SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot 210 op de teller kon ik de BMW voor me redelijk bijhouden, toen was hij er vandoor.#26 || Luciano da Silva
Je moet eens op een vestiging gaan werken, daar houden ze ook wel van doorrijden zeg maarquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:42 schreef joppie_saus het volgende:
Ach, ik zie ook wel eens hikers dingen uitvreten dat ik denk van,
22.000km sinds vorig jaar februari. Elke keer tanken doet pijn. Laatste volle tank was ruim ¤ 105quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:08 schreef S-RS het volgende:
Haha, de A31... De laatste keer dat ik daar was ging het een beetje boel mis, reed gelukkig niet zelf![]()
@Maharbal
Mooi ding! Zijn de kilometers minder geworden, of neem je de benzineprijzen voor lief?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. De volgende privé-auto moet ook maar weer een BMW worden. Wellicht een M3, maar eerst even kijken wat ik hierna ga doen in de lease.
Hij staat trouwens eigenlijk altijd in de Groninger binnenstad!
[ Bericht 7% gewijzigd door Maharbal op 28-03-2012 13:17:34 ]
Ja, dat was eigenlijk ook de hele insteek toen. Ik had al andere vakantieplannen, anders had ik 't wel gedaan. Maar dit is ook al echt 5 jaar geleden ofzo.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:22 schreef joppie_saus het volgende:
Och, dat had ik gratis gedaan denk ik. Paar vrienden fixen die mee willen, daar lekker vakantie vieren en dan weer terug naar huis. Echt goedkoper qua vervoer kan het niet.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:22 schreef S-RS het volgende:
@Maharbal
Haha, het scheelt dat je een goede baan hebt. Nu het nog kan moet je er van genieten. Die heerlijke blokken zijn echt aan het uitsterven![]()
Heb hem nog nooit zien staan! Zal er eens op letten![]()
@Speciale ritten
Haha die heb ik nog niet voorbij zien komen. Maar lijkt me wel leuk om te doen!
Degenen die ik heb gesproken die echt lange ritten richting het zuiden hadden, reden altijd met z'n 2'en. Dat lijkt me best relaxed eigenlijkquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:44 schreef Viezze het volgende:
Belgie / Duitsland lijkt me nog wel leuk, maar om nou helemaal naar Madrid te rijden..
Ooo met z'n 2en is wel prima trouwens, als je een beetje een chille collega hebtquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Degenen die ik heb gesproken die echt lange ritten richting het zuiden hadden, reden altijd met z'n 2'en. Dat lijkt me best relaxed eigenlijk![]()
En van wat ik begrijp was de terugreis vanuit het zuiden goed geregeld, EW schijnt gezorgd te hebben dat er vliegtickets klaar lagen op het vliegveld
Alsof dat zin heeftquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:52 schreef RangeRover het volgende:
Dat lijkt me nou echt vet om te doen, die ritten naar het buitenland. Misschien maar eens aangeven dat ze me ook mogen bellen als ik niet op beschikbaar sta, voor zo'n buitenlandse rit.
Twee jongens uit mijn voetbalteam reden voor een exclusieve auto importeur uit Heerenveen. Die haalden altijd M5's, S-klasse's en meer van die dure snelle auto's op uit Duitsland. Ook altijd met zijn tweeën.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:55 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ooo met z'n 2en is wel prima trouwens, als je een beetje een chille collega hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |