makes sense, maar ze zullen ook zeker over Blackmon nadenken...quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:58 schreef Terreros85 het volgende:
Browns hebben offense nodig. Ik gok Richardson. Aangezien Peyton Hillis weg is.
Dat denk ik ook. Overigens was Michael Bush als free agent ook een prima fit in Cleveland geweest.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:22 schreef Guard het volgende:
[..]
makes sense, maar ze zullen ook zeker over Blackmon nadenken...
Mochten de Browns idd voor Richardson gaan, zal Blackmon niet verder 'vallen' dan de Rams, die hebben ook maar een matig WR corps.
Ja. Mark Herzlich vorig jaar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:43 schreef rgras het volgende:
Is het ooit voorgekomen dat een speler uit de 'green room' niet gekozen werd?
Vorig jaar zaten er nog 5 spelers in de green room toen de 2de ronde begon. Ook niet zo gek natuurlijk, aangezien er nu 25 spelers worden uitgenodigd.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:57 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Zulke spelers worden altijd wel gekozen in de eerste ronde. Volgens mij moesten Rodgers en Quinn wel lang wachten. Die zaten redelijk voor lul de eerste 20 picks.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:33 schreef kidkash19 het volgende:
Nee dan blijven de rechten van die speler bij dat team en is hij te traden
Duidelijk, bedanktquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Een speler kan natuurlijk weigeren om een contract te tekenen bij een team.
De speler kan echter niet zomaar ergens tekenen, omdat de Colts (in het voorbeeld) zijn "rechten" bezit.
Deze kunnen ze dan bijvoorbeeld wel wegtraden naar een ander team die dan weer het recht hebben om de speler te signen.
Dit is voor het laatst gebeurd in 2004, toen Eli Manning publieke verkondigde dat hij niet voor de Chargers zou spelen, die hem toch draften, en later in een ruil met de Giants Rivers en extra draft picks verkregen
hardly a surprise, #2 is ook wel duidelijk, en #3 ook zo goed als...quote:The Indianapolis Colts have told Stanford quarterback Andrew Luck that they will take him with the No. 1 overall pick in the NFL draft, according to a league source.
Is toch niks mis mee.quote:Op donderdag 19 april 2012 21:09 schreef Guard het volgende:
[..]
hardly a surprise, #2 is ook wel duidelijk, en #3 ook zo goed als...
Op zich niet nee... Maar spannend is andersquote:
Daarom zullen de teams dit jaar echt getest worden op slim draften. Het is dit jaar niet geheel clear cut wat de draft picks zullen zijn. Dit is voor het eerst dat ik zoveel verschillende voorspellingen heb gelezen wie de Packers gaan draften. Normaal gesproken hebben een aantal van die expert mock drafts dezelfde speler maar dit jaar niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:50 schreef kidkash19 het volgende:
Vind het maar een matige klas over het algemeen
Je hebt 2 QBs die er bovenuit steken, dan een iets mindere en dan een gemiddelde groep
1 RB die ver boven de rest uit torent en dan 2 goede
1 CB
en verder zit het allemaal maar dicht tegen elkaar aan
Icing!quote:
quote:Phillip Merling, Miami’s second-round pick in the 2008 NFL draft, is done with the Dolphins.
Jeff Darlington of NFL.com, who first reported that Merling would be cut, noted that the Dolphins have had a brutal run of wasted second-round draft picks, with 11 second-round picks in the last 10 drafts. Those 11 players have averaged less than 15 starts a man. Chad Henne, Pat White, Derek Hagan, John Beck and Matt Roth are among the other disappointments. The Dolphins also traded a second-round pick for A.J. Feeley, traded a second-round pick for Daunte Culpepper and traded two second-round picks for Brandon Marshall.
Tebow mag nog niet eens de veters strikken van Hall of Famers zoals Earl Campbell en Marcus Allen. NFL Films maakt zich volkomen belachelijk met deze lijst.quote:NFL Film's Top 10 Heisman Winners in the NFL ranks:
1. Barry Sanders
2. Roger Staubach
3. O.J. Simpson
4. Paul Hornung
5. Charles Woodson
6. Tony Dorsett
7. Tim Tebow
8. Earl Campbell
9. Marcus Allen
10. Cam Newton
quote:Op maandag 23 april 2012 22:48 schreef Guard het volgende:
Volgende Saints schandaal dient zich aan... GM zou bezoekende teams hebben afgeluisterd van 2002 tot 2004.
Ik stel voor om de Mercedes-Benz Superdome om te dopen tot The Watergate Superdome
Wat een drama daar.quote:Op maandag 23 april 2012 22:48 schreef Guard het volgende:
Volgende Saints schandaal dient zich aan... GM zou bezoekende teams hebben afgeluisterd van 2002 tot 2004.
Ik stel voor om de Mercedes-Benz Superdome om te dopen tot The Watergate Superdome
quote:Officially official: Colts GM Ryan Grigson confirmed today that Andrew Luck will be the first pick in this year's NFL draft.
Walgelijk dit..quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:10 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Tebow mag nog niet eens de veters strikken van Hall of Famers zoals Earl Campbell en Marcus Allen. NFL Films maakt zich volkomen belachelijk met deze lijst.
Wat heeft de frikkin Heisman met de NFL verder te maken? Dat is al iets wat ik nooit heb begrepen, als je puur naar College nummers gaat kijken klopt de lijst qua namen redelijk (posities daargelaten) alleen mis ik bv een Herschel Walker.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:10 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Tebow mag nog niet eens de veters strikken van Hall of Famers zoals Earl Campbell en Marcus Allen. NFL Films maakt zich volkomen belachelijk met deze lijst.
quote:The Atlanta Falcons acquired Philadelphia Eagles Pro-Bowl cornerback Asante Samuel on Wednesday for a seventh-round pick in the 2012 draft.
quote:Fresh off a mega contract, Calvin "Megatron" Johnson has landed the coveted cover of "Madden NFL 13."
The Detroit Lions wideout beat out second-year Panthers quarterback Cam Newton for the honor. The vote was announced Wednesday afternoon on "SportsNation" on ESPN2.
twitter:MikeAndMike twitterde op donderdag 26-04-2012 om 14:25:55NFL Insider @MortReport on our show: The league is moving towards suspending the Pro Bowl possibly this year. Life support at best. reageer retweet
3 picks om één plek op te schuiven?quote:I'm hearing we have our first trade; Cleveland moving up from #4 to #3 w Minnesota. Giving up 3 picks to move into the 3rd spot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |