Jammer dat hun D nog geen High School team kan stoppenquote:Op zaterdag 28 april 2012 03:15 schreef Boe-man het volgende:
Luck + Fleener is ook wel een leuke combinatie voor de Colts anders.
DE/LB was gewoon een big need en daar werken ze nu aan. Tarvaris Jackson is na dit jaar gewoon exit, dus het was logisch dat ze nog een QB zouden pakken (in een latere ronde dat wel), had gehoopt op Kellen Moore omdat die toch een paar centimer groter isquote:Op zaterdag 28 april 2012 03:09 schreef Boe-man het volgende:
Nou PirE/SteveBudin kun jij mij uitleggen wat de Seahwaks aan het doen zijn in de draft?
Ze hebben geen RB zoals James. Gore en Jacobs zijn compleet andere spelers. James is een speedster. De Saints hadden ook al tig RB's maar gingen toch nog achter Sproles aan. James is een poor man's Sproles (die overigens ook maar een 4th round pick was en waarvan men zei dat hij te klein was). De tijd van de every down back is gewoon verleden tijd. Teams circuleren tegenwoordig 2/3 RB's, afhankelijk van de play.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:49 schreef kidkash19 het volgende:
Ben geen hele grote fan van de 49ers pick, ben niet erg overtuigd van James. Ik zie hem meer als een resultaat van het systeem wat ze bij Oregon speelden en ik vind hem niet echt passen bij de 49ers stijl + ze hebben genoeg RBs heb ik het idee
Veel slechter kan die defense van de Patriots niet worden.quote:Op zondag 29 april 2012 13:13 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Patriots en Green Bay hebben flink ingeslagen op defense.
Positioneel ja, al ben ik niet geheel overtuigd of ze wel de juiste spelers hebben gedraft. Maar dat mag je niet hardop zeggen van de experts.quote:Op zondag 29 april 2012 13:45 schreef rgras het volgende:
Inderdaad, dit was dan ook een goede draft voor de Pats.
Is nog wel opgepikt door de Lions.quote:Op zondag 29 april 2012 14:09 schreef kidkash19 het volgende:
Echt volkomen onbegrijpelijk dat 1 vd meest accurate QBs niet gedraft is.... Kellen Moore
Zo zijn er heel veel quarterbacks die in de 2e ronde gedraft zijn, maar het nooit gemaakt hebben. Beck, Brohm, Stanton,Clemens, Pat White om er een paar te noemen de laatste jaren. Tarvaris Jackson en Kevin Kolb zijn startende qb's, maar weinig overtuigend.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:42 schreef Guard het volgende:
Skins gooien Beck op straat, logisch wel...
Beck is inmiddels ook wel toegetreden tot de bust categorie, 2nd rounder in 2007, en nog geen game gewonnen in de NFL
Nog 1 plaats slechter toch, of waren ze 32e in de leaguequote:Op zondag 29 april 2012 13:40 schreef PirE het volgende:
[..]
Veel slechter kan die defense van de Patriots niet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |