11 daysquote:
Malle jij.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de meet as zat is. Ff snel alles omgezet.
Zeker vreemd. Nu we midden in de narigheid zitten het kabinet op scherp zetten. Hij weet zijn momentje goed te kiezen.quote:
Ja beeeeeetje jammer.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:05 schreef 3-voud het volgende:
"Ik blijf dit kabinet steunen..."
Veel illusies in elkaar gedonderd.
Politiek pur sang.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker vreemd. Nu we midden in de narigheid zitten het kabinet op scherp zetten. Hij weet zijn momentje goed te kiezen.
Sun tzu. Belangrijke beslissingen worden snel genomen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Malle jij.
De 31e pas. Maar dat staat gelukkig ook in het topic.
Sun Tzu. Alle oorlogen zijn gebaseerd op decepties.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Sun tzu. Belangrijke beslissingen worden snel genomen.
Fapfapfap. Waar op de markt zit je nu?quote:
Deflector shield onquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sun Tzu. Alle oorlogen zijn gebaseerd op decepties.
Ik zou met hem wel iets kunnen drinken aan de bar. Uiteraard hou ik het bij een cola. Met een aantal PVV'ers zou ik mijn vuisten moeten gebruiken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:16 schreef Tamashii het volgende:
Toch komt hij zo wel aardig over. Sympathiek bijna.
Vooruitgang. Ik moet eigenlijk slapen..20 uur wakkerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fapfapfap. Waar op de markt zit je nu?
De vooruitgang is nicequote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vooruitgang. Ik moet eigenlijk slapen..20 uur wakker
Onnodige vraag. Had Hero al beantwoord.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:22 schreef Sloggi het volgende:
Een vraag die ik nog niemand heb horen stellen: wat betekent dit voor de steun van het CDA aan deze coalitie?
Kamikaze ?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:22 schreef Sloggi het volgende:
Een vraag die ik nog niemand heb horen stellen: wat betekent dit voor de steun van het CDA aan deze coalitie?
Nee hoor. Hero kan wel zeggen dat hij het kabinet onverdroten steunt, maar dit voorval doet natuurlijk nog verder af aan de betrouwbaarheid van de PVV.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Onnodige vraag. Had Hero al beantwoord.
Zie het. Je vraag verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee hoor. Hero kan wel zeggen dat hij het kabinet onverdroten steunt, maar dit voorval doet natuurlijk nog verder af aan de betrouwbaarheid van de PVV.
Hmm, kom weinig op het Wilhelminaplein.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Leuk. Maar Cafe wilhamina is leuker.
Ik bedoelde ook niet dat de vraag aan Brinkman gesteld had moeten worden, maar ik heb Frits Wester noch mijn immers intelligente mede-fokkers over het CDA horen praten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zie het. Je vraag verkeerd gelezen.
Dan nog, dat is aan het CDA om te beantwoorden.
De keurslager. Gem leeftijd ++25 veel biologische klokjes gaan daar af.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm, kom weinig op het Wilhelminaplein.
Te oud, sorryquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De keurslager. Gem leeftijd ++25 veel biologische klokjes gaan daar af.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De keurslager. Gem leeftijd ++25 veel biologische klokjes gaan daar af.
twitter:Koningin_NL twitterde op dinsdag 20-03-2012 om 13:36:14Lex laat een geluidswagen rond het #Catshuis rijden die nonstop heel hard "No more Heroes anymore" draait. De plaaggeest. #brinkman #pvv reageer retweet
Dualisme. Laat het kabinet het pakket maar in de Kamer verdedigen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
Kabinet wil gewoon doorgaan. Snap het wel, maar hoe kun je nou rekenen op de steun van zowel de SGP als Brinkman, terwijl beide partijen niet aanwezig zijn bij de onderhandelingen in het Catshuis. Dat is toch geen basis voor een kabinet? En vooral niet onder deze economische omstandigheden.
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
Ik weet niet van wie dat account is, maar die persoon is geniaal.
Ik weet niet of dit de tijd is om afhankelijk te zijn van de grillen van Brinkman en de mannenbroeders. Natuurlijk, tot op zekere hoogte kan de oppositie uitkomst bieden, maar als Samsom de daad bij het woord voegt, worden het hilarische tijden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dualisme. Laat het kabinet het pakket maar in de Kamer verdedigen.
Houzee!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:07 schreef remlof het volgende:
14.00 uur: CDA-fractievoorzitter van Haersma Buma wil eerst overleg met de coalitiepartijen over wat er moet worden gedaan. Voor hem is het dus niet zeker dat het CDA door kan met het kabinet.
http://www.volkskrant.nl/(...)an-met-kabinet.dhtml
Interessant wordt het sowieso.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit de tijd is om afhankelijk te zijn van de grillen van Brinkman en de mannenbroeders. Natuurlijk, tot op zekere hoogte kan de oppositie uitkomst bieden, maar als Samsom de daad bij het woord voegt, worden het hilarische tijden.
Die 2de zin is een aanname voor stemmingmakerij. Beetje populistische trekjes a Geert.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:07 schreef remlof het volgende:
14.00 uur: CDA-fractievoorzitter van Haersma Buma wil eerst overleg met de coalitiepartijen over wat er moet worden gedaan. Voor hem is het dus niet zeker dat het CDA door kan met het kabinet.
http://www.volkskrant.nl/(...)an-met-kabinet.dhtml
Kansen voor de pragmatici bij GroenLinks en D66quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit de tijd is om afhankelijk te zijn van de grillen van Brinkman en de mannenbroeders. Natuurlijk, tot op zekere hoogte kan de oppositie uitkomst bieden, maar als Samsom de daad bij het woord voegt, worden het hilarische tijden.
Ja, die zijn gek zeker.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kansen voor de pragmatici bij GroenLinks en D66.
Kunduz.quote:
Alleen hebben ze nu naar verhouding wel een beetje te veel invloed. Dankzij zak hooi Rutte.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Even om terug te koppelen naar het vorige deel in de reeks; mijn stem op de SGP is zeker geen protest- of strategische stem.
Het is voor mij een deugdelijke partij die de politiek erg serieus neemt. Met een hoog percentage aan aangenomen moties, vrij behoorlijke voorstellen in het algemeen en weinig 'gedraai' vind ik dat ze goed bezig zijn.
Een Nederland dat door deze partij geregeerd wordt, lijkt mij vreselijk. Maar een Nederland waar deze partij alleen maar een beetje invloed heeft, dat is volgens mij niet verkeerd.
Mag hopen dat GL daar lering uit heeft getrokken.quote:
Goede argumentatie, ook al kan ik mij absoluut niet vinden in de standpunten van deze partij.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Even om terug te koppelen naar het vorige deel in de reeks; mijn stem op de SGP is zeker geen protest- of strategische stem.
Het is voor mij een deugdelijke partij die de politiek erg serieus neemt. Met een hoog percentage aan aangenomen moties, vrij behoorlijke voorstellen in het algemeen en weinig 'gedraai' vind ik dat ze goed bezig zijn.
Een Nederland dat door deze partij geregeerd wordt, lijkt mij vreselijk. Maar een Nederland waar deze partij alleen maar een beetje invloed heeft, dat is volgens mij niet verkeerd.
Straks krijg hij nog een gebiedsverbod.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dion Graus stalkt de mensen van de VWA
Die meerderheid zal het probleem niet zijn verwacht ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:20 schreef remlof het volgende:
14.16 uur: CDA-fractievoorzitter Sybrand van Haersma Buma wil ervan verzekerd zijn dat de uitkomsten van de onderhandelingen in het Catshuis straks kunnen rekenen op de steun van een meerderheid in de Tweede Kamer. Het vertrek van Hero Brinkman uit de PVV-fractie 'raakt' wat hem betreft aan de steun van gedoogpartner PVV.
Van Haersma Buma wil dat er binnen de coalitie overlegd wordt over de huidige politieke situatie. Er moeten volgens hem moeilijke maatregelen worden genomen, waardoor het in zijn ogen 'essentieel' is dat er steun van een meerderheid in het parlement is.
Dat komt omdat moslims de islam en de mens niet kunnen scheiden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:23 schreef De_Guidance het volgende:
"De islam is een middeleeuwse ideologie, maar mensen kunnen niet worden weggezet als tweederangs burgers."
Het wordt steeds ingewikkelder
10 dagen. Meer heb ik niet nodigquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:26 schreef De_Guidance het volgende:
Maar goed , na deze breuk kan het kabinet niet veel meer hebben.
Ga jij het kabinet laten vallen?quote:
Gek genoeg denk ik er ook zo over. Ondanks dat de VVD het dit keer niet gaat trekken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:34 schreef Voorschrift het volgende:
Geef mij maar nieuwe verkiezingen, ben wel klaar met die PVV clowns.
Nu pas?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:34 schreef Voorschrift het volgende:
Paar weken terug bitelde je het kabinet en hun beleid nog als een van de beste ooit. Zo snel omgeslagenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gek genoeg denk ik er ook zo over. Ondanks dat de VVD het dit keer niet gaat trekken.
Ach, die vent weet toch heel niet waar die het over heeft man.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Paar weken terug bitelde je het kabinet en hun beleid nog als een van de beste ooit. Zo snel omgeslagen?
Een uitspraak van een ware econoom.quote:
Hooguit een schaal met bitterballenquote:
Eigenlijk ben ik ook al uitgelachen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:34 schreef Voorschrift het volgende:
Die PVV was ik altijd al zat, maar nu hebben we ineens 2 PVV's.quote:
Vingers zal je likken, vuile rechtse!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die PVV was ik altijd al zat, maar nu hebben we ineens 2 PVV's.
Nee, ik heb er wel vertrouwen in dat de VVD volgende verkiezingen ook gewoon wint.quote:
Das het punt. Heeft niets met het beleid te maken. Dat vind ik nog steeds oke.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Paar weken terug bitelde je het kabinet en hun beleid nog als een van de beste ooit. Zo snel omgeslagen?
Dat eerste lijkt verdacht veel op de meute van Samsom.quote:
En dan een leuk Paars+-kabinetquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik heb er wel vertrouwen in dat de VVD volgende verkiezingen ook gewoon wint.
Geen verhaal dusquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Das het punt. Heeft niets met het beleid te maken. Dat vind ik nog steeds oke.
Sfeer in Nederland is gewoon kut. Uiteraard ligt de oorzaak bij mekkerende en zuur links.
En dan de PvdA erbij, die gaan vast de woning- en arbeidsmarkt hervormenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
Nieuwe verkiezingen nu. Ja, goed plan.
Gewoon wat extreme dingen roeptoereren en snoepen bij PVV-A en PVV-B.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik heb er wel vertrouwen in dat de VVD volgende verkiezingen ook gewoon wint.
...quote:Dion Graus over het vertrek van zijn collega: 'Gelukkig hebben we nog Sisi, Pepsi en Fanta.'
Dat deze combinatie het geen 4,5 jaar vol zou houden lijkt me toch een zekerheid van op voorhand?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
Nieuwe verkiezingen nu. Ja, goed plan.
Je hebt me besmet.quote:
PvdA kan me reet kussen, die kale idioot moet koste wat 't kost van 't pluche weggehouden worden.quote:
Ik zou dan eerder zeggen door de juridische werkelijkheid heen kijken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een uitspraak van een ware econoom.
Verbale instemming is bindend.
quote:
quote:
PvdA levert ministers na deze periode sowieso.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
PvdA kan me reet kussen, die kale idioot moet koste wat 't kost van 't pluche weggehouden worden.
Hij past gewoon bedrijfstechnische wetgeving toe, foutief maar wel begrijpelijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder zeggen door de juridische werkelijkheid heen kijken.
Vogelaarquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
PvdA levert ministers na deze periode sowieso.
Nooit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klinkt niet zo slecht, maar ik heb toch liever Paars+.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:41 schreef GSbrder het volgende:
VVD - D66 - CDA dan maar.
Als pechtold wat weg kan snoepen bij Sap en het CDA weet op te krabbelen, lijkt me dat niet zo gek.
Tja het is jullie afsplitsing.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederlandse politiek anno 2012 mensen.
Eh?quote:
John Leerdam.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:41 schreef De_Guidance het volgende:
Maar dan is de VVD kwetsbaar voor populistisch rechts van de PVV.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Klinkt niet zo slecht, maar ik heb toch liever Paars+.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederlandse politiek anno 2012 mensen.
Dat weet ik niet. Ik weet alleen wél dat dit niet het moment is voor nieuwe verkiezingen. Men is meer bezig met elkaar kapot maken dan het land regeren lijkt wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat deze combinatie het geen 4,5 jaar vol zou houden lijkt me toch een zekerheid van op voorhand?
Dat gaat echt lukken. CDA heeft 15 zetels straks en D66 idem. Whoehoe, een kabinet met 60 zetels.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:41 schreef GSbrder het volgende:
VVD - D66 - CDA dan maar.
Als pechtold wat weg kan snoepen bij Sap en het CDA weet op te krabbelen, lijkt me dat niet zo gek.
Misschien moeten we eens met Poetin bellen of hij nog tips heeft. VVD-D66-CDA is het beste kabinet, maar de kiezer wil dat op dit moment nog niet zien en dus moet je maatregelen nemen om te voorkomen dat er domme dingen gebeuren zoals stemmen op PVV, PvdA en SP.quote:
Geen nieuwe verkiezingen; D66 en GL bij CDA en VVD.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik weet alleen wél dat dit niet het moment is voor nieuwe verkiezingen. Men is meer bezig met elkaar kapot maken dan het land regeren lijkt wel.
Alsof dat met die Samsom niet zou gebeuren.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Daan ga je wel met Roemer of Geert Nederland nog meer afbreken
Hmm. Het zou prettig zijn als de verkiezingen nog even uitblijven, dan kan het Samsom-effect wat van zijn flow verliezen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Misschien moeten we eens met Poetin bellen of hij nog tips heeft. VVD-D66-CDA is het beste kabinet, maar de kiezer wil dat op dit moment nog niet zien en dus moet je maatregelen nemen om te voorkomen dat er domme dingen gebeuren zoals stemmen op PVV, PvdA en SP.
Ja net zo realistisch als een GL-SGP kabinet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat gaat echt lukken. CDA heeft 15 zetels straks en D66 idem. Whoehoe, een kabinet met 60 zetels.
15 zetels? Met een PVV die uit elkaar valt en echt niet en masse naar de SP overstapt?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat gaat echt lukken. CDA heeft 15 zetels straks en D66 idem. Whoehoe, een kabinet met 60 zetels.
Yup. Dat links vs. rechts was nog nooit zo erg als nu. Je wordt moe van dat kinderlijke gemekker van links.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik weet alleen wél dat dit niet het moment is voor nieuwe verkiezingen. Men is meer bezig met elkaar kapot maken dan het land regeren lijkt wel.
Goed punt. Hij moet zich eerst een beetje vast gaan lopen in de slangenkuil die PvdA heet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm. Het zou prettig zijn als de verkiezingen nog even uitblijven, dan kan het Samsom-effect wat van zijn flow verliezen.
Natuurlijk niet en als je het per se uit rechts perspectief wil bekijken minder dan met Geert of Roemer.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof dat met die Samsom niet zou gebeuren.
Dat is ideologisch lastig. Ik snap wel dat heel pragmatisch-sociaal-liberaal midden Nederland op Paars hoopt, een vereniging van de klassieke rechtse VVD en de sociaal-democratische PvdA, maar met een polariserende politiek moet de VVD de zetels weghouden bij de PVV en de PvdA terugwinnen van de SP.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja net zo realistisch als een GL-SGP kabinet.
Nee, de PvdA heeft gewoon afgedaan, cordon sanitaire om die zooi.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Natuurlijk niet en als je het per se uit rechts perspectief wil bekijken minder dan met Geert of Roemer.
Het is sowieso een van de drie en vanuit rechts gezien is de PvdA dan de beste optie.
Maar goed , ik denk dat ze bij de PvdA nu sowieso zoiets hebben van graag of niet.
En dan een kabinet met Geert of Roemer want dat bevalt zo goed of is in het belang van liberaal rechts ?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm. Het zou prettig zijn als de verkiezingen nog even uitblijven, dan kan het Samsom-effect wat van zijn flow verliezen.
Ja, en toen werd je wakker.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
15 zetels? Met een PVV die uit elkaar valt en echt niet en masse naar de SP overstapt?
Dan zie ik liever een CDA met 20 - 21 zetels, D66 met 15 en VVD met 40.
Oh, die luxe-positie hebben ze?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:46 schreef De_Guidance het volgende:
Maar goed , ik denk dat ze bij de PvdA nu sowieso zoiets hebben van graag of niet.
Cordon sanitair om je moeder.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, de PvdA heeft gewoon afgedaan, cordon sanitaire om die zooi.
quote:
Geert en Roemer bevallen allebei niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En dan een kabinet met Geert of Roemer want dat bevalt zo goed of is in het belang van liberaal rechts ?
Aldus de persoon die het vaakst rept over 'die linksen dit en linksen dat'.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yup. Dat links vs. rechts was nog nooit zo erg als nu. Je wordt moe van dat kinderlijke gemekker van links.
Dat denken al die PvdA'ers zelf wel, dat verder niemand geinteresseerd is in hun geblaat zien ze niet.quote:
Je praat bullshit , je wil liever Geert of de SP en je enige argumenten zijn emotioneel dus ik moet je moeder er wel bij betrekken.quote:
Links is de sjaak met de SP clowns en wat groenlinks-grut die het met moedertje Sap ook niet voor elkaar hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja hoor rechts is de sjaak met de PVV clowns en een tegenstribbelende 12 zetels CDA.
Dan maar Belgische praktijken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:48 schreef GSbrder het volgende:
Zoals de peilingen nu staan; SP met 30, PVV met 30 en dan nog splinterrechts en de dierenclubjes, dan moet eigenlijk bij een Paars+ het hele midden meedoen, wellicht inclusief CDA.
Hoogste urgentie heeft dus om SP en PVV terug te snoeien.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:48 schreef GSbrder het volgende:
Zoals de peilingen nu staan; SP met 30, PVV met 30 en dan nog splinterrechts en de dierenclubjes, dan moet eigenlijk bij een Paars+ het hele midden meedoen, wellicht inclusief CDA.
Ik wil helemaal niet liever Geert of de SP, hoe kom je daar nou weer bij.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je praat bullshit , je wil liever Geert of de SP en je enige argumenten zijn emotioneel dus ik moet je moeder er wel bij betrekken.
Holleeder is weer vrij.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hoogste urgentie heeft dus om SP en PVV terug te snoeien.
Klopt jij wil als rechtse natuurlijk met Roemer 70% belasting op de rijken of met Geert alle hervormingen dwarsbomen en animals cops.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat denken al die PvdA'ers zelf wel, dat verder niemand geinteresseerd is in hun geblaat zien ze niet.
Nee, gekkie, we willen geen van beiden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je praat bullshit , je wil liever Geert of de SP en je enige argumenten zijn emotioneel dus ik moet je moeder er wel bij betrekken.
Hoequote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hoogste urgentie heeft dus om SP en PVV terug te snoeien.
Nee, ik wil als rechtse natuurlijk de PvdA met 60% belasting op de rijken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt jij wil als rechtse natuurlijk met Roemer 70% belasting op de rijken of met Geert alle hervormingen dwarsbomen en animals cops.
Ik wens je veel succes bij het vormen van een kabinet zonder de PvdA, de SP of de PVV.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, gekkie, we willen geen van beiden.
De SP is kut en de PVV is kut, als ze deze constructie laten valen door Pintman al helemaal.
Maar de PvdA is de laatste tijd ook niet de meest liberale of soepele partij op links.
We kunnen ook gewoon de SP en PVV verbiedenquote:
Is ons met dit kabinet ook gelukt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes bij het vormen van een kabinet zonder de PvdA, de SP of de PVV.
En ik wens jou veel succes bij het vormen van een kabinet zonder de SP, de PVV, het CDA of de SGP.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes bij het vormen van een kabinet zonder de PvdA, de SP of de PVV.
Verbod op partijen met een P in de naam. Dan zij we ook gelijk van Samsom af.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon de SP en PVV verbieden.
Dat was een inkoppertjequote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is ons met dit kabinet ook gelukt.
Met photoshop kan je Geert wel pijn doen, ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De AIVD onderzoek laten doen ofzo?
Ik denk dat dat het eerste punt is wat ze bij de PvdA laten vallen tijdens onderhandelingen. Bij de SP niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik wil als rechtse natuurlijk de PvdA met 60% belasting op de rijken.
Dan zijn we van alle partijen af behalve CU, CDA, VVD, GL en D66.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Verbod op partijen met een P in de naam. Dan zij we ook gelijk van Samsom af.
"Ik denk" koop ik niks voor.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het eerste punt is wat ze bij de PvdA laten vallen tijdens onderhandelingen. Bij de SP niet.
Nou en hoe, alle liberale principes overboord!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is ons met dit kabinet ook gelukt.
Ik kan leven met het CDA als het moet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En ik wens jou veel succes bij het vormen van een kabinet zonder de SP, de PVV, het CDA of de SGP.
Ja want de PvdA is wel o zo liberaal.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou en hoe, alle liberale principes overboord!
Laten vallen ten koste van een of andere onzinnige minima-ombuiging om maar de zwakkeren te kunnen blijven knuffelen. Tevens moeten we ons conformeren aan het vrouwenquotum, de progressieve partijen kunnen onmogelijk tegen de babyboomers ingaan en krijgen we een premier die de hele godgandse dag afstand loopt te nemen van de opmerkingen van Geert Wilders, omdat we anders internationale schade zouden oplopen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het eerste punt is wat ze bij de PvdA laten vallen tijdens onderhandelingen. Bij de SP niet.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Exodus van welvarend en ondernemend Nederland, 't is maar waar je blij mee moet zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens wordt de SP straks gewoon de grootste.
Ik moet helemaal niets.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik kan leven met het CDA als het moet.
Zo zouden jullie ook tegenover de PvdA
moeten staan mijns inziens.
Sowieso liberaler dan de VVD.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja want de PvdA is wel o zo liberaal.
Proest.
Daar is een Yes Minister aflevering over. Als Hacker premier wordt, dan zijn er twee andere kandidaten die in eerste instantie het meest voor de hand liggen. Maar Hacker krijgt van Sir Humphrey documenten doorgespeeld waarin over beide belastende informatie staat zodat ze Hacker premier kunnen laten worden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met photoshop kan je Geert wel pijn doen, ja.
Alsof conservatief rechts liberale principes heeftquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou en hoe, alle liberale principes overboord!
Nee, maar de PvdA heeft zich ook nooit liberaal genoemd, al neeg haar beleid er wel vaak heel erg naar.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja want de PvdA is wel o zo liberaal.
Proest.
My ass.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar de PvdA heeft zich ook nooit liberaal genoemd, al neeg haar beleid er wel vaak heel erg naar.
Al haar sociale principes overboord. Het is maar waar je blij van wordt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar de PvdA heeft zich ook nooit liberaal genoemd, al neeg haar beleid er wel vaak heel erg naar.
Dan moet de VVD zich niet meer liberaal noemen. En dat doet ze nog wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof conservatief rechts liberale principes heeft
Omdat de VVD een conservatieve en liberale vleugel heeft.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet de VVD zich niet meer liberaal noemen. En dat doet ze nog wel.
Zeg, flapdrol, nou effe dimmenquote:
Ja al dat gezeur over of de VVD liberaal is of niet, wat zal mij 't aan me kont roesten, ik heb niks met D66 praktijken.quote:
Ik behoor niet tot de liberale tak.quote:
Kloten ass schijt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja al dat gezeur over of de VVD liberaal is of niet, wat zal mij 't aan me kont roesten, ik heb niks met D66 praktijken.
Kinky.quote:
Wel tot de schijttak?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik behoor niet tot de liberale tak.
In jouw ogen vast wel.quote:
Alsof je D66 het alleenrecht op het liberalisme moet geven.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja al dat gezeur over of de VVD liberaal is of niet, wat zal mij 't aan me kont roesten, ik heb niks met D66 praktijken.
Waar gaat het overquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:02 schreef De_Guidance het volgende:
PVV mijn ass
PvdA schijt
VVD klotenschijt
PVV kutschijt
CDA spetterpoep?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:02 schreef De_Guidance het volgende:
PVV mijn ass
PvdA schijt
VVD klotenschijt
PVV kutschijt
Van het gezeur word ik ook moe, maar er is in Nederland grote noodzaak tot meer economisch liberalisme, dus wat dat betreft kun je prima liberaal blijven.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook niks met laissez faire met sociaal sausje.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof je D66 het alleenrecht op het liberalisme moet geven.
Dan eindig je met een liberaal Nederland waar dat zo ongeveer inhoudt dat je abortus of euthanasie mag plegen wanneer het je uitkomt, maar nog niet een euro mag uitgeven die een ander niet heeft.
Het is niet eens laissez-faire meer.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook niks met laissez faire met sociaal sausje.
Amen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Van het gezeur word ik ook moe, maar er is in Nederland grote noodzaak tot meer economisch liberalisme, dus wat dat betreft kun je prima liberaal blijven.
Dat is Nederland sowieso, daarom heb ik ook niks met onze definitie van liberaal, of laat ik het zo zeggen, de PvdA en D66 definitie van liberaal.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is niet eens laissez-faire meer.
Het is gewoon sociaal-democratie met wat lossere ethische normen.
Economisch liberalisme heb ik niks op tegen, au contraire zelfs.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Van het gezeur word ik ook moe, maar er is in Nederland grote noodzaak tot meer economisch liberalisme, dus wat dat betreft kun je prima liberaal blijven.
Je krijgt sowieso bitterballen. Bij een val voor 31 maart van VS en mij, zonder val van dit kabinet van remlof.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Misschien moeten we van Haersma Buma even inlichten over die bitterballen. Als ze dan toch het kabinet willen laten vallen binnen afzienbare tijd bij het CDA, doe het dan iig voor 31 maart.
Het begint. Recht scheurt!quote:
Ik dacht dat het andersom was?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je krijgt sowieso bitterballen. Bij een val voor 31 maart van VS en mij, zonder val van dit kabinet van remlof.
Jullie noemen me al sinds st. Juttemis liberaal, de enige die het juist heeft gehad altijd is GS.quote:
Vreemde weddenschap dan, juist degene die niets te vieren heeft moet dan dus met de bitterballen aan komen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je krijgt sowieso bitterballen. Bij een val voor 31 maart van VS en mij, zonder val van dit kabinet van remlof.
Nou, die mogen we van mij ook niet vergeten, maar dat is ook niet het geval nu dit kabinet de koopzondagen niet verruimd. Zo wordt het door de D66 soms gesteld; alsof je geen echte liberaal meer bent als er een minuscuul stukje christelijke wetgeving overblijft. Dan wijs ik liever op alle hypocriete economische standpunten die de D66 inneemt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is Nederland sowieso, daarom heb ik ook niks met onze definitie van liberaal, of laat ik het zo zeggen, de PvdA en D66 definitie van liberaal.
Ik heb je nooit liberaal genoemd, masochist.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jullie noemen me al sinds st. Juttemis liberaal, de enige die het juist heeft gehad altijd is GS.
Dus stfu.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Vreemde weddenschap dan, juist degene die niets te vieren heeft moet dan dus met de bitterballen aan komen.
Conservafistjequote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jullie noemen me al sinds st. Juttemis liberaal, de enige die het juist heeft gehad altijd is GS.
Dus stfu.
D66 retoriek luister ik sowieso niet naar, Pechtold zeikt nog meer dan een ongestelde huisvrouw, en vaak met eenzelfde onderbouwing.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou, die mogen we van mij ook niet vergeten, maar dat is ook niet het geval nu dit kabinet de koopzondagen niet verruimd. Zo wordt het door de D66 soms gesteld; alsof je geen echte liberaal meer bent als er een minuscuul stukje christelijke wetgeving overblijft. Dan wijs ik liever op alle hypocriete economische standpunten die de D66 inneemt.
Wij zijn democratisch, daarom is de PVV stom.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
D66 retoriek luister ik sowieso niet naar, Pechtold zeikt nog meer dan een ongestelde huisvrouw, en vaak met eenzelfde onderbouwing.
Klopt. Dat kan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:10 schreef waht het volgende:
Je kan best conservatief op bepaalde vlakken zijn en liberaal op andere.
Jazeker, stop de persen, dat kan.
Dat is waar, ik meen me nog te herinneren dat hij ballonnetjes zat kapot te prikken met "130" erop.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wij zijn democratisch, daarom is de PVV stom.
Dat idee ja. Gelukkig is er meer geluid dan alleen het anti-PVV geluid.
Als je heel goed luistert.
Juist.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:11 schreef GSbrder het volgende:
Je kan ook voor legalisering van alle drugs zijn zonder zelf maar een hijsje te nemen.
Afgezien van fundamentalistische dogmatici zal ook voor niemand opgaan dat ze enkel conservatief dan wel liberaal zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:10 schreef waht het volgende:
Je kan best conservatief op bepaalde vlakken zijn en liberaal op andere.
Jazeker, stop de persen, dat kan.
Ik heb er een POL-prijs aan overgehoudenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Afgezien van fundamentalistische dogmatici zal ook voor niemand opgaan dat ze enkel conservatief dan wel liberaal zijn.
Of voor het leger zonder zelf te vechten...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:11 schreef GSbrder het volgende:
Je kan ook voor legalisering van alle drugs zijn zonder zelf maar een hijsje te nemen.
Of voor vrij wapenbezit zonder zelf met pipa’s en prikkers rond te lopen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Of voor het leger zonder zelf te vechten...
quote:Nieuwe poll: Welk Hero-liedje heeft u zojuist op een even actuele als hilarische wijze op uw Facebookwall gepost?
a) Hero - Mariah Carey. Omdat ze net dood is, of was dat die andere?
b) Toen ik je zag - Hero. Omdat hij ook ergens uit gestapt is.
c) Hero - Enrique Iglesias. Omdat hij net als Hero uit de kast durft te komen.
d) Hero - Nickelback. Omdat een ironische Nickelback verwijzing me zeker 12 likes gaat opleveren
Een monolitische uitspraak.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Afgezien van fundamentalistische dogmatici zal ook voor niemand opgaan dat ze enkel conservatief dan wel liberaal zijn.
We shall see, anderhalve week overleven zal nog een hele prestatie zijn voor dit aangeschoten kabinet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar de kans dat remlof iets te vieren heeft is klein, dus hij mag trakteren.
Dit kabinet overleeft naar alle waarschijnlijkheid de Catshuisgesprekken nog wel, onzekerheid is wel toegenomen op langere termijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:00 schreef remlof het volgende:
[..]
We shall see, anderhalve week overleven zal nog een hele prestatie zijn voor dit aangeschoten kabinet.
Zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:07 schreef von_Preussen het volgende:
Samson zal met dit kabinet de vloer aanvegen, eventueel samen met Gert.
Gelukkig komen er verkiezingen aan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
Die stemmingsrondes doen me altijd goed.
"Wie is er voor? SP, PvdD, PvdA, GL, D66".
"Verworpen".
Voor die journalist bij Feuten. Wat een dwaas.quote:
Die journalist uit Feutenquote:
'Ga toch lekker naar het midden-oosten, ik hoop dat de Joden winnen'quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:12 schreef waht het volgende:
[..]
Voor die journalist bij Feuten. Wat een dwaas.
Wat een held was dat.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
'Ga toch lekker naar het midden-oosten, ik hoop dat de Joden winnen'
Dat was de aanstichter van mijn ongenoegen ja.quote:
En dat op de Publieke Omroepquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
'Ga toch lekker naar het midden-oosten, ik hoop dat de Joden winnen'
Meer stemmen naar de populisten dus meer ongenoegen in POLCAFE.quote:
En na die lach?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik moest ook kortstondig luid lachen.
Waarschijnlijk <inspect element> i.p.v. <copy image URL> in Chrome?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom heb je de broncode in je bericht?
Je zapte halverwege weg van Feuten naar Jiskefet?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ergerde ik mij aan die dronken van Binsbergen.
Lief zijn!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:18 schreef waht het volgende:
[..]
Meer stemmen naar de populisten dus meer ongenoegen in POLCAFE.
Nee.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je zapte halverwege weg van Feuten naar Jiskefet?
Computer is op hol, denk ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk <inspect element> i.p.v. <copy image URL> in Chrome?
Computers zijn nog erger dan abortus.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Weten jullie of computers links of rechts zijn?
Technocratenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Weten jullie of computers links of rechts zijn?
Yo Aldi, ouwe SGPert.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die zijn recht door zee.
Euthanasie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:46 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Computers zijn nog erger dan abortus.
Ze zijn cijferfetisjisten.quote:
Doe eens svp?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou, die mogen we van mij ook niet vergeten, maar dat is ook niet het geval nu dit kabinet de koopzondagen niet verruimd. Zo wordt het door de D66 soms gesteld; alsof je geen echte liberaal meer bent als er een minuscuul stukje christelijke wetgeving overblijft. Dan wijs ik liever op alle hypocriete economische standpunten die de D66 inneemt.
Klopt. En rechtlijnig dat ze zijn. Daar valt gewoon niet me te praten. Toch vind ik ze aardig.quote:
Ik weet niet of computers daar wel van houden. Computer zijn weer wel voorspelbaarder dan Du_ke.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:09 schreef TitusPullo het volgende:
Eigenlijk zijn ze geen cijferfetisjisten, want cijferfetisjisten houden niet van willekeurige bewerkingen.
Hopelijk gaat de langstudeerboete dan niet door. Al ben ik geen student meer, deze maatregel is echt te gek...quote:
Die her_tog.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet of computers daar wel van houden. Computer zijn weer wel voorspelbaarder dan Du_ke.![]()
Computers doen nooit katten door de bami.
Wat is dit voor vulgaire vertoning.quote:
U voert de tricolore van een muitziek ras.quote:
Voert dat ras het tijgerpatroon?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:07 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
U voert de tricolore van een muitziek ras.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |