Vivaro niet echt, wel heb ik Crafters in alle mogelijke vormen gereden.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:28 schreef S-RS het volgende:
Haha, ik heb een heuse vivaro verzameling op mn naam staan!
Voor zulke wagens altijd leukquote:
Die dingen zitten erin voor comfort, omdat veel auto's standaard rukstoelen hebben, niet voor de 'looks'. Dan maakt niet uit of ze in een Aygo of een snelle bak zitten.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Zit inderdaad prima, heb ze ook een keer gehad. Alleen in de 1.6'je misstaan ze wel een beetje, maar ach.
Dan kan je ook gewoon een 'normale' stoel erin zetten, een Recaro vind ik meer iets voor sportievere auto's waar je lekkere.bochten mee kan nemen enzoquote:Op maandag 26 maart 2012 22:00 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Die dingen zitten erin voor comfort, omdat veel auto's standaard rukstoelen hebben, niet voor de 'looks'. Dan maakt niet uit of ze in een Aygo of een snelle bak zitten.
Wat is een 'normale' stoel dan? Deze Recaro's zijn goedkoper dan stoelen van de fabrikant zelf en bieden veel steun. Dat heb je niet alleen nodig als je hard wil hoeken, veel mensen krijgen last van hun benen zonder zijdelings steun.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan kan je ook gewoon een 'normale' stoel erin zetten, een Recaro vind ik meer iets voor sportievere auto's waar je lekkere.bochten mee kan nemen enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan jullie eigenlijk nog vaak via Duitsland? Ik heb dat vroeger heel af en toe gedaan, voor je gezeik kreeg met de verzekering
Voor de liefhebbers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Maharbal op 27-03-2012 09:12:05 ]
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:44 schreef Maharbal het volgende:
Leuk autootje die FR!
Wat ik persoonlijk altijd jammer vind is waarom je in godsnaam een auto met aardig wat vermogen zou nemen....die FWD is
Veel te onrustig bij het wegtrekken, net stijgerende paardjes en veelal te veel onderstuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan jullie eigenlijk nog vaak via Duitsland? Ik heb dat vroeger heel af en toe gedaan, voor je gezeik kreeg met de verzekeringOndanks ik binnen een kwartier vanaf mijn woonplaats in Duitsland zit, is het bij mij in 3 jaar maar 2x voorgekomen dat ik via Duitsland sneller was dan via Nederland. Eén keer met een Fox die niet harder ging dan 160 en één keer heb ik niet eens snelweg gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens is het een keer aan Easy Way gevraagd of je ook echt via DU mocht als het sneller was en dat was geen probleem.
Nja, 't hoefde niet altijd per sé sneller te zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:12 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ondanks ik binnen een kwartier vanaf mijn woonplaats in Duitsland zit, is het bij mij in 3 jaar maar 2x voorgekomen dat ik via Duitsland sneller was dan via Nederland. Eén keer met een Fox die niet harder ging dan 160 en één keer heb ik niet eens snelweg gezien.
Overigens is het een keer aan Easy Way gevraagd of je ook echt via DU mocht als het sneller was en dat was geen probleem.
Anders ik wel.. Ik zit nu de hele dag binnen op kantoorquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:27 schreef Maharbal het volgende:
De afgelopen heerlijke dagen hebben jullie het wel weer zwaar relaxed. Ik vond het altijd zo lekker om met zulk weer te hiken
'Tis watquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:30 schreef Mallet het volgende:
[..]
Anders ik wel.. Ik zit nu de hele dag binnen op kantoor.
Gisteren nog gedaan. Was 1,5u ipv 2,5u. Volgens mij mag het als het je maar tijdwinst oplevert en je niet als een halve zool gaat lopen jakkeren.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:44 schreef Maharbal het volgende:
Gaan jullie eigenlijk nog vaak via Duitsland? Ik heb dat vroeger heel af en toe gedaan, voor je gezeik kreeg met de verzekering
Als je nu een auto gaat afleveren in Born (niet bij de allergrootste) dan accepteren ze hem niet zonder volle tank. Was toen nog een hele heisa toen ik daar de laatste keer was met een heleboel chauffeurs.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:28 schreef joppie_saus het volgende:
Dat hebben ze inderdaad ingevoerd daar omdat vrijwel iedereen via Duitsland ging. Ik heb een keer de volle tank van een Audi A3 compleet leeggereden op het stuk Groningen - BornToen hoefde niet nog niet met een kwart tank te worden afgeleverd.
Maar wel lekker potentieel. Chip erin en hij gaat van 120pk naar 211pk en 230nm naar 340nm.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:15 schreef joppie_saus het volgende:
Zo'n A4 is echt zo'n standaard leasebak. Die had ik ook tijdje terug, 120pk niet vooruit te branden
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:44 schreef Maharbal het volgende:
Voor de liefhebbers:Is die e46 van jou? Die rijden lekker man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zozo, 2.0 TFSI 120pk, hebben ze die speciaal voor jou gemaakt?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:40 schreef RTS91 het volgende:
Viel mij nog mee die 2.0 TFSI 120pk. Heeft vrij veel koppel onderin beschikbaar, en voelde daarom nog redelijk rap aan. Gewoon een ABT erin gooien inderdaad.
Audiquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:45 schreef S-RS het volgende:
[..]
Zozo, 2.0 TFSI 120pk, hebben ze die speciaal voor jou gemaakt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |