Onder welke steen heb jij geleefd?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:30 schreef Silver_Shark het volgende:
wat hoorde ikManning na Broncos en Tebow naar Jets?
Echt hoe krijg je het voor elkaarquote:Warren Sapp could be facing more financial hardship. It appears the former Tampa Bay Buccaneers and Oakland Raiders defensive tackle is likely done as a studio analyst for the NFL Network.
Citing two unidentified league sources, The Boston Globe reported Sapp's next appearance on the network has not been determined and his contract is not expected to be renewed. Sapp reportedly is paid $540,000 annually with the NFL Network.
Sapp owes more than $6.7 million to creditors and back child support and alimony, according to a Chapter 7 bankruptcy filing in South Florida.
Sapp's $6.45 million in assets includes 240 pairs of Jordan athletic shoes worth almost $6,500, a $2,250 watch and a lion skin rug worth $1,200. He also reported losing the 2002 Super Bowl ring he won with the Bucs and the 1991 NCAA national championship ring from Miami (Fla.).
The court documents were filed in the U.S. Bankruptcy Court in Fort Lauderdale, Fla., on March 30. TMZ.com first reported the filing. A phone message and e-mail left Saturday with his attorney, Chad Pugatch, were not immediately returned.
Sapp's average monthly income is $115,881, according to the filings, and includes $45,000 for a final contract payment with Showtime, $48,000 for an appearance with CCA Sports and $18,675 as an advance for a book deal. His contract with the NFL Network ends in August, the filings show, and it was unknown if the contract will be renewed.
Read more: http://aol.sportingnews.c(...)_t2_a5#ixzz1rdbl6qSx
Je vergeet de quote Guardquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:10 schreef mrstylo het volgende:
Bijna de draft.
Wie gaat even hard lachen als ik wanneer RG3 first pick is en Redskins alles gedaan hebben om second pick te krijgen.
Hij is ook wel goed maar ze gingen specifiek achter hem aan, daarom is het grappig. 3 first pick gewoon weg gegeven voor de 2e pick.quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:23 schreef Guard het volgende:
Nou want met Luck vissen de Skins wel heel erg achter het net zeg........
De Redskins gingen voor RGIII, omdat het al lang duidelijk is dat de Colts voor Luck gaan. Mochten ze zich bedenken in Indy, dan zullen de Redskins echt niet minder blij zijn met Luck.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is ook wel goed maar ze gingen specifiek achter hem aan, daarom is het grappig. 3 first pick gewoon weg gegeven voor de 2e pick.
Redskins zijn naar 2 gegaan zodat ze de QB kunnen draften die de Colts niet pakken. Luck is de consensus #1 en dat kom je snel uit bij RG3 omdat dat de #2 (van de QB's) is, maar ik denk dat ze in Washington net zo blij zijn als blijkt dat ze picks getrade hebben voor Luckquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is ook wel goed maar ze gingen specifiek achter hem aan, daarom is het grappig. 3 first pick gewoon weg gegeven voor de 2e pick.
Een speler kan natuurlijk weigeren om een contract te tekenen bij een team.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:00 schreef Fipotje het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar ik kon er niks over vinden;
Wat gebeurt er als er iemand gedraft door bijvoorbeeld de Colts, maar deze speler wil niet bij dat team spelen en weigert. Is het dan jammer en tot volgend jaar?
Zullen de Rams hem niet nemen? Of dat de Browns die Richardson nemen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:34 schreef Guard het volgende:
Zit nog even wat Bowl action te kijken, en hoe zonde zou het zijn als Blackmon bij de Browns terecht zou komen.... Dat zou echt een waste of talent zijn....
Browns draften voor de Ramsquote:Op zaterdag 14 april 2012 02:00 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Zullen de Rams hem niet nemen? Of dat de Browns die Richardson nemen?
Tannehill heeft zijn positie mee, maar #4 is veels te hoog voor Tannehill imo. Hij zal wel weer veels te vroeg gaan. Denk dat het tussen Richardson en Blackmon gaat waarbij ik Richardson iets meer kans geef, ook omdat Hillis weg is daar. Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik geen WR van Cleveland kan opnoemenquote:Op zaterdag 14 april 2012 02:30 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ow
Dan wordt het lastig
Maar gaan ze dan niet voor die 3e QB?
Dat komt natuurlijk ook omdat de Browns geen QB hebben die een completion kan gooien...quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:13 schreef PirE het volgende: Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik geen WR van Cleveland kan opnoemen
Kleinigheidjequote:Op zaterdag 14 april 2012 12:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk ook omdat de Browns geen QB hebben die een completion kan gooien...
Zulke spelers worden altijd wel gekozen in de eerste ronde. Volgens mij moesten Rodgers en Quinn wel lang wachten. Die zaten redelijk voor lul de eerste 20 picks.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:43 schreef rgras het volgende:
Is het ooit voorgekomen dat een speler uit de 'green room' niet gekozen werd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |