quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:48 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
JAloeeeeeeers! Staan gewoon drie paar giuseppes van de nieuwste collectie die ik ook wil boehoehoehoe. Zou ze aan liefdadigheid doen?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
Die holtrapper louboutins zijn 1045 euro
http://www.net-a-porter.com/product/178020
Ach dat heet gewoon goede opvoeding.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:26 schreef amaranta het volgende:
Ging het laatst over als ouder op het schoolplein staan??
Nou als je aan de andere kant staat (de leerkracht dus) is het ook niet goed....
Getuige de blikken van de moeders...
Al waren de meisjes uit groep 4 net wel erg [ afbeelding ] "die wil ik ook als ik groot ben juf. En de jurk die je aan hebt wil ik ook"
[ afbeelding ]
ik zie een zevenjarige liever in uggs dan op hakkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:27 schreef classpc het volgende:
[..]
Ach dat heet gewoon goede opvoeding.
Als de juf op fatsoenlijke schoenen loopt dan leren ze tenminste dat ze geen Uggs o.i.d. aan moeten doen naar school.
Juf draagt ook Uggs. En dan krijgt juf de vraag of ze echte uggs draagtquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:27 schreef classpc het volgende:
[..]
Ach dat heet gewoon goede opvoeding.
Als de juf op fatsoenlijke schoenen loopt dan leren ze tenminste dat ze geen Uggs o.i.d. aan moeten doen naar school.
Mijn kleine van 4 (toen nog 3) wilde ook lelli kelly schoenenquote:
Er zit genoeg moois tussen Uggs en hakken in, en sloffen zijn voor binnenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zie een zevenjarige liever in uggs dan op hakken
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:34 schreef amaranta het volgende:
Voor kinderen die hakken willen zijn er lelliekelly schoenen
[ afbeelding ]
das hoog zat
Dan valt het nog mee gelukkig. Jammer dat de juf Uggs mooi vindt, maar smaken verschillenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Juf draagt ook Uggs. En dan krijgt juf de vraag of ze echte uggs draagt![]()
Meerendeel van de kiddos hier draagt fatsoenlijke schoenen hoor.
(Vorig jaar op de musical van groep 8 droegen de meiden pumps, waarbij sommige hakken van hier in het niet verdwijnen, echt not done voor een meisje van amper 12)
En sindsdien ben je vaste bezoeker in het Heels topicquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:37 schreef Nyan het volgende:
[..]Daar laat je je kind toch niet op lopen?
Overigens vond ik als kind de schoenen van één juf op mijn basisschool altijd heel mooi, van die stiletto's had ze altijd aan. Overigens echt altijd, want ze droeg ze ook op de sportdagToen heb ik wel gezien dat als je 24/7 hakken draagt, dat je voeten op een bepaald punt wel echt heel lelijk gaan uitzien...
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:40 schreef classpc het volgende:
[..]
En sindsdien ben je vaste bezoeker in het Heels topic.
Gelukkig wel ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:39 schreef classpc het volgende:
[..]
Dan valt het nog mee gelukkig. Jammer dat de juf Uggs mooi vindt, maar smaken verschillen.
nope, geen last van gehad!quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:48 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb ook Uggs. Die dingen zitten zo lekker![]()
Die Loubies trouwens, wtfHet is net een soort dinosaurus met hak.
Vandaag komen de Replay pumps, die chauffeur moet even doorrijden want ik wil ze zien. En, vraagje voor de mensen met de Dr Martens: Hebben jullie ook zo'n last van die flap? Ik heb altijd blote voeten in pumps en heb nu rechts bovenop mijn voet een wondje zitten van die flap.
Mja. Ik heb (had, heb ze verkocht) van die klassieke uggs.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben overigens ook van de zeer fanatieke anti-ugg kant
ik moet er toch niet aan denken, zo'n hete schoen. En ze zijn ZEER overpriced IMOquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mja. Ik heb (had, heb ze verkocht) van die klassieke uggs.
Maar ik heb ook deze, ze zijn ook van ugg, maar niet zo slofferig, maar wel heerlijjk van schappieschappie van binnen.
[ afbeelding ]
En ugg heeft ook heels...
Even een foto van een willeukeurig ugg model met hakken
[ afbeelding ]
Ik moet toegeven dat ik ze wel hebquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben overigens ook van de zeer fanatieke anti-ugg kant
Ze zijn zoals op de foto, creme kleur (ff kijken of ik een foto heb)quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:47 schreef Nevertheless. het volgende:
Ooh de forget your boyfriends zijn er weer in mijn maat in de kleur die ik wil. alleen ze noemen die kleur op de site taupe. Hoewel ik al 3 paar taupe pumps heb, vind ik deze kleur helemaal niet taupe. Iemand die weet hoe deze kleur echt is? Ik wil ze zooo graag
Het stiksel en die slanke hak ben ik verliefd opquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:37 schreef sijs het volgende:
[..]
ze zijn erg mooi..vooral dat stiksel is grappig...en de plateau valt zo te zien best mee..wel een mooie hoge slanke hak
klopt helemaal, daarom zijn ze ook mooiquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:58 schreef Lips het volgende:
[..]
Het stiksel en die slanke hak ben ik verliefd op![]()
Ik hou eigenlijk helemaal niet zo van plateaus dus deze 4cm vind ik eigenlijk te veel, maar dat wordt door de rest van de schoen helemaal goed gemaakt
Pictureeee?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:25 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh de Replays passen perfect, lopen als slofjes en ze staan echt heel classy!
Ik heb er ook mee door de sneeuw gebaggerd (en op mn plaat gegaan 39wk zwanger door die k*t sneeuw) en daarna nog 10 cm in de sneeuw. En daarna nog doodleuk voor een leuk prijsje verkocht via MP...quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:14 schreef ChicaChula het volgende:
Ik ben dol op uggs haha tot grote teleurstelling van vele mannen.. Ik had 6 paar, nu nog 2 paar over en 1 daarvan is ook bijna overleden door de sneeuw![]()
Vandaag komen mn Sergio Rossi laarzen! Hopelijk ben ik op tijd thuis...
Haha ja ze zijn superglad he! Ik heb mn oude weggegeven in het FHF topic.. Die ik nu nog heb zijn de mini's.. Die zijn dus best wel verkleurd enzo door de sneeuw.. En nog een paar met veters maar die ga ik niet zomaar weggeven, waren 320 euro, die rotdingen zijn zo duur! Maar toch blijf ik ze kopen haha ik hou van zequote:Op woensdag 7 maart 2012 16:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb er ook mee door de sneeuw gebaggerd (en op mn plaat gegaan 39wk zwanger door die k*t sneeuw) en daarna nog 10 cm in de sneeuw. En daarna nog doodleuk voor een leuk prijsje verkocht via MP...
Kun je nog best wel aardig bedragje voor vangen, voor die oude dingen.
Eppoglad ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:53 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Haha ja ze zijn superglad he! Ik heb mn oude weggegeven in het FHF topic.. Die ik nu nog heb zijn de mini's.. Die zijn dus best wel verkleurd enzo door de sneeuw.. En nog een paar met veters maar die ga ik niet zomaar weggeven, waren 320 euro, die rotdingen zijn zo duur! Maar toch blijf ik ze kopen haha ik hou van zeen ik heb het altijd koud dus voor mij zijn ze echt nodig!
thanks, ik dacht het al. maar vond het zo raar dat ze ze taupe noemen. Nu moeten ze van mij zijnquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:49 schreef ChicaChula het volgende:
Whiiiii mijn nieuwe overknee leren Rossi's
[ afbeelding ]
loooovvveeeeeee
echt, toch even vragen, hoeveel geef jij zo uit aan schoenen en kleding enzo per maand? 2000? 3000?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:49 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
loooovvveeeeeee
Eerst dacht ik, wat zit dat raar bij de voet, toen zag ik pas dat je ze niet aanhad en het een gewone foto van de schoen isquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:49 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
loooovvveeeeeee
Haha nee morgen slaapt een vriendinnetje hier, zal even vragen of ze dan een aan foto wil maken! Lukt niet helemaal met overknees en een telefoonquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Eerst dacht ik, wat zit dat raar bij de voet, toen zag ik pas dat je ze niet aanhad en het een gewone foto van de schoen is
Hahaha nee joh onder de 1000 euro zeker! Die jimmy choos heb ik gekregen voor mn verjaardag en deze laarzen zijn wel een uitzondering, en niet nieuw in de winkel gekochtquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt, toch even vragen, hoeveel geef jij zo uit aan schoenen en kleding enzo per maand? 2000? 3000?![]()
Maar ze zijn erg mooi!
ah okeequote:Op woensdag 7 maart 2012 18:19 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Hahaha nee joh onder de 1000 euro zeker! Die jimmy choos heb ik gekregen voor mn verjaardag en deze laarzen zijn wel een uitzondering, en niet nieuw in de winkel gekochthet lijkt erger dan het is
Hahaha ja nou vandaag zat ik bonnetjes te checken in mn portomonnee en als ik dat optel kan ik een auto kopenquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:25 schreef ChicaChula het volgende:
Thankss allemaal
Ik hou echt van deze kleur.. En heb nog STEEDS geen paar heels gekocht in die kleur hahaha terwijl ik ze al mooi vond van louboutin, topshop, steve madden met de dikke hak.. en nu deze van steve madden:
[ afbeelding ]
heel mooi, zowel het model als de kleurquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:25 schreef ChicaChula het volgende:
Thankss allemaal
Ik hou echt van deze kleur.. En heb nog STEEDS geen paar heels gekocht in die kleur hahaha terwijl ik ze al mooi vond van louboutin, topshop, steve madden met de dikke hak.. en nu deze van steve madden:
[ afbeelding ]
ik heb zo'n soort kleur en moet je zeggen hoe mooi ik het ook vind. Geen idee hoe ik ze combineren ga.. Maar toch zijn ze echt super mooi!!quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:25 schreef ChicaChula het volgende:
Thankss allemaal
[ afbeelding ]
Lak of geen lak?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ben eigenlijk al een tijdje op zoek naar tankleurige heels voor bij donkerblauwe jurkjes, kan echt vrijwel niks vinden
Ik hou van een beetje minimalistisch, plateaus en een niet te dunne hak. Iemand?
Die bovenste heb ik dus in het zwart, briljante schoenenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:40 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Lak of geen lak?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zijn echt mooi, ook in die nudekleurquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die bovenste heb ik dus in het zwart, briljante schoenen
Ja dat had ik gezien idd, echt een mooie schoen!!!!!quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die bovenste heb ik dus in het zwart, briljante schoenen
Leuk! Vond ze in de winkel er helemaal niet zo tof uitzien, maar zo op de aan-foto's zijn ze leukquote:
Dit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:01 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Waarom vind iedereen felgekleurde hakken zo moeilijk combineren? Colorblocking is helemaal een hype...makkelijker wordt het niet![]()
Donequote:Op donderdag 8 maart 2012 12:06 schreef Miriampje het volgende:
Win een heel jaar gratis schoenen van NELLY
Ja precies.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit.
Gewoon met zwart en wit, of een extreme contrastkleur!
Als ik wat ben afgevallen koop ik een oranje skinny voor boven mijn donkerblauwe pumps
Ik zou denk ik voor een andere kleur gaan... niet oranje (ben je net een wottul)quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit.
Gewoon met zwart en wit, of een extreme contrastkleur!
Als ik wat ben afgevallen koop ik een oranje skinny voor boven mijn donkerblauwe pumps
oneens, want ik val keiveel af momenteel en oranje is supermodekleur deze zomerquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zou denk ik voor een andere kleur gaan... niet oranje (ben je net een wottul)
Ja, ik zeg het niet vanwege dik ofzo. Gewoon omdat ik oranje broeken niet mooi vind.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oneens, want ik val keiveel af momenteel en oranje is supermodekleur deze zomer
Da's gewoon smaakquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, ik zeg het niet vanwege dik ofzo. Gewoon omdat ik oranje broeken niet mooi vind.
hier een wottol op Uggsquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's gewoon smaakIk vind oranje tof
Groen zou ik dan weer wel kunnen waarderen...quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:24 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind die oranje broeken zo vetAlsook die groene skinny's
Maar ik durf ze niet zelf te kopen
donequote:Op donderdag 8 maart 2012 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
misschien kunnen we discussie over of oranje broeken wel of niet mooi zijn beter hier voeren:
Deel 1: Kleding, schoenen, en accessoires.
Geef iets meer uit dan je gewend bent voor een schoen, ga naar een goede schoenenzaak waar je goed geadviseerd wordt over de pasvorm en hakhoogte. Niet alle hoge hakken zijn even lekker voor je voeten/rug. Zoek een schoen waar een degelijk voetbed in zit, en die je voet op alle cruciale plekken goed ondersteunt. Anders zul je snel last krijgen van je kwaaltjes. Je hoeft in principe niet in te leveren op hoogte, want ook lagere hakken kunnen je rug en voetpijn opleveren. Dus conclusie: degelijke schoenenzaak, degelijke high heels kopen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:45 schreef Mixende_match het volgende:
Wat een goddelijke heels komen hier altijd voorbij!![]()
Ik zit met het volgende, heb vd zomer een bruiloft, en ik ga op chique (vriendlief pak aan) dus ga nog jurkje etc kopen. Maar uiteraard ook shoes
Aangezien het zomer is, open hakken. Maar ik vind het wat netter om een panty onder mijn jurkje te doen. Dus ook panty in m'n toekomstige open hakken... Is dat notdone?
Ow ow ow. En nog een tip gevraagd. Op high heels kan ik goed lopen, alleen ik krijg altijd verduveld zere voeten + rug... What to do? Ik wil perse high heels aan op de bruiloft. Ik zat ook te denken aan een chique sleehak.. Maarja... haha
Niet iedere voet is hetzelfde. Er is helaas niet 1 bepaald merk wat voor iedereen goed zit. Het is ook niet zo dat dure schoenen per definitie beter zijn voor je voeten. Maar in duurdere zaken krijg je wel vaker advies op maat, en ook al zijn ze daar allereerst bezig met verkopen, zullen ze mensen niet snel met knellende/niet goed passende schoenen naar huis laten gaan, omdat dat hun zaak een slechte naam zal geven.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:04 schreef Mixende_match het volgende:
I like
Thx rimpelsteeltje voor je uitgebreide advies! Ben natuurlijk zowieso van plan dat alles er piekfijn uitziet (tenen gelakt, dag vt pedicure, benen mooi glad & gebruind etc..)
Het is idd mijn benen, en denkend aan blaren etc. dat ik aan een panty denk. Ook omdat het mij wat chiquer lijk.. (vraag me niet waarom haha.)
Verder nog tips voor een merk? Of maakt dat verder vrij weinig uit, zolang ik maar naar een degelijke winkel ga?![]()
Heb er echt zin in! Als het zover is, dan vraag ik nog wel even advies in het andere kleding, schoenen, ass topic
Volgens mij hebben we ook zo'n winkeltje in Eindhoven. Eens een keer naar binnen toequote:Op woensdag 7 maart 2012 20:55 schreef MissSpooky het volgende:
Woah! Vandaag een winkel ingelopen waar ik normaal altijd langsloop. Dayumm wat veel 10cm+ hakkenvoor max. 30 euro.
*Gaat inkopen doen*
welke? Of bedoel je een van die chinese foute winkels? (abc, hyperbazaar etc)quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we ook zo'n winkeltje in Eindhoven. Eens een keer naar binnen toe
Ze zijn inderdaad fout maar bij de ABC heb ik wel 2 paar gave laarzen gehaaldquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welke? Of bedoel je een van die chinese foute winkels? (abc, hyperbazaar etc)
Hyperbazaar? Wie verzint datquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welke? Of bedoel je een van die chinese foute winkels? (abc, hyperbazaar etc)
Ah toch iemand gelezenquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
misschien kunnen we discussie over of oranje broeken wel of niet mooi zijn beter hier voeren:
Deel 1: Kleding, schoenen, en accessoires.
chinezenquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:01 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Hyperbazaar? Wie verzint dat
En het logo is dubbel. Dus het is net of je scheel kijkt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:01 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Hyperbazaar? Wie verzint dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |