ja.....wie mooi wil zijn........quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:17 schreef Maria2.0 het volgende:
Ja denk dat ik hem ga vast tapen inderdaad, ze doen toch niks aan gebroken tenen. Het ergste vind ik dat op hakken lopen nu wat lastiger is. En toch doe ik het nog steeds
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:11 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik hou me nog keurig aan mijn koopverbod! Het is best zwaar. Zeker nu ik 4 paar schoenen heb die weg mogen en je kortingsbonnen krijgt van Madden![]()
Oh en ik geloof dat mijn middelteentje is gebroken ofzo, doet echt helse pijn
Ah wow, die zijn mooi! Linkje (kan ze zo 1-2-3 niet op de site vinden)?quote:
Nee de meeste schoenen waren laag zelfsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Dus ze werkt in een winkel waar ze hoge hakken verkopen maar ze kan zelf niet op hoge hakken lopen?
Ik heb de praxis gewerkt en zal een groot % van de spullen die ze daar verkopen nooit gebruiken/ kunnen hanteren of wat dan ook.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Dus ze werkt in een winkel waar ze hoge hakken verkopen maar ze kan zelf niet op hoge hakken lopen?
Ik ookquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:40 schreef Lips het volgende:
Ik heb echt l super veel complimenten gekregen over m'n blauwe pumps![]()
Zowel van bekenden als van wildvreemden
Wat een leuke pumpsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:21 schreef PriemGirl het volgende:
En vandaag had vriend schoenen nodig... Dus ik ga mee.. Kijk wat bij de vrouwenschoenen en zie 1 paar erg leuke pumps; maar ja... Heb al zoveel schoenen laatste weken gekocht; dus ik zeg niks. Kijk er naar en zet ze terug.. Zegt mijn vriend: 'Hoe duur? Pak ze maar mee'![]()
![]()
[ afbeelding ]
Verkoopster zei nog: Nou daar loop jij makkelijk op weg ! Op zo'n hoge hakken... Zonder er bij na te denken zeg ik "Deze zijn niet zo hoog hoor..."Maar zij had ze ook aan gehad en kon er niet op lopen
![]()
Hak is maar een 9 cm dus valt hask mee en lopen erg fijn
Awwquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:43 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Wat een leuke pumpswaarschijnlijk niets voor mij maar wel leuk...
ik denk dat ik hou van jouw stijl
Hihi komt goed uit! Want ik dacht dat 31 maart morgen was.. Maar dat was dus vandaagquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
leuk hoor priem!
Chica, sorry voor de late reactie, maar morgen blijkt toch niet goed uit te komen
Wat zij vindt moet ze maar naar de politie brengen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
vanavond op 13,5 cm naar een feestje bij mijn schoonmoeder die vindt dat ik niet op hakken kan lopen
amarantaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat zij vindt moet ze maar naar de politie brengen.
Whutquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
vanavond op 13,5 cm naar een feestje bij mijn schoonmoeder die vindt dat ik niet op hakken kan lopen
Oh leuuuukquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:03 schreef Maria2.0 het volgende:
Ha! You show 'em![]()
Ik heb Iron Fists gehad van manlief![]()
[ afbeelding ]
Oh oké, bedankt voor de uitlegquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:49 schreef Maria2.0 het volgende:
De hoogte van de hak die wordt aangegeven is doorgaans gewoon de hoogte van de hak. Als er plateau bij zit dan kan je dat dus van de hakhoogte af halen.
Je kunt overigens op 13 cm zonder plateau lopen hoor, of het comfortabel is durf ik te betwijfelen. Zelf vind ik een cm of 10/11 wel de max zonder plateau omdat ik anders erg veel last krijg van de bal van mijn voet.
Iron Fists zijn tof!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:03 schreef Maria2.0 het volgende:
Ha! You show 'em![]()
Ik heb Iron Fists gehad van manlief![]()
[ afbeelding ]
Zijn ze van Tamaris? Die hebben ook van die bloemetjes. Zag ze twee weken geleden hier in Duitsland. Vind ze leuk, maar weet niet of ik ze durf aan te doen. zijn nogal opvallend.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:21 schreef PriemGirl het volgende:
En vandaag had vriend schoenen nodig... Dus ik ga mee.. Kijk wat bij de vrouwenschoenen en zie 1 paar erg leuke pumps; maar ja... Heb al zoveel schoenen laatste weken gekocht; dus ik zeg niks. Kijk er naar en zet ze terug.. Zegt mijn vriend: 'Hoe duur? Pak ze maar mee'![]()
![]()
[ afbeelding ]
Verkoopster zei nog: Nou daar loop jij makkelijk op weg ! Op zo'n hoge hakken... Zonder er bij na te denken zeg ik "Deze zijn niet zo hoog hoor..."Maar zij had ze ook aan gehad en kon er niet op lopen
![]()
Hak is maar een 9 cm dus valt hask mee en lopen erg fijn
Van Marco Tozzi. Ik vind ze wel leuk op een opvallende broek zoals ik vandaag aan hadquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:27 schreef nikky het volgende:
[..]
Zijn ze van Tamaris? Die hebben ook van die bloemetjes. Zag ze twee weken geleden hier in Duitsland. Vind ze leuk, maar weet niet of ik ze durf aan te doen. zijn nogal opvallend.
Haha mijn schoonmoeder zegt altijd dat ze het apart blijft vinden dat ik op van die pinnen kan lopenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WhutWat een onzin zeg....
Mijne blijft maar zeggen dat ze het zo knap vindt dat ik er op kan lopen... En uiteindelijk heeft schoonpa onze schoenen nog betaald ookHij had opdracht gekregen van schoonmoeder dat ie moest betalen
[..]
Oh leuuuuk
Dat voorover vallen door een schuin plateau gebeurt mij ook nogquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha mijn schoonmoeder zegt altijd dat ze het apart blijft vinden dat ik op van die pinnen kan lopenvooral opdat mijn schoonzusje (zusje van het broertje van mijn vriend.. is dat een schoonzusje?) en ik altijd samen op minimaal 12 cm komen aanhobbelen.
Mijn moeder vindt het allemaal maar wat prachtig maar kan er zelf niets mee. Laatst had ze mijn blauwe pumps van nelly aan maar viel ze bijna voorover omdat die een schuin plateau hebben, hilarisch
geweldig... ennn wat waren de reakties?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
Pehehehe ja hier ben ik de enige zowat... En mijn moeder vindt het ook geweldigquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha mijn schoonmoeder zegt altijd dat ze het apart blijft vinden dat ik op van die pinnen kan lopenvooral opdat mijn schoonzusje (zusje van het broertje van mijn vriend.. is dat een schoonzusje?) en ik altijd samen op minimaal 12 cm komen aanhobbelen.
Mijn moeder vindt het allemaal maar wat prachtig maar kan er zelf niets mee. Laatst had ze mijn blauwe pumps van nelly aan maar viel ze bijna voorover omdat die een schuin plateau hebben, hilarisch
Mijn moeder absoluut niet! Door mij heeft ze vorige jaar het aller eerste paar hakken ooit gekocht en die zijn zo'n 5 cm hoog. Daarmee stapt ze echt door de kamer als een dressuurpaardquote:Op zondag 1 april 2012 09:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehe ja hier ben ik de enige zowat... En mijn moeder vindt het ook geweldigDoet ze allemaal ook aan om te kijken of zij er op kan lopen. 1 paar kan ze ook zo mee weglopen; die bovenin bandjes heeft; maar de echte pumps houdt ze niet op
Maar ze zei dat ze 'in haar tijd' ook áltijd zo'n hoge schoenen droeg
![]()
Dat was bij mij wel zoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:22 schreef Maria2.0 het volgende:
Lief, met die bloemetjes![]()
Weet iemand hoe de pumps van Iron Fist vallen? Kan ik gewoon veilig een 39 nemen?
New Look komt naar Amsterdam,quote:Op zondag 1 april 2012 13:53 schreef Maria2.0 het volgende:
Hebben jullie bij bestellen bij New Look nooit importkosten? Geloof overigens niet dat Iron Fist daar veel goedkoper is toch?
OEH PICSquote:Op maandag 2 april 2012 14:22 schreef Mirjam het volgende:
het onmogelijke is gebeurd, ik heb pumps gekocht
ik heb een maat groter genomen dan ik eigenlijk heb, dat leek (met blote voeten ff gepast) precies te passen
Ik heb van Blnk die blauwe met dikke hak en daar ben ik super tevreden over. Heb alleen geen Madden Girls dus kan niet vergelijken...quote:Op maandag 2 april 2012 19:58 schreef electronique het volgende:
hoe is trouwens de kwaliteit van de madden girl pumps? ben aan het twijfelen tussen die zwarte pumps met dikkere hak van blink en madden girl. welke raden jullie aan?
oh oke! blijft het (nep)suede ook mooi? want ik heb bv een paar van shick en daar was het suede al na een paar keer dragen zo bij het breedste stuk van mijn voet niet mooi meerquote:Op maandag 2 april 2012 20:18 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb van Blnk die blauwe met dikke hak en daar ben ik super tevreden over. Heb alleen geen Madden Girls dus kan niet vergelijken...
Ik vind ze leuk.quote:
Die zijn echt mooi.quote:Op maandag 2 april 2012 16:34 schreef Selyn het volgende:
Ik mocht van mezelf een cadeautje kopen, maar ben een beetje kieskeurig dus inmiddels 2 maanden verder en nog geen schoenen!
Kom ik ze vrijdag eindelijk tegen! DE schoenen!
269,45 euro! oeps, dat was nou ook niet echt de bedoeling.
[ afbeelding ]
in het echt zijn ze veeeel mooier!
maar ja, even aangeraakt en geaaid en omgedraaid.. Wist dat als ik ze zou passen dat ik ze dan waarschijnlijk niet meer zou vergeten, maar blijkbaar was aaien al te veel![]()
Dus nu wil ik 's kijken waar ik ze nog meer kan vinden, maar weet het merk niet...
Toevallig iemand die het logootje herkend of zo?
Zulke schoenen vind ik echt heel erg lelijk.quote:Op maandag 2 april 2012 19:42 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
ik zoek eigenlijk pumps met zo'n metaal achtige punt, zoiets als louis vuitton had, en nowhere (louis vuitton is te duur en nowhere uitverkocht)
waar ergens kan ik zoiets krijgen?
girl, ik heb nog nóóit op hakken gelopen, zelfs geen hakjesquote:Op maandag 2 april 2012 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk.Maar een beetje te laag voor mij.
En anders FYB maar. Ahah.quote:Op maandag 2 april 2012 20:42 schreef Probability het volgende:
Ik wil de FYB heels en eigenlijk vind ik dat mijn B ze voor mij moet kopen
Ik heb ze nog niet zo heel lang maat ze zien er nog uit als nieuw en heb ze al wel met vanalles gedragen.quote:Op maandag 2 april 2012 20:22 schreef electronique het volgende:
[..]
oh oke! blijft het (nep)suede ook mooi? want ik heb bv een paar van shick en daar was het suede al na een paar keer dragen zo bij het breedste stuk van mijn voet niet mooi meer
Die vind ik niet zo mooi,quote:Op maandag 2 april 2012 22:23 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Oh jongens ik heb zo'n hakkenhonger
Maar mag van mezelf geen schoenen kopen tot eind vd maand.
Ik heb er vertrouwen in dat t gaat lukken
Als het zover is wil ik misschien deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoooooolyshit!quote:Op maandag 2 april 2012 22:23 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Oh jongens ik heb zo'n hakkenhonger
Maar mag van mezelf geen schoenen kopen tot eind vd maand.
Ik heb er vertrouwen in dat t gaat lukken
Als het zover is wil ik misschien deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze vind ik zo mooi,quote:Op maandag 2 april 2012 22:28 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Ooh ik ben zo verliefd op die hak....
Je hebt ook die met die dikke botten, maar die vind ik te dik voor alledag..
Ik dus niet, blijkbaarquote:Op maandag 2 april 2012 22:28 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Ooh ik ben zo verliefd op die hak....
Je hebt ook die met die dikke botten, maar die vind ik te dik voor alledag..
Weet ik veul, ik kijk op dit moment gewoon lekker naar plaatjes,quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:08 schreef Cher- het volgende:
Wat is de prijs? Alweer lelijk, typisch hakken voor mensen die denken dat ze een goede en vooral 'eigen' stijl hebben vind ik.
Ik denk niks over jou. Ik ken je niet. Ik vind dat gewoon zulke hakken. Wel iets voor Lady Ga Ga trouwens.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Weet ik veul, ik kijk op dit moment gewoon lekker naar plaatjes,.
Je mag van mij denken wat je wilt,.
Of zich gewoon geen kut aantrekken van wat een ander zo nodig moet vinden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:08 schreef Cher- het volgende:
typisch hakken voor mensen die denken dat ze een goede en vooral 'eigen' stijl hebben vind ik.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
Of zich gewoon geen kut aantrekken van wat een ander zo nodig moet vinden.
Oh die zijn leuk!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:50 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik voor onder mijn nieuwe mantelpakje
Ik vind ze spuuglelijk maar wel ongelovelijk vet! maar dat komt waarschijnlijk meer door mijn beroepquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Tja, ik niet.
Ik vind deze van Dsquared ook super.
[ afbeelding ]
je bent chiropractor?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind ze spuuglelijk maar wel ongelovelijk vet! maar dat komt waarschijnlijk meer door mijn beroep
http://www.stevemadden.nl/product/248710/steve-madden/beige/pump/quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:01 schreef kieskleurig het volgende:
Ik ben nieuw in dit topic, maar een notoire schoenenverslaafde met een collectie van 100+ pumps/laarzen/slippers etc![]()
Ik ben nu op zoek naar een paar mooie nude pumps, maar dan niet van lak of suède.
hebben jullie misschien tips?
Oh en ik heb mijn zinnen gezet op Mossto pumps, pumps met een verwisselbare hak![]()
Iemand hier bekend met dat merk?
Die zijn inderdaad erg mooi, maar ik zoek een nog lichtere kleur.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.stevemadden.nl/product/248710/steve-madden/beige/pump/
Die heb ik in het zwart, maar vind de nude ook erg mooi
wtf zijn die nou maar 70 maar?? Urge to order tze black onesquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.stevemadden.nl/product/248710/steve-madden/beige/pump/
Die heb ik in het zwart, maar vind de nude ook erg mooi
nee alleen de nudes zijn 70.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
wtf zijn die nou maar 70 maar?? Urge to order tze black ones
*edit: Nvm; zwarte zijn wel nog gewoon 100
Had je die bruine al binnen? Picquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee alleen de nudes zijn 70.
En Kieskleurig, ze zijn echt heel licht hoor.
nee, de T&T code klopt niet die ze me hebben gegeven volgens mijquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Had je die bruine al binnen? PicIk vind ze op de foto niet mooi; maar ben toch benieuwd hoe ze er uit zien
had jij zowel blink pumps als steve madden pumps? ben tussen de twee aan het kiezen en vraag me af welke het beste zitten en mooi blijvenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, de T&T code klopt niet die ze me hebben gegeven volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |