wtf, echt?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:42 schreef ejiraM het volgende:
Dennis Weening is omgedonderd in de badkamer en heeft op krukken gepresenteerd![]()
Dat lag niet aan de BN'ers, maar aan de waardeloze opdrachten en het feit dat er maar één opdracht per aflevering was.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
mjah, vorig jaar was ik al bijna afgehaakd, de BN'ers zijn gewoon minder leuk dan normale mensen in zo'n programma
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:46 schreef Doodloper het volgende:
[..]
wtf, echt?
heb echt het idee dat dit of het volgende seizoen de laatste wordt
zou erg zonde zijn
Inderdaad, slaat nergens op. Ieder ander was een betere optie geweest.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:18 schreef Leandra het volgende:
Ik kan daar echt niet bij, Dennis Weening als presentator...
Eddy Zoey was al wennen na het verlies van EPH, maar Weening is gewoon een regelrechte belediging van het programma.
zeg...quote:
Mja ach, Art was ook een stomme kandidaat maar presenteerde WIDM toch netjes vond ikquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:59 schreef Injetta het volgende:
Mmmmm, tja. Dennis Weening.... hij was ooit wel een succesvolle Mol bij Wie is de Mol. En hij heeft ervaring met het presenteren van grote shows.
Zelf was hij een stomme kandidaat, maar ja dat zegt toch niks over hoe hij als presentator is.
Gewoon meedoen met een talentenjacht en volgend jaar zien we je terug op een eiland.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:24 schreef Deceit het volgende:
ik wil me opgeven.. nu moet ik eerst een bnner worden om mee te kunnen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |