Dit idd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niet weten dat rr geen topics opent
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraalquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niet weten dat rr geen topics opent
alles behalvequote:
leeell is mager jongetje, als ik tegen hem aan zou lopen zou ik hem omduwen en pletten alles mjamjaquote:
2/10quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar leeell, 63 kilo is best veel voor iemand van 1.50. Ga eens op dieet.
Nu heb je praatjes ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
leeell is mager jongetje, als ik tegen hem aan zou lopen zou ik hem omduwen en pletten alles mjamja
Meer kapsalon eten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:28 schreef Kaasrol het volgende:
Ik weet niet eens hoeveel ik weeg. 60 ofzo met 1,75
te weinig in ieder geval
Dan wordt ik aangehouden omdat ik te hard eetquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:28 schreef Kaasrol het volgende:
Ik weet niet eens hoeveel ik weeg. 60 ofzo met 1,75
te weinig in ieder geval
quote:
Nu word je aangehouden wegens 'wordt ik'.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan wordt ik aangehouden omdat ik te hard eet
Maakt voor jou niet veel uit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:30 schreef ThaTim het volgende:
Van kapsalon ga je zo uit je bek stinken he.
scherpquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maakt voor jou niet veel uit.
oh godverquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu word je aangehouden wegens 'wordt ik'.
quote:
Niet op die manier. Maar omdat hij mensen snel corpulent noemt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
leeell is mager jongetje, als ik tegen hem aan zou lopen zou ik hem omduwen en pletten alles mjamja
ach zoquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Niet op die manier. Maar omdat hij mensen snel corpulent noemt.
Je moest eens weten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maakt voor jou niet veel uit.
kusje op je kontje roermondquote:
quote:
Nee.quote:
rel? waar?quote:
Ik had vanochtend nog tentamen. Toen ik wakker werd hoorde ik als eerste op de radio dat al het treinverkeer in de randstad platlag, kijk ik op internet is het alleen Amsterdam. Dat was wel weer een mooi begin van de dagquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ook. Vandaag eerste dag vrij, genot hoor.
Jezus doe er nog wat bijquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:59 schreef Ezell het volgende:
Ik heb pas vanaf volgende week tentamens. Heb nog nauwelijks iets gedaan. Moet nog een aantal interviews regelen en doen, een verslag schrijven, researchopdracht doen en theorietentamen leren. Ik mis nog wel twee dingen of zo.
Wat leeell zegt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie niet waagt; die blijft maagd !quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:10 schreef Ezell het volgende:
Dat soort dingen ga ik niet op een forum bespreken.
dat nummer is genotquote:
ja ik gaatquote:
idemquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh, dan heb ik blijkbaar iets gemist.
een goed moment voor axe om deo proefmonsters uit te delenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:14 schreef Kaasrol het volgende:
Lekker, protesteren in het zwart op een dag als vandaag. Zal vast fris ruiken daar.
straatinterviewsquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:28 schreef Ezell het volgende:
In de zon voorbijgangers aanspreken voor korte straatinterviews.![]()
![]()
"Hallo! Mag ik jou wat vragen?"
"Maar ik kom uit Limburg..."
gezellig, waar ging het overquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vandaag lekker gebabbeld met een Greenpeace mevrouwtje. Was erg gezellig.
quote:En zonde van de zendtijd
Ik vandaag door een gingerchick met sproeten all over haar face!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:54 schreef Dastan het volgende:
Ik ben ook al vaak aangesproken door die Greenpeace-zeurpieten.
Ze liet me een blad zien met allemaal dingen waar Greenpeace voor strijdt en toen koos ik voor genetisch gemanipuleerd voedsel en daar even over gepraat. En Jan stond op mij te wachten, de arme kerel.quote:
Ken ik niet.quote:[..]![]()
kijk je ook gek of geniaal?
rotluiquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:54 schreef Dastan het volgende:
Ik ben ook al vaak aangesproken door die Greenpeace-zeurpieten.
Ja, zijn vaak de raarste types.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vandaag door een gingerchick met sproeten all over haar face!
Bitch.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Helemaal verontwaardigd dat ik zei dat het milieu me niet echt veel kan schelen
Ik had wel een band met die Greenpeace chick, ze vond me erg meegaand en we lachten samen.quote:
Ze zijn alleen maar zo `aardig` omdat je ze geld willen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had wel een band met die Greenpeace chick, ze vond me erg meegaand en we lachten samen.
mijn reistijd wordt ook niet betaald voor mijn werkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:11 schreef Ezell het volgende:
Die mensen krijgen alleen per uur en per geworven donateur betaald. Reistijd naar locaties wordt niet meegeteld.
Niet zo.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mijn reistijd wordt ook niet betaald voor mijn werk
carpoolenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet zo.Mensen met zulke baantjes moeten altijd bij het pand van het bedrijf verzamelen. Daarna reizen ze met de groep in auto's naar locaties. Het gaat om dit soort reistijd.
en terecht, beetje in een auto zitten ga je niet betalen hè! Het zijn geen taxichaufffeursquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:17 schreef Ezell het volgende:
Dat gereis valt onder werktijd, maar wordt niet uitbetaald.
Henk en Bert, koningen van deze planeet.quote:
Gek of Geniaalquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vandaag door een gingerchick met sproeten all over haar face!
[..]
Ze liet me een blad zien met allemaal dingen waar Greenpeace voor strijdt en toen koos ik voor genetisch gemanipuleerd voedsel en daar even over gepraat. En Jan stond op mij te wachten, de arme kerel.
[..]
Ken ik niet.
Die gasten zijn ook van een ander programma...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Gek of Geniaal
en er is nog veel meer![]()
![]()
![]()
![]()
Basta/Neveneffectenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die gasten zijn ook van een ander programma...
Ook ontzettend grappig, maar ben de naam kwijt.
Dat was het ja. Dankje.quote:
briljant programmaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat was het ja. Dankje.
Inderdaad, ben nu meteen wat filmpjes aan het kijken.quote:
Weten wij meteen wie we op straat nooit moeten aanspreken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Converseren met Greenpeacehippietuig trouwens.
Sowieso converseren met tuig in de stad.
Zonde van mijn tijd.
Haha, als mensen van Greenpeace of dat soort organisaties mij aanspreken zal ik wel vrij snel aangeven dat ik daar geen zin in heb.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weten wij meteen wie we op straat nooit moeten aanspreken.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar als willekeurige personen mij willen interviewen maak ik daar wel tijd voor, om zoveel mogelijk kutantwoorden te geven.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weten wij meteen wie we op straat nooit moeten aanspreken.
Als jij mij zou interviewen zou ik wel serieuze antwoorden geven hoor.quote:
en al gekeken?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kijk ze morgen, ben nu mobiel.
quote:Op zondag 25 maart 2012 01:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gelukkig niet! Had me paar uur geleden dan een reminder gestuurd! Slechte service dit.
Vertel.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:45 schreef Ezell het volgende:
Door een fout van een klasgenoot waarschijnlijk zakken voor een tentamen, hoezee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Verdikkeme! Vandaag weer vergeten die filmpjes te kijken...
goed excuusquote:Op maandag 26 maart 2012 01:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik geef het mooie weer de schuld!
van mij mag het nog wel iets warmer wordenquote:Op maandag 26 maart 2012 01:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik geef het mooie weer de schuld!
oow het is zeker niet verkeerd hoor maar toch iets warmer zou niet verkeerd zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 11:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Muah, vind dit weer wel lekker. Met een briesje ook.
Mag wel nog ietsje warmer. Dan hoef ik mijn jas niet meer met mij mee te slepen.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Muah, vind dit weer wel lekker. Met een briesje ook.
mja dat is precies goedquote:Op maandag 26 maart 2012 11:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke oke, maximaal 5 graden meer dan.
Misschien wel.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel beter, dan haal je misschien nu je examens wel.
quote:
quote:
quote:
Wat dacht je van gewoon op 'quote' drukken?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:53 schreef Etsu het volgende:
hoe the fuck werkt dat quoten eigenlijkik bedoel meerdere quotes in 1 post
quote:
testquote:Op maandag 26 maart 2012 11:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat dacht je van gewoon op 'quote' drukken?
Ja, dus? Dan kan je nog steeds door het topic scrollen op quote drukken bij andere posts.quote:
Ik vond de vorige manier veel efficiënter werken.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dus? Dan kan je nog steeds door het topic scrollen op quote drukken bij andere posts.
[mod]Vond je de vorige manier beter? Dan rot je maar op. Je hoeft hier niet te posten.[/mod]quote:Op maandag 26 maart 2012 11:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vond de vorige manier veel efficiënter werken.
*rapporteert*quote:Op maandag 26 maart 2012 11:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[mod]Vond je de vorige manier beter? Dan rot je maar op. Je hoeft hier niet te posten.[/mod]
quote:Op maandag 26 maart 2012 11:57 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nu echt sterk de neiging om nieuwe All Stars aan te schaffen. Maar ik houd me in...
Wat is er zo bijzonder aan dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Niet veel.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan dan?
Als je huidige bijna kapot zijn heb je wel een goed argument om nieuwe te kopen.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet veel.Vind het een mooie kleur en mijn huidige zijn zo goed als kapot.
Vissen?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:05 schreef Ezell het volgende:
Ik mag geen geld uitgeven van mezelf.Moet voor de zomervakantie even wat geld sparen, want dan ga ik waarschijnlijk twee weken naar Thailand.
Nee, kaasstengels maken.quote:
Pijnlijk.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:13 schreef Giertje het volgende:
ik ben druk aan het sparen voor mijn lippiercing die ik in mei ga laten zetten
ach wel nee valt reuze meequote:
die zijn lekkerquote:
er is niks gerapporteertquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:26 schreef Ezell het volgende:
Wees jaloers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Prima ontbijt.quote:
Zonde van je tijd.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:26 schreef Ezell het volgende:
Wees jaloers.corpulente vingers !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JE HEBT ER TOCH VOOR BETAALD!#@$#@!!!!!quote:Op maandag 26 maart 2012 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lollercollege van een uur, zonde van m'n tijd.
Zonde van m'n geld in dat geval.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
JE HEBT ER TOCH VOOR BETAALD!#@$#@!!!!!
Ja, dat swowieswo.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zonde van m'n geld in dat geval.
Langzamer rijden dan toegestaan is.quote:
haten op mijn donkerbruine peugeot 207quote:Op maandag 26 maart 2012 22:56 schreef leeell het volgende:
eer jij op die snelheid zit ben ik er al
sws auto
Gewoon zoals aangegeven en een paar kilometer harder rijden. Geen kapsones.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Langzamer rijden dan toegestaan is.
Stoer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon zoals aangegeven en een paar kilometer harder rijden. Geen kapsones.
een kennerquote:
tijd om meer fruit en groente te gaan etenquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben helemaal niet corpulent ik woog me daarnet en ik woog 57.8 ofzo
Hoelang moet je reizen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
vandaag van 16:45 tot 18:30 college, wat een lollertijden
1,5 uurquote:
geen zin om naar buiten te lopenquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:51 schreef Ezell het volgende:
Waarom zit iedereen hier met dit mooie weer binnen?
terras.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:10 schreef Ezell het volgende:
Jij hebt toch een balkon aan je slaapkamer?
heen 1,5 en terug 1,5quote:
Is zonde om nu nog te zakken voor dat vak.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
terras.
en ik zit in de huiskamer.
en ik moet leren. maar ik heb geen zin en geen motivatie.
sta een 8,7 en als ik vrijdag een 1 haal, sta ik nog een 6,1
en het is toch een extra vak
dus waarom leren
Wtfquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is zonde om nu nog te zakken voor dat vak.Ik moet zo maar even verder met mijn schoolwerk, anders ga ik zakken. Moet vandaag nog een opdracht afmaken, een interview regelen, een theorietentamen leren, in de trein zitten, langs de Bijenkorf en wat uurtjes werken. Ik ga niet slapen vannacht.
kijk deze meelevende R_R opeens, dag/nacht met gebruikelijke repertoirequote:
Sowieso.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:58 schreef leeell het volgende:
[..]
kijk deze meelevende R_R opeens, dag/nacht met gebruikelijke repertoire
soort zoekt soort, de geur van ezels is ook niet alles...quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:18 schreef Ezell het volgende:
Sommige mensen nemen echt een wervelwind met stank met zich mee. Ze gaan in de trein ook echt altijd naast of tegenover mij zitten.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
soort zoekt soort, de geur van ezels is ook niet alles...
wrm moest ik lachenquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
soort zoekt soort, de geur van ezels is ook niet alles...
op Jan wordt niet gehaat.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:00 schreef leeell het volgende:
we hebben wel de primeur, de eerste serieuze reactie van JP op FOK!, ditmaal niet ondersteund door een hi-la-risch plaatje
Hahaha shit haal je toch het beste in me naar bovenquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:00 schreef leeell het volgende:
we hebben wel de primeur, de eerste serieuze reactie van JP op FOK!, ditmaal niet ondersteund door een hi-la-risch plaatje
Ik wist het al vanaf het begin.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja weet je wat het is, het boeit me niks. maar t laat wel zien hoe jij werkelijk bent, gaat ook op voor tim dit.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:00 schreef leeell het volgende:
wie ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goed topic vol opgekropte frustraties, genot hoor.
Even aan m'n moeder vragenquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Even aan m'n moeder vragen
Een kennerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |