Als je nu een auto gaat afleveren in Born (niet bij de allergrootste) dan accepteren ze hem niet zonder volle tank. Was toen nog een hele heisa toen ik daar de laatste keer was met een heleboel chauffeurs.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:28 schreef joppie_saus het volgende:
Dat hebben ze inderdaad ingevoerd daar omdat vrijwel iedereen via Duitsland ging. Ik heb een keer de volle tank van een Audi A3 compleet leeggereden op het stuk Groningen - BornToen hoefde niet nog niet met een kwart tank te worden afgeleverd.
Maar wel lekker potentieel. Chip erin en hij gaat van 120pk naar 211pk en 230nm naar 340nm.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:15 schreef joppie_saus het volgende:
Zo'n A4 is echt zo'n standaard leasebak. Die had ik ook tijdje terug, 120pk niet vooruit te branden
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:44 schreef Maharbal het volgende:
Voor de liefhebbers:Is die e46 van jou? Die rijden lekker man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zozo, 2.0 TFSI 120pk, hebben ze die speciaal voor jou gemaakt?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:40 schreef RTS91 het volgende:
Viel mij nog mee die 2.0 TFSI 120pk. Heeft vrij veel koppel onderin beschikbaar, en voelde daarom nog redelijk rap aan. Gewoon een ABT erin gooien inderdaad.
Audiquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:45 schreef S-RS het volgende:
[..]
Zozo, 2.0 TFSI 120pk, hebben ze die speciaal voor jou gemaakt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |