Inderdaad als het zover is gewoon deze veranderen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:01 schreef zoem het volgende:
Of gewoon de TT laten verandern en de OP wijzigen. Zo blijft het topic nog in ieders MyAT.
helaasquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:03 schreef Angelof9 het volgende:
Dennis is de nieuwe host of is dat een grapje? (alsjeblieft een grapje)
Halverwege het seizoen stoppen ze ook gewoon met uitzendenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:06 schreef Angelof9 het volgende:
Dat verzin je toch niet? Buiten dat ik hem vreselijk vind, is het ook gewoon een loser en een quitter.
Blijkbaar willen ze geen kijkers meer?
Onderschat de MTVgeneratie niet, "ooohh Dennis is lieevvvv, so cute, niet zo'n enge ouwe vent. Ik ga twitteren dat al mijn facebookvriendjes moeten kijken."quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:06 schreef Angelof9 het volgende:
Blijkbaar willen ze geen kijkers meer?
Dat doet er niet toe, hij had wel de afstand om het goed te kunnen presenteren en kandidaten te kunnen bevragen op een scherpe manier. Hoe kan Dennis dat ooit doen, die geeft zelf op als het een beetje moeilijk wordt, die heeft de afstand niet meer en eigenlijk ook weinig recht van spreken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:11 schreef muzas het volgende:
Hoe ver is eddy eigenlijk gekomen tijdens zijn expeditie
Bij MTV stond ie er altijd al als een zoutzak bij te grijnzen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:11 schreef Rosa_blanca het volgende:
Los van al wat jullie zeggen vind ik Dennis ook nog eens een slechte presentator. Nadat ik hem ook gezien heb bij "wie is de reisleider" vind ik het zo'n ontzettend goor naar mannetje. Hij presenteert zich echt als een vrolijk positief persoon, maar in feite kan hij echt niet tegen tegenslagen en is idd gewoon een watje.. blegh. Erg jammer dit.. Eddy Zoey deed het zeer goed vind ik.
quote:Rapper Willy Wartaal van De Jeugd van Tegenwoordig en MTV- en Veronica-babe Tess Milne zijn twee van de acht bekende Nederlanders die in het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson op survival gaan, zo meldt het AD vandaag.
Hoe lang zij de uitputtingsslag op een onbewoond eiland van de Filippijnen volhielden, is vanaf 30 augustus te zien op RTL5.
Dennis Weening vervangt Eddy Zoëy als presentator. Wie de overige Nederlandse (en Belgische) sterren zijn, is nog niet bekend.
wtf, echt?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:42 schreef ejiraM het volgende:
Dennis Weening is omgedonderd in de badkamer en heeft op krukken gepresenteerd![]()
Dat lag niet aan de BN'ers, maar aan de waardeloze opdrachten en het feit dat er maar één opdracht per aflevering was.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
mjah, vorig jaar was ik al bijna afgehaakd, de BN'ers zijn gewoon minder leuk dan normale mensen in zo'n programma
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:46 schreef Doodloper het volgende:
[..]
wtf, echt?
heb echt het idee dat dit of het volgende seizoen de laatste wordt
zou erg zonde zijn
Inderdaad, slaat nergens op. Ieder ander was een betere optie geweest.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:18 schreef Leandra het volgende:
Ik kan daar echt niet bij, Dennis Weening als presentator...
Eddy Zoey was al wennen na het verlies van EPH, maar Weening is gewoon een regelrechte belediging van het programma.
zeg...quote:
Mja ach, Art was ook een stomme kandidaat maar presenteerde WIDM toch netjes vond ikquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:59 schreef Injetta het volgende:
Mmmmm, tja. Dennis Weening.... hij was ooit wel een succesvolle Mol bij Wie is de Mol. En hij heeft ervaring met het presenteren van grote shows.
Zelf was hij een stomme kandidaat, maar ja dat zegt toch niks over hoe hij als presentator is.
Gewoon meedoen met een talentenjacht en volgend jaar zien we je terug op een eiland.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:24 schreef Deceit het volgende:
ik wil me opgeven.. nu moet ik eerst een bnner worden om mee te kunnen doen
quote:Op maandag 9 juli 2012 10:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Iemand recent Willie Wartaal gezien? Die gast heeft ineens een six-pack.
Dan zal hij het wel lang hebben volgehouden, als je er in de eerste rondes uitligt dan hou je daar geen six-pack aan over.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Iemand recent Willie Wartaal gezien? Die gast heeft ineens een six-pack.
Ja heerlijk man, vooral als ze 5 dagen niet gedouched heeft en zo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:57 schreef Mani89 het volgende:
Fajah in bikini rollenbollend in de modder.
Want zo zagen ze er vorige jaren altijd uit?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:30 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja heerlijk man, vooral als ze 5 dagen niet gedouched heeft en zo.
Ja ik vond ze er vorig jaar ook behoorlijk smerig uitzien, maar dat lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:33 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Want zo zagen ze er vorige jaren altijd uit?![]()
Meh, ik vind ze er juist altijd verbazingwekkend fris uitzien.. Naar omstandigheden danquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:35 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja ik vond ze er vorig jaar ook behoorlijk smerig uitzien, maar dat lijkt me logisch.
Vorig seizoen was er redelijk vaak beginnend okselhaar bij vrouwen te zien. Maar ben het opzich wel met je eens, het klopt niet helemaal.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:36 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Meh, ik vind ze er juist altijd verbazingwekkend fris uitzien.. Naar omstandigheden danEn vooral het feit dat er nergens een ongepland haartje zit
Als ze het net van te voren laten ontharen (harsen/waxen) kan haar makkelijk 3/4 weken wegblijven, soms nog langer.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:38 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Vorig seizoen was er redelijk vaak beginnend okselhaar bij vrouwen te zien. Maar ben het opzich wel met je eens, het klopt niet helemaal.Ik denk dat ze hooguit een dag of twee niet kunnen douchen / bijwerken.
Ja, maar dan klopt het af en toe beginnend okselhaar nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:56 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Als ze het net van te voren laten ontharen (harsen/waxen) kan haar makkelijk 3/4 weken wegblijven, soms nog langer.
Dat is waar. Misschien is het iedereen gewoon toegestaan een scheermesje mee te nemen. Om te voorkomen dat het een onsmakelijk programma wordtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:12 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ja, maar dan klopt het af en toe beginnend okselhaar nietDan zou dat alleen aan het eind vd serie moeten zijn
En sowieso groeit de haar bij de een sneller dan bij de ander, dus dan zou er toch tenminste bij IEMAND een redelijk beginnend bosje te ontdekken moeten zijn?
![]()
Heeft het niet iets met pigment te maken ofzo? Hoe meer pigment, hoe sneller je haar groeit? Er stond een aantal jaar geleden een donkere vrouw in de finale zonder okselhaar.. Sandinella ofzo?
Overigens is dit leuk om te lezen; http://nl.wikipedia.org/w(...)Seizoensstatistieken. Vooral degene die opgaven, seizoen 8 heel veel, maar dat is ergens logisch als er 100 man meedoen, en verder BN'ers![]()
Scheermesje lijkt me niet toegestaan, misschien een puimsteentje?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:38 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Dat is waar. Misschien is het iedereen gewoon toegestaan een scheermesje mee te nemen. Om te voorkomen dat het een onsmakelijk programma wordt.
Mwoah, soms denk ik dat we er maar niet teveel bij na moeten denken wat er allemaal achter de schermen gebeurd, het programma moet ook nog leuk blijvenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Scheermesje lijkt me niet toegestaan, misschien een puimsteentje?
Ja dat valt op hequote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:36 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Meh, ik vind ze er juist altijd verbazingwekkend fris uitzien.. Naar omstandigheden danEn vooral het feit dat er nergens een ongepland haartje zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |