abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109577884

Dit klinkt toch gewoon fantastisch (8>
.
pi_109578415
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:19 schreef S-RS het volgende:
@joppie
Haha, heeft ze die nog niet? Ze is een jaar ouder als mij toch? :9
Nee, dan jij.
pi_109581780
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:20 schreef Pizzabodem het volgende:

zo ene heb ik een paar keer mogen chauffeuren. helaas had de klant dubbel glas in de auto ('dat was ook niet mijn keuze, had de vorige eigenaar gedaan') waardoor het geluid niet echt hoorbaar was. alleen eventjes met de deur open en het gas half in gestart bij een tankstation toen de klant aan het betalen was. hij kwam naar buiten met een flinke smile.. 'leuk he, zo'n V10'

hehe.
pi_109582244
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:33 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Nee, dan jij.
Echt, ik ben zo moe dat ik 3x moest lezen voordat ik de grap snapte _O-

@S8 V10
Zalig geluid!

e60 M5 klinkt ook heeeeerlijk ^O^
pi_109587828
Zo, mijn dag zit erop.

Moest een auto afleveren in een Duits gehucht nabij Leer. Landsweggetjes, loslopende boerderijhonden, koeien ontwijken op de weg... ik heb het allemaal gezien. Het engste was nog het bruggetje over het kanaal met slechts een breedte van 1.8 meter! :o Die Duitsers reedden er met volle gang overheen maar ik deed het stapvoets met mijn Ford S-Max.

Na wat aanwijzingen vragen met hulp van mijn Duitse taalskills was ik eindelijk aangekomen op de boerderij en werd ik begroet door een Nederlandse vrouw. Zij was helemaal verbaasd dat ik alleen was gekomen omdat de vorige keren telkens twee chauffeurs werden gestuurd. Nu had ze dus geen flauw idee hoe ik terug moest komen.

Het plan was om met de taxi naar Leer te gaan, maar blijkbaar hadden taxi's van de omgeving geen zin om mij helemaal te komen ophalen. Dus toen had mevrouw de buurman van de boerderij verderop gebeld die mij gelukkig een lift kon geven naar centraal station. Die meneer was gelukkig ook Nederlands dus dat was helemaal mooi :7

Tja, en op het allerlaatst in de bus richting huis nog een WTF-momentje met de buschauffeur. Ik zag de bus staan en liep er gewoon rustig naar toe... ik stapte doodnormaal in zoals ik dat altijd doe en opeens zegt die chauffeur: 'Zie je wat hier staat?' wijzend naar zijn schermpje, en er stond: 'VERTREKKEN AUB'. Zegt ie: 'Dat staat er al twee minuten, volgende keer wat meer tempo aub!'...

WTF 8)7 alsof ik wist dat die bus allang moest vertrekken!

Mja, wel een tof laatste ritje voor regio Groningen :*

En nu slapen :W
pi_109588059
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:20 schreef Pizzabodem het volgende:

Yes, klinkt heerlijk! Heb een tijdje in een S6 (same engine: 5.2L V10) rondgereden. Blijft gruwelijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:25 schreef S-RS het volgende:
Er zijn er zoveel die het doen, wij hebben het ook gehad. En anders kun je altijd nog ABT kiezen. Scheelt nogal in de bijtelling met een 2.0 tfsi.

[..]

Is die e46 van jou? Die rijden lekker man! _O_
Yes, 325ci. Ik ben er uitermate tevreden mee.

Weinig dat net zo mooi klinkt als een 6-in-lijn O+
pi_109588735
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:27 schreef Maharbal het volgende:

Yes, 325ci. Ik ben er uitermate tevreden mee.

Weinig dat net zo mooi klinkt als een 6-in-lijn O+
Nice!
Laatst in een 320iA gereden, niet echt vooruit te branden, maar die automaat maakt het wel een heerlijke cruiser!

Deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ook een topic op bimmerportal oid?
pi_109596332
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:36 schreef S-RS het volgende:

[..]

Nice!
Laatst in een 320iA gereden, niet echt vooruit te branden, maar die automaat maakt het wel een heerlijke cruiser!

Deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ook een topic op bimmerportal oid?
M'n moeder heeft ook een 318iA (de 1.9). Niet vooruit te branden, maar rijdt wel heerlijk inderdaad.

Ik heb daar geen topic. Ik lees er wel eens mee, maar that's it.

SPOILER
pi_109597423
Werd net onbekend gebeld + voicemail. Zit in college dus kan niet opnemen. Zo even terugbellen.

@ Maharbal
Kom maar op met die foto's!
pi_109597579
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:35 schreef S-RS het volgende:
Werd net onbekend gebeld + voicemail. Zit in college dus kan niet opnemen. Zo even terugbellen.

@ Maharbal
Kom maar op met die foto's!
Direct linken pakt 'ie niet, weet niet waarom.

Kwam erachter dat ik nog een thread heb op bimmerportal van vorig jaar, toen ik 'm ff te koop had staan. Hij staat niet meer te koop, maar er staan nog wel pics:

http://www.bimmerportal.n(...)aanwezig-t21292.html
pi_109599361
Morgen een auto ophalen in Frankfurt, in nijmegen afleveren. Daar een auto mee naar huis nemen en vrijdag afleveren in Arnhem. Leuk ritje! Een andere hiker wees deze rit af, vond hem te 'uitdagend' :')
pi_109599470
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:52 schreef Chapelle het volgende:
Morgen een auto ophalen in Frankfurt, in nijmegen afleveren. Daar een auto mee naar huis nemen en vrijdag afleveren in Arnhem. Leuk ritje! Een andere hiker wees deze rit af, vond hem te 'uitdagend' :')
Zijn het een beetje vette auto's? Wel leuke ritjes!
pi_109599612
Allebei een golf. De eerste heeft 140pk dus is dik prima, hopelijk ook een dsg bak. De tweede een golf slowmotion.
pi_109599663
Lekker gassen over de Autobahn dus? :P
pi_109599720
Ik ga niet met 130 rechtshangen idd ;) Moet wel aardig wat voorschieten, het kaartje heen is alleen 80 euro...
pi_109599855
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:02 schreef Chapelle het volgende:
Ik ga niet met 130 rechtshangen idd ;) Moet wel aardig wat voorschieten, het kaartje heen is alleen 80 euro...
Holy! ¤80?! Weet je dat zeker?

Krijgen jullie overigens een snelheidslimiet vanuit Easyway opgelegd? Die ene keer dat ik in Duitsland een PC rit had, mocht ik niet harder dan 140 kmph
pi_109599941
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:06 schreef Thrasyllus het volgende:

[..]

Zou best goed kunnen hoor, ik heb een keer een auto in Köln afgeleverd, vanaf daar was het kaartje 40 euro en die trein begint in Frankfurt, dus dat is nog wel een stukje verder.
pi_109599979
Jammer dat Franknfurter niet meer bij EW werkt, anders had zij dat ritje vast gekregen. :')
pi_109600106
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:06 schreef Thrasyllus het volgende:

[..]

Krijgen jullie overigens een snelheidslimiet vanuit Easyway opgelegd? Die ene keer dat ik in Duitsland een PC rit had, mocht ik niet harder dan 140 kmph
Ik weet van EW dat je zo hard mag als de klant aangeeft maar dat je dit wel op de ritbon moet zetten en de klant moet laten tekenen.
pi_109600440
Ja ik heb het niet nagechecked nog, zit in college, maar ze zei dat het 80 euro was. En ik ga hem natuurlijk niet toppen op de autobahn, ik weet hoeveel mafkezen er op de weg rijden. Reed een keer prive in Duitsland 230 links, gooit een opa hem met 80-100 naar links zonder knipperlicht omdat ie zonodig de vrachtwagen moest inhalen. Dat was echt heel close, ben nog nooit zo geschrokken :( Het is dat ik als een malle liep te toeteren anders zat ik er op.
pi_109600705
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:22 schreef Chapelle het volgende:
Ja ik heb het niet nagechecked nog, zit in college, maar ze zei dat het 80 euro was. En ik ga hem natuurlijk niet toppen op de autobahn, ik weet hoeveel mafkezen er op de weg rijden. Reed een keer prive in Duitsland 230 links, gooit een opa hem met 80-100 naar links zonder knipperlicht omdat ie zonodig de vrachtwagen moest inhalen. Dat was echt heel close, ben nog nooit zo geschrokken :( Het is dat ik als een malle liep te toeteren anders zat ik er op.
Hah, zo herkenbaar. Ik afgelopen maandag nog, maar dit was een vrachtwagen en ik kon met 240 km/u gewoon nooit meer remmen, zelfs met m'n brembo's. Hij ging ook niet terug naar rechts tot het te laat was en ik al naast/half in 'm zat. Gevolg was dat ik halverwege de vrachtwagen eindelijk uitgeremd was.....op het uitermate kleine stukje gras dat je aan je linkerkant over hebt. Dikke straal gras en stof achter me.

Dan waardeer je ABS weer. Zonder ABS had ik gewoon nooit meer naar links / het gras kunnen uitwijken.

Erna maar even een korte pauze genomen om de adrenaline weg te laten stromen :{

quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:13 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik weet van EW dat je zo hard mag als de klant aangeeft maar dat je dit wel op de ritbon moet zetten en de klant moet laten tekenen.
Dit inderdaad.
pi_109601066
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:10 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Jammer dat Franknfurter niet meer bij EW werkt, anders had zij dat ritje vast gekregen. :')
Ho ho, ik werk officieel wel nog voor EW. En 80euro kan nooit kloppen. Ik was voor minder heen en weer naar Berlijn joh :')
pi_109601123
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:36 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Ho ho, ik werk officieel wel nog voor EW. En 80euro kan nooit kloppen. Ik was voor minder heen en weer naar Berlijn joh :')
Sorry hoor. :')

Maar naar Berlijn ben je zeker met de IC gegaan? Dat is goedkoper dan de ICE.
pi_109601172
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:22 schreef Chapelle het volgende:
Ik heb voor EW gewoon 200 gereden in Duitsland hoor :P Maar er reed toen ook letterlijk niemand, toen er weer wat meer verkeer kwam ben ik gewoon 140-150 gaan rijden, lekker met het verkeer mee.
En ik had toen door dikke files in Nederland 2.5 uur gereden over Vlaardingen - Dordrecht, dus ik had even wat tijd in te halen om op tijd voor de ICE te zijn, die eens in de 4 uur zou gaan :')
pi_109601346
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:36 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Ik ga gewoon met de ICE hoor, en niets minder dan eerste klas voor deze boy :6 Was het maar zo'n feest :')

quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:39 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb voor EW gewoon 200 gereden in Duitsland hoor :P Maar er reed toen ook letterlijk niemand, toen er weer wat meer verkeer kwam ben ik gewoon 140-150 gaan rijden, lekker met het verkeer mee.
En ik had toen door dikke files in Nederland 2.5 uur gereden over Vlaardingen - Dordrecht, dus ik had even wat tijd in te halen om op tijd voor de ICE te zijn, die eens in de 4 uur zou gaan :')
Ja ik kijk toch even uit met heel hard rijden morgen, houd het een beetje rustig voor easyway :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')