Vissen?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:05 schreef Ezell het volgende:
Ik mag geen geld uitgeven van mezelf.Moet voor de zomervakantie even wat geld sparen, want dan ga ik waarschijnlijk twee weken naar Thailand.
Nee, kaasstengels maken.quote:
Pijnlijk.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:13 schreef Giertje het volgende:
ik ben druk aan het sparen voor mijn lippiercing die ik in mei ga laten zetten
ach wel nee valt reuze meequote:
die zijn lekkerquote:
er is niks gerapporteertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:26 schreef Ezell het volgende:
Wees jaloers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Prima ontbijt.quote:
Zonde van je tijd.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:26 schreef Ezell het volgende:
Wees jaloers.corpulente vingers !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JE HEBT ER TOCH VOOR BETAALD!#@$#@!!!!!quote:Op maandag 26 maart 2012 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lollercollege van een uur, zonde van m'n tijd.
Zonde van m'n geld in dat geval.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
JE HEBT ER TOCH VOOR BETAALD!#@$#@!!!!!
Ja, dat swowieswo.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zonde van m'n geld in dat geval.
Langzamer rijden dan toegestaan is.quote:
haten op mijn donkerbruine peugeot 207quote:Op maandag 26 maart 2012 22:56 schreef leeell het volgende:
eer jij op die snelheid zit ben ik er al
sws auto
Gewoon zoals aangegeven en een paar kilometer harder rijden. Geen kapsones.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Langzamer rijden dan toegestaan is.
Stoer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon zoals aangegeven en een paar kilometer harder rijden. Geen kapsones.
een kennerquote:
tijd om meer fruit en groente te gaan etenquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben helemaal niet corpulent ik woog me daarnet en ik woog 57.8 ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |