http://www.cafemoda.nl/pumps/6350/roze-pump-lak-leder-lookquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:34 schreef kruidkoekje het volgende:
kun je de foto niet op de pc zetten en dan via tinypic ?
Hoe duur waren ze en voor hoeveel verkoop je ze ? Zijn mooiquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:38 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
http://www.cafemoda.nl/pumps/6350/roze-pump-lak-leder-look
Deze, zelfde kleur en model maar dan van Blink
Ah nee je mag ze gratis hebben. Het is een nude/pastel kleur dus in de zomer heel leuk te combineren met allerlei kleurtjesquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:41 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Hoe duur waren ze en voor hoeveel verkoop je ze ? Zijn mooialleen waar combineer je ze t beste eigenlijk bij
Serieusquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:49 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ah nee je mag ze gratis hebben. Het is een nude/pastel kleur dus in de zomer heel leuk te combineren met allerlei kleurtjes
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:49 schreef AdoraBelle het volgende:
Is er bij jullie ook iets bekend dat laarzen uit zichzelf van hun plek komen?
Toen ik vanmorgen wakker werd lagen ze naast me in bed... wtf?
Ach je moet het ook leren toch. Plus daarbij kan het soms echt aan de stoepen liggen zoals maastricht :pquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:29 schreef YazooW het volgende:
Ziet er allemaal heel mooi en sexy uit enzo die hoge hakken, maar dames alsjeblieft, draag ze niet als je er niet op kan lopen. Vandaag al weer tig vrouwtjes bijna hun nek zien breken, het ziet er soms echt niet uit
Er is mij wel iets bekend dat dat bij mij ook wel eens gebeurdquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:49 schreef AdoraBelle het volgende:
Is er bij jullie ook iets bekend dat laarzen uit zichzelf van hun plek komen?
Toen ik vanmorgen wakker werd lagen ze naast me in bed... wtf?
Ja maar dan moet je ze niet aan doen. Als ik naar Maastricht ga doe ik no way hoge hakken aan. Hooguit mijn pistol boots.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:54 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ach je moet het ook leren toch. Plus daarbij kan het soms echt aan de stoepen liggen zoals maastricht :p
Kan ik begrijpen, maar sommige zie je bijvoorbeeld op een gelijkmatige ondervloer gewoon op hun tenen lopenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:54 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ach je moet het ook leren toch. Plus daarbij kan het soms echt aan de stoepen liggen zoals maastricht :p
Waarom niet? je moet het toch lerenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je ze niet aan doen. Als ik naar Maastricht ga doe ik no way hoge hakken aan. Hooguit mijn pistol boots.
Ik vind het er ook écht niet uitzien als men er niet op kan lopenquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je ze niet aan doen. Als ik naar Maastricht ga doe ik no way hoge hakken aan. Hooguit mijn pistol boots.
Kom je een keertje mee de stad in? Maastricht is echt een drama voor hakken, maar ik blijf eigenwijsquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:18 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Waarom niet? je moet het toch lerenals kind zijnde leer je ook te lopen, te fietsen en ziet het er belachelijk uit. Na verloop van tijd kun je het en ben je trots
Beetje ordi...quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:39 schreef Mickeys het volgende:
Wordt weer tijd om deze te gaan dragen:
[ afbeelding ]
Toch juist niet? Warmer weer is toch niet enkellaarsjes-tijd?quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:39 schreef Mickeys het volgende:
[ afbeelding ]
Nja, het kan wel. Ben zelf ook van sneakers naar 10cm gegaan en daarna enkel hoger, nooit lager. Maar goed kon er wel vrijwel meteen goed op lopen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind het er ook écht niet uitzien als men er niet op kan lopenGa dan eerst wat thuis oefenen voor je meteen de stad induikt op je hakken
Toen ik mijn heule hoge binnen kreeg op het werk ben ik eerst een eind heen en weer gaan lopen en vroeg ik ook aan mijn collega's (allemaal mannen trouwens) hoe ik 'liep'. Als het er klungelig uit had gezien; had ik ze zeker weten terug gestuurd
Begin dan lager en bouw het opMaar de meeste meiden hebben altijd sneakers aan en dan een paar 10cm hoge hakken oid.. Ja dat gaat nie werken nie
Just my 2ct trouwens
Ze zijn nu in de sale!!! Misschien koop ik ze nog wel voor erbij (ik heb ze in suede, geen leer) ze zijn mooi he?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nja, het kan wel. Ben zelf ook van sneakers naar 10cm gegaan en daarna enkel hoger, nooit lager. Maar goed kon er wel vrijwel meteen goed op lopen.
Mijn swaggers zijn binnen, en ze zijn mooi en zitten lekker.Heb alleen geen foto's.
Die rodequote:Op donderdag 22 maart 2012 19:39 schreef Mickeys het volgende:
[ afbeelding ]
Jup, heb ze ook mooi uit de sale! Ze zitten inderdaad fijn, en zijn mooi.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:51 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ze zijn nu in de sale!!! Misschien koop ik ze nog wel voor erbij (ik heb ze in suede, geen leer) ze zijn mooi he?
Wel kek, zo'n printje.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:04 schreef -Peach het volgende:
Supertof! Wel goed je voeten insmeren in de zomer, anders heb je dadelijk de hele zomer een mooie tekening op je voet![]()
Schoenen incl. gratis zontatoeage!quote:
vetquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:04 schreef -Peach het volgende:
Supertof! Wel goed je voeten insmeren in de zomer, anders heb je dadelijk de hele zomer een mooie tekening op je voet![]()
Ja en het ziet ook lomp uit als ze wat op hun tenen lopen te wiebelen of koste wat het kost aan de zijkant lopen op de plekken waar een stoep is gemaakt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Kom je een keertje mee de stad in? Maastricht is echt een drama voor hakken, maar ik blijf eigenwijs
Dat is een paar louboutins waard!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Tijd voor nieuwe heels!!
Ik heb vandaag mijn laatste dag van 30 weken stage gelopen en beide stages met een 8 gehaald! Dus vind dat ik wel een paar heels mag uitzoeken!
Haha zoveel geld heb ik niet maar ik ga mezelg zeker verwennen met een paar mooie pumps!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:32 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Dat is een paar louboutins waard!
Ik vraag me altijd af hoe draag je zo iets, als ik al die zomer schoenen zie, vind ik het meeste niet echt mooi.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:29 schreef DarkElf het volgende:
Zomerse hakken gekocht, echt voor casual overdag, lopen lekker.
[ afbeelding ]
Hai Lips vallen dezen nu echt kleiner en heb je een maat groter gekochtquote:
Ik heb mijn rode hakken echt vaak aan. Ze lijken wel een beetje op deze.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:46 schreef Isis20 het volgende:
Ik twijfel of ik deze zou halen [ afbeelding ]
Ik ben bang dat ik ze niet zo vaak aan zal hebben, maar ze zijn wel mooi
Ik heb ze ook en een maat groter is wel aan te raden, ja.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 04:15 schreef LulaHoola het volgende:
[..]
Hai Lips vallen dezen nu echt kleiner en heb je een maat groter gekocht
(ik twijfel zelf over de maat)
Zign is wel een goed merk.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:06 schreef Sts het volgende:
Iemand tips voor pumps waar je ook met brede (voor)voet inpast?Misschien een merk dat standaard een wat bredere pasvorm heeft?
Ik snap heus dat ik niet compleet pijnloos rond kan huppelen op hoge hakken, maar de meeste schoenen al meteen pijn als ik ermee opsta dus dat geeft niet veel hoop voor een dagje rondwandelen of een avondje staan. En ik had gisteren zulke mooie beige lakpumps gevondenNav dit topic ook die blauwe madden girls eens geprobeerd, maar ik ga toch eerst maar eens voor een lagere hak
Zal ik eens naar kijken, bedankt!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zign is wel een goed merk.
En bij de Invito verkopen ze ook schoenen die een redelijk brede neus hebben.
[ afbeelding ]
Buitenlaag van leer en afgeprijsd naar 30 euro.
Van mij.
Blinkquote:Op zondag 25 maart 2012 12:43 schreef Probability het volgende:
Ken iemand een merk dat pumps verkoopt, met rechts boven aan de pump een klein zilveren rondje met daarin volgens mij een B?
Die zijn van Nelly!quote:Op zondag 25 maart 2012 15:35 schreef koekii het volgende:
[..]
Oh die is mooiWaar heb je ze vandaan?
![]()
Ja, ik, zie een paar posts boven jequote:Op zondag 25 maart 2012 17:48 schreef Misstique het volgende:
Denk het wel ja.
Iemand eerder bij deze webshop besteld? Is het een beetje betrouwbaar?.
Wow, hoe blind ben ik, heb die post gezien maar gewoon overheen gelezen.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik, zie een paar posts boven je
Levering binnen twee dagen en zoek even voor kortingscodes op www.actiecode.nl want die zijn er altijd wel
Ik wilde ze ook in het rood, maar die waren er niet meer in mijn maatquote:Op zondag 25 maart 2012 20:12 schreef -Peach het volgende:
Ik heb ze in het rood. Maat 39 bestelt (heb 38,5) en dat was perfect! Maat 40 lijkt me het beste dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze lopen verbazingwekkend lekker! Had alleen enorm opgezwollen kuiten en enkels wegens overbelasting van het sporten. Kon alleen maar op mijn tenen (of hakken!) lopen,
.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Ik vind van wel, maar heb ze nog niet lang aangehad.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
Lopen die Swaggers van Topshop echt zo makkelijk als wordt gezegd in de recensies op de website?
CafeModa is heel betrouwbaar. Heb ooit es iets moeten bestellen voor iemand. Kwam keurig netjes doos in doos. Let wel bij het uitchecken via iDeal, dat je de betaling goed afrondt. Dat was bij mij een probleem maar één e-mailtje en het werd rechtgezet. Was wel een tijd geleden en wellicht is dat verbeterd.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:48 schreef Misstique het volgende:
Denk het wel ja.
Iemand eerder bij deze webshop besteld? Is het een beetje betrouwbaar?.
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik ook wel benieuwd naar, WHATSHESAID!
Ik had voor 't eerst mijn nieuwe Dr. Martens aan! Ik heb geen andere foto van waar ik ze aan heb dus deze, voor dit topic overdreven, foto moet wel,. Wil ze namelijk toch even showen,
.
wat een mooierd ben jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze lopen verbazingwekkend lekker! Had alleen enorm opgezwollen kuiten en enkels wegens overbelasting van het sporten. Kon alleen maar op mijn tenen (of hakken!) lopen,
.
![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
Lopen die Swaggers van Topshop echt zo makkelijk als wordt gezegd in de recensies op de website?
Ze hebben ook een winkel in Amsterdam. Daar heb ik een paar schoenen vandaan. Is misschien handig om te weten voor mensen (zoals ik) die schoenen echt eerst moeten passen.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
CafeModa is heel betrouwbaar. Heb ooit es iets moeten bestellen voor iemand. Kwam keurig netjes doos in doos. Let wel bij het uitchecken via iDeal, dat je de betaling goed afrondt. Dat was bij mij een probleem maar één e-mailtje en het werd rechtgezet. Was wel een tijd geleden en wellicht is dat verbeterd.
Ik had voor 't eerst mijn nieuwe Dr. Martens aan! Ik heb geen andere foto van waar ik ze aan heb dus deze, voor dit topic overdreven, foto moet wel,. Wil ze namelijk toch even showen,
.
Wat een mooie benen heb je!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze lopen verbazingwekkend lekker! Had alleen enorm opgezwollen kuiten en enkels wegens overbelasting van het sporten. Kon alleen maar op mijn tenen (of hakken!) lopen,
.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Ik heb inderdaad een maat groter besteld uiteindelijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 04:15 schreef LulaHoola het volgende:
[..]
Hai Lips vallen dezen nu echt kleiner en heb je een maat groter gekocht
(ik twijfel zelf over de maat)
Die heb ikquote:
Ik moet toch ook eens een paar nude's gaan scoren! Is toch wel heel leuk zo onder een jurkje voor de lente!quote:Op zondag 25 maart 2012 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
zal weer eens een plaatje doen, gisteren mijn nude lakpumps binnen gekregen van bullboxer, 35 euro bij cafe moda
[ afbeelding ]
(zondag is make-uploosdag)
.
wow...wat een knappe dame ben jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze lopen verbazingwekkend lekker! Had alleen enorm opgezwollen kuiten en enkels wegens overbelasting van het sporten. Kon alleen maar op mijn tenen (of hakken!) lopen,
.
Als het warm weer is, schiet ik ook vaker uit. Ik heb eigenlijk maat 38,5 en heb de Madden Girls in 39 met zo'n stoffen zooltje erin van de Invito, dat werkt perfect!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:51 schreef kruidkoekje het volgende:
vanmiddag even uurtje op mn madden girls gelopen alleen ze schieten bij beiden voeten erg uit en had van die voor plak dingen er in gedaan.
Zou het helpen om ook nog zulke dingen bij te halen maar dan voor bij je hiel zodat je er minder uitschiet?
Ik denk door het warme weer? en de wrijving heb k op men teentje, nu een mega grote blaar
T zijn wel peeptoes, dan is stoffen niet zo handig lijkt me? Of maakt dat niet veel uit? het lijkt bij die maddens wel of ik 35/34 heb ofzoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:57 schreef -Peach het volgende:
[..]
Als het warm weer is, schiet ik ook vaker uit. Ik heb eigenlijk maat 38,5 en heb de Madden Girls in 39 met zo'n stoffen zooltje erin van de Invito, dat werkt perfect!
Verkeerd adres , hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Kleine voetjes.
Ik heb mijn nieuwe schoenen per ongeluk naar een verkeerd adres laten opsturen.![]()
Ik moet ze dus weer zelf ophalen ... leuk.
Oeiquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben een tijdje geleden verhuisd en was vergeten mijn adres op zalando.nl te wijzingen voordat ik iets bestelde, dus nu mag/mogen de nieuwe bewoner(s) een paar dagen op mijn schoenen passen.![]()
Best dom eigenlijk, want als je iets bestelt, komt er een factuuradres te staan en kun je controleren of dat het juiste adres is.
Maar het viel me niet eens op.![]()
Nu dus wel een aantal dagen langer wachten op mijn nieuwe schoenen.
Nee dan is zo'n stoffen zooltje geen succes. Wat raar zeg dat ze zo te groot zijn! Toch niet net als bij Stormqueen dat ze de maat verkeerd hebbeb omgerekend?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:00 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
T zijn wel peeptoes, dan is stoffen niet zo handig lijkt me? Of maakt dat niet veel uit? het lijkt bij die maddens wel of ik 35/34 heb ofzolijk echt mega veel uit te schieten en het is een maatje 36. Wat voor maat voeten ik heb
geen idee bij laarzen zit ik 37/38 dus.
nee is echt maatje 36, want hij is ook niet veel groter als men andere pumps. dan maar 2 plakdingen in de voorkantquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:57 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nee dan is zo'n stoffen zooltje geen succes. Wat raar zeg dat ze zo te groot zijn! Toch niet net als bij Stormqueen dat ze de maat verkeerd hebbeb omgerekend?
hmm oke dankjequote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:12 schreef Tyler-Girl het volgende:
Bij de invito hebben ze laatst een plakding bij de hak aangerade als je er snel uit "fakt" (is dat wel nederlands?¿¿) en dat werkt bij mij perfect....
Nu nog een oplossing vinden tegen zweetvoeten en het schuiven in de schoen daardoor....
ik slip ook een beetje uit mn madden girls met maat 36 (normaal heb ik 36/37) en bij mij werken die plakdingen bij je hielen enormquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:15 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
nee is echt maatje 36, want hij is ook niet veel groter als men andere pumps. dan maar 2 plakdingen in de voorkantmisschien dat dat helpt.
Ah oke ik ga t van t weekend eens proberen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:29 schreef altootje86 het volgende:
[..]
ik slip ook een beetje uit mn madden girls met maat 36 (normaal heb ik 36/37) en bij mij werken die plakdingen bij je hielen enorm
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben een tijdje geleden verhuisd en was vergeten mijn adres op zalando.nl te wijzingen voordat ik iets bestelde, dus nu mag/mogen de nieuwe bewoner(s) een paar dagen op mijn schoenen passen.![]()
Best dom eigenlijk, want als je iets bestelt, komt er een factuuradres te staan en kun je controleren of dat het juiste adres is.
Maar het viel me niet eens op.![]()
Nu dus wel een aantal dagen langer wachten op mijn nieuwe schoenen.
Cute!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:58 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ah oke ik ga t van t weekend eens proberen.
2 paar hakken binnen gekregen. De ene op lopen is geen punt , maar deze zijn nog wel even wennen zeg.. Normaal was men hak iets lager en niet zo dun , maar ik vind hem zo gaaf en had hem besteld en terug sturen vind ik dan ook een gedoe.En vind ze eigenlijk zo mooi
![]()
http://www.newlook.com/sh(...)obar-shoes_241447001
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:58 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
2 paar hakken binnen gekregen. De ene op lopen is geen punt , maar deze zijn nog wel even wennen zeg.. Normaal was men hak iets lager en niet zo dun , maar ik vind hem zo gaaf en had hem besteld en terug sturen vind ik dan ook een gedoe.En vind ze eigenlijk zo mooi
![]()
I know door jou wilde ik die ook hebbenquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 06:47 schreef El_Matador het volgende:
Deze foto maakte een maat van me die op bezoek was.
Bucaramanga, Colombia. Shoe capital van het land:
[ afbeelding ]
Haha nice! Volgend jaar terug naar colombia met mn zus dus dan moet ik daar blijkbaar heen!!!!!!quote:Op woensdag 28 maart 2012 06:47 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon oefenen, ze zijn echt gaaf!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:58 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
![]()
Oohh hahaquote:Op woensdag 28 maart 2012 06:34 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
I know door jou wilde ik die ook hebben
Ik heb bij die alleen weer t probleem dat je bij dat holle gedeelte van je voet ook hebt als je de hak aan hebt, dus zich niet mee vormt naar de schoen maar zo hol blijft staan..
Is er korting?!quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:52 schreef amaranta het volgende:
Zo, gefaald bij de nieuwe Van Haren in 040. Met 10% korting pumps voor bij mn nieuwe broek gekocht
*gaat sparen voor een vakantie naar Colombia*quote:Op woensdag 28 maart 2012 06:47 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
van 18-20quote:Nelly.com
We’re in a fashion frenzy! That means: 25% of everything for two hours only! (excluding sale items). So why don't you treat yourself to a little something?Use the code SPRING25 at the check out - www.nelly.com. ♥ Nelly.com
quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
Oh nee! De verleiding is te groot nu ik net New Look wedges binnen heb gekregen die ik in de verkeerde maat besteld heb...
Ja? Ik vind die van Modekungen denk ik net iets mooier. De apartheid van de schoen past bij die bandjes e.d. die eromheen zitten. Maar ik weet niet of het verschil van zo'n 40 euro dat goed maakt,quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:25 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind die van Nelly mooier dan modekungen eigenlijk
Daar heb ik ook een zwak voor ja, zelfs een tijdje ebay afgespeurd voor de originele versiequote:Op woensdag 28 maart 2012 18:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Stiekem heb ik die Sam Edelman rip-offs altijd leuk gevonden,. Waarschijnlijk de enige, maar soit.
[ afbeelding ]
Maar die hebben ze ook bij Modekungen. Wel duurder, maar misschien ook net een iets mooiere rip-off,. Dan is de vraag natuurlijk; is het verschil in prijs het verschil in schoen waard,
.
Boven zijn dus van Nelly en deze van Modekungen:
[ afbeelding ]
Nelly: +/- 56 euro, waar 25% nog vanaf gaat. Modekungen: 90 euro,.
Hihi,quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:27 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een zwak voor ja, zelfs een tijdje ebay afgespeurd voor de originele versie
Ik vind de achterkant van de Nelly's mooier, maar de voorkant van de Modekungens.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hihi,.
Welke van de rip-offs vind jij mooier dan?
Oh, ik vond die kromme hak wel coolquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:29 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik vind de achterkant van de Nelly's mooier, maar de voorkant van de Modekungens.
Ach het wend wel, vind ze zo gaaf dus het moet gewoonquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:35 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Oohh hahaze zijn ook echt leuk idd!
Ze zijn alleen wel 'hard' doordat t kunst materiaal is, zijn idd zeker niet de meest comfortabele schoenen..
Wat ben je van plan dan? Ik hoor je er al zo vaak overquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga misschien wel gewoon voor deze:
[ afbeelding ]
Door het hoge plateau kan ik misschien eindelijk aan mijn DIY-project beginnen,.
fyb is van nelly jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:45 schreef kruidkoekje het volgende:
Fyb is van nelly tochhoop dat ik op tijd thuis ben om met korting ze te bestellen
Ja...quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat ben je van plan dan? Ik hoor je er al zo vaak over
quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:50 schreef ChicaChula het volgende:
Ik heb ineens 30 euro nelly tegoed op mn account staan? Terwijl ik niets heb besteld of retour gestuurd de laatste tijd daar..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:58 schreef ChicaChula het volgende:
Gratis heels hahahaha THATS HOTik ben helemaal gelukkig nu haha
![]()
Er kwam gewoon te staan:
De korting dekt het totaal bedrag van uw bestelling.
En hoppaaaa ze zijn onderweg naar mij
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke? Zag net dat ze bij Silhouette ook Blink hebben.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:33 schreef Lips het volgende:
Damn, waarom heeft Nelly zo weinig Blink
Ik wilde wel Blink pumps bestellen maar de enige die ik wil hebben ze niet meer in 37...
Wilde bij Nelly ivm de korting en omdat ik daar nog wat tegoed heb staanquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:20 schreef n0a het volgende:
[..]
Welke? Zag net dat ze bij Silhouette ook Blink hebben.
De echte blijven het mooistquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Stiekem heb ik die Sam Edelman rip-offs altijd leuk gevonden,. Waarschijnlijk de enige, maar soit.
[ afbeelding ]
Maar die hebben ze ook bij Modekungen. Wel duurder, maar misschien ook net een iets mooiere rip-off,. Dan is de vraag natuurlijk; is het verschil in prijs het verschil in schoen waard,
.
[ afbeelding ]
Kan niet helpen dat ik het spuuglelijke klompen met een kuisheidsgordel vindquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]
Ooooh ja pretty! Post je een foto als je ze hebt?quote:
Deze vind ik ook zooo gaafquote:
Pumps (zonder bandjes) met hakken van 10 cm of laarsjes met hakken van 12 cm.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:17 schreef luna_lovegood het volgende:
Ik draag nu enkellaarsjes met haken van 10 cm, wat zou ik dan als volgende 'stap' kunnen nemen?
Is altijd zo bij Nelly geweest.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Pumps (zonder bandjes) met hakken van 10 cm of laarsjes met hakken van 12 cm.
Waarom moet je 3 euro factuurkosten betalen bij Nelly?
Dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt.
Doe je goedquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Hee cool. Volgens mensen op Fok ben ik het matras van Groningen,.
Oh, dat klinkt wel leuk voor zondagquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:15 schreef ChicaChula het volgende:
Lieve heels dames uit brabant.. Ik heb 2 gratis entree kaartjes voor beekse bergen voor de liefhebbers.. Zijn e-tickets die ik je dus kan mailen.. Er is wel een 'maar'.. Ze zijn alleen nog vandaag, morgen en zondag geldig!
Iemand interesse?
Hoe duur?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb leuke schoenen gevonden bij Van Haren :$
[ afbeelding ]
quote:
Laat maar weten! Dan mail ik ze!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel leuk voor zondag
Straks even overleggen met de mr, als iemand ze eerder claimt heb ik gewoon pech
19,90 maar in eindhoven was de van haren weer net geopend dus kreeg 10%korting en hoefde dus maar 17,90 te betalen.....quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hoe duur?
Ik heb m'n schoenen opgehaald bij m'n oude adres en ze passen, ze passen, ze passen, ja!![]()
En maar 30 euro. Ze mogen wel vaker mooie schoenen afprijzen.
Sta je op de bangalijst van groningen/fok dan? :pquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Hee cool. Volgens mensen op Fok ben ik het matras van Groningen,.
Dat is echt superweinig!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:39 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
19,90 maar in eindhoven was de van haren weer net geopend dus kreeg 10%korting en hoefde dus maar 17,90 te betalen.....
Hahahahahahaha!!!!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is echt superweinig!
[ afbeelding ]
WTF._!
Hahaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:41 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Sta je op de bangalijst van groningen/fok dan? :p
grapje he
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is echt superweinig!
[ afbeelding ]
WTF._!
volgens de krant ging het voornamelijk over 12 tot 14 jarigen... en daar val je niet meer onder :-) (qua leeftijd dan)quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hahageen idee en het maakt me ook weinig uit
foto laten maken? wat ook al helpt is als je hem met tape vast zet aan de teen ernaastquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:11 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik hou me nog keurig aan mijn koopverbod! Het is best zwaar. Zeker nu ik 4 paar schoenen heb die weg mogen en je kortingsbonnen krijgt van Madden![]()
Oh en ik geloof dat mijn middelteentje is gebroken ofzo, doet echt helse pijn
ja.....wie mooi wil zijn........quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:17 schreef Maria2.0 het volgende:
Ja denk dat ik hem ga vast tapen inderdaad, ze doen toch niks aan gebroken tenen. Het ergste vind ik dat op hakken lopen nu wat lastiger is. En toch doe ik het nog steeds
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:11 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik hou me nog keurig aan mijn koopverbod! Het is best zwaar. Zeker nu ik 4 paar schoenen heb die weg mogen en je kortingsbonnen krijgt van Madden![]()
Oh en ik geloof dat mijn middelteentje is gebroken ofzo, doet echt helse pijn
Ah wow, die zijn mooi! Linkje (kan ze zo 1-2-3 niet op de site vinden)?quote:
Nee de meeste schoenen waren laag zelfsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Dus ze werkt in een winkel waar ze hoge hakken verkopen maar ze kan zelf niet op hoge hakken lopen?
Ik heb de praxis gewerkt en zal een groot % van de spullen die ze daar verkopen nooit gebruiken/ kunnen hanteren of wat dan ook.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Dus ze werkt in een winkel waar ze hoge hakken verkopen maar ze kan zelf niet op hoge hakken lopen?
Ik ookquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:40 schreef Lips het volgende:
Ik heb echt l super veel complimenten gekregen over m'n blauwe pumps![]()
Zowel van bekenden als van wildvreemden
Wat een leuke pumpsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:21 schreef PriemGirl het volgende:
En vandaag had vriend schoenen nodig... Dus ik ga mee.. Kijk wat bij de vrouwenschoenen en zie 1 paar erg leuke pumps; maar ja... Heb al zoveel schoenen laatste weken gekocht; dus ik zeg niks. Kijk er naar en zet ze terug.. Zegt mijn vriend: 'Hoe duur? Pak ze maar mee'![]()
![]()
[ afbeelding ]
Verkoopster zei nog: Nou daar loop jij makkelijk op weg ! Op zo'n hoge hakken... Zonder er bij na te denken zeg ik "Deze zijn niet zo hoog hoor..."Maar zij had ze ook aan gehad en kon er niet op lopen
![]()
Hak is maar een 9 cm dus valt hask mee en lopen erg fijn
Awwquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:43 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Wat een leuke pumpswaarschijnlijk niets voor mij maar wel leuk...
ik denk dat ik hou van jouw stijl
Hihi komt goed uit! Want ik dacht dat 31 maart morgen was.. Maar dat was dus vandaagquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
leuk hoor priem!
Chica, sorry voor de late reactie, maar morgen blijkt toch niet goed uit te komen
Wat zij vindt moet ze maar naar de politie brengen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
vanavond op 13,5 cm naar een feestje bij mijn schoonmoeder die vindt dat ik niet op hakken kan lopen
amarantaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat zij vindt moet ze maar naar de politie brengen.
Whutquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
vanavond op 13,5 cm naar een feestje bij mijn schoonmoeder die vindt dat ik niet op hakken kan lopen
Oh leuuuukquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:03 schreef Maria2.0 het volgende:
Ha! You show 'em![]()
Ik heb Iron Fists gehad van manlief![]()
[ afbeelding ]
Oh oké, bedankt voor de uitlegquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:49 schreef Maria2.0 het volgende:
De hoogte van de hak die wordt aangegeven is doorgaans gewoon de hoogte van de hak. Als er plateau bij zit dan kan je dat dus van de hakhoogte af halen.
Je kunt overigens op 13 cm zonder plateau lopen hoor, of het comfortabel is durf ik te betwijfelen. Zelf vind ik een cm of 10/11 wel de max zonder plateau omdat ik anders erg veel last krijg van de bal van mijn voet.
Iron Fists zijn tof!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:03 schreef Maria2.0 het volgende:
Ha! You show 'em![]()
Ik heb Iron Fists gehad van manlief![]()
[ afbeelding ]
Zijn ze van Tamaris? Die hebben ook van die bloemetjes. Zag ze twee weken geleden hier in Duitsland. Vind ze leuk, maar weet niet of ik ze durf aan te doen. zijn nogal opvallend.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:21 schreef PriemGirl het volgende:
En vandaag had vriend schoenen nodig... Dus ik ga mee.. Kijk wat bij de vrouwenschoenen en zie 1 paar erg leuke pumps; maar ja... Heb al zoveel schoenen laatste weken gekocht; dus ik zeg niks. Kijk er naar en zet ze terug.. Zegt mijn vriend: 'Hoe duur? Pak ze maar mee'![]()
![]()
[ afbeelding ]
Verkoopster zei nog: Nou daar loop jij makkelijk op weg ! Op zo'n hoge hakken... Zonder er bij na te denken zeg ik "Deze zijn niet zo hoog hoor..."Maar zij had ze ook aan gehad en kon er niet op lopen
![]()
Hak is maar een 9 cm dus valt hask mee en lopen erg fijn
Van Marco Tozzi. Ik vind ze wel leuk op een opvallende broek zoals ik vandaag aan hadquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:27 schreef nikky het volgende:
[..]
Zijn ze van Tamaris? Die hebben ook van die bloemetjes. Zag ze twee weken geleden hier in Duitsland. Vind ze leuk, maar weet niet of ik ze durf aan te doen. zijn nogal opvallend.
Haha mijn schoonmoeder zegt altijd dat ze het apart blijft vinden dat ik op van die pinnen kan lopenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WhutWat een onzin zeg....
Mijne blijft maar zeggen dat ze het zo knap vindt dat ik er op kan lopen... En uiteindelijk heeft schoonpa onze schoenen nog betaald ookHij had opdracht gekregen van schoonmoeder dat ie moest betalen
[..]
Oh leuuuuk
Dat voorover vallen door een schuin plateau gebeurt mij ook nogquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha mijn schoonmoeder zegt altijd dat ze het apart blijft vinden dat ik op van die pinnen kan lopenvooral opdat mijn schoonzusje (zusje van het broertje van mijn vriend.. is dat een schoonzusje?) en ik altijd samen op minimaal 12 cm komen aanhobbelen.
Mijn moeder vindt het allemaal maar wat prachtig maar kan er zelf niets mee. Laatst had ze mijn blauwe pumps van nelly aan maar viel ze bijna voorover omdat die een schuin plateau hebben, hilarisch
geweldig... ennn wat waren de reakties?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
Pehehehe ja hier ben ik de enige zowat... En mijn moeder vindt het ook geweldigquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha mijn schoonmoeder zegt altijd dat ze het apart blijft vinden dat ik op van die pinnen kan lopenvooral opdat mijn schoonzusje (zusje van het broertje van mijn vriend.. is dat een schoonzusje?) en ik altijd samen op minimaal 12 cm komen aanhobbelen.
Mijn moeder vindt het allemaal maar wat prachtig maar kan er zelf niets mee. Laatst had ze mijn blauwe pumps van nelly aan maar viel ze bijna voorover omdat die een schuin plateau hebben, hilarisch
Mijn moeder absoluut niet! Door mij heeft ze vorige jaar het aller eerste paar hakken ooit gekocht en die zijn zo'n 5 cm hoog. Daarmee stapt ze echt door de kamer als een dressuurpaardquote:Op zondag 1 april 2012 09:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehe ja hier ben ik de enige zowat... En mijn moeder vindt het ook geweldigDoet ze allemaal ook aan om te kijken of zij er op kan lopen. 1 paar kan ze ook zo mee weglopen; die bovenin bandjes heeft; maar de echte pumps houdt ze niet op
Maar ze zei dat ze 'in haar tijd' ook áltijd zo'n hoge schoenen droeg
![]()
Dat was bij mij wel zoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:22 schreef Maria2.0 het volgende:
Lief, met die bloemetjes![]()
Weet iemand hoe de pumps van Iron Fist vallen? Kan ik gewoon veilig een 39 nemen?
New Look komt naar Amsterdam,quote:Op zondag 1 april 2012 13:53 schreef Maria2.0 het volgende:
Hebben jullie bij bestellen bij New Look nooit importkosten? Geloof overigens niet dat Iron Fist daar veel goedkoper is toch?
OEH PICSquote:Op maandag 2 april 2012 14:22 schreef Mirjam het volgende:
het onmogelijke is gebeurd, ik heb pumps gekocht
ik heb een maat groter genomen dan ik eigenlijk heb, dat leek (met blote voeten ff gepast) precies te passen
Ik heb van Blnk die blauwe met dikke hak en daar ben ik super tevreden over. Heb alleen geen Madden Girls dus kan niet vergelijken...quote:Op maandag 2 april 2012 19:58 schreef electronique het volgende:
hoe is trouwens de kwaliteit van de madden girl pumps? ben aan het twijfelen tussen die zwarte pumps met dikkere hak van blink en madden girl. welke raden jullie aan?
oh oke! blijft het (nep)suede ook mooi? want ik heb bv een paar van shick en daar was het suede al na een paar keer dragen zo bij het breedste stuk van mijn voet niet mooi meerquote:Op maandag 2 april 2012 20:18 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb van Blnk die blauwe met dikke hak en daar ben ik super tevreden over. Heb alleen geen Madden Girls dus kan niet vergelijken...
Ik vind ze leuk.quote:
Die zijn echt mooi.quote:Op maandag 2 april 2012 16:34 schreef Selyn het volgende:
Ik mocht van mezelf een cadeautje kopen, maar ben een beetje kieskeurig dus inmiddels 2 maanden verder en nog geen schoenen!
Kom ik ze vrijdag eindelijk tegen! DE schoenen!
269,45 euro! oeps, dat was nou ook niet echt de bedoeling.
[ afbeelding ]
in het echt zijn ze veeeel mooier!
maar ja, even aangeraakt en geaaid en omgedraaid.. Wist dat als ik ze zou passen dat ik ze dan waarschijnlijk niet meer zou vergeten, maar blijkbaar was aaien al te veel![]()
Dus nu wil ik 's kijken waar ik ze nog meer kan vinden, maar weet het merk niet...
Toevallig iemand die het logootje herkend of zo?
Zulke schoenen vind ik echt heel erg lelijk.quote:Op maandag 2 april 2012 19:42 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
ik zoek eigenlijk pumps met zo'n metaal achtige punt, zoiets als louis vuitton had, en nowhere (louis vuitton is te duur en nowhere uitverkocht)
waar ergens kan ik zoiets krijgen?
girl, ik heb nog nóóit op hakken gelopen, zelfs geen hakjesquote:Op maandag 2 april 2012 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk.Maar een beetje te laag voor mij.
En anders FYB maar. Ahah.quote:Op maandag 2 april 2012 20:42 schreef Probability het volgende:
Ik wil de FYB heels en eigenlijk vind ik dat mijn B ze voor mij moet kopen
Ik heb ze nog niet zo heel lang maat ze zien er nog uit als nieuw en heb ze al wel met vanalles gedragen.quote:Op maandag 2 april 2012 20:22 schreef electronique het volgende:
[..]
oh oke! blijft het (nep)suede ook mooi? want ik heb bv een paar van shick en daar was het suede al na een paar keer dragen zo bij het breedste stuk van mijn voet niet mooi meer
Die vind ik niet zo mooi,quote:Op maandag 2 april 2012 22:23 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Oh jongens ik heb zo'n hakkenhonger
Maar mag van mezelf geen schoenen kopen tot eind vd maand.
Ik heb er vertrouwen in dat t gaat lukken
Als het zover is wil ik misschien deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoooooolyshit!quote:Op maandag 2 april 2012 22:23 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Oh jongens ik heb zo'n hakkenhonger
Maar mag van mezelf geen schoenen kopen tot eind vd maand.
Ik heb er vertrouwen in dat t gaat lukken
Als het zover is wil ik misschien deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze vind ik zo mooi,quote:Op maandag 2 april 2012 22:28 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Ooh ik ben zo verliefd op die hak....
Je hebt ook die met die dikke botten, maar die vind ik te dik voor alledag..
Ik dus niet, blijkbaarquote:Op maandag 2 april 2012 22:28 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Ooh ik ben zo verliefd op die hak....
Je hebt ook die met die dikke botten, maar die vind ik te dik voor alledag..
Weet ik veul, ik kijk op dit moment gewoon lekker naar plaatjes,quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:08 schreef Cher- het volgende:
Wat is de prijs? Alweer lelijk, typisch hakken voor mensen die denken dat ze een goede en vooral 'eigen' stijl hebben vind ik.
Ik denk niks over jou. Ik ken je niet. Ik vind dat gewoon zulke hakken. Wel iets voor Lady Ga Ga trouwens.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Weet ik veul, ik kijk op dit moment gewoon lekker naar plaatjes,.
Je mag van mij denken wat je wilt,.
Of zich gewoon geen kut aantrekken van wat een ander zo nodig moet vinden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:08 schreef Cher- het volgende:
typisch hakken voor mensen die denken dat ze een goede en vooral 'eigen' stijl hebben vind ik.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
Of zich gewoon geen kut aantrekken van wat een ander zo nodig moet vinden.
Oh die zijn leuk!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:50 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik voor onder mijn nieuwe mantelpakje
Ik vind ze spuuglelijk maar wel ongelovelijk vet! maar dat komt waarschijnlijk meer door mijn beroepquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Tja, ik niet.
Ik vind deze van Dsquared ook super.
[ afbeelding ]
je bent chiropractor?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind ze spuuglelijk maar wel ongelovelijk vet! maar dat komt waarschijnlijk meer door mijn beroep
http://www.stevemadden.nl/product/248710/steve-madden/beige/pump/quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:01 schreef kieskleurig het volgende:
Ik ben nieuw in dit topic, maar een notoire schoenenverslaafde met een collectie van 100+ pumps/laarzen/slippers etc![]()
Ik ben nu op zoek naar een paar mooie nude pumps, maar dan niet van lak of suède.
hebben jullie misschien tips?
Oh en ik heb mijn zinnen gezet op Mossto pumps, pumps met een verwisselbare hak![]()
Iemand hier bekend met dat merk?
Die zijn inderdaad erg mooi, maar ik zoek een nog lichtere kleur.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.stevemadden.nl/product/248710/steve-madden/beige/pump/
Die heb ik in het zwart, maar vind de nude ook erg mooi
wtf zijn die nou maar 70 maar?? Urge to order tze black onesquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.stevemadden.nl/product/248710/steve-madden/beige/pump/
Die heb ik in het zwart, maar vind de nude ook erg mooi
nee alleen de nudes zijn 70.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
wtf zijn die nou maar 70 maar?? Urge to order tze black ones
*edit: Nvm; zwarte zijn wel nog gewoon 100
Had je die bruine al binnen? Picquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee alleen de nudes zijn 70.
En Kieskleurig, ze zijn echt heel licht hoor.
nee, de T&T code klopt niet die ze me hebben gegeven volgens mijquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Had je die bruine al binnen? PicIk vind ze op de foto niet mooi; maar ben toch benieuwd hoe ze er uit zien
had jij zowel blink pumps als steve madden pumps? ben tussen de twee aan het kiezen en vraag me af welke het beste zitten en mooi blijvenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, de T&T code klopt niet die ze me hebben gegeven volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |