Dit idd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niet weten dat rr geen topics opent
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraalquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niet weten dat rr geen topics opent
alles behalvequote:
leeell is mager jongetje, als ik tegen hem aan zou lopen zou ik hem omduwen en pletten alles mjamjaquote:
2/10quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar leeell, 63 kilo is best veel voor iemand van 1.50. Ga eens op dieet.
Nu heb je praatjes ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
leeell is mager jongetje, als ik tegen hem aan zou lopen zou ik hem omduwen en pletten alles mjamja
Meer kapsalon eten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:28 schreef Kaasrol het volgende:
Ik weet niet eens hoeveel ik weeg. 60 ofzo met 1,75
te weinig in ieder geval
Dan wordt ik aangehouden omdat ik te hard eetquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:28 schreef Kaasrol het volgende:
Ik weet niet eens hoeveel ik weeg. 60 ofzo met 1,75
te weinig in ieder geval
quote:
Nu word je aangehouden wegens 'wordt ik'.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan wordt ik aangehouden omdat ik te hard eet
Maakt voor jou niet veel uit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:30 schreef ThaTim het volgende:
Van kapsalon ga je zo uit je bek stinken he.
scherpquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maakt voor jou niet veel uit.
oh godverquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu word je aangehouden wegens 'wordt ik'.
quote:
Niet op die manier. Maar omdat hij mensen snel corpulent noemt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
leeell is mager jongetje, als ik tegen hem aan zou lopen zou ik hem omduwen en pletten alles mjamja
ach zoquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Niet op die manier. Maar omdat hij mensen snel corpulent noemt.
Je moest eens weten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maakt voor jou niet veel uit.
kusje op je kontje roermondquote:
quote:
Nee.quote:
rel? waar?quote:
Ik had vanochtend nog tentamen. Toen ik wakker werd hoorde ik als eerste op de radio dat al het treinverkeer in de randstad platlag, kijk ik op internet is het alleen Amsterdam. Dat was wel weer een mooi begin van de dagquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ook. Vandaag eerste dag vrij, genot hoor.
Jezus doe er nog wat bijquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:59 schreef Ezell het volgende:
Ik heb pas vanaf volgende week tentamens. Heb nog nauwelijks iets gedaan. Moet nog een aantal interviews regelen en doen, een verslag schrijven, researchopdracht doen en theorietentamen leren. Ik mis nog wel twee dingen of zo.
Wat leeell zegt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |