heel mooi, zowel het model als de kleurquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:25 schreef ChicaChula het volgende:
Thankss allemaal
Ik hou echt van deze kleur.. En heb nog STEEDS geen paar heels gekocht in die kleur hahaha terwijl ik ze al mooi vond van louboutin, topshop, steve madden met de dikke hak.. en nu deze van steve madden:
[ afbeelding ]
ik heb zo'n soort kleur en moet je zeggen hoe mooi ik het ook vind. Geen idee hoe ik ze combineren ga.. Maar toch zijn ze echt super mooi!!quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:25 schreef ChicaChula het volgende:
Thankss allemaal
Ik hou echt van deze kleur.. En heb nog STEEDS geen paar heels gekocht in die kleur hahaha terwijl ik ze al mooi vond van louboutin, topshop, steve madden met de dikke hak.. en nu deze van steve madden:
[ afbeelding ]
Lak of geen lak?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik ben eigenlijk al een tijdje op zoek naar tankleurige heels voor bij donkerblauwe jurkjes, kan echt vrijwel niks vinden
Ik hou van een beetje minimalistisch, plateaus en een niet te dunne hak. Iemand?
Die bovenste heb ik dus in het zwart, briljante schoenenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:40 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Lak of geen lak?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zijn echt mooi, ook in die nudekleurquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die bovenste heb ik dus in het zwart, briljante schoenen
Ja dat had ik gezien idd, echt een mooie schoen!!!!!quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die bovenste heb ik dus in het zwart, briljante schoenen
Leuk! Vond ze in de winkel er helemaal niet zo tof uitzien, maar zo op de aan-foto's zijn ze leukquote:
Dit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:01 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Waarom vind iedereen felgekleurde hakken zo moeilijk combineren? Colorblocking is helemaal een hype...makkelijker wordt het niet![]()
Donequote:Op donderdag 8 maart 2012 12:06 schreef Miriampje het volgende:
Win een heel jaar gratis schoenen van NELLY
Ja precies.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit.
Gewoon met zwart en wit, of een extreme contrastkleur!
Als ik wat ben afgevallen koop ik een oranje skinny voor boven mijn donkerblauwe pumps
Ik zou denk ik voor een andere kleur gaan... niet oranje (ben je net een wottul)quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit.
Gewoon met zwart en wit, of een extreme contrastkleur!
Als ik wat ben afgevallen koop ik een oranje skinny voor boven mijn donkerblauwe pumps
oneens, want ik val keiveel af momenteel en oranje is supermodekleur deze zomerquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zou denk ik voor een andere kleur gaan... niet oranje (ben je net een wottul)
Ja, ik zeg het niet vanwege dik ofzo. Gewoon omdat ik oranje broeken niet mooi vind.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oneens, want ik val keiveel af momenteel en oranje is supermodekleur deze zomer
Da's gewoon smaakquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, ik zeg het niet vanwege dik ofzo. Gewoon omdat ik oranje broeken niet mooi vind.
hier een wottol op Uggsquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's gewoon smaakIk vind oranje tof
Groen zou ik dan weer wel kunnen waarderen...quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:24 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind die oranje broeken zo vetAlsook die groene skinny's
Maar ik durf ze niet zelf te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |