Mja, alleen is dit geen huurauto, maar ik vermoed een einde-lease want hij is van 2007.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:04 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Begin dat bij onze pool ook steeds vaker te krijgenVaak omdat we een bepaald type vaak een aantal keer krijgen, dus die hebben een reeks dezelfde kentekens.
Kan, maar die mensen weten wel wat er binnenkomt, dus die heeft dat kenteken minstens 1x onder zijn neus gehadquote:Op maandag 26 maart 2012 12:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mja, alleen is dit geen huurauto, maar ik vermoed een einde-lease want hij is van 2007.
Pas even op het strooien met de naam van het bedrijfquote:Op maandag 26 maart 2012 13:23 schreef Jieuwst het volgende:
Morgen ff Arnhem - Groningen,
gaan we voor de eerste keer naar noordlease.
3,5 uur reistijd terug
Zijn die bandenwissels 's avonds? Zet je dan gewoon 's avonds je beschikbaarheid open?quote:Op maandag 26 maart 2012 13:32 schreef joppie_saus het volgende:
Oh en als ik thuis ben kan ik gelijk in mijn eigen auto springen om een bandenwissel naar Putten vanuit Drachten te doen... De uren tikken wel aan vandaag.
Pas even je quote aanquote:Op maandag 26 maart 2012 13:28 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Pas even op het strooien met de naam van het bedrijf
Ik zou liever hiker zijn geworden, maar toen ik terug kwam bij EW mocht dat niet meer (te oud). Privé chauffeur heeft welke leuke projecten die je dan weer mist bij hiker.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:15 schreef RangeRover het volgende:
Ik kreeg bij m'n sollicitatie van de rijinstructeur uit het filmpje ook de opmerking dat ik naar de kapper moest. Haar zat netjes maar had een lange mat. Die opmerking is wel gecompenseerd door mijn rijstijl die hij erg goed vond. Hij wilde graag dat ik over een jaartje door zou gaan als PC. Dan zou ik anderhalf jaar m'n rijbewijs hebben. Denk ook wel dat ik dat ga doen. Nooit meer schade opnemen en Polo Bluemotions!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |