abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108830527
Hallo dames en heren.

het leek mij een leuk idee om een centraal/topic aan te maken over kleding, schoenen en accessoires.

Waar je je verlanglijstjes kunt neerzetten, of je nieuw gekochte spulletjes kunt showen. En eventuele vragen m.b.t. kleding, combineren, e.d. kunt stellen.

Nu schrijf ik ook al mee in het high heels topic, waar echt pareltjes voor bij komen. :9~ En nu leek het mij dus ook leuk om een centraler topic te openen over in het algemeen. Wat je er verder leuk bij kan combineren :) Wie weet komen we wel op leuke tips door anderen :)

Misschien niet goed voor de portemonnee maar wel voor de spiegel en jezelf. _O_

TS trapt af.

Dit jurkje met zulke schoenen vind ik leuk, alleen de schoenen kan ik nog nergens vinden :@ Wil wel het geheel voordat ik zo iets bestel.

En deze

En deze vind ik om de een of andere reden ook gaaf maar eigenlijk nog te duur.

Aanfoto's worden ook gepost, mits ik niet de enige ben die hier een gezellige boel van probeert te maken :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 07-03-2012 18:26:46 ]
  Miss 200.000.000! woensdag 7 maart 2012 @ 18:18:53 #2
367000 roos94
pi_108830552
leuk!
pi_108830704
Dankje ! :) kan ze alleen niet kleiner posten helaas
pi_108830850
Waar heb je de schoenen vandaan? _O_
  Miss 200.000.000! woensdag 7 maart 2012 @ 18:29:10 #5
367000 roos94
pi_108830906
Heb gister nog dit besteld op H&M site:

[ het broekje en het shirtje, draag er wel een panty ofzo onder nu nog. ]
dat spijkerjackje.

en zaterdag ga ik weer nieuwe vans kopen, heb al veel kleurtjes maar rood nog niet
pi_108830921
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:23 schreef kruidkoekje het volgende:
Dankje ! :) kan ze alleen niet kleiner posten helaas
Je kan ze kleiner maken, door =500 (of ander getal, aflopend is kleiner en oplopend hoger) tussen [img en ] te plaatsen, dus zo.

[img=500] http://i2.ztat.net/large/R/A/RA621C002-003@2.2.jpg [/img]
pi_108830984
quote:
17s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Waar heb je de schoenen vandaan? _O_
Die zijn van zalando, iron fist heten ze.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:29 schreef Mylene het volgende:

[..]

Je kan ze kleiner maken, door =500 (of ander getal, aflopend is kleiner en oplopend hoger) tussen [img en ] te plaatsen, dus zo.

[ [url= http://i2.ztat.net/large/R/A/RA621C002-003@2.2.jpg ]afbeelding[/url] ]
Oh dankje :@ ik probeerde large te veranderen in small maar dat werkte dus niet :+

@Roos94 die roze broek is mooi ja :Y en dat roze jasje heb ik in het blauw gepast in de winkel, was wel mooi.
pi_108855473
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:29 schreef roos94 het volgende:
Heb gister nog dit besteld op H&M site:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096508%2038007%2036%200879%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Leuk jasje!
Worry is a misuse of imagination
pi_108861334
En tassen?
Ik heb maandag ofzo een PH&T tas geklikt op shopvip. Hij is al binnen dus straks ga ik hem ophalen.
Hou niet zo van spullen met haren erop, maar dit was zo subtiel dat het denk ik wel meevalt.

Verder nog iets met wottol en preibroeken. Maar dat komt SQ wel uitleggen.
  donderdag 8 maart 2012 @ 13:33:10 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_108861396
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:30 schreef amaranta het volgende:
En tassen?
Ik heb maandag ofzo een PH&T tas geklikt op shopvip. Hij is al binnen dus straks ga ik hem ophalen.
Hou niet zo van spullen met haren erop, maar dit was zo subtiel dat het denk ik wel meevalt.

Heb je een foto?

Ik wil dus een oranje skinny jeans, maar amaranta vindt dat ik dan een wortel ben :(

En ik heb deze in bestelling O+

disclaimer
pi_108861497
Ik hou van felle skinny's! Ik heb zelf die hoge taille skinny's van Pieces die iedereen nu wel kent denk ik haha want ze hebben écht álle kleuren nu!

Ik heb de felblauwe.. Heb ook een felrode skinny en dan nog een felroze chino haha O+ zomerrrrrrrrr waar blijf je? :D

Dus ik zeg SQ: helemaal doen! Met donkerblauwe pumps kan ook best veel btw..

Deze chino:

(dit ben ik niet)
pi_108861898
Deze vind ik allemaal leuk:

(deze heb ik O+ )

pi_108862294
Zullen we er een regel van maken dat iedereen er altijd bijzet waar de spullen vandaan komen? Wel zo handig...
  donderdag 8 maart 2012 @ 14:10:25 #14
365231 Fera
Fire & Blood
pi_108862577
Ik ben momenteel bezig een nieuwe 'stijl' te ontwikkelen. Vintage kleding spreekt mij bijvoorbeeld heel erg aan:

Ik had van iemand topvintage.nl als tip gekregen. Pluspunt is de verscheidenheid aan modellen op de site, er zitten ook 'vollere' vrouwen bij, of vrouwen met meer tiet en kont. Dus ik heb dan ook een iets beter beeld over of het mij ook goed zal staan.

Verder vind ik de meeste artikelen op de site niet zo duur als ik had verwacht. En leuke dingen in de sale!
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_108862830
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:01 schreef eenleukenaam het volgende:
Zullen we er een regel van maken dat iedereen er altijd bijzet waar de spullen vandaan komen? Wel zo handig...
Sorry, zal t volgende x doen, zit nu niet meer achter mn laptop..

Maar de jeans kwamen van

Revolveclothing.com
Nelly.com
  donderdag 8 maart 2012 @ 14:25:18 #16
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_108863039
Zijn wel leuke kleurtjes die skinnys. Vooral de roze de blauwe en de groene
  donderdag 8 maart 2012 @ 15:51:52 #17
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_108865848
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:48 schreef ChicaChula het volgende:
Deze vind ik allemaal leuk:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
(deze heb ik O+ )

[ afbeelding ]
Oeh die groene skinny uit de eerste reeks O+

Een aantal jaar geleden had ik ook zo een felblauwe skinny, van de H&M volgens mij. Heb ik best vaak gedragen, alleen zat er opeens een draaipijp in :(
Verder draag ik eigenlijk ook alleen maar skinny jeans omdat die ook makkelijk in je schoenen gedragen kunnen worden en dat vind ik altijd net iets mooier uitzien.
吴 曼 迪
pi_108872913
quote:
7s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:30 schreef amaranta het volgende:
En tassen?

Tassen horen voor mij bij accessoires haha :P

quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 13:36 schreef ChicaChula het volgende:
Ik hou van felle skinny's! Ik heb zelf die hoge taille skinny's van Pieces die iedereen nu wel kent denk ik haha want ze hebben écht álle kleuren nu!

Ik heb de felblauwe.. Heb ook een felrode skinny en dan nog een felroze chino haha O+ zomerrrrrrrrr waar blijf je? :D

Dus ik zeg SQ: helemaal doen! Met donkerblauwe pumps kan ook best veel btw..

Deze chino:

[ afbeelding ]

(dit ben ik niet)
Die staat haar mooi zeg :o
pi_108875154
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:10 schreef Fera het volgende:
Ik ben momenteel bezig een nieuwe 'stijl' te ontwikkelen. Vintage kleding spreekt mij bijvoorbeeld heel erg aan:

[ afbeelding ]

Ik had van iemand topvintage.nl als tip gekregen. Pluspunt is de verscheidenheid aan modellen op de site, er zitten ook 'vollere' vrouwen bij, of vrouwen met meer tiet en kont. Dus ik heb dan ook een iets beter beeld over of het mij ook goed zal staan.

Verder vind ik de meeste artikelen op de site niet zo duur als ik had verwacht. En leuke dingen in de sale!
Zo'n soort stijl had ik een paar jaar geleden maar heb er niet veel meer van over.
Nog 1 kersenjurk maar sinds ik 5 kg ben afgevallen staat die echt niet mooi meer.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_108875187
En ik heb ook een felroze skinny, in de zomer vind ik dat echt zo tof!
Dus SQ gewoon kopen die oranje broek!!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_108879260
Hm, hoewel ik de gekleurde skinny altijd wel heel leuk vind. Vind ik wel dat je er het figuur voor moet hebben vind het vaak wat dikker maken en niet flatterend..

Ik heb vandaag deze
http://nelly.com/nl/kledi(...)rt-dress-479863-130/
en deze binnengekregen
http://nelly.com/nl/kledi(...)ort-dress-479863-29/

Plaatjes lukken niet helemaal..

Maar iemand enig idee wat ik hier voor kleur schoenen en jasje/vestje bij zou kunnen dragen?
pi_108881904
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:10 schreef Nevertheless. het volgende:
Hm, hoewel ik de gekleurde skinny altijd wel heel leuk vind. Vind ik wel dat je er het figuur voor moet hebben vind het vaak wat dikker maken en niet flatterend..

Ik heb vandaag deze
http://nelly.com/nl/kledi(...)rt-dress-479863-130/
en deze binnengekregen
http://nelly.com/nl/kledi(...)ort-dress-479863-29/

Plaatjes lukken niet helemaal..

Maar iemand enig idee wat ik hier voor kleur schoenen en jasje/vestje bij zou kunnen dragen?
Eerlijk gezegd denk ik dat een jasje of vestje het zomerse een beetje teniet zal doen. Maar als je het jurkje toch met kouder weer wil dragen zou ik er een zwart vestje bij doen. Geen jasje, daarvoor is het jurkje te vrolijk.
Heb je trouwens ook aan-foto's?
pi_108882023
Ik vind dit jurkje van nelly zo gaaf maar ze hebben het niet meer in mijn maat

pi_108882180
Die schoenen in de OP. :r :r :'(
Gekleurde broeken. :N }:|
pi_108882304
Pff nelly is geen goede site voor mij, zoveel gave jurkjes:

mja met zulke figuurtjes staan alle jurkjes leuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')