11 daysquote:
Malle jij.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de meet as zat is. Ff snel alles omgezet.
Zeker vreemd. Nu we midden in de narigheid zitten het kabinet op scherp zetten. Hij weet zijn momentje goed te kiezen.quote:
Ja beeeeeetje jammer.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:05 schreef 3-voud het volgende:
"Ik blijf dit kabinet steunen..."
Veel illusies in elkaar gedonderd.
Politiek pur sang.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker vreemd. Nu we midden in de narigheid zitten het kabinet op scherp zetten. Hij weet zijn momentje goed te kiezen.
Sun tzu. Belangrijke beslissingen worden snel genomen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Malle jij.
De 31e pas. Maar dat staat gelukkig ook in het topic.
Sun Tzu. Alle oorlogen zijn gebaseerd op decepties.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Sun tzu. Belangrijke beslissingen worden snel genomen.
Fapfapfap. Waar op de markt zit je nu?quote:
Deflector shield onquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sun Tzu. Alle oorlogen zijn gebaseerd op decepties.
Ik zou met hem wel iets kunnen drinken aan de bar. Uiteraard hou ik het bij een cola. Met een aantal PVV'ers zou ik mijn vuisten moeten gebruiken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:16 schreef Tamashii het volgende:
Toch komt hij zo wel aardig over. Sympathiek bijna.
Vooruitgang. Ik moet eigenlijk slapen..20 uur wakkerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fapfapfap. Waar op de markt zit je nu?
De vooruitgang is nicequote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vooruitgang. Ik moet eigenlijk slapen..20 uur wakker
Onnodige vraag. Had Hero al beantwoord.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:22 schreef Sloggi het volgende:
Een vraag die ik nog niemand heb horen stellen: wat betekent dit voor de steun van het CDA aan deze coalitie?
Kamikaze ?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:22 schreef Sloggi het volgende:
Een vraag die ik nog niemand heb horen stellen: wat betekent dit voor de steun van het CDA aan deze coalitie?
Nee hoor. Hero kan wel zeggen dat hij het kabinet onverdroten steunt, maar dit voorval doet natuurlijk nog verder af aan de betrouwbaarheid van de PVV.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Onnodige vraag. Had Hero al beantwoord.
Zie het. Je vraag verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee hoor. Hero kan wel zeggen dat hij het kabinet onverdroten steunt, maar dit voorval doet natuurlijk nog verder af aan de betrouwbaarheid van de PVV.
Hmm, kom weinig op het Wilhelminaplein.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Leuk. Maar Cafe wilhamina is leuker.
Ik bedoelde ook niet dat de vraag aan Brinkman gesteld had moeten worden, maar ik heb Frits Wester noch mijn immers intelligente mede-fokkers over het CDA horen praten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zie het. Je vraag verkeerd gelezen.
Dan nog, dat is aan het CDA om te beantwoorden.
De keurslager. Gem leeftijd ++25 veel biologische klokjes gaan daar af.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm, kom weinig op het Wilhelminaplein.
Te oud, sorryquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De keurslager. Gem leeftijd ++25 veel biologische klokjes gaan daar af.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De keurslager. Gem leeftijd ++25 veel biologische klokjes gaan daar af.
twitter:Koningin_NL twitterde op dinsdag 20-03-2012 om 13:36:14Lex laat een geluidswagen rond het #Catshuis rijden die nonstop heel hard "No more Heroes anymore" draait. De plaaggeest. #brinkman #pvv reageer retweet
Dualisme. Laat het kabinet het pakket maar in de Kamer verdedigen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
Kabinet wil gewoon doorgaan. Snap het wel, maar hoe kun je nou rekenen op de steun van zowel de SGP als Brinkman, terwijl beide partijen niet aanwezig zijn bij de onderhandelingen in het Catshuis. Dat is toch geen basis voor een kabinet? En vooral niet onder deze economische omstandigheden.
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
Ik weet niet van wie dat account is, maar die persoon is geniaal.
Ik weet niet of dit de tijd is om afhankelijk te zijn van de grillen van Brinkman en de mannenbroeders. Natuurlijk, tot op zekere hoogte kan de oppositie uitkomst bieden, maar als Samsom de daad bij het woord voegt, worden het hilarische tijden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dualisme. Laat het kabinet het pakket maar in de Kamer verdedigen.
Houzee!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:07 schreef remlof het volgende:
14.00 uur: CDA-fractievoorzitter van Haersma Buma wil eerst overleg met de coalitiepartijen over wat er moet worden gedaan. Voor hem is het dus niet zeker dat het CDA door kan met het kabinet.
http://www.volkskrant.nl/(...)an-met-kabinet.dhtml
Interessant wordt het sowieso.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit de tijd is om afhankelijk te zijn van de grillen van Brinkman en de mannenbroeders. Natuurlijk, tot op zekere hoogte kan de oppositie uitkomst bieden, maar als Samsom de daad bij het woord voegt, worden het hilarische tijden.
Die 2de zin is een aanname voor stemmingmakerij. Beetje populistische trekjes a Geert.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:07 schreef remlof het volgende:
14.00 uur: CDA-fractievoorzitter van Haersma Buma wil eerst overleg met de coalitiepartijen over wat er moet worden gedaan. Voor hem is het dus niet zeker dat het CDA door kan met het kabinet.
http://www.volkskrant.nl/(...)an-met-kabinet.dhtml
Kansen voor de pragmatici bij GroenLinks en D66quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit de tijd is om afhankelijk te zijn van de grillen van Brinkman en de mannenbroeders. Natuurlijk, tot op zekere hoogte kan de oppositie uitkomst bieden, maar als Samsom de daad bij het woord voegt, worden het hilarische tijden.
Ja, die zijn gek zeker.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kansen voor de pragmatici bij GroenLinks en D66.
Kunduz.quote:
Alleen hebben ze nu naar verhouding wel een beetje te veel invloed. Dankzij zak hooi Rutte.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Even om terug te koppelen naar het vorige deel in de reeks; mijn stem op de SGP is zeker geen protest- of strategische stem.
Het is voor mij een deugdelijke partij die de politiek erg serieus neemt. Met een hoog percentage aan aangenomen moties, vrij behoorlijke voorstellen in het algemeen en weinig 'gedraai' vind ik dat ze goed bezig zijn.
Een Nederland dat door deze partij geregeerd wordt, lijkt mij vreselijk. Maar een Nederland waar deze partij alleen maar een beetje invloed heeft, dat is volgens mij niet verkeerd.
Mag hopen dat GL daar lering uit heeft getrokken.quote:
Goede argumentatie, ook al kan ik mij absoluut niet vinden in de standpunten van deze partij.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Even om terug te koppelen naar het vorige deel in de reeks; mijn stem op de SGP is zeker geen protest- of strategische stem.
Het is voor mij een deugdelijke partij die de politiek erg serieus neemt. Met een hoog percentage aan aangenomen moties, vrij behoorlijke voorstellen in het algemeen en weinig 'gedraai' vind ik dat ze goed bezig zijn.
Een Nederland dat door deze partij geregeerd wordt, lijkt mij vreselijk. Maar een Nederland waar deze partij alleen maar een beetje invloed heeft, dat is volgens mij niet verkeerd.
Straks krijg hij nog een gebiedsverbod.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dion Graus stalkt de mensen van de VWA
Die meerderheid zal het probleem niet zijn verwacht ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:20 schreef remlof het volgende:
14.16 uur: CDA-fractievoorzitter Sybrand van Haersma Buma wil ervan verzekerd zijn dat de uitkomsten van de onderhandelingen in het Catshuis straks kunnen rekenen op de steun van een meerderheid in de Tweede Kamer. Het vertrek van Hero Brinkman uit de PVV-fractie 'raakt' wat hem betreft aan de steun van gedoogpartner PVV.
Van Haersma Buma wil dat er binnen de coalitie overlegd wordt over de huidige politieke situatie. Er moeten volgens hem moeilijke maatregelen worden genomen, waardoor het in zijn ogen 'essentieel' is dat er steun van een meerderheid in het parlement is.
Dat komt omdat moslims de islam en de mens niet kunnen scheiden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:23 schreef De_Guidance het volgende:
"De islam is een middeleeuwse ideologie, maar mensen kunnen niet worden weggezet als tweederangs burgers."
Het wordt steeds ingewikkelder
10 dagen. Meer heb ik niet nodigquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:26 schreef De_Guidance het volgende:
Maar goed , na deze breuk kan het kabinet niet veel meer hebben.
Ga jij het kabinet laten vallen?quote:
Gek genoeg denk ik er ook zo over. Ondanks dat de VVD het dit keer niet gaat trekken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:34 schreef Voorschrift het volgende:
Geef mij maar nieuwe verkiezingen, ben wel klaar met die PVV clowns.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |