ja.....wie mooi wil zijn........quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:17 schreef Maria2.0 het volgende:
Ja denk dat ik hem ga vast tapen inderdaad, ze doen toch niks aan gebroken tenen. Het ergste vind ik dat op hakken lopen nu wat lastiger is. En toch doe ik het nog steeds
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:11 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik hou me nog keurig aan mijn koopverbod! Het is best zwaar. Zeker nu ik 4 paar schoenen heb die weg mogen en je kortingsbonnen krijgt van Madden![]()
Oh en ik geloof dat mijn middelteentje is gebroken ofzo, doet echt helse pijn
Ah wow, die zijn mooi! Linkje (kan ze zo 1-2-3 niet op de site vinden)?quote:
Nee de meeste schoenen waren laag zelfsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Dus ze werkt in een winkel waar ze hoge hakken verkopen maar ze kan zelf niet op hoge hakken lopen?
Ik heb de praxis gewerkt en zal een groot % van de spullen die ze daar verkopen nooit gebruiken/ kunnen hanteren of wat dan ook.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Dus ze werkt in een winkel waar ze hoge hakken verkopen maar ze kan zelf niet op hoge hakken lopen?
Ik ookquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:40 schreef Lips het volgende:
Ik heb echt l super veel complimenten gekregen over m'n blauwe pumps![]()
Zowel van bekenden als van wildvreemden
Wat een leuke pumpsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:21 schreef PriemGirl het volgende:
En vandaag had vriend schoenen nodig... Dus ik ga mee.. Kijk wat bij de vrouwenschoenen en zie 1 paar erg leuke pumps; maar ja... Heb al zoveel schoenen laatste weken gekocht; dus ik zeg niks. Kijk er naar en zet ze terug.. Zegt mijn vriend: 'Hoe duur? Pak ze maar mee'![]()
![]()
[ afbeelding ]
Verkoopster zei nog: Nou daar loop jij makkelijk op weg ! Op zo'n hoge hakken... Zonder er bij na te denken zeg ik "Deze zijn niet zo hoog hoor..."Maar zij had ze ook aan gehad en kon er niet op lopen
![]()
Hak is maar een 9 cm dus valt hask mee en lopen erg fijn
Awwquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:43 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Wat een leuke pumpswaarschijnlijk niets voor mij maar wel leuk...
ik denk dat ik hou van jouw stijl
Hihi komt goed uit! Want ik dacht dat 31 maart morgen was.. Maar dat was dus vandaagquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
leuk hoor priem!
Chica, sorry voor de late reactie, maar morgen blijkt toch niet goed uit te komen
Wat zij vindt moet ze maar naar de politie brengen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
vanavond op 13,5 cm naar een feestje bij mijn schoonmoeder die vindt dat ik niet op hakken kan lopen
amarantaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat zij vindt moet ze maar naar de politie brengen.
Whutquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
vanavond op 13,5 cm naar een feestje bij mijn schoonmoeder die vindt dat ik niet op hakken kan lopen
Oh leuuuukquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:03 schreef Maria2.0 het volgende:
Ha! You show 'em![]()
Ik heb Iron Fists gehad van manlief![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |