Good for you!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
Vandaag eindelijk begonnen met les 1 van start to run 2011
Zie de edit. Griep en hardlopen zijn geen vrienden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Slacker, hier heb ik nog echt van gehoord.
Ik ook hoor, Rechtsedirecte!quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik kan het antwoord wel raden...
Het heeft met koorts te maken. Als je koorts hebt, mag je nooit gaan hardlopen. Dat kan inderdaad leiden tot hartproblemen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je hoest: do not run. Je kan er nare hartproblemen van krijgen. Snotneus, niet erg, je kan lopen, hoesten, zeer af te raden.
Herstel! Het heeft met griep te maken. Griep en hardlopen zijn recipe for disaster aangezien de infectie kan overslaan op het hart.
Bedankt. Het einddoel van StR is om 3 km te lopen binnen 30 minuten. Maar vorig jaar heb ik enkele keren samen met m'n broertje hardgelopen, 5 km binnen 30 minuten. Daar komt bij dat ik elke dag zo'n 25 km fiets, dus conditie heb ik wel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:31 schreef Liesje68 het volgende:
@ DeHovenier : in ieder geval succes met het lopen!
Moeten zij vooral doen. Hebben ze over een paar dagen pijn, omdat ze niet opgebouwd hebbenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef Saninl het volgende:
Verdomme.
2 volslanke collega's die nooit iets hebben gelopen hebben net even mijn dorp door hardgelopen (uur lang)...
Zit ik met mijn 12e les evy terwijl ik allang een sport beoefen
Niet naar anderen kijken helpt een hoopquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef Saninl het volgende:
Verdomme.
2 volslanke collega's die nooit iets hebben gelopen hebben net even mijn dorp door hardgelopen (uur lang)...
fixedquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Moeten zij vooral doen. Hebben ze over een paar dagen pijn, omdat ze niet opgebouwd hebben
ai, fijn voor de pezen, spieren en gewrichtenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef Saninl het volgende:
Verdomme.
Nice, die heb ik ook! Ben alleen nog geen ervaringsdeskundige dus of dit nou dé schoen is weet ik niet. Leuk jasje ook!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:15 schreef GotC het volgende:
Zo, ik heb nieuwe schoenen
Na aardig wat heen en weer geren voor de camera kwamen we uit op de Saucony ProGrid Stabel CS2 incl een extra zooltje. Maximaal ondersteunend, al heb ik niet veel last van overpronatie blijkt. Liep ook prima op een neutrale schoen, maar beter op deze. Tsja!
[ afbeelding ]
Ook nog een mooi jasje erbij gekocht, aangezien het jasje dat ik 6 jaar geleden bij de AH had gekocht toch wel op wasHéél gek. Iig, Gore Air So Lady shirt, half windstopper
[ afbeelding ]
Heb nog oranje veters erbij gekregenPast bij m'n oranje shirt.
Al wezen rennen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 06:51 schreef Viking84 het volgende:
Hee, het schema ligt eruit.
Anyway, er kan weer 5 km bij (op Endomondo 4,25, dat klopt, want ik had pas na 5 minuten ontvangst met m'n Garmin. Note to self: nog 5 minuten eerder opstaan en een stukje wandelen om ontvangst te krijgen)
Had eigenlijk door willen rennen tot de Garmin ook 5 km geregistreerd had, maar ik kakte een beetje in op het laatst en meteen je huis ingaan is natuurlijk veel verleidelijker dan 750 meter rondjes rennen voor je huis, dus de volgende keer moet ik even zorgen dat ik niet bij huis uitkom, in zo'n geval.
hier vanavond een avondje bankhangen dan morgen een 10km trail wedstrijd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:18 schreef Jumparound het volgende:
vanavond lange duurloop, 90 minuten...
Ik zie er nu nog wel wat tegen op...
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:25 schreef Viking84 het volgende:
Hier zondag weer 10 km.
En nee, je mag geen discipline overkopen, datisstom, want die heb ik zelf hard nodig.
Zo snel al, dat is dan een nieuw paar schoenen per jaar / ander half jaar. Kan nog best een duur geintje worden danquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
een beetje loper zou zijn/haar schoenen na zo'n 600-800km moeten vervangen.
Sinds dat wij een enorme trampoline kregen waar zeker 6 man op kon en waar op stond dat er maar 1 persoon op mag, neem ik dat soort adviezen niet echt serieus meer.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:47 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Zo snel al, dat is dan een nieuw paar schoenen per jaar / ander half jaar. Kan nog best een duur geintje worden dan.
8 maandenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:47 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Zo snel al, dat is dan een nieuw paar schoenen per jaar / ander half jaar. Kan nog best een duur geintje worden dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |