Nee dat mag niet.... Het zijn de Patriots he? Die doen nooit iets fout in de draft....quote:Op zondag 29 april 2012 14:03 schreef PirE het volgende:
[..]
Positioneel ja, al ben ik niet geheel overtuigd of ze wel de juiste spelers hebben gedraft. Maar dat mag je niet hardop zeggen van de experts.
quote:NFL Commissioner Roger Goodell has lowered the hammer on four New Orleans Saints players who were involved in the team’s bounty scandal, with Jonathan Vilma leading the way and getting one of the most significant suspensions in NFL history.
Vilma has been banished for all of 2012, effective immediately and through the Super Bowl, for his role in the bounty scandal. Vilma reportedly put $10,000 cash on the table in the team’s meeting room and said the cash would go to anyone who could knock Brett Favre out of the NFC Championship Game in January of 2010.
Anthony Hargrove, who’s now with the Packers, was given an eight-game suspension after the NFL said that he, too, targeted Favre in the NFC Championship Game. The NFL says that Hargrove eventually admitted his role in the team’s bounty program, but that at first “Hargrove also actively obstructed the league’s 2010 investigation into the program by being untruthful to investigators.”
Will Smith was suspended four games. The NFL says he worked with former defensive coordinator Gregg Williams in setting up the bounty program.
Browns linebacker Scott Fujita is no longer in New Orleans, but he was given a three-game suspension for his role in the bounty program when he played for the team.
http://www.tmz.com/2012/05/02/junior-seau-dead/#.T6F6sLN1Dw1quote:NFL legend Junior Seau was found dead in his home in Oceanside, CA ... and cops are investigating a shooting ... multiple law enforcement sources tell TMZ.
Seau was 43-years-old ... and leaves behind 3 kids and an ex-wife.
Dit is natuurlijk wel een heel simplistische redenering he...quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:10 schreef kidkash19 het volgende:
Weer een hersenschudding slachtoffer (zelfmoord), met dit soort berichten ben ik BLIJ dat de regels er zijn zoals ze nu zijn.
Jammer dan dat er zoveel meer touchbacks zijn, dat sommige hits gewoonweg niet meer mogen, DIT is de reden waarom!
http://www.grantland.com/(...)ic-look-end-footballquote:If this is suicide, the concussion history cannot be overlooked. For all the #NFL does, someone should have intervened earlier. RIP. Unreal.
Wat ik bedoelde is dat je in dit ene geval niet weet of het daar überhaupt te maken mee heeft. Kan ook relatieproblemen zijn of weet ik veel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:02 schreef kidkash19 het volgende:
Oh? Vertel hoezo? Hoeveel ex-spelers zijn er al niet voor hun 50e gestoven? Bij hoeveel van die spelers is het bewezen dat de schade in hun hersens 1 van de hoofdredenen was van het overlijden en dan gaat het niet eens alleen om NFL spelers ook in andere sporten gebeurt dit.
De vorige zelfmoord was PRECIES hetzelfde, gun shot to the chest met een briefje dat hij dit gedaan had om zn hersens te bewaren voor onderzoek.
Er is niks simplistich aan, hoofdtrauma heeft blijkbaar op lange termijn grote gevolgen en dat komt nu pas uit omdat er nu pas onderzoek naar gedaan word.
CTE is een heel serieus probleem, symptomen zijn oa dementie en migraines en laat het toch redelijk bekend zijn dat Seau na wedstrijden regelmatig last had van Migraines. Het feit dat hij zichzelf in zn borst schoot wijst er gewoon op dat hij dondersgoed wist wat er was
[..]
http://www.grantland.com/(...)ic-look-end-football
quote:
Haha, ben benieuwd naar Weeden... Nice pic.quote:
Laat dus maar lekker zitten....quote:The Miami Dolphins announced today that they have agreed to appear on the HBO series that chronicles one NFL team’s training camp. The show will air weekly, beginning on Tuesday, August 7.
Ze hadden ook niet heel veel keuze meer. Boel teams benaderd maar niemand had interesse.quote:
Want?quote:
Wat dat betreft is het ook wel logisch dat general manager Jeff Ireland graag wil. Die kan wel wat exposure gebruiken. Ireland heeft weinig goed gedaan in de jaren dat hij er zit. En volgens mij gaat het ook niet zo lekker met de toeschouwersaantallen in Dolphins stadium (of welke sponser daar ook op de gevel staat).quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze hadden ook niet heel veel keuze meer. Boel teams benaderd maar niemand had interesse.
Dan spoor je niet als je dan achter het stuur gaat zitten. Het aantal DUI onder (jonge) NFL spelers begint wel erg toe te nemen.quote:Stillwater (OK) police spokesman Randy Dickerson revealed that Justin Blackmon blew a 0.24 blood-alcohol level -- three times the Oklahoma legal limit -- before he was booked for aggravated DUI on Sunday morning.
Rookie symposium werkt goedquote:Op zondag 3 juni 2012 23:41 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dan spoor je niet als je dan achter het stuur gaat zitten. Het aantal DUI onder (jonge) NFL spelers begint wel erg toe te nemen.
Geniaalquote:
quote:The San Diego Chargers announced Sunday that running back LaDainian Tomlinson will re-sign with the team and then announce his retirement from the NFL during a Monday news conference.
Ik vind dat altijd een beetje onzinnig. Tomlinson zal toch altijd geassocieerd worden met de Chargers, daar heeft deze ceremoniele retirement echt geen invloed op.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:15 schreef Guard het volgende:
Mooi dat ie als een Charger zijn retirement heeft.
quote:Foster's first name is an abbreviated form of Aquarian, which means "water bearer," or "holder of knowledge."
Het is natuurlijk symbolisch. Hij is toch op een gegeven moment weggegaan bij de Chargers na onenigheid over zijn contract. Dit is ook een teken dat er geen hard-feelings zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje onzinnig. Tomlinson zal toch altijd geassocieerd worden met de Chargers, daar heeft deze ceremoniele retirement echt geen invloed op.
Ik ga voor het eerst in zes jaar niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:05 schreef Fipotje het volgende:
Wie gaan er allemaal naar Londen de 28ste?
En hebben jullie al een hotel geboekt zo ja waar? Wij gaan een lang weekend londen, maar twijfelen een beetje of we een hotel dicht bij het stadion moeten nemen of meer centraal gelegen.
quote:SI.com: Are you looking forward to seeing Rob Gronkowski dance? He's sort of known for that.
Brady: I've seen him dance plenty of times. On pools, on tables, everywhere.
SI.com: Does he ever wear a shirt in the locker room?
Brady: [Sad, defeated voice] Oh, God. No... No.
Aye, ik zit dit jaar in het Guoman The Tower, naast de London Bridge. De vorige keer dat ik er was (2009) heeft het mij zeker anderhalf uur gekost om van mijn plaats naar de metro te komen (ja, de volledige 1000 meterquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:05 schreef Fipotje het volgende:
Wie gaan er allemaal naar Londen de 28ste?
En hebben jullie al een hotel geboekt zo ja waar? Wij gaan een lang weekend londen, maar twijfelen een beetje of we een hotel dicht bij het stadion moeten nemen of meer centraal gelegen.
Dat hoort erbij, als je met 85.000+ man in een stadion zit in een stad waar men niet van auto's houdt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:09 schreef rgras het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik er was (2009) heeft het mij zeker anderhalf uur gekost om van mijn plaats naar de metro te komen (ja, de volledige 1000 meter).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |