Inderdaad als het zover is gewoon deze veranderen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:01 schreef zoem het volgende:
Of gewoon de TT laten verandern en de OP wijzigen. Zo blijft het topic nog in ieders MyAT.
helaasquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:03 schreef Angelof9 het volgende:
Dennis is de nieuwe host of is dat een grapje? (alsjeblieft een grapje)
Halverwege het seizoen stoppen ze ook gewoon met uitzendenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:06 schreef Angelof9 het volgende:
Dat verzin je toch niet? Buiten dat ik hem vreselijk vind, is het ook gewoon een loser en een quitter.
Blijkbaar willen ze geen kijkers meer?
Onderschat de MTVgeneratie niet, "ooohh Dennis is lieevvvv, so cute, niet zo'n enge ouwe vent. Ik ga twitteren dat al mijn facebookvriendjes moeten kijken."quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:06 schreef Angelof9 het volgende:
Blijkbaar willen ze geen kijkers meer?
Dat doet er niet toe, hij had wel de afstand om het goed te kunnen presenteren en kandidaten te kunnen bevragen op een scherpe manier. Hoe kan Dennis dat ooit doen, die geeft zelf op als het een beetje moeilijk wordt, die heeft de afstand niet meer en eigenlijk ook weinig recht van spreken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:11 schreef muzas het volgende:
Hoe ver is eddy eigenlijk gekomen tijdens zijn expeditie
Bij MTV stond ie er altijd al als een zoutzak bij te grijnzen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:11 schreef Rosa_blanca het volgende:
Los van al wat jullie zeggen vind ik Dennis ook nog eens een slechte presentator. Nadat ik hem ook gezien heb bij "wie is de reisleider" vind ik het zo'n ontzettend goor naar mannetje. Hij presenteert zich echt als een vrolijk positief persoon, maar in feite kan hij echt niet tegen tegenslagen en is idd gewoon een watje.. blegh. Erg jammer dit.. Eddy Zoey deed het zeer goed vind ik.
quote:Rapper Willy Wartaal van De Jeugd van Tegenwoordig en MTV- en Veronica-babe Tess Milne zijn twee van de acht bekende Nederlanders die in het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson op survival gaan, zo meldt het AD vandaag.
Hoe lang zij de uitputtingsslag op een onbewoond eiland van de Filippijnen volhielden, is vanaf 30 augustus te zien op RTL5.
Dennis Weening vervangt Eddy Zoëy als presentator. Wie de overige Nederlandse (en Belgische) sterren zijn, is nog niet bekend.
wtf, echt?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:42 schreef ejiraM het volgende:
Dennis Weening is omgedonderd in de badkamer en heeft op krukken gepresenteerd![]()
Dat lag niet aan de BN'ers, maar aan de waardeloze opdrachten en het feit dat er maar één opdracht per aflevering was.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
mjah, vorig jaar was ik al bijna afgehaakd, de BN'ers zijn gewoon minder leuk dan normale mensen in zo'n programma
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:46 schreef Doodloper het volgende:
[..]
wtf, echt?
heb echt het idee dat dit of het volgende seizoen de laatste wordt
zou erg zonde zijn
Inderdaad, slaat nergens op. Ieder ander was een betere optie geweest.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:18 schreef Leandra het volgende:
Ik kan daar echt niet bij, Dennis Weening als presentator...
Eddy Zoey was al wennen na het verlies van EPH, maar Weening is gewoon een regelrechte belediging van het programma.
zeg...quote:
Mja ach, Art was ook een stomme kandidaat maar presenteerde WIDM toch netjes vond ikquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:59 schreef Injetta het volgende:
Mmmmm, tja. Dennis Weening.... hij was ooit wel een succesvolle Mol bij Wie is de Mol. En hij heeft ervaring met het presenteren van grote shows.
Zelf was hij een stomme kandidaat, maar ja dat zegt toch niks over hoe hij als presentator is.
Gewoon meedoen met een talentenjacht en volgend jaar zien we je terug op een eiland.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:24 schreef Deceit het volgende:
ik wil me opgeven.. nu moet ik eerst een bnner worden om mee te kunnen doen
quote:Op maandag 9 juli 2012 10:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Iemand recent Willie Wartaal gezien? Die gast heeft ineens een six-pack.
Dan zal hij het wel lang hebben volgehouden, als je er in de eerste rondes uitligt dan hou je daar geen six-pack aan over.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Iemand recent Willie Wartaal gezien? Die gast heeft ineens een six-pack.
Ja heerlijk man, vooral als ze 5 dagen niet gedouched heeft en zo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:57 schreef Mani89 het volgende:
Fajah in bikini rollenbollend in de modder.
Want zo zagen ze er vorige jaren altijd uit?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:30 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja heerlijk man, vooral als ze 5 dagen niet gedouched heeft en zo.
Ja ik vond ze er vorig jaar ook behoorlijk smerig uitzien, maar dat lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:33 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Want zo zagen ze er vorige jaren altijd uit?![]()
Meh, ik vind ze er juist altijd verbazingwekkend fris uitzien.. Naar omstandigheden danquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:35 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja ik vond ze er vorig jaar ook behoorlijk smerig uitzien, maar dat lijkt me logisch.
Vorig seizoen was er redelijk vaak beginnend okselhaar bij vrouwen te zien. Maar ben het opzich wel met je eens, het klopt niet helemaal.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:36 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Meh, ik vind ze er juist altijd verbazingwekkend fris uitzien.. Naar omstandigheden danEn vooral het feit dat er nergens een ongepland haartje zit
Als ze het net van te voren laten ontharen (harsen/waxen) kan haar makkelijk 3/4 weken wegblijven, soms nog langer.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:38 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Vorig seizoen was er redelijk vaak beginnend okselhaar bij vrouwen te zien. Maar ben het opzich wel met je eens, het klopt niet helemaal.Ik denk dat ze hooguit een dag of twee niet kunnen douchen / bijwerken.
Ja, maar dan klopt het af en toe beginnend okselhaar nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:56 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Als ze het net van te voren laten ontharen (harsen/waxen) kan haar makkelijk 3/4 weken wegblijven, soms nog langer.
Dat is waar. Misschien is het iedereen gewoon toegestaan een scheermesje mee te nemen. Om te voorkomen dat het een onsmakelijk programma wordtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:12 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ja, maar dan klopt het af en toe beginnend okselhaar nietDan zou dat alleen aan het eind vd serie moeten zijn
En sowieso groeit de haar bij de een sneller dan bij de ander, dus dan zou er toch tenminste bij IEMAND een redelijk beginnend bosje te ontdekken moeten zijn?
![]()
Heeft het niet iets met pigment te maken ofzo? Hoe meer pigment, hoe sneller je haar groeit? Er stond een aantal jaar geleden een donkere vrouw in de finale zonder okselhaar.. Sandinella ofzo?
Overigens is dit leuk om te lezen; http://nl.wikipedia.org/w(...)Seizoensstatistieken. Vooral degene die opgaven, seizoen 8 heel veel, maar dat is ergens logisch als er 100 man meedoen, en verder BN'ers![]()
Scheermesje lijkt me niet toegestaan, misschien een puimsteentje?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:38 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Dat is waar. Misschien is het iedereen gewoon toegestaan een scheermesje mee te nemen. Om te voorkomen dat het een onsmakelijk programma wordt.
Mwoah, soms denk ik dat we er maar niet teveel bij na moeten denken wat er allemaal achter de schermen gebeurd, het programma moet ook nog leuk blijvenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Scheermesje lijkt me niet toegestaan, misschien een puimsteentje?
Ja dat valt op hequote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:36 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Meh, ik vind ze er juist altijd verbazingwekkend fris uitzien.. Naar omstandigheden danEn vooral het feit dat er nergens een ongepland haartje zit
quote:‘Expeditie Robinson 2012’ zal de boeken in gaan als de editie met de beste cast, de meeste complotten en de spannendste en meest onverwachte eilandraden. Belangrijk thema dit jaar is de Mangrove. Op deze onmogelijke locatie gaat op donderdag 30 augustus aanstaande de RTL 5-expeditie van start met een spectaculaire en loodzware openingsproef. Daarna moet één kamp daar ook zien te overleven. En dat is bijna een mission impossible op een platform van vijf bij vijf, boven het water, omringd door mangrovebos en ontelbaar veel muggen.
Opnieuw is het afzien geblazen to the max voor de acht bekende Nederlanders en acht bekende Vlamingen die het erop wagen. Vanuit Nederland gaan ‘GTST’-acteur Ruud Feltkamp, actrice Peggy Vrijens, rapper Willie Wartaal, presentatrice Tess Milne, RTL 4-tuinman Lodewijk Hoekstra, actrice/presentatrice Fajah Lourens, ‘The voice of Holland’-zanger Paul Turner en oud-hockeyster en pokerdiva Fátima Moreira de Melo de uitdaging aan. De Belgische kandidaten zijn ex-topturnster Aagje Vanwalleghem, stuntman Olivier Bisback, zanger Gene Thomas, ex-Miss België en model Joke Van de Velde, professionele choreografe Min Hee Bervoets, presentatrice en model Zoë Van Gastel en de professionele pokerspelers en tweeling Matthias en Christophe De Meulder.
Sommige deelnemers vallen binnen een maand meer dan tien kilo af. Maar zwaarder nog dan de honger en de insecten is de onzekerheid. Al heel snel blijkt dat het spel extreem tactisch en sluw gespeeld wordt, dat iedereen voor de winst gaat en de deelnemers altijd op hun hoede moeten zijn. Wie even niet oplet, krijgt zonder pardon een mes in de rug. ‘Expeditie Robinson’ is voor de veertiende keer op rij verrassend en bikkelhard.
Uitzending RTL 5: ‘Expeditie Robinson’, elke donderdag vanaf 30 augustus tussen 20.30 uur en 21.45 uur.
Ja, hij doet echt afbreuk aan het programma. Dennis "opgever" Weeningquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:24 schreef roos85 het volgende:
Vanmiddag promo gezien, wat past Dennis toch vreselijk slecht bij het programma
Maar voor die 2 wellicht ook weer lastiger, er zit toch iemand in die je precies kent. Als je dan allebei in een ander kamp zit kan dat nog wel eens tegen je werken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:13 schreef Redefine het volgende:
Een tweeling erin, lijkt mij toch niet helemaal eerlijk voor de rest.
Als ze d'r muil maar houdt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:57 schreef Mani89 het volgende:
Fajah in bikini rollenbollend in de modder.
Hij breekt wel mooi zijn enkel tijdens deze expeditie!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:24 schreef roos85 het volgende:
Vanmiddag promo gezien, wat past Dennis toch vreselijk slecht bij het programma
Nee joh, hij is uitgegleden in de badkamerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij breekt wel mooi zijn enkel tijdens deze expeditie!
Klopt ja. Toch ga ik zeker weer kijken. Erg veel zin in!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:18 schreef Stranger het volgende:
Voor iedereen die vanavond meteen keiharde actie denkt te zien: Het is volgens mij weer alleen maar voorstellen van de kandidaten.
ook leuk vind ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:18 schreef Stranger het volgende:
Voor iedereen die vanavond meteen keiharde actie denkt te zien: Het is volgens mij weer alleen maar voorstellen van de kandidaten.
Nu alquote:
De Europa League kan je missen als kiespijn.quote:
Boeiuh @ de slimste mens en college tourquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:36 schreef Nober het volgende:
Expeditie Robinson gelijktijdig met De Slimste Mens en College Tour
Mp4 link gewenst.
[..]
De Europa League kan je missen als kiespijn.
Zeker welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:32 schreef RedFever007 het volgende:
Tess Milne is wel een babe hoor
Volgens mij krijgen we dat nu ook te zien, maar dan voornamelijk voorstellen en dan spoilers.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:32 schreef Injetta het volgende:
Oh, alleen voorstellen vandaag. Had liever meteen het begin gezien en dan dat voorstellen een beetje zo tussendoor.
De Jeugd van Tegenwoordig! Jeweettog wel!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:33 schreef MissJ het volgende:
moet ik deze neger kennen? Waarvan dan?
Willy Wartaal jeweetz tochquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:33 schreef MissJ het volgende:
moet ik deze neger kennen? Waarvan dan?
quote:
nee ik weet nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
De Jeugd van Tegenwoordig! Jeweettog wel!
ja bij Holland in the Hoodquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, Jeugd van Tegenwoordig. Oh wacht, verrek, ja! Presentator.
quote:
quote:
DIPS!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:38 schreef MissJ het volgende:
zeker weten dat heeeel veel mannen wel een triootje met deze tweeling zouden willen doen
Gelukkig welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:38 schreef Injetta het volgende:
O ja.. Belgen.. gaan ze ze wel ondertitelen?
Propere mind heb je als je Willie en De jeugd van tegenwoordig niet kent.quote:
Daar ben ik het volledig mee eens, ik erger me ook al behoorlijk aan al deze spoilersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:39 schreef Naamah het volgende:
Ik vind dit stom, ik wil gewoon echt Expeditie Robinson, niet dit stomme voorstellenNu zie je al allemaal dingen van de expeditie die ik helemaal nog niet wil zien..
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:39 schreef Naamah het volgende:
Ik vind dit stom, ik wil gewoon echt Expeditie Robinson, niet dit stomme voorstellenNu zie je al allemaal dingen van de expeditie die ik helemaal nog niet wil zien..
Ik vind het ook niet leuk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar ben ik het volledig mee eens, ik erger me ook al behoorlijk aan al deze spoilers
Als eerste gekozen en altijd falen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedere editie heeft een noestige ouwe krachtvlaming.
Helaas welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:40 schreef franklop het volgende:
Is het normaal dat roos en ik naast elkaar zitten met beide een laptop op schoot?
vrees van niet..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:40 schreef franklop het volgende:
Is het normaal dat roos en ik naast elkaar zitten met beide een laptop op schoot?
Jawel want Paul Turnerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:40 schreef Paul het volgende:
Volgens mij wordt deze reeks niet zo goed als vorig jaar
Dat is liefquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:40 schreef franklop het volgende:
Zolang ze haar smoel houdt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:41 schreef Injetta het volgende:
Deze eerste 3 ken ik ook niet.
Fajah dan weer wel. Op zich een leuke meid.
Paulquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jawel want Paul Turner. Arme belgjes die hem nog niet kennen.
Fajah mag er van mij als eerste uit
twee jaar geleden bedoel jequote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:40 schreef Paul het volgende:
Volgens mij wordt deze reeks niet zo goed als vorig jaar
uhuh nogalquote:
Ik ben vorig jaar pas beginnen te kijken naar dit programmaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
twee jaar geleden bedoel jeVorig jaar was ook dramatisch
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:42 schreef tralalala het volgende:
Fajah en Paul mogen er als eerst uit, Tess mag winnen.
Dan heb je de ECHT leuke seizoenen gemist, met de onbekende Nederlandersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar pas beginnen te kijken naar dit programma
Die moet tot de finale blijven. Ben benieuwd of zijn energie en hypergedrag tot het einde kan blijvenquote:
begonnenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Woah.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, het leek me daarvoor nooit een boeiend programmaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heb je de ECHT leuke seizoenen gemist, met de onbekende Nederlanders
Ik ben nu alle seizoenen aan het terugkijken, hoop dat de erg oude seizoenen nog ergens beschikbaar zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heb je de ECHT leuke seizoenen gemist, met de onbekende Nederlanders
Ik hoop het voor je, Douwe en Bjornquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ben nu alle seizoenen aan het terugkijken, hoop dat de erg oude seizoenen nog ergens beschikbaar zijn.
Of Igorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Woah.
Dus Björn, Douwe, Klaartje en Ryan zeggen je niks?
omg, dat waren pas pareltjes die series van ERquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Woah.
Dus Björn, Douwe, Klaartje en Ryan zeggen je niks?
Of Richardquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:46 schreef Paul het volgende:
Valt me op dat er vooral vrouwen kijken naar ER
Ze mag natuurlijk niet te bloot van Raymon.quote:
Ik kijk tot Paul er uit gaatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:47 schreef ROFLOL het volgende:
Ik kijk tot Willie er uit gaat (vast snel), sinds begin kijk ik het elk jaar, vorig jaar niet gezien, waarschijnlijk toch weer crap.
Die nichterige, Paul.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Die nichterige, Paul.
Jij niet, jij bent toch veel te macho! Tssssk! *wapper*
Ik vind hem toch van een ander 'soort'quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:51 schreef tralalala het volgende:
Maar die Paul is toch zo'n irritante relnicht als Gordon & Joling? Bloedirritant.
Ik moet zeggen dat ik die gozer maximaal 2 minuten lang op tv heb gezien dus misschien maar even afwachten...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind hem toch van een ander 'soort'
Hij is volgens mij niet chagrijnig te krijgen, dat is met bv Goor wel anders, die heeft chronische klageritis. Paul niet.
Nee, niet echt een relnicht, meer een blij brits ei.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:51 schreef tralalala het volgende:
Maar die Paul is toch zo'n irritante relnicht als Gordon & Joling? Bloedirritant.
Tis wel een huppelnicht ja, dat zekerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik die gozer maximaal 2 minuten lang op tv heb gezien dus misschien maar even afwachten...
Zo'n blij huppel-ei met dat Iers dansen bij TVOH voor zn auditiequote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, niet echt een relnicht, meer een blij brits ei.
Ja viel mij ook opquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:54 schreef muzas het volgende:
Zie je dat die belgen meteen beginnen met die scheiding.
Naar kutvolk
Ik hoop het niet, anders heb ik hem ook gemistquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:54 schreef JaneDoe het volgende:
val er nu pas in..is paul al voorgesteld?
Nee nog niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:54 schreef JaneDoe het volgende:
val er nu pas in..is paul al voorgesteld?
Nee, nog niet, die bewaren ze vast voor 't laatst.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, anders heb ik hem ook gemist
Nee nog nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, anders heb ik hem ook gemist
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:54 schreef muzas het volgende:
Zie je dat die belgen meteen beginnen met die scheiding.
Naar kutvolk
Hebben altijd de mond vol met hoe 'bourgondisch en volks' ze zijn. Maar ze zijn bijna net zo erg als die fransjes.quote:
Omdat het Paul Turner is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:59 schreef muzas het volgende:
Wie de Neuk is dat en waarom praat ie geen nederlands?
Dat leukste huppelnicht die er bestaatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:59 schreef muzas het volgende:
Dat dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:59 schreef muzas het volgende:
ditquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:06 schreef Greys het volgende:
Raymond![]()
Hadden ze die er niet in kunnen doen
24 seconden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:07 schreef Greys het volgende:
OMG die zou ik binnen 24 uur haten denk ik
Gelukkig zit Fajah er in. Die haat je sneller.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:07 schreef Greys het volgende:
OMG die zou ik binnen 24 uur haten denk ik
quote:
quote:
quote:
quote:
Hoi faaaaaaaans!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:59 schreef Naamah het volgende:
Oke, ik kijk stiekem toch nog half. En: Paul![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hoi blij ei in een jurkje
Allergisch voor positieve types met humor?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ben echt allergisch voor mensen zoals Paul Turner.
Overdreven gedoe denk ik eerder.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Allergisch voor positieve types met humor?
Hij is zo fakequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Allergisch voor positieve types met humor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |