SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Verdikkeme! Vandaag weer vergeten die filmpjes te kijken...
goed excuusquote:Op maandag 26 maart 2012 01:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik geef het mooie weer de schuld!
van mij mag het nog wel iets warmer wordenquote:Op maandag 26 maart 2012 01:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik geef het mooie weer de schuld!
oow het is zeker niet verkeerd hoor maar toch iets warmer zou niet verkeerd zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 11:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Muah, vind dit weer wel lekker. Met een briesje ook.
Mag wel nog ietsje warmer. Dan hoef ik mijn jas niet meer met mij mee te slepen.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Muah, vind dit weer wel lekker. Met een briesje ook.
mja dat is precies goedquote:Op maandag 26 maart 2012 11:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke oke, maximaal 5 graden meer dan.
Misschien wel.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel beter, dan haal je misschien nu je examens wel.
quote:
quote:
quote:
Wat dacht je van gewoon op 'quote' drukken?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:53 schreef Etsu het volgende:
hoe the fuck werkt dat quoten eigenlijkik bedoel meerdere quotes in 1 post
quote:
testquote:Op maandag 26 maart 2012 11:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat dacht je van gewoon op 'quote' drukken?
Ja, dus? Dan kan je nog steeds door het topic scrollen op quote drukken bij andere posts.quote:
Ik vond de vorige manier veel efficiënter werken.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dus? Dan kan je nog steeds door het topic scrollen op quote drukken bij andere posts.
[mod]Vond je de vorige manier beter? Dan rot je maar op. Je hoeft hier niet te posten.[/mod]quote:Op maandag 26 maart 2012 11:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vond de vorige manier veel efficiënter werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*rapporteert*quote:Op maandag 26 maart 2012 11:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[mod]Vond je de vorige manier beter? Dan rot je maar op. Je hoeft hier niet te posten.[/mod]
quote:Op maandag 26 maart 2012 11:57 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nu echt sterk de neiging om nieuwe All Stars aan te schaffen. Maar ik houd me in...
Wat is er zo bijzonder aan dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Niet veel.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan dan?
Als je huidige bijna kapot zijn heb je wel een goed argument om nieuwe te kopen.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet veel.Vind het een mooie kleur en mijn huidige zijn zo goed als kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |