abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109577884

Dit klinkt toch gewoon fantastisch (8>
.
pi_109578415
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:19 schreef S-RS het volgende:
@joppie
Haha, heeft ze die nog niet? Ze is een jaar ouder als mij toch? :9
Nee, dan jij.
pi_109581780
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:20 schreef Pizzabodem het volgende:

zo ene heb ik een paar keer mogen chauffeuren. helaas had de klant dubbel glas in de auto ('dat was ook niet mijn keuze, had de vorige eigenaar gedaan') waardoor het geluid niet echt hoorbaar was. alleen eventjes met de deur open en het gas half in gestart bij een tankstation toen de klant aan het betalen was. hij kwam naar buiten met een flinke smile.. 'leuk he, zo'n V10'

hehe.
pi_109582244
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:33 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Nee, dan jij.
Echt, ik ben zo moe dat ik 3x moest lezen voordat ik de grap snapte _O-

@S8 V10
Zalig geluid!

e60 M5 klinkt ook heeeeerlijk ^O^
pi_109587828
Zo, mijn dag zit erop.

Moest een auto afleveren in een Duits gehucht nabij Leer. Landsweggetjes, loslopende boerderijhonden, koeien ontwijken op de weg... ik heb het allemaal gezien. Het engste was nog het bruggetje over het kanaal met slechts een breedte van 1.8 meter! :o Die Duitsers reedden er met volle gang overheen maar ik deed het stapvoets met mijn Ford S-Max.

Na wat aanwijzingen vragen met hulp van mijn Duitse taalskills was ik eindelijk aangekomen op de boerderij en werd ik begroet door een Nederlandse vrouw. Zij was helemaal verbaasd dat ik alleen was gekomen omdat de vorige keren telkens twee chauffeurs werden gestuurd. Nu had ze dus geen flauw idee hoe ik terug moest komen.

Het plan was om met de taxi naar Leer te gaan, maar blijkbaar hadden taxi's van de omgeving geen zin om mij helemaal te komen ophalen. Dus toen had mevrouw de buurman van de boerderij verderop gebeld die mij gelukkig een lift kon geven naar centraal station. Die meneer was gelukkig ook Nederlands dus dat was helemaal mooi :7

Tja, en op het allerlaatst in de bus richting huis nog een WTF-momentje met de buschauffeur. Ik zag de bus staan en liep er gewoon rustig naar toe... ik stapte doodnormaal in zoals ik dat altijd doe en opeens zegt die chauffeur: 'Zie je wat hier staat?' wijzend naar zijn schermpje, en er stond: 'VERTREKKEN AUB'. Zegt ie: 'Dat staat er al twee minuten, volgende keer wat meer tempo aub!'...

WTF 8)7 alsof ik wist dat die bus allang moest vertrekken!

Mja, wel een tof laatste ritje voor regio Groningen :*

En nu slapen :W
pi_109588059
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:20 schreef Pizzabodem het volgende:

Yes, klinkt heerlijk! Heb een tijdje in een S6 (same engine: 5.2L V10) rondgereden. Blijft gruwelijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:25 schreef S-RS het volgende:
Er zijn er zoveel die het doen, wij hebben het ook gehad. En anders kun je altijd nog ABT kiezen. Scheelt nogal in de bijtelling met een 2.0 tfsi.

[..]

Is die e46 van jou? Die rijden lekker man! _O_
Yes, 325ci. Ik ben er uitermate tevreden mee.

Weinig dat net zo mooi klinkt als een 6-in-lijn O+
pi_109588735
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:27 schreef Maharbal het volgende:

Yes, 325ci. Ik ben er uitermate tevreden mee.

Weinig dat net zo mooi klinkt als een 6-in-lijn O+
Nice!
Laatst in een 320iA gereden, niet echt vooruit te branden, maar die automaat maakt het wel een heerlijke cruiser!

Deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ook een topic op bimmerportal oid?
pi_109596332
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:36 schreef S-RS het volgende:

[..]

Nice!
Laatst in een 320iA gereden, niet echt vooruit te branden, maar die automaat maakt het wel een heerlijke cruiser!

Deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ook een topic op bimmerportal oid?
M'n moeder heeft ook een 318iA (de 1.9). Niet vooruit te branden, maar rijdt wel heerlijk inderdaad.

Ik heb daar geen topic. Ik lees er wel eens mee, maar that's it.

SPOILER
pi_109597423
Werd net onbekend gebeld + voicemail. Zit in college dus kan niet opnemen. Zo even terugbellen.

@ Maharbal
Kom maar op met die foto's!
pi_109597579
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:35 schreef S-RS het volgende:
Werd net onbekend gebeld + voicemail. Zit in college dus kan niet opnemen. Zo even terugbellen.

@ Maharbal
Kom maar op met die foto's!
Direct linken pakt 'ie niet, weet niet waarom.

Kwam erachter dat ik nog een thread heb op bimmerportal van vorig jaar, toen ik 'm ff te koop had staan. Hij staat niet meer te koop, maar er staan nog wel pics:

http://www.bimmerportal.n(...)aanwezig-t21292.html
pi_109599361
Morgen een auto ophalen in Frankfurt, in nijmegen afleveren. Daar een auto mee naar huis nemen en vrijdag afleveren in Arnhem. Leuk ritje! Een andere hiker wees deze rit af, vond hem te 'uitdagend' :')
pi_109599470
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:52 schreef Chapelle het volgende:
Morgen een auto ophalen in Frankfurt, in nijmegen afleveren. Daar een auto mee naar huis nemen en vrijdag afleveren in Arnhem. Leuk ritje! Een andere hiker wees deze rit af, vond hem te 'uitdagend' :')
Zijn het een beetje vette auto's? Wel leuke ritjes!
pi_109599612
Allebei een golf. De eerste heeft 140pk dus is dik prima, hopelijk ook een dsg bak. De tweede een golf slowmotion.
pi_109599663
Lekker gassen over de Autobahn dus? :P
pi_109599720
Ik ga niet met 130 rechtshangen idd ;) Moet wel aardig wat voorschieten, het kaartje heen is alleen 80 euro...
pi_109599855
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:02 schreef Chapelle het volgende:
Ik ga niet met 130 rechtshangen idd ;) Moet wel aardig wat voorschieten, het kaartje heen is alleen 80 euro...
Holy! ¤80?! Weet je dat zeker?

Krijgen jullie overigens een snelheidslimiet vanuit Easyway opgelegd? Die ene keer dat ik in Duitsland een PC rit had, mocht ik niet harder dan 140 kmph
pi_109599941
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:06 schreef Thrasyllus het volgende:

[..]

Zou best goed kunnen hoor, ik heb een keer een auto in Köln afgeleverd, vanaf daar was het kaartje 40 euro en die trein begint in Frankfurt, dus dat is nog wel een stukje verder.
pi_109599979
Jammer dat Franknfurter niet meer bij EW werkt, anders had zij dat ritje vast gekregen. :')
pi_109600106
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:06 schreef Thrasyllus het volgende:

[..]

Krijgen jullie overigens een snelheidslimiet vanuit Easyway opgelegd? Die ene keer dat ik in Duitsland een PC rit had, mocht ik niet harder dan 140 kmph
Ik weet van EW dat je zo hard mag als de klant aangeeft maar dat je dit wel op de ritbon moet zetten en de klant moet laten tekenen.
pi_109600440
Ja ik heb het niet nagechecked nog, zit in college, maar ze zei dat het 80 euro was. En ik ga hem natuurlijk niet toppen op de autobahn, ik weet hoeveel mafkezen er op de weg rijden. Reed een keer prive in Duitsland 230 links, gooit een opa hem met 80-100 naar links zonder knipperlicht omdat ie zonodig de vrachtwagen moest inhalen. Dat was echt heel close, ben nog nooit zo geschrokken :( Het is dat ik als een malle liep te toeteren anders zat ik er op.
pi_109600705
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:22 schreef Chapelle het volgende:
Ja ik heb het niet nagechecked nog, zit in college, maar ze zei dat het 80 euro was. En ik ga hem natuurlijk niet toppen op de autobahn, ik weet hoeveel mafkezen er op de weg rijden. Reed een keer prive in Duitsland 230 links, gooit een opa hem met 80-100 naar links zonder knipperlicht omdat ie zonodig de vrachtwagen moest inhalen. Dat was echt heel close, ben nog nooit zo geschrokken :( Het is dat ik als een malle liep te toeteren anders zat ik er op.
Hah, zo herkenbaar. Ik afgelopen maandag nog, maar dit was een vrachtwagen en ik kon met 240 km/u gewoon nooit meer remmen, zelfs met m'n brembo's. Hij ging ook niet terug naar rechts tot het te laat was en ik al naast/half in 'm zat. Gevolg was dat ik halverwege de vrachtwagen eindelijk uitgeremd was.....op het uitermate kleine stukje gras dat je aan je linkerkant over hebt. Dikke straal gras en stof achter me.

Dan waardeer je ABS weer. Zonder ABS had ik gewoon nooit meer naar links / het gras kunnen uitwijken.

Erna maar even een korte pauze genomen om de adrenaline weg te laten stromen :{

quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:13 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik weet van EW dat je zo hard mag als de klant aangeeft maar dat je dit wel op de ritbon moet zetten en de klant moet laten tekenen.
Dit inderdaad.
pi_109601066
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:10 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Jammer dat Franknfurter niet meer bij EW werkt, anders had zij dat ritje vast gekregen. :')
Ho ho, ik werk officieel wel nog voor EW. En 80euro kan nooit kloppen. Ik was voor minder heen en weer naar Berlijn joh :')
pi_109601123
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:36 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Ho ho, ik werk officieel wel nog voor EW. En 80euro kan nooit kloppen. Ik was voor minder heen en weer naar Berlijn joh :')
Sorry hoor. :')

Maar naar Berlijn ben je zeker met de IC gegaan? Dat is goedkoper dan de ICE.
pi_109601172
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:22 schreef Chapelle het volgende:
Ik heb voor EW gewoon 200 gereden in Duitsland hoor :P Maar er reed toen ook letterlijk niemand, toen er weer wat meer verkeer kwam ben ik gewoon 140-150 gaan rijden, lekker met het verkeer mee.
En ik had toen door dikke files in Nederland 2.5 uur gereden over Vlaardingen - Dordrecht, dus ik had even wat tijd in te halen om op tijd voor de ICE te zijn, die eens in de 4 uur zou gaan :')
pi_109601346
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:36 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Ik ga gewoon met de ICE hoor, en niets minder dan eerste klas voor deze boy :6 Was het maar zo'n feest :')

quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:39 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb voor EW gewoon 200 gereden in Duitsland hoor :P Maar er reed toen ook letterlijk niemand, toen er weer wat meer verkeer kwam ben ik gewoon 140-150 gaan rijden, lekker met het verkeer mee.
En ik had toen door dikke files in Nederland 2.5 uur gereden over Vlaardingen - Dordrecht, dus ik had even wat tijd in te halen om op tijd voor de ICE te zijn, die eens in de 4 uur zou gaan :')
Ja ik kijk toch even uit met heel hard rijden morgen, houd het een beetje rustig voor easyway :P
  woensdag 28 maart 2012 @ 12:03:28 #276
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109602143
Ik ben naar Born gereden met die A3 met cruise control op 170, pieken op top van 195km/h via de A31. Als je dan wat wilt, moet je het ook goed doen.
#26 || Luciano da Silva
pi_109602509
Ik ben eens met een A3 voor EW van Veendam naar Oldenzaal gereden. Toen heb ik het gaspedaal ook flink ingetrapt. Het was toen, zoals altijd, zeer rustig op de A31.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2012 12:13:31 ]
  woensdag 28 maart 2012 @ 12:24:02 #278
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109602812
Hier was ik met een paar vrienden in een gechipte Peugeot 306 XSI 2.0 Belfort onderweg naar Bremen:

SPOILER
Tot 210 op de teller kon ik de BMW voor me redelijk bijhouden, toen was hij er vandoor.
#26 || Luciano da Silva
pi_109602955
Als iemand zijn auto voor je gooit in Duitsland is het vrijwel altijd een Nederlander helaas :')
  woensdag 28 maart 2012 @ 12:37:07 #280
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109603146
Dat is zeker waar. Ik reed maandag 150km.h met een Crafter over de A31 op de rechterbaan, toen er voor mij een vrachtwagen opdook ook rechts. Links kwam echter een 3-serie met hoge snelheid aan, maar die remde af en liet mij voor hem invoegen zodat ik niet extreem hoefde af te remmen voor die vrachtwagen. In Nederland rijden ze dan mooi het gaatje dicht.
#26 || Luciano da Silva
pi_109603201
Niet iedereen kan zo goed rijden als wij!!
  woensdag 28 maart 2012 @ 12:42:29 #282
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109603298
Ach, ik zie ook wel eens hikers dingen uitvreten dat ik denk van, :{
#26 || Luciano da Silva
pi_109603589
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 12:42 schreef joppie_saus het volgende:
Ach, ik zie ook wel eens hikers dingen uitvreten dat ik denk van, :{
Je moet eens op een vestiging gaan werken, daar houden ze ook wel van doorrijden zeg maar :P
  woensdag 28 maart 2012 @ 12:58:57 #284
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109603699
Maandagavond in Putten dan :{ Als je die auto daar klaar zet, dan zetten zij hem op de brug. Ze rijden daar gewoon weg met piepende banden, met gierende banden de bochten door en vol in de ankers over kleine stukjes. En wij maar rustig doen met die blackbox :')
#26 || Luciano da Silva
pi_109603893
Met vestigingswerk is het ook altijd hetzelfde verhaal. Stap je bij een ander in, vliegt ie met 60 over drempels. In de 4 door een woonwijk-bocht, rotondes zijn er om recht overheen te rijden en van enig rijgenot hebben ze vaak nog nooit gehoord.
pi_109604031
Haha, de A31... De laatste keer dat ik daar was ging het een beetje boel mis, reed gelukkig niet zelf :+

@Maharbal
Mooi ding! Zijn de kilometers minder geworden, of neem je de benzineprijzen voor lief? :7
pi_109604156
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:08 schreef S-RS het volgende:
Haha, de A31... De laatste keer dat ik daar was ging het een beetje boel mis, reed gelukkig niet zelf :+

@Maharbal
Mooi ding! Zijn de kilometers minder geworden, of neem je de benzineprijzen voor lief? :7
22.000km sinds vorig jaar februari. Elke keer tanken doet pijn. Laatste volle tank was ruim ¤ 105

'T ding doet ook nog 's 1 op 9 in de stad als ik redelijk rijd. Op de snelweg 1 op 10 a 1 op 11 als ik 'm met 125 op de cruise houd. Mag je nu uitrekenen wat dat ding met 240 deed op de autobahn. Achterlijkheden, en toch weerhoudt dat je er niet van om gas te geven op zo'n weg :P

Ik neem de benzineprijzen maar voor lief. Mijn motto is dan ook dat ik in dat ding blijf rijden tot de dag dat ik 1) niet meer omkijk als ik er van wegloop en 2) ik niet met een glimlach 't gas open trek. Ik ben gelukkig ook gezegend met een goede baan.

Ik zeg altijd maar zo, de één verzamelt achterlijk dure postzegels....ik gooi benzine weg :P

SPOILER
De volgende privé-auto moet ook maar weer een BMW worden. Wellicht een M3, maar eerst even kijken wat ik hierna ga doen in de lease.

Hij staat trouwens eigenlijk altijd in de Groninger binnenstad! :s)

[ Bericht 7% gewijzigd door Maharbal op 28-03-2012 13:17:34 ]
pi_109604307
Waren er overigens vorig jaar nog 'bijzondere' ritten bij EW? In mijn tijd ging er wel 's een mail rond wie een auto van een klant naar Frankrijk/Italië wilde rijden om vervolgens daar vakantie te vieren en na 2 weken de auto weer mee te nemen. Vervolgens stond erin dat degene die het voor het minste geld wilde doen......'t mocht doen haha.
pi_109604503
@Maharbal
Haha, het scheelt dat je een goede baan hebt. Nu het nog kan moet je er van genieten. Die heerlijke blokken zijn echt aan het uitsterven :{

Heb hem nog nooit zien staan! Zal er eens op letten :)

@Speciale ritten
Haha die heb ik nog niet voorbij zien komen. Maar lijkt me wel leuk om te doen!
  woensdag 28 maart 2012 @ 13:22:34 #290
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109604519
Och, dat had ik gratis gedaan denk ik. Paar vrienden fixen die mee willen, daar lekker vakantie vieren en dan weer terug naar huis. Echt goedkoper qua vervoer kan het niet.
#26 || Luciano da Silva
pi_109604622
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:22 schreef joppie_saus het volgende:
Och, dat had ik gratis gedaan denk ik. Paar vrienden fixen die mee willen, daar lekker vakantie vieren en dan weer terug naar huis. Echt goedkoper qua vervoer kan het niet.
Ja, dat was eigenlijk ook de hele insteek toen. Ik had al andere vakantieplannen, anders had ik 't wel gedaan. Maar dit is ook al echt 5 jaar geleden ofzo.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:22 schreef S-RS het volgende:
@Maharbal
Haha, het scheelt dat je een goede baan hebt. Nu het nog kan moet je er van genieten. Die heerlijke blokken zijn echt aan het uitsterven :{

Heb hem nog nooit zien staan! Zal er eens op letten :)

@Speciale ritten
Haha die heb ik nog niet voorbij zien komen. Maar lijkt me wel leuk om te doen!
^O^
pi_109604983
Ben een keer gebeld om een auto in Luxemburg te halen, helaas had ik die avond een afspraak staan waar ik niet meer onderuit kon dus dat was wel jammer. Verder heb ik eigenlijk niets van bijzondere ritten vernomen.
pi_109605260
Ik ben 1 keer in Köln geweest en 1 keer in Antwerpen, maar die laatste tel ik niet eens mee :P
OV vanuit Antwerpen naar Rotterdam was sneller dan vanuit bijvoorbeeld Meerkerk :D
Verder wel eens hikers gesproken die in Madrid/Italië/Zuid-Frankrijk zijn geweest.
pi_109605474
Belgie / Duitsland lijkt me nog wel leuk, maar om nou helemaal naar Madrid te rijden.. :P
  woensdag 28 maart 2012 @ 13:46:42 #295
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109605582
Vriend van mij was internationaal koerier. Die reed ieder weekend Europa door om pakjes af te leveren. En dan ook naar Madrid/Barcelona/Munchen etc.
#26 || Luciano da Silva
pi_109605809
Dat lijkt me nou echt vet om te doen, die ritten naar het buitenland. Misschien maar eens aangeven dat ze me ook mogen bellen als ik niet op beschikbaar sta, voor zo'n buitenlandse rit.
pi_109605938
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:44 schreef Viezze het volgende:
Belgie / Duitsland lijkt me nog wel leuk, maar om nou helemaal naar Madrid te rijden.. :P
Degenen die ik heb gesproken die echt lange ritten richting het zuiden hadden, reden altijd met z'n 2'en. Dat lijkt me best relaxed eigenlijk :P
En van wat ik begrijp was de terugreis vanuit het zuiden goed geregeld, EW schijnt gezorgd te hebben dat er vliegtickets klaar lagen op het vliegveld :D
pi_109605980
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:54 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Degenen die ik heb gesproken die echt lange ritten richting het zuiden hadden, reden altijd met z'n 2'en. Dat lijkt me best relaxed eigenlijk :P
En van wat ik begrijp was de terugreis vanuit het zuiden goed geregeld, EW schijnt gezorgd te hebben dat er vliegtickets klaar lagen op het vliegveld :D
Ooo met z'n 2en is wel prima trouwens, als je een beetje een chille collega hebt
  woensdag 28 maart 2012 @ 14:01:45 #299
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109606254
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:52 schreef RangeRover het volgende:
Dat lijkt me nou echt vet om te doen, die ritten naar het buitenland. Misschien maar eens aangeven dat ze me ook mogen bellen als ik niet op beschikbaar sta, voor zo'n buitenlandse rit.
Alsof dat zin heeft :')

quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:55 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ooo met z'n 2en is wel prima trouwens, als je een beetje een chille collega hebt
Twee jongens uit mijn voetbalteam reden voor een exclusieve auto importeur uit Heerenveen. Die haalden altijd M5's, S-klasse's en meer van die dure snelle auto's op uit Duitsland. Ook altijd met zijn tweeën.
#26 || Luciano da Silva
pi_109606381
I don't know Joppie ik zou gewoon graag van dat soort ritten willen hebben ;).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')