Maar voor die 2 wellicht ook weer lastiger, er zit toch iemand in die je precies kent. Als je dan allebei in een ander kamp zit kan dat nog wel eens tegen je werken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:13 schreef Redefine het volgende:
Een tweeling erin, lijkt mij toch niet helemaal eerlijk voor de rest.
Als ze d'r muil maar houdt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:57 schreef Mani89 het volgende:
Fajah in bikini rollenbollend in de modder.
Hij breekt wel mooi zijn enkel tijdens deze expeditie!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:24 schreef roos85 het volgende:
Vanmiddag promo gezien, wat past Dennis toch vreselijk slecht bij het programma
Nee joh, hij is uitgegleden in de badkamerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij breekt wel mooi zijn enkel tijdens deze expeditie!
Klopt ja. Toch ga ik zeker weer kijken. Erg veel zin in!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:18 schreef Stranger het volgende:
Voor iedereen die vanavond meteen keiharde actie denkt te zien: Het is volgens mij weer alleen maar voorstellen van de kandidaten.
ook leuk vind ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:18 schreef Stranger het volgende:
Voor iedereen die vanavond meteen keiharde actie denkt te zien: Het is volgens mij weer alleen maar voorstellen van de kandidaten.
Nu alquote:
De Europa League kan je missen als kiespijn.quote:
Boeiuh @ de slimste mens en college tourquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:36 schreef Nober het volgende:
Expeditie Robinson gelijktijdig met De Slimste Mens en College Tour
Mp4 link gewenst.
[..]
De Europa League kan je missen als kiespijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |