quote:The Miami Dolphins have agreed to terms with free-agent QB David Garrard (Jaguars). Terms of the contract were not disclosed.
quote:Is it worth it to sell out, and blow up who you are? It's an interesting question. Yes, Tebow went 7-4 as a starter in the regular season. Yes, he won a playoff game. But Denver scored 15, 10, 38, 17, 17, 16, 35, 13, 23, 14 and 3 points in his 11 regular-season starts. And when they ran into Tom Brady's Patriots in the postseason, there was simply no keeping up.
What it adds up to is more questions, on whether or not what Denver did is actually sustainable. A quarterback's ability to consistently stay healthy while taking the pounding of playing option football, even at Tebow's size, is part of it. The rest of the league's ability to catch up to it is another.
"It creates game-plan issues for defensive coordinators," said the AFC exec. "Can you mesh it with things you might want to do from a prototypical sense? It's hard to project that, and that creates a dilemma. I can't answer it. You can determine the value today, and have some success, but is it sustainable? I don't think anyone can answer that. But in my gut, I'd be concerned with his lack of ability to be a pocket passer."
The AFC exec raised the possibility of using Tebow as a "package" quarterback or a "joker" type of weapon in an offense.
But the NFC exec warns that, "He's not fast enough to be an H-back/receiver-type guy. And as a fullback, he'd blow himself up. He's not a running back. He's not talented enough. As a quarterback, he's OK as a runner. But as a running back? No."
That led me to ask if that meant Tebow's simply an option quarterback, which elicited this reponse: "Correct. Yes."
quote:ESPNs Adam Schefter has reported the Denver Broncos have already received calls from teams about quarterback Tim Tebow.
Schefter said it is a sign the Broncos should be able to move him while ESPNs Chris Mortensen reported that Tebow will likely be released if the Broncos cant find a trade partner.
Jacksonville, Miami and New England are among the teams interested in Tebow. He will likely be brought in as a backup anywhere he goes. Denver could get a mid-round pick in return, but dont think the Broncos will sweat the compensation much. I think they just want to move on.
The Dolphins have an extra-round round pick it acquired from Chicago for Brandon Marshall, so it could give Denver a solid offer. Ironically, the Broncos drafted Tebow with their No. 25 pick after they traded Marshall to Miami two years ago. Tebow succeeded Marshall as No. 15 in Denver.
Schefter made a point that I agree with. He said several owners in the league may be interested in acquiring Tebow because of ticket sales and the popularity it could create. Tebow sells and the Broncos are hoping they find a buyer as they hand their offense to Peyton Manning.
Thomas is wel goed, Decker ook wel aardig en Clark is 32, dus kan nog waarschijnlijk wel een paar jaar. Maar echt veel talent is het niet nee.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:40 schreef kidkash19 het volgende:
96 miljoen in 5 jaar, zal vast wel goed verdeeld zijn
succes met gooien naar Thomas en Decker en waarschijnlijk oude Clark
Wat een bedrag. En nu maar hopen dat het wat oplevert voor ze, maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:40 schreef kidkash19 het volgende:
96 miljoen in 5 jaar, zal vast wel goed verdeeld zijn
succes met gooien naar Thomas en Decker en waarschijnlijk oude Clark
Steeler for Life.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:38 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Hines Ward retired after 14 years with the Steelers.
Steal for the Eagles, imo.quote:The Houston Texans agreed to trade LB DeMeco Ryans and a third-round pick to the Philadelphia Eagles Tuesday, March 20. The Texans will receive a third-round pick and a fourth-round pick in return. The deal is contigent upon Ryans passing a physical.
akward...quote:The San Francisco 49ers and free-agent QB Alex Smith (49ers) agreed to terms on a new contract Tuesday, March 20. It is believed Smith will make around $8 million per season, according to published reports.
quote:The Tennessee Titans agreed to a five-year, $35 million deal with free-agent LB Kamerion Wimbley (Raiders) Tuesday, March 20. Wimbley will be guaranteed $13.5 million.
http://www.nfl.com/news/s(...)=HP11_headline_stackquote:
Goodell laying down the hammer!quote:Jets acquired QB Tim Tebow and a 2012 seventh-round pick from the Broncos in exchange for fourth- and sixth-round picks in 2012.
quote:Saints coach Sean Payton has been suspended for one year for his role in the "bounty" scandal.
Commissioner Roger Goodell brought the hammer down, as expected. Perhaps just as debilitating, the Saints will lose second-round picks in each of the next two years. GM Mickey Loomis has been suspended eight games and fined $500,000 while the franchise has been fined an additional $500,000. Assistant coach Joe Vitt is suspended six games.
Ward is gewoon tougher dan de hele Bengals defense. En ik hou van z'n manier van spelen, maar ik ben dan ook wat 'biased'.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:46 schreef Guard het volgende:
[..]
http://www.nfl.com/news/s(...)=HP11_headline_stack
Blij dat ie weg vanwege zijn manier van spelen, maar ook eerlijk kunnen toegeven wat een geweldige speler hij is geweest. Mooi van Crocker
Tebow & NY Media & Rex Ryan = Hard Knocks 2.0quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Ward is gewoon tougher dan de hele Bengals defense. En ik hou van z'n manier van spelen, maar ik ben dan ook wat 'biased'.
Tebow komt nu in één van de meest smerige, idiote, knettergekke thug locker rooms van de NFL.De carriere van Sanchez staat op 't spel, Tebow is een winner en grijpt z'n kans wel.
Sanchez is kansloos tegen Tebow. Tebowing in NYCquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Tebow komt nu in één van de meest smerige, idiote, knettergekke thug locker rooms van de NFL.De carriere van Sanchez staat op 't spel, Tebow is een winner en grijpt z'n kans wel.
Die kunnen ze niet hard genoeg straffen. Dit is misschien ook de reden dat Brees niet bij wil tekenen, die zal wel naar een andere Dome willenquote:
quote:When interviewed in 2012, Sean Payton claimed to be entirely unaware of the program, a claim contradicted by others. Further, prior to the Saints’ opening game in 2011, Coach Payton received an email from a close associate that stated in part, “PS Greg Williams put me down for $5000 on Rogers (sic).” When shown the email during the course of the investigation, Coach Payton stated that it referred to a “bounty” on Green Bay quarterback Aaron Rodgers.
quote:@michaellombardi: The fault of this lies at the feet of the Jets GM, not the Broncos. Jets should have read the contract before announcing the deal.
Sean Payton klootzak pur sang, slechte winnaar en ook een slechte verliezer. Ik kan die vent niet uitstaan. Echt zo'n type die zijn eigen kinderen aangeeft als hij daarmee zijn eigen hachje kan redden.quote:
I wist niet eens dat hij weg moest. Jammer.quote:The Bengals and free-agent RB BenJarvus Green-Ellis have agreed to terms on a deal, league sources said Wednesday.
En wat dacht je van Brees dan? Die schijnheilige klootzak!quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:36 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Sean Payton klootzak pur sang, slechte winnaar en ook een slechte verliezer. Ik kan die vent niet uitstaan. Echt zo'n type die zijn eigen kinderen aangeeft als hij daarmee zijn eigen hachje kan redden.
Erg jammer, hij was altijd erg balvast.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:51 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
I wist niet eens dat hij weg moest. Jammer.
Na dit jaar wordt de zaak van Williams weer bekeken.quote:[b]Op donderdag 22 maart 2012 12:51 schreef Days-Of-Wild het
Payton een jaar, maar Williams is indefinitely geschorst, maar dus niet voor life. Mag ie dan ooit nog terugkomen en zo ja wanneer dan? Daar kan ik weinig over vinden (of ik zoek niet goed).
Juist ja, Kaepernick was blijkbaar niet het antwoord op de QB-positionquote:The San Francisco 49ers have signed free-agent QB Josh X. Johnson (Buccaneers) to a two-year deal. Financial terms were not disclosed.
quote:"I think Tony already is a better quarterback than I was," Aikman said. "I know how quarterbacks are judged, but as far as his play-making ability and the things that he is capable of doing, he is a far more athletic quarterback, capable of making more plays than I ever was able to. He has a good team around him and hopefully, and I believe this will happen, I believe that he will win a Super Bowl before he is done playing."
No word on if Aikman downed a bottle of Jack Daniels before the interview, but it sure sounds like he did.
Leuk gedaan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:40 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Wil jullie m'n collega Saman niet onthouden. We zitten tegenwoordig (minstens) 1x per week op kantoor en één van de dingen die we doen is over de NFL zeveren. Ik stel vragen, Saman antwoordt. Die gast is een encyclopedie, benieuwd wat jullie denken.
We willen zo snel mogelijk echt een studio-feel regelen, logo's, mooi bureau, verschillende camera's etc.
quote:the Green Bay Packers signed Jeff Saturday to a two-year deal worth $7.75 million. He is scheduled to make $4 million this season.
[...]
Green Bay Packers C Jeff Saturday said he did not sign with the Denver Broncos because he did not think the Broncos wanted him as much as QB Peyton Manning wanted him. "I told him I don't think the Broncos wanted me as much as he did. They've got things going on that they're happy with and are moving forward with and I didn't think it was an exact fit. I always felt like in Green Bay I was their very first choice," Saturday said.
Niet verrassend. Thompson was niet bereid om Wells een big contract te geven dus signed hij Saturday voor minder geld. Een ervaren center die ook nog eens goed is in de no-huddle offense. Packers hebben ook nog een aantal kleine signings gedaan om de defense te verbeteren (Hargrove, Muir) maar ik denk dat ze dat ook vooral via de draft gaan doen. De Packers geven onder Thompson jaarlijks erg weinig geld uit in FA.quote:
quote:NFL: Concussions down on kickoffs
Moving kickoffs up 5 yards last season did exactly what the NFL sought, reducing concussions.
"The kickoff rule had an effect on the game," said Rich McKay, chairman of the league's competition committee. "There was a 40-percent reduction in concussions on that play."
The league repeatedly has said the change to kicking off from the 35-yard line was done solely for player safety. McKay said Monday at the owners meetings it served that purpose.
But he admitted surprise that total kickoff returns dropped 53 percent.
53% minder returns, 40% minder hersenschuddingen...quote:
Nice! 2 4th round picks en 2 7th round picks erbij.quote:The Browns, Packers and Jets were the only teams in the league that were awarded four compensatory picks. The Raiders only got three picks, but they were three good ones: Oakland got the highest compensatory pick of any team in the league, a third-rounder, and also picked up a fourth-round compensatory pick and a fifth-round compensatory pick.
goede zaak!quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/New_Orleans_Saints_bounty_scandalquote:Op woensdag 28 maart 2012 07:18 schreef linebear het volgende:
Wat is er nu precies bij the Saints gebeurt ? Vanwaar de straffen.... hoor bij ESPN alleen dat ze gestraft zijn. Maar waarom ?
De neger omdat het moetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:13 schreef rgras het volgende:
http://www.nfl.com/news/s(...)=HP11_headline_stack
Een kutregel en dan ook nog gaan klagen dat die niet goed gehanteerd wordt..
quote:HELENA, Mont. -- The West Texas district attorney who prosecuted former NFL quarterback Ryan Leaf in 2009 said Saturday that he'll file a motion to revoke Leaf's probation following his arrest in Montana.
Leaf was arrested Friday in his hometown of Great Falls on burglary and drug possession charges, police said.
James Farren, the Randall County district attorney who prosecuted Leaf in Texas and negotiated a plea deal with him in 2010, said he would file the motion Monday to revoke the 10-year probation Leaf got in the agreement.
"I think it's sad," Farren said of the allegations against Leaf in Montana. "While I hoped for better results I'm not surprised it happened."
Leaf did not immediately respond to text and voicemail messages left Saturday.
The circumstances surrounding Leaf's arrest were not immediately clear. Great Falls Police Sgt. Dean Bennett, who confirmed Leaf's arrest, said Friday night that he had not seen a report detailing the allegations against the ex-football player.
Leaf was booked on felony charges of burglary of a residence and criminal possession of dangerous drugs, plus a first-time charge of misdemeanor theft, Cascade County Detention Center Officer Robert Rivera said.
Leaf was freed on $76,000 bond and is scheduled to make an initial court appearance Monday.
Vreselijk dit. Sterkte.quote:Op zondag 1 april 2012 23:55 schreef kidkash19 het volgende:
Ja daar was ik vanmiddag bij en heb samen met hem gespeeld in diverse Allstar teams.
Na de wedstrijd zakt hij in elkaar, een teamgenoot van hem werkt op de IC en begint meteen met reanimeren, binnen 5 min is de eerste politieauto er met AED, 3 min daarna komt de Ambu aan, 2 min daarna een 2e + politie. Ze zijn een half uur bezig geweest en hebben hem afgevoerd, jammer genoeg mocht het niet meer baten.
Jos was de sterkte en meest vriendelijke gast die je maar kon tegenkomen
Aangetrokken als Tight End las ik. Laat maar zien dat tacktiek-Gronkowski navolging krijgt.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:39 schreef Nielsch het volgende:
Australische rugbyspeler Hayden Smith schijnt gecontracteerd te zijn door de New York Jets.
[ afbeelding ]
Wat een malloot.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:54 schreef Moonlighter het volgende:
WTF!![]()
Gregg Williams pre-game speech voor de NFC championship game:
Nooit meer toelaten in de NFL die motherfucker!
Ah, die was ik vergeten. Die hoort uiteraard ook in dat rijtje.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:59 schreef kidkash19 het volgende:
dus je hebt geen moeite met het feit dat hij zegt dat iedereen het hoofd moet raken? Voordat je van de pile afkomt, raak het hoofd.....
Onder welke steen heb jij geleefd?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:30 schreef Silver_Shark het volgende:
wat hoorde ikManning na Broncos en Tebow naar Jets?
Echt hoe krijg je het voor elkaarquote:Warren Sapp could be facing more financial hardship. It appears the former Tampa Bay Buccaneers and Oakland Raiders defensive tackle is likely done as a studio analyst for the NFL Network.
Citing two unidentified league sources, The Boston Globe reported Sapp's next appearance on the network has not been determined and his contract is not expected to be renewed. Sapp reportedly is paid $540,000 annually with the NFL Network.
Sapp owes more than $6.7 million to creditors and back child support and alimony, according to a Chapter 7 bankruptcy filing in South Florida.
Sapp's $6.45 million in assets includes 240 pairs of Jordan athletic shoes worth almost $6,500, a $2,250 watch and a lion skin rug worth $1,200. He also reported losing the 2002 Super Bowl ring he won with the Bucs and the 1991 NCAA national championship ring from Miami (Fla.).
The court documents were filed in the U.S. Bankruptcy Court in Fort Lauderdale, Fla., on March 30. TMZ.com first reported the filing. A phone message and e-mail left Saturday with his attorney, Chad Pugatch, were not immediately returned.
Sapp's average monthly income is $115,881, according to the filings, and includes $45,000 for a final contract payment with Showtime, $48,000 for an appearance with CCA Sports and $18,675 as an advance for a book deal. His contract with the NFL Network ends in August, the filings show, and it was unknown if the contract will be renewed.
Read more: http://aol.sportingnews.c(...)_t2_a5#ixzz1rdbl6qSx
Je vergeet de quote Guardquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:10 schreef mrstylo het volgende:
Bijna de draft.
Wie gaat even hard lachen als ik wanneer RG3 first pick is en Redskins alles gedaan hebben om second pick te krijgen.
Hij is ook wel goed maar ze gingen specifiek achter hem aan, daarom is het grappig. 3 first pick gewoon weg gegeven voor de 2e pick.quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:23 schreef Guard het volgende:
Nou want met Luck vissen de Skins wel heel erg achter het net zeg........
De Redskins gingen voor RGIII, omdat het al lang duidelijk is dat de Colts voor Luck gaan. Mochten ze zich bedenken in Indy, dan zullen de Redskins echt niet minder blij zijn met Luck.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is ook wel goed maar ze gingen specifiek achter hem aan, daarom is het grappig. 3 first pick gewoon weg gegeven voor de 2e pick.
Redskins zijn naar 2 gegaan zodat ze de QB kunnen draften die de Colts niet pakken. Luck is de consensus #1 en dat kom je snel uit bij RG3 omdat dat de #2 (van de QB's) is, maar ik denk dat ze in Washington net zo blij zijn als blijkt dat ze picks getrade hebben voor Luckquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is ook wel goed maar ze gingen specifiek achter hem aan, daarom is het grappig. 3 first pick gewoon weg gegeven voor de 2e pick.
Een speler kan natuurlijk weigeren om een contract te tekenen bij een team.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:00 schreef Fipotje het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar ik kon er niks over vinden;
Wat gebeurt er als er iemand gedraft door bijvoorbeeld de Colts, maar deze speler wil niet bij dat team spelen en weigert. Is het dan jammer en tot volgend jaar?
Zullen de Rams hem niet nemen? Of dat de Browns die Richardson nemen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:34 schreef Guard het volgende:
Zit nog even wat Bowl action te kijken, en hoe zonde zou het zijn als Blackmon bij de Browns terecht zou komen.... Dat zou echt een waste of talent zijn....
Browns draften voor de Ramsquote:Op zaterdag 14 april 2012 02:00 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Zullen de Rams hem niet nemen? Of dat de Browns die Richardson nemen?
Tannehill heeft zijn positie mee, maar #4 is veels te hoog voor Tannehill imo. Hij zal wel weer veels te vroeg gaan. Denk dat het tussen Richardson en Blackmon gaat waarbij ik Richardson iets meer kans geef, ook omdat Hillis weg is daar. Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik geen WR van Cleveland kan opnoemenquote:Op zaterdag 14 april 2012 02:30 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ow
Dan wordt het lastig
Maar gaan ze dan niet voor die 3e QB?
Dat komt natuurlijk ook omdat de Browns geen QB hebben die een completion kan gooien...quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:13 schreef PirE het volgende: Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik geen WR van Cleveland kan opnoemen
Kleinigheidjequote:Op zaterdag 14 april 2012 12:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk ook omdat de Browns geen QB hebben die een completion kan gooien...
Zulke spelers worden altijd wel gekozen in de eerste ronde. Volgens mij moesten Rodgers en Quinn wel lang wachten. Die zaten redelijk voor lul de eerste 20 picks.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:43 schreef rgras het volgende:
Is het ooit voorgekomen dat een speler uit de 'green room' niet gekozen werd?
makes sense, maar ze zullen ook zeker over Blackmon nadenken...quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:58 schreef Terreros85 het volgende:
Browns hebben offense nodig. Ik gok Richardson. Aangezien Peyton Hillis weg is.
Dat denk ik ook. Overigens was Michael Bush als free agent ook een prima fit in Cleveland geweest.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:22 schreef Guard het volgende:
[..]
makes sense, maar ze zullen ook zeker over Blackmon nadenken...
Mochten de Browns idd voor Richardson gaan, zal Blackmon niet verder 'vallen' dan de Rams, die hebben ook maar een matig WR corps.
Ja. Mark Herzlich vorig jaar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:43 schreef rgras het volgende:
Is het ooit voorgekomen dat een speler uit de 'green room' niet gekozen werd?
Vorig jaar zaten er nog 5 spelers in de green room toen de 2de ronde begon. Ook niet zo gek natuurlijk, aangezien er nu 25 spelers worden uitgenodigd.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:57 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Zulke spelers worden altijd wel gekozen in de eerste ronde. Volgens mij moesten Rodgers en Quinn wel lang wachten. Die zaten redelijk voor lul de eerste 20 picks.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:33 schreef kidkash19 het volgende:
Nee dan blijven de rechten van die speler bij dat team en is hij te traden
Duidelijk, bedanktquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Een speler kan natuurlijk weigeren om een contract te tekenen bij een team.
De speler kan echter niet zomaar ergens tekenen, omdat de Colts (in het voorbeeld) zijn "rechten" bezit.
Deze kunnen ze dan bijvoorbeeld wel wegtraden naar een ander team die dan weer het recht hebben om de speler te signen.
Dit is voor het laatst gebeurd in 2004, toen Eli Manning publieke verkondigde dat hij niet voor de Chargers zou spelen, die hem toch draften, en later in een ruil met de Giants Rivers en extra draft picks verkregen
hardly a surprise, #2 is ook wel duidelijk, en #3 ook zo goed als...quote:The Indianapolis Colts have told Stanford quarterback Andrew Luck that they will take him with the No. 1 overall pick in the NFL draft, according to a league source.
Is toch niks mis mee.quote:Op donderdag 19 april 2012 21:09 schreef Guard het volgende:
[..]
hardly a surprise, #2 is ook wel duidelijk, en #3 ook zo goed als...
Op zich niet nee... Maar spannend is andersquote:
Daarom zullen de teams dit jaar echt getest worden op slim draften. Het is dit jaar niet geheel clear cut wat de draft picks zullen zijn. Dit is voor het eerst dat ik zoveel verschillende voorspellingen heb gelezen wie de Packers gaan draften. Normaal gesproken hebben een aantal van die expert mock drafts dezelfde speler maar dit jaar niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:50 schreef kidkash19 het volgende:
Vind het maar een matige klas over het algemeen
Je hebt 2 QBs die er bovenuit steken, dan een iets mindere en dan een gemiddelde groep
1 RB die ver boven de rest uit torent en dan 2 goede
1 CB
en verder zit het allemaal maar dicht tegen elkaar aan
Icing!quote:
quote:Phillip Merling, Miami’s second-round pick in the 2008 NFL draft, is done with the Dolphins.
Jeff Darlington of NFL.com, who first reported that Merling would be cut, noted that the Dolphins have had a brutal run of wasted second-round draft picks, with 11 second-round picks in the last 10 drafts. Those 11 players have averaged less than 15 starts a man. Chad Henne, Pat White, Derek Hagan, John Beck and Matt Roth are among the other disappointments. The Dolphins also traded a second-round pick for A.J. Feeley, traded a second-round pick for Daunte Culpepper and traded two second-round picks for Brandon Marshall.
Tebow mag nog niet eens de veters strikken van Hall of Famers zoals Earl Campbell en Marcus Allen. NFL Films maakt zich volkomen belachelijk met deze lijst.quote:NFL Film's Top 10 Heisman Winners in the NFL ranks:
1. Barry Sanders
2. Roger Staubach
3. O.J. Simpson
4. Paul Hornung
5. Charles Woodson
6. Tony Dorsett
7. Tim Tebow
8. Earl Campbell
9. Marcus Allen
10. Cam Newton
quote:Op maandag 23 april 2012 22:48 schreef Guard het volgende:
Volgende Saints schandaal dient zich aan... GM zou bezoekende teams hebben afgeluisterd van 2002 tot 2004.
Ik stel voor om de Mercedes-Benz Superdome om te dopen tot The Watergate Superdome
Wat een drama daar.quote:Op maandag 23 april 2012 22:48 schreef Guard het volgende:
Volgende Saints schandaal dient zich aan... GM zou bezoekende teams hebben afgeluisterd van 2002 tot 2004.
Ik stel voor om de Mercedes-Benz Superdome om te dopen tot The Watergate Superdome
quote:Officially official: Colts GM Ryan Grigson confirmed today that Andrew Luck will be the first pick in this year's NFL draft.
Walgelijk dit..quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:10 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Tebow mag nog niet eens de veters strikken van Hall of Famers zoals Earl Campbell en Marcus Allen. NFL Films maakt zich volkomen belachelijk met deze lijst.
Wat heeft de frikkin Heisman met de NFL verder te maken? Dat is al iets wat ik nooit heb begrepen, als je puur naar College nummers gaat kijken klopt de lijst qua namen redelijk (posities daargelaten) alleen mis ik bv een Herschel Walker.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:10 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Tebow mag nog niet eens de veters strikken van Hall of Famers zoals Earl Campbell en Marcus Allen. NFL Films maakt zich volkomen belachelijk met deze lijst.
quote:The Atlanta Falcons acquired Philadelphia Eagles Pro-Bowl cornerback Asante Samuel on Wednesday for a seventh-round pick in the 2012 draft.
quote:Fresh off a mega contract, Calvin "Megatron" Johnson has landed the coveted cover of "Madden NFL 13."
The Detroit Lions wideout beat out second-year Panthers quarterback Cam Newton for the honor. The vote was announced Wednesday afternoon on "SportsNation" on ESPN2.
twitter:MikeAndMike twitterde op donderdag 26-04-2012 om 14:25:55NFL Insider @MortReport on our show: The league is moving towards suspending the Pro Bowl possibly this year. Life support at best. reageer retweet
3 picks om één plek op te schuiven?quote:I'm hearing we have our first trade; Cleveland moving up from #4 to #3 w Minnesota. Giving up 3 picks to move into the 3rd spot
Sad But Truequote:Op vrijdag 27 april 2012 02:37 schreef The_Playmaker het volgende:
Dallas denkt altijd dat ze maar één of twee spelers verwijderd zijn van een SB. Dat denkt men al dik 10 jaar.
Hopen dat hij zijn heup niet breekt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 04:20 schreef The_Playmaker het volgende:
De Browns picken met de 22nd pick....Brandon Weeden.
Het is een DE en daar is alles mee gezegd.... Schijnt dat Carroll hem heel graag wou hebben, snelste DE op de combine (Al Davis stylequote:Op vrijdag 27 april 2012 03:37 schreef The_Playmaker het volgende:
De Seahawks picken Bruce Irvin? Daar is de eerste verrassing.
Dat zegt meer dat over de scouts bij de teams.quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:50 schreef The_Playmaker het volgende:
Ryan Tannehill. Top 10 pick. Dat zegt alles over de QB class van 2012....
Het is ook wel knap:quote:Op vrijdag 27 april 2012 04:20 schreef The_Playmaker het volgende:
De Browns picken met de 22nd pick....Brandon Weeden.
Alleen tegen de tijd dat 'ie gewend is in de NFL is hij de 30 al gepasseerd. Wordt dit jaar nog 29..quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:52 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Het is ook wel knap:
- 2nd round pick in de MLB draft
- 1st round pick in de NFL draft
Wat een baas zegquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:52 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Het is ook wel knap:
- 2nd round pick in de MLB draft
- 1st round pick in de NFL draft
Hij speelde veel tegen spread offences van wat ik lees. Daarnaast speelde hij overal op de DL en heeft hij 3 defensive coordinators gehad, ook niet ideaal.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:34 schreef kidkash19 het volgende:
Bust, volgens mij hadden de chiefs de gamefilm weggegooid ofzo, ik bedoel iemand met die cijfers qua atleet zijn had in die conference zwaar moeten domineren, dat is dus niet zo
Net als Simsquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij speelde veel tegen spread offences van wat ik lees. Daarnaast speelde hij overal op de DL en heeft hij 3 defensive coordinators gehad, ook niet ideaal.
Bij de Chiefs zal hij enkel NT spelen en met goede coaching (heb ik wel vertrouwen in bij Crennel) moet er wel wat van te maken zijn.
Jammer dat hun D nog geen High School team kan stoppenquote:Op zaterdag 28 april 2012 03:15 schreef Boe-man het volgende:
Luck + Fleener is ook wel een leuke combinatie voor de Colts anders.
DE/LB was gewoon een big need en daar werken ze nu aan. Tarvaris Jackson is na dit jaar gewoon exit, dus het was logisch dat ze nog een QB zouden pakken (in een latere ronde dat wel), had gehoopt op Kellen Moore omdat die toch een paar centimer groter isquote:Op zaterdag 28 april 2012 03:09 schreef Boe-man het volgende:
Nou PirE/SteveBudin kun jij mij uitleggen wat de Seahwaks aan het doen zijn in de draft?
Ze hebben geen RB zoals James. Gore en Jacobs zijn compleet andere spelers. James is een speedster. De Saints hadden ook al tig RB's maar gingen toch nog achter Sproles aan. James is een poor man's Sproles (die overigens ook maar een 4th round pick was en waarvan men zei dat hij te klein was). De tijd van de every down back is gewoon verleden tijd. Teams circuleren tegenwoordig 2/3 RB's, afhankelijk van de play.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:49 schreef kidkash19 het volgende:
Ben geen hele grote fan van de 49ers pick, ben niet erg overtuigd van James. Ik zie hem meer als een resultaat van het systeem wat ze bij Oregon speelden en ik vind hem niet echt passen bij de 49ers stijl + ze hebben genoeg RBs heb ik het idee
Veel slechter kan die defense van de Patriots niet worden.quote:Op zondag 29 april 2012 13:13 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Patriots en Green Bay hebben flink ingeslagen op defense.
Positioneel ja, al ben ik niet geheel overtuigd of ze wel de juiste spelers hebben gedraft. Maar dat mag je niet hardop zeggen van de experts.quote:Op zondag 29 april 2012 13:45 schreef rgras het volgende:
Inderdaad, dit was dan ook een goede draft voor de Pats.
Is nog wel opgepikt door de Lions.quote:Op zondag 29 april 2012 14:09 schreef kidkash19 het volgende:
Echt volkomen onbegrijpelijk dat 1 vd meest accurate QBs niet gedraft is.... Kellen Moore
Zo zijn er heel veel quarterbacks die in de 2e ronde gedraft zijn, maar het nooit gemaakt hebben. Beck, Brohm, Stanton,Clemens, Pat White om er een paar te noemen de laatste jaren. Tarvaris Jackson en Kevin Kolb zijn startende qb's, maar weinig overtuigend.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:42 schreef Guard het volgende:
Skins gooien Beck op straat, logisch wel...
Beck is inmiddels ook wel toegetreden tot de bust categorie, 2nd rounder in 2007, en nog geen game gewonnen in de NFL
Nog 1 plaats slechter toch, of waren ze 32e in de leaguequote:Op zondag 29 april 2012 13:40 schreef PirE het volgende:
[..]
Veel slechter kan die defense van de Patriots niet worden.
idd, de redzone defence was wel zeer behoorlijk.quote:
Nee dat mag niet.... Het zijn de Patriots he? Die doen nooit iets fout in de draft....quote:Op zondag 29 april 2012 14:03 schreef PirE het volgende:
[..]
Positioneel ja, al ben ik niet geheel overtuigd of ze wel de juiste spelers hebben gedraft. Maar dat mag je niet hardop zeggen van de experts.
quote:NFL Commissioner Roger Goodell has lowered the hammer on four New Orleans Saints players who were involved in the team’s bounty scandal, with Jonathan Vilma leading the way and getting one of the most significant suspensions in NFL history.
Vilma has been banished for all of 2012, effective immediately and through the Super Bowl, for his role in the bounty scandal. Vilma reportedly put $10,000 cash on the table in the team’s meeting room and said the cash would go to anyone who could knock Brett Favre out of the NFC Championship Game in January of 2010.
Anthony Hargrove, who’s now with the Packers, was given an eight-game suspension after the NFL said that he, too, targeted Favre in the NFC Championship Game. The NFL says that Hargrove eventually admitted his role in the team’s bounty program, but that at first “Hargrove also actively obstructed the league’s 2010 investigation into the program by being untruthful to investigators.”
Will Smith was suspended four games. The NFL says he worked with former defensive coordinator Gregg Williams in setting up the bounty program.
Browns linebacker Scott Fujita is no longer in New Orleans, but he was given a three-game suspension for his role in the bounty program when he played for the team.
http://www.tmz.com/2012/05/02/junior-seau-dead/#.T6F6sLN1Dw1quote:NFL legend Junior Seau was found dead in his home in Oceanside, CA ... and cops are investigating a shooting ... multiple law enforcement sources tell TMZ.
Seau was 43-years-old ... and leaves behind 3 kids and an ex-wife.
Dit is natuurlijk wel een heel simplistische redenering he...quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:10 schreef kidkash19 het volgende:
Weer een hersenschudding slachtoffer (zelfmoord), met dit soort berichten ben ik BLIJ dat de regels er zijn zoals ze nu zijn.
Jammer dan dat er zoveel meer touchbacks zijn, dat sommige hits gewoonweg niet meer mogen, DIT is de reden waarom!
http://www.grantland.com/(...)ic-look-end-footballquote:If this is suicide, the concussion history cannot be overlooked. For all the #NFL does, someone should have intervened earlier. RIP. Unreal.
Wat ik bedoelde is dat je in dit ene geval niet weet of het daar überhaupt te maken mee heeft. Kan ook relatieproblemen zijn of weet ik veel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:02 schreef kidkash19 het volgende:
Oh? Vertel hoezo? Hoeveel ex-spelers zijn er al niet voor hun 50e gestoven? Bij hoeveel van die spelers is het bewezen dat de schade in hun hersens 1 van de hoofdredenen was van het overlijden en dan gaat het niet eens alleen om NFL spelers ook in andere sporten gebeurt dit.
De vorige zelfmoord was PRECIES hetzelfde, gun shot to the chest met een briefje dat hij dit gedaan had om zn hersens te bewaren voor onderzoek.
Er is niks simplistich aan, hoofdtrauma heeft blijkbaar op lange termijn grote gevolgen en dat komt nu pas uit omdat er nu pas onderzoek naar gedaan word.
CTE is een heel serieus probleem, symptomen zijn oa dementie en migraines en laat het toch redelijk bekend zijn dat Seau na wedstrijden regelmatig last had van Migraines. Het feit dat hij zichzelf in zn borst schoot wijst er gewoon op dat hij dondersgoed wist wat er was
[..]
http://www.grantland.com/(...)ic-look-end-football
quote:
Haha, ben benieuwd naar Weeden... Nice pic.quote:
Laat dus maar lekker zitten....quote:The Miami Dolphins announced today that they have agreed to appear on the HBO series that chronicles one NFL team’s training camp. The show will air weekly, beginning on Tuesday, August 7.
Ze hadden ook niet heel veel keuze meer. Boel teams benaderd maar niemand had interesse.quote:
Want?quote:
Wat dat betreft is het ook wel logisch dat general manager Jeff Ireland graag wil. Die kan wel wat exposure gebruiken. Ireland heeft weinig goed gedaan in de jaren dat hij er zit. En volgens mij gaat het ook niet zo lekker met de toeschouwersaantallen in Dolphins stadium (of welke sponser daar ook op de gevel staat).quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze hadden ook niet heel veel keuze meer. Boel teams benaderd maar niemand had interesse.
Dan spoor je niet als je dan achter het stuur gaat zitten. Het aantal DUI onder (jonge) NFL spelers begint wel erg toe te nemen.quote:Stillwater (OK) police spokesman Randy Dickerson revealed that Justin Blackmon blew a 0.24 blood-alcohol level -- three times the Oklahoma legal limit -- before he was booked for aggravated DUI on Sunday morning.
Rookie symposium werkt goedquote:Op zondag 3 juni 2012 23:41 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dan spoor je niet als je dan achter het stuur gaat zitten. Het aantal DUI onder (jonge) NFL spelers begint wel erg toe te nemen.
Geniaalquote:
quote:The San Diego Chargers announced Sunday that running back LaDainian Tomlinson will re-sign with the team and then announce his retirement from the NFL during a Monday news conference.
Ik vind dat altijd een beetje onzinnig. Tomlinson zal toch altijd geassocieerd worden met de Chargers, daar heeft deze ceremoniele retirement echt geen invloed op.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:15 schreef Guard het volgende:
Mooi dat ie als een Charger zijn retirement heeft.
quote:Foster's first name is an abbreviated form of Aquarian, which means "water bearer," or "holder of knowledge."
Het is natuurlijk symbolisch. Hij is toch op een gegeven moment weggegaan bij de Chargers na onenigheid over zijn contract. Dit is ook een teken dat er geen hard-feelings zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje onzinnig. Tomlinson zal toch altijd geassocieerd worden met de Chargers, daar heeft deze ceremoniele retirement echt geen invloed op.
Ik ga voor het eerst in zes jaar niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:05 schreef Fipotje het volgende:
Wie gaan er allemaal naar Londen de 28ste?
En hebben jullie al een hotel geboekt zo ja waar? Wij gaan een lang weekend londen, maar twijfelen een beetje of we een hotel dicht bij het stadion moeten nemen of meer centraal gelegen.
quote:SI.com: Are you looking forward to seeing Rob Gronkowski dance? He's sort of known for that.
Brady: I've seen him dance plenty of times. On pools, on tables, everywhere.
SI.com: Does he ever wear a shirt in the locker room?
Brady: [Sad, defeated voice] Oh, God. No... No.
Aye, ik zit dit jaar in het Guoman The Tower, naast de London Bridge. De vorige keer dat ik er was (2009) heeft het mij zeker anderhalf uur gekost om van mijn plaats naar de metro te komen (ja, de volledige 1000 meterquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:05 schreef Fipotje het volgende:
Wie gaan er allemaal naar Londen de 28ste?
En hebben jullie al een hotel geboekt zo ja waar? Wij gaan een lang weekend londen, maar twijfelen een beetje of we een hotel dicht bij het stadion moeten nemen of meer centraal gelegen.
Dat hoort erbij, als je met 85.000+ man in een stadion zit in een stad waar men niet van auto's houdt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:09 schreef rgras het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik er was (2009) heeft het mij zeker anderhalf uur gekost om van mijn plaats naar de metro te komen (ja, de volledige 1000 meter).
Dat zijn nette prijzen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:51 schreef rgras het volgende:
Awesome! De nieuwe prijzen voor NFL Gamepass zijn zojuist bekend gemaakt.
- Follow your team: ¤105
- Season: ¤130
- Season plus: ¤160
De prijzen zijn dus sterk gedaald, vorig jaar betaalde ik nog ¤210 voor pre- en regular season en de playoffs.
Heel interessantquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:51 schreef rgras het volgende:
Awesome! De nieuwe prijzen voor NFL Gamepass zijn zojuist bekend gemaakt.
- Follow your team: ¤105
- Season: ¤130
- Season plus: ¤160
De prijzen zijn dus sterk gedaald, vorig jaar betaalde ik nog ¤210 voor pre- en regular season en de playoffs.
Ik, neequote:
Ik kijk zelden NFL op ESPNA, heb het alleen voor College Football. Heb daarnaast nog ESPN College Pass (110 euro) al kan je daar lang niet alle College wedstrijden op zien (geen SEC on CBSquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:54 schreef Guard het volgende:
hehehe sinds 2010 hoef ik niet perse de wedstrijden van de Panthers live te zien, daar krijg ik voornamelijk maar slechte zin van
Het is vooral NCAA football wat ik wil zien, en dan is ESPNA wel een goeie optie (want die zenden ook wedstrijden uit die niet op ESPN worden uitgezonden zoals FSN en CBS) , zeker omdat je dan ook meteen NFL wedstrijden meekrijgt.
En tijdens een live chat hetzelfde nog zo'n 3 keer gehoord.quote:However, using a proxy which can be viewed as a violation of the NFL.com terms of use. This note has been forwarded to the appropriate personnel.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:17 schreef rgras het volgende:
Hoe krijg je de lui bij NFL Game Pass over de zeik? Vertellen dat je via een proxy de prijzen in andere landen hebt gechecked.
[..]
En tijdens een live chat hetzelfde nog zo'n 3 keer gehoord.
Ben benieuwd of er ook een escalator-clause inzit voor nutteloze passing yards in 4th quarterquote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:22 schreef zjroentje het volgende:
Nou, Brees heeft dus een nieuw contract. $100 miljoen voor 5 jaar....
De Lions zijn de nieuwe Bengals. 7 arrestaties al dit jaar, dan klopt er toch iets niet. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan afhandelen. De fans willen in ieder geval dat ze Berry laten gaan.quote:Detroit Lions cornerback Aaron Berry has been arrested on three counts of simple assault, his second arrest this year and the Lions’ seventh arrest this year.
We noted on Saturday night that a league source confirmed there was some truth to rumors of Berry being in legal trouble, and on Sunday morning the Harrisburg, Pennsylvania Police Department confirmed to Dave Birkett of the Detroit Free Press that Berry was arrested.
The police told Birkett that there was a firearm involved in the incident. Although few details have been provided yet, the charges Berry faces seem to match what was posted on a Dolphins fans’ message board, describing an incident involving three victims who had a gun pointed at them by Berry.
Dat is College Football, dit gaat over Pro Footballquote:Op maandag 23 juli 2012 19:14 schreef tong80 het volgende:
NEW YORK (ANP) - Een van de bekendste universiteitssportploegen in de Verenigde Staten, het American football-team van Pennsylvania State University, heeft maandag een torenhoge boete gekregen, omdat het bestuur niet ingreep toen een assistent-trainer kinderen misbruikte.
Het team moet een boete van 60 miljoen dollar (bijna 50 miljoen euro) betalen en mag 4 jaar lang niet meedoen aan play-offwedstrijden om de titel. Alle overwinningen tussen 1998 en 2011 worden ingetrokken.
De zaak kwam vorig jaar aan het licht. De assistent-coach is gearresteerd. Hij is aangeklaagd voor misbruik van 10 jongens gedurende 15 jaar
Olquote:Op maandag 23 juli 2012 19:35 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat is College Football, dit gaat over Pro Football.
Ik krijg de kriebels voor het nieuwe seizoen. Een tijd niet op NFL.com geweest en vanmiddag even gekeken, zo een paar uur kwijtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:44 schreef kidkash19 het volgende:
Mochten mensen afkickverschijnselen hebben
http://www.raiderstv.at/
Ze zijn daar nog steeds in paniek na die vraag van rgras over regional pricingquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:14 schreef Aniron het volgende:
Gamepass prijs voor ons nog steeds niet bekend?
quote:Murdock began his college career at South Carolina, where he played for two years and was a teammate of Kenny McKinley, a Denver Broncos wide receiver who committed suicide in 2010.
Het kan dus ook zo zijn dat hij er een 'goede reden' voor had.quote:Murdock did not report to Titans training camp last week but was excused by head coach Mike Munchak for "personal reasons."
Teams bepalen dit zelfquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:34 schreef BusterPosey het volgende:
Waarom zit er eigenlijk zo veel verschil in de startdatum van de training camps? Wordt dit door de NFL bepaald?
De eerste teams begonnen al op 26 juli, de laatste starten pas op 9 augustus.
Dan moet ik gisteren per abuis een lijstje van vorig seizoen gelezen hebben... Het is nog vakantie, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:49 schreef rgras het volgende:
http://www.nfl.com/news/s(...)d-cardinals-first-up
Op het laatste moment start het dus op 29 juli, wat ik overigens ERG laat vind (de eerste preseason games worden al op 5 en 9 augustus gespeeld).
Oke, dank voor de info. Dan vind ik het eigenlijk nog best vreemd dat sommige teams veel later starten dan andere, terwijl het seizoen voor iedereen in dezelfde week begint. (Cowboys en Giants een paar dagen eerder als de rest.)quote:
In "ons" voetbal zie je ook dat het ene team eerder begint dan het andere, ligt aan de voorkeur van de coaches al is het aantal trainingen en bv trainingen in pads wel gereguleerd vanuit de leaguequote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:26 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Oke, dank voor de info. Dan vind ik het eigenlijk nog best vreemd dat sommige teams veel later starten dan andere, terwijl het seizoen voor iedereen in dezelfde week begint. (Cowboys en Giants een paar dagen eerder als de rest.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |