mijn reistijd wordt ook niet betaald voor mijn werkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:11 schreef Ezell het volgende:
Die mensen krijgen alleen per uur en per geworven donateur betaald. Reistijd naar locaties wordt niet meegeteld.
Niet zo.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mijn reistijd wordt ook niet betaald voor mijn werk
carpoolenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet zo.Mensen met zulke baantjes moeten altijd bij het pand van het bedrijf verzamelen. Daarna reizen ze met de groep in auto's naar locaties. Het gaat om dit soort reistijd.
en terecht, beetje in een auto zitten ga je niet betalen hè! Het zijn geen taxichaufffeursquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:17 schreef Ezell het volgende:
Dat gereis valt onder werktijd, maar wordt niet uitbetaald.
Henk en Bert, koningen van deze planeet.quote:
Gek of Geniaalquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vandaag door een gingerchick met sproeten all over haar face!
[..]
Ze liet me een blad zien met allemaal dingen waar Greenpeace voor strijdt en toen koos ik voor genetisch gemanipuleerd voedsel en daar even over gepraat. En Jan stond op mij te wachten, de arme kerel.
[..]
Ken ik niet.
Die gasten zijn ook van een ander programma...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Gek of Geniaal
en er is nog veel meer![]()
![]()
![]()
![]()
Basta/Neveneffectenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die gasten zijn ook van een ander programma...
Ook ontzettend grappig, maar ben de naam kwijt.
Dat was het ja. Dankje.quote:
briljant programmaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat was het ja. Dankje.
Inderdaad, ben nu meteen wat filmpjes aan het kijken.quote:
Weten wij meteen wie we op straat nooit moeten aanspreken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Converseren met Greenpeacehippietuig trouwens.
Sowieso converseren met tuig in de stad.
Zonde van mijn tijd.
Haha, als mensen van Greenpeace of dat soort organisaties mij aanspreken zal ik wel vrij snel aangeven dat ik daar geen zin in heb.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weten wij meteen wie we op straat nooit moeten aanspreken.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar als willekeurige personen mij willen interviewen maak ik daar wel tijd voor, om zoveel mogelijk kutantwoorden te geven.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weten wij meteen wie we op straat nooit moeten aanspreken.
Als jij mij zou interviewen zou ik wel serieuze antwoorden geven hoor.quote:
en al gekeken?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kijk ze morgen, ben nu mobiel.
quote:Op zondag 25 maart 2012 01:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gelukkig niet! Had me paar uur geleden dan een reminder gestuurd! Slechte service dit.
Vertel.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:45 schreef Ezell het volgende:
Door een fout van een klasgenoot waarschijnlijk zakken voor een tentamen, hoezee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |