Je kan ze kleiner maken, door =500 (of ander getal, aflopend is kleiner en oplopend hoger) tussen [img en ] te plaatsen, dus zo.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:23 schreef kruidkoekje het volgende:
Dankje !kan ze alleen niet kleiner posten helaas
Die zijn van zalando, iron fist heten ze.quote:
Oh dankjequote:Op woensdag 7 maart 2012 18:29 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je kan ze kleiner maken, door =500 (of ander getal, aflopend is kleiner en oplopend hoger) tussen [img en ] te plaatsen, dus zo.
[ [url= http://i2.ztat.net/large/R/A/RA621C002-003@2.2.jpg ]afbeelding[/url] ]
Leuk jasje!quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:29 schreef roos94 het volgende:
Heb gister nog dit besteld op H&M site:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096508%2038007%2036%200879%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Heb je een foto?quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:30 schreef amaranta het volgende:
En tassen?
Ik heb maandag ofzo een PH&T tas geklikt op shopvip. Hij is al binnen dus straks ga ik hem ophalen.
Hou niet zo van spullen met haren erop, maar dit was zo subtiel dat het denk ik wel meevalt.
Verder nog iets met wottol en preibroeken. Maar dat komt SQ wel uitleggen.
Sorry, zal t volgende x doen, zit nu niet meer achter mn laptop..quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:01 schreef eenleukenaam het volgende:
Zullen we er een regel van maken dat iedereen er altijd bijzet waar de spullen vandaan komen? Wel zo handig...
Oeh die groene skinny uit de eerste reeksquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:48 schreef ChicaChula het volgende:
Deze vind ik allemaal leuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(deze heb ik)
[ afbeelding ]
Tassen horen voor mij bij accessoires hahaquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:30 schreef amaranta het volgende:
En tassen?
Ik heb maandag ofzo een PH&T tas geklikt op shopvip. Hij is al binnen dus straks ga ik hem ophalen.
Hou niet zo van spullen met haren erop, maar dit was zo subtiel dat het denk ik wel meevalt.
Verder nog iets met wottol en preibroeken. Maar dat komt SQ wel uitleggen.
Die staat haar mooi zegquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:36 schreef ChicaChula het volgende:
Ik hou van felle skinny's! Ik heb zelf die hoge taille skinny's van Pieces die iedereen nu wel kent denk ik haha want ze hebben écht álle kleuren nu!
Ik heb de felblauwe.. Heb ook een felrode skinny en dan nog een felroze chino hahazomerrrrrrrrr waar blijf je?
![]()
Dus ik zeg SQ: helemaal doen! Met donkerblauwe pumps kan ook best veel btw..
Deze chino:
[ afbeelding ]
(dit ben ik niet)
Zo'n soort stijl had ik een paar jaar geleden maar heb er niet veel meer van over.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:10 schreef Fera het volgende:
Ik ben momenteel bezig een nieuwe 'stijl' te ontwikkelen. Vintage kleding spreekt mij bijvoorbeeld heel erg aan:
[ afbeelding ]
Ik had van iemand topvintage.nl als tip gekregen. Pluspunt is de verscheidenheid aan modellen op de site, er zitten ook 'vollere' vrouwen bij, of vrouwen met meer tiet en kont. Dus ik heb dan ook een iets beter beeld over of het mij ook goed zal staan.
Verder vind ik de meeste artikelen op de site niet zo duur als ik had verwacht. En leuke dingen in de sale!
Eerlijk gezegd denk ik dat een jasje of vestje het zomerse een beetje teniet zal doen. Maar als je het jurkje toch met kouder weer wil dragen zou ik er een zwart vestje bij doen. Geen jasje, daarvoor is het jurkje te vrolijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:10 schreef Nevertheless. het volgende:
Hm, hoewel ik de gekleurde skinny altijd wel heel leuk vind. Vind ik wel dat je er het figuur voor moet hebben vind het vaak wat dikker maken en niet flatterend..
Ik heb vandaag deze
http://nelly.com/nl/kledi(...)rt-dress-479863-130/
en deze binnengekregen
http://nelly.com/nl/kledi(...)ort-dress-479863-29/
Plaatjes lukken niet helemaal..
Maar iemand enig idee wat ik hier voor kleur schoenen en jasje/vestje bij zou kunnen dragen?
Als je het in de lente wil dragen zou ik eerder voor een wit/creme dan voor een zwart vestje gaan! En als schoenen ook iets lichts, of camel/tankleurig. Donkerblauw zal er ook leuk bij staan denk ik.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:10 schreef Nevertheless. het volgende:
Hm, hoewel ik de gekleurde skinny altijd wel heel leuk vind. Vind ik wel dat je er het figuur voor moet hebben vind het vaak wat dikker maken en niet flatterend..
Ik heb vandaag deze
en deze binnengekregen
Maar iemand enig idee wat ik hier voor kleur schoenen en jasje/vestje bij zou kunnen dragen?
Ik hou ook heel erg van vintagequote:Op donderdag 8 maart 2012 14:10 schreef Fera het volgende:
Ik ben momenteel bezig een nieuwe 'stijl' te ontwikkelen. Vintage kleding spreekt mij bijvoorbeeld heel erg aan:
[ afbeelding ]
Ik had van iemand topvintage.nl als tip gekregen. Pluspunt is de verscheidenheid aan modellen op de site, er zitten ook 'vollere' vrouwen bij, of vrouwen met meer tiet en kont. Dus ik heb dan ook een iets beter beeld over of het mij ook goed zal staan.
Verder vind ik de meeste artikelen op de site niet zo duur als ik had verwacht. En leuke dingen in de sale!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind de plateau heels en de hoge taille broeken/rokken echt hélemaal fantastischEn ik wil graag een fel roodgekleurde skinny.. Maar ik durf het niet
Ik ben toch meestal meer van de subtielere kleurtjes denk ik
Moet ook erg wennen aan de nieuwe colour blocking mode; maar vindt het meeste wel tof
Trouwens: Die rok; met welke kleuren blouse/shirts zou ik die nog meer kunnen combineren??No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ohja die frontjes kunnen wisselen; normaal doe ik frontje af als ik die aan hebquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:19 schreef NoralyZ het volgende:
Wow wel heftig met die bril en strenge blik erbij, pfoe![]()
Je kan er sowieso zwart bij doen, misschien koraalrood als je voor echt knallen wil gaan, of donkergrijs, creme, mosterdgeel?, misschien bepaalde tinten roze?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik hou ook heel erg van vintage(en heb al meerdere dingen van de site gekocht
).
Mijn laatste aankoop daar (vage foto sorry):
die rokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind de plateau heels en de hoge taille broeken/rokken echt hélemaal fantastischEn ik wil graag een fel roodgekleurde skinny.. Maar ik durf het niet
Moet ook erg wennen aan de nieuwe colour blocking mode; maar vindt het meeste wel tof
Trouwens: Die rok; met welke kleuren blouse/shirts zou ik die nog meer kunnen combineren??Love it!
Het is een zwarte rok toch? Dan kan het met alles!Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
nee donkergroen... Wacht. Even van de site:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:20 schreef Lips het volgende:
[..]
die rokLove it!
Het is een zwarte rok toch? Dan kan het met alles!
Wit vestje en lichte pumps/sandalen (dus bijv. wit, grijs of nude).quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:10 schreef Nevertheless. het volgende:
Ik heb vandaag deze
en deze binnengekregen
Je bent schijnbaar de enige... (op deze post na dan).quote:
Dat blijkt. Denk dat vrouwen meer hype zijn over wat ze graag willen hebben met wishlists en andere lijstjes.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:09 schreef M1stral het volgende:
[..]
Je bent schijnbaar de enige... (op deze post na dan).
Koop 't rokje en soortgelijke top los.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik vind dit jurkje van nelly zo gaaf maar ze hebben het niet meer in mijn maat
[ afbeelding ]
Ik wil ook een (beetje) felgekleurde skinny! Weet alleen nog niet welke kleur ik aandurf.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:48 schreef ChicaChula het volgende:
Deze vind ik allemaal leuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(deze heb ik)
[ afbeelding ]
Ben je stevig?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:38 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mijn wensenlijstje is op dit moment weer eens heel lang, maar moet eigenlijk sparen enzo...![]()
oa dit:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2012/F90%2098939%2003000%2037%201536%203.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[],type[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2012/F90%2098643%2094035%2094%202071%200.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[],type[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/F80%2098561%20D0103%2066%201437%202.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[],type[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]
+ nog een aantal basic shirts....allemaal van de H&M
[ afbeelding ]
of in het zwart....van de invito
[ afbeelding ]
zoiets....maar dan anders :p van de sacha
ow enne....mijn stijl?! geen idee ik doe maar wat
Ik wil vanalles maar dat is altijd zo lastig combineren....dus ik heb altijd te weinig om aan te trekken
Nou stevig.....ik heb een buikje maar vind mezelf niet stevig.quote:
Je kleding.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Nou stevig.....ik heb een buikje maar vind mezelf niet stevig.
Waar maak je dat uit op eigenlijk?
Hahhaha is dat te zien aan 2 vesten 1 blazer en 2 paar schoenenquote:
[..]
).
gewoon doen......beetje opvallen kan geen kwaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind de plateau heels en de hoge taille broeken/rokken echt hélemaal fantastischEn ik wil graag een fel roodgekleurde skinny.. Maar ik durf het niet
[ Bericht 2% gewijzigd door Mylene op 10-03-2012 09:40:50 ]
[..]
).
Mooi Priem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind de plateau heels en de hoge taille broeken/rokken echt hélemaal fantastischEn ik wil graag een fel roodgekleurde skinny.. Maar ik durf het niet
Trouwens: Die rok; met welke kleuren blouse/shirts zou ik die nog meer kunnen combineren??een crčme blouse zou daar ook mooi bij staan denk ik
Edit: en dan bedoel ik nog lichter dan op de foto.
[ Bericht 1% gewijzigd door Unfckingtitled op 10-03-2012 12:55:47 ]Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Foto's!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Leuk topic!ik heb net forget your boyfriend heels besteld op Nelly en ik wil nog heel graag Iron Fist pumps.
zit nu mobiel, dus zal morgen ff plaatjes posten
Gaaf!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:00 schreef Masselpik het volgende:
Oke, de tweede man in dit topic. Ik wil graag hebben (Rick Owens Scuba):
[ afbeelding ]
Die iron fist heb ik, samen met de wolfbeatersquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Foto's!
Deze zijn nu onderweg:
[ afbeelding ]
Forget your boyfriend besteld op Nelly
En deze wil ik nog heul graag:
[ afbeelding ]Iron Fist
[ afbeelding ]
Iron fist te koop op www.ephat.nl volgens mij verkopen ze daar ook de schoenen uit de OP.
[..]
).
Ziet er leuk uit, wat je op die foto aan hebt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind de plateau heels en de hoge taille broeken/rokken echt hélemaal fantastischEn ik wil graag een fel roodgekleurde skinny.. Maar ik durf het niet
Trouwens: Die rok; met welke kleuren blouse/shirts zou ik die nog meer kunnen combineren??
Hoe bevalt de kleding van de site je eigenlijk? Hoe vallen de maten, groot of klein? En hoe is de kwaliteit?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Liefde die pumps. Zou je kunnen posten als je ze hebt gekregen hoe ze zitten? Volgens de website vallen ze erg klein. Ik ben nu aan t sparen ervoor namelijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Foto's!
Deze zijn nu onderweg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Iron Fist
[ afbeelding ]
Iron fist te koop op www.ephat.nl volgens mij verkopen ze daar ook de schoenen uit de OP.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:54 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Die iron fist heb ik, samen met de wolfbeaters(zie mijn fobo
)
Tuurlijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:21 schreef Nyan het volgende:
[..]
Liefde die pumps. Zou je kunnen posten als je ze hebt gekregen hoe ze zitten? Volgens de website vallen ze erg klein. Ik ben nu aan t sparen ervoor namelijk
Waar? Op nelly? Daar hebben ze ook de taupekleurige, paarse en rode dacht ikquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:38 schreef kruidkoekje het volgende:
Die fyb, ook nog steeds op men verlanglijst, handige/leuke site. Alleen ze hebben ze helaas alleen in t donker
Lelijkste schoenen ooit. Waar wil je die ooit bij gaan dragen zeg?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Foto's!
Deze zijn nu onderweg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Iron Fist
[ afbeelding ]
Alle 3?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:03 schreef Aliana het volgende:
[..]
Lelijkste schoenen ooit. Waar wil je die ooit bij gaan dragen zeg?
Idd zeg goeiedagquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:03 schreef Aliana het volgende:
[..]
Lelijkste schoenen ooit. Waar wil je die ooit bij gaan dragen zeg?
Ik ookquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Iron Fist heeft echt briljante schoenen, maar 100 euro voor pumps van imitatieleer is wel behoorlijk veel.
Ik heb er echt zo'n hekel aan als kleding veel te klein uitvalt.![]()
Ik heb laatst een jumpsuit in XL gekocht en die is alsnog een beetje te strak, terwijl ik vaak L heb en soms zelfs M.
De XS van die jumpsuit kunnen volgens mij alleen kleine meisjes dragen.
Ja pcies dat. Daarom heb ik zelf nog geen iron fist gekocht... Ik vind ze best duurquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Iron Fist heeft echt briljante schoenen, maar 100 euro voor pumps van imitatieleer is wel behoorlijk veel.
Ik heb er echt zo'n hekel aan als kleding veel te klein uitvalt.![]()
Ik heb laatst een jumpsuit in XL gekocht en die is alsnog een beetje te strak, terwijl ik vaak L heb en soms zelfs M.
De XS van die jumpsuit kunnen volgens mij alleen kleine meisjes dragen.
Ja, alle 3 echt.....quote:
Gelukkig verschillen smakenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:23 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ja, alle 3 echt.....![]()
De middelste spant de kroon, zo lelijk. Maar die andere 2 zijn niet veel beter.
Ben je zo'n emo wijf dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen smakenMaar in dat geval ga ik niet drie outfits posten.
En gezien onze smaak qua schoenen verschilt, zal dat qua kleding ook verschillen en heb ik genoeg wat ik daarop aan kan hoor
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:27 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ben je zo'n emo wijf dan?
En inderdaad, smaken verschillen.Gelukkig.
Ja, als je zegt dat je een bijpassende kledingstijl hebt.. Verwacht ik zoiets.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?En nee ik ben niet 'zo'n emo wijf'
En dit topic gaat ook voornamelijk om lijstjes en tips geven/vragen.. Dus waar wil je nu naartoe met je reactie?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:27 schreef Aliana het volgende:
[..]
Sorry, heb je een probleem?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En dit topic gaat ook voornamelijk om lijstjes en tips geven/vragen.. Dus waar wil je nu naartoe met je reactie?
Nee hoor. Ik vraag het me werkelijk afquote:
Ik zeg niet dat ik een bijpassende kledingstijl heb, maar dat ik genoeg heb wat ik daarop aan kanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:29 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ja, als je zegt dat je een bijpassende kledingstijl hebt.. Verwacht ik zoiets.
Fijn voor je meid.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vraag het me werkelijk af
Jesus ben je een troll ofzo? Je lijkt alleen maar commentaar op andermans smaak te hebben en als je niet weet hoe je schoenen moet combineren dan zegt dat meer over jou dan over de schoen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:27 schreef Aliana het volgende:
[..]
JAHOORquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:35 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Jesus ben je een troll ofzo? Je lijkt alleen maar commentaar op andermans smaak te hebben en als je niet weet hoe je schoenen moet combineren dan zegt dat meer over jou dan over de schoen.
"Ben je zo'n emo wijf dan" vind ik niet bepaald op een normale toon een vraag stellen. Maar goed, wie ben ik.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:37 schreef Aliana het volgende:
[..]
JAHOOROmdat ik mijn mening geef en een VRAAAG stel -geen constatering maak dus- ben ik meteen een troll?
Joh.
Eerst ben je bezig mensen vragen of ze dik zijn, dan wordt aan jou gevraagd wat je wel niet aantrekt en ga je gewoon verder met andere dingen afkraken. Lekker sfeertje zo ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:37 schreef Aliana het volgende:
[..]
JAHOOROmdat ik mijn mening geef en een VRAAAG stel -geen constatering maak dus- ben ik meteen een troll?
Joh.
Inderdaad, wie ben jij?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Ben je zo'n emo wijf dan" vind ik niet bepaald op een normale toon een vraag stellen. Maar goed, wie ben ik.
Ik vroeg of ze stevig was? En het is zo? Dus wat is daar afkrakend aan, het is de waarheid?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:39 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Eerst ben je bezig mensen vragen of ze dik zijn, dan wordt aan jou gevraagd wat je wel niet aantrekt en ga je gewoon verder met andere dingen afkraken. Lekker sfeertje zo ja.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:41 schreef Tamashii het volgende:
Jongens, het is gewoon een troll. Niet zo druk om maken!
Ik hou van omoda.nl. Zeker met sale. Vorige week Supertrash, jaja coole naam, pumps gekocht.
Jah ik vroeg me ook al af waarom ik haptequote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:41 schreef Tamashii het volgende:
Jongens, het is gewoon een troll. Niet zo druk om maken!
Ik hou van omoda.nl. Zeker met sale. Vorige week Supertrash, jaja coole naam, pumps gekocht.
Leer eens lezen, er staat dat je eerst aan iemand vraagt of ze 'stevig' is, degene stelt een vraag aan jou waarop jij gewoon verder gaat met je mening geven ipv je eigen smaak eens te laten zien.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:42 schreef Aliana het volgende:
[..]
Inderdaad, wie ben jij?
[..]
Ik vroeg of ze stevig was? En het is zo? Dus wat is daar afkrakend aan, het is de waarheid?![]()
Ik zei totaal niet dat het negatief was, dat jij nou zo'n instelling hebt en dat meteen negatief interpreteert. Tsja, niet mijn probleem.
Soms is het sterker dan jezelf.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jah ik vroeg me ook al af waarom ik hapte
Welke gekocht? Foto?
Ja, wie zegt dat ik daar behoefte aan heb. Mens.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:44 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Leer eens lezen, er staat dat je eerst aan iemand vraagt of ze 'stevig' is, degene stelt een vraag aan jou waarop jij gewoon verder gaat met je mening geven ipv je eigen smaak eens te laten zien.
Die zijn ook geweldig inddquote:
Echt belachelijk mooi indd.quote:
Schattig! Heb je daar niet van die belachelijk kleine voetjes in?quote:
Jupquote:
Oeh errrrrg tof ook....quote:
Ja dat heb ik ook wel, wil ook nog steeds een paar aqua pumps.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die zijn ook geweldig indd
Maar ik ben bang dat ik die binnen de kortste keren verpest![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupIk wil graag de groene of rode ! Als ik de rode koop.. kan ik die combineren met groene skinny of felblauwe
Of de groene en dan rode skinny kopen whaooo de keuzes!
Maar... ik mag pas iets nieuw kopen begin juli; dus nog even wachten dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |