggestort omdat 2 orders na 40 dagen niet aan waren gekomen, goede service weer, behalve dat ze het elke keer probeerden uit te stellen tot ik met een paypal klacht ging dreigen![]()
Soms moet je even andere track&trace proberen ... de standaard strack en trace doet het niet met buitenlandse pakketjes.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:34 schreef bobbernaut het volgende:
wie had nou DEZE besteld? is ie goed?
PostNLsite>Paketten>Pakket ontvangen> pakket volgen > pakket vanuit buitenland
Succes
(Deze trace dus volgends mij )Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Huh?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:34 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Soms moet je even andere track&trace proberen ... de standaard strack en trace doet het niet met buitenlandse pakketjes.
Succes
(Deze trace dus volgends mij )![]()
ah danke!quote:Op maandag 13 februari 2012 18:34 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Soms moet je even andere track&trace proberen ... de standaard strack en trace doet het niet met buitenlandse pakketjes.
Succes
(Deze trace dus volgends mij )
hmm nog niets :\Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb 29 januari bij DealExtreme vier dingen besteld. Bij twee staat er inmiddels "Shipped Qty: 1" maar bij de overige twee staat nog steeds een 0. Niet verzonden dus.
Is het normaal dat dit zo lang kan duren voordat het ook maar verzonden wordt of kan ik beter contact opnemen met de site? Ik heb de bestelling nu al ruim 2 weken geleden gemaakt.![]()
ja is normaal. en je pakketje wordt gesplitstquote:Op maandag 13 februari 2012 18:52 schreef Dynd het volgende:
Ik heb 29 januari bij DealExtreme vier dingen besteld. Bij twee staat er inmiddels "Shipped Qty: 1" maar bij de overige twee staat nog steeds een 0. Niet verzonden dus.
Is het normaal dat dit zo lang kan duren voordat het ook maar verzonden wordt of kan ik beter contact opnemen met de site? Ik heb de bestelling nu al ruim 2 weken geleden gemaakt.
Ok gelukkig! Was al bang dat er iets mis was gegaan.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja is normaal. en je pakketje wordt gesplitst
Bedankt voor de snelle reply.![]()
ze kiezen ervoor om te splitsen, want je andere dingetjes moeten nog aangeleverd worden.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:55 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ok gelukkig! Was al bang dat er iets mis was gegaan.
Bedankt voor de snelle reply.
en als ze daarop gaan wachten KAN het HEEL lang duren
en DX is de sloomste webshop
![]()
2 van deze jongens besteld bij
http://www.geartaker.com/(...)eryone-as-gift-black
Ben benieuwd
Toch wel elke jongens droom om deze te hebben.If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.![]()
1.komen ze wel aan? (douane)quote:Op maandag 13 februari 2012 19:04 schreef rayomac het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd
Toch wel elke jongens droom om deze te hebben.
2.volgens mij is t plasticdus breekt ie al na 1 slag
Illegaal spul mag hier toch niet?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:04 schreef rayomac het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd
Toch wel elke jongens droom om deze te hebben.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: